موضوع :بیوگرافی هنرمندان ، فیلم و سریال

داستان موضوع و بیوگرافی بازیگران سریال کرگدن

سریال کرگدن به کارگردانی کیارش اسعدی زاده می باشد که برای پخش در شبکه نمایش خانگی تولید شده است . این سریال یک سریال متفاوت در شبکه نمایش خانگی می باشد و از پربازیگرترین سریال ها می باشد . این سریال دارای 26 قسمت است و پخش آن هر هفته شنبه ها می باشد.

در ادامه به خلاصه داستان و بازیگران سریال می پردازیم

داستان سریال کرگدن

بازیگران سریال کرگدن

اسامی بازیگران زن و مرد سریال کرگدن

مصطفى زمانى در نقش نوید  / سارا بهرامى در نقش رها / هدى زین العابدین در نقش گیسو / کاظم سیاحى / بانیپال شومون در نقش دانیال / مجید آقاکریمی / محمد امین در نقش افشین / ستاره پسیانى در نقش نازنین / پانته آ پناهى ها در نقش ونوشه / شراره دولت آبادى / پوریا رحیمى سام در نقش کاظی / نادر فلاح در نقش طاهر / معصومه قاسمى پور / الهام کردا در نقش کیانا / مهدی کوشکی در نقش کوروش

بازیگران سریال کرگدن

داستان و موضوع سریال کرگدن چیست ؟

5 جوان، به واسطه مهارت هایشان وارد چالش کرگدن می شوند و این سرآغاز رفاقت بین آنهاست ، فارغ از اینکه چالش کرگدن از طرف یک مافیای بزرگ و پر قدرت طراحی شده است و ماجراهای غیر قابل پیش بینی را رقم می زنند.

در قسمت اول شاهد این بودیم که نوید که یک موتور سوار حرفه ای است در حادثه ای حین موتور سواری و آتش سوزی جان خود را از دست می دهد . شش ماه میگذر و یک فیلم به دست گیسو می رسد که از نوید نامزد رها است که بیان می کند او زنده است . این گروه به سراغ رها نامزد نوید که در آسایشگاه روانی بستری است می روند و او را فراری می دهند تا به دنبال این ماجرا بروند و ببینند آیای نوید آن ها را دور زده است یا نه !
.

پشت صحنه سریال کرگدن

زمان و ساعت پخش سریال کرگدن

این سریال از تلویزیون پخش نمیگردد و از طریق شبکه نمایش خانگی پخش میگردد . هر هفته شنبه ها می توانید این سریال را از سایت های دانلود فیلم و یا فیلیمو مشاهده و یا سی دی مربوط را از فروشگاه ها فرهنگی خریداری کنید.

متاسفانه بعضی از شبکه های ماهواره حق کپی رایت را رعایت نکرده و این سریال را از شبکه های خودش پخش میکنند.

داستان سریال کرگدن


 بازیگر نقش گیسو در سریال کرگدن

بیوگرافی هدی زین العابدین بازیگر نقش گیسو در سریال کرگدن

هدی زین العابدین بازیگر ایرانی ;i سابقه حضور در مدلینگ و آگهی های تبلیغاتی را نیز دارد. هدی زین العابدین متولد 11 تیر 1368 در شهر کرج بازیگر هست و هم اکنون سی سال دارد .رشته تحصیلی او گرافیک بوده هست و علاقه زیادی به عکاسی نیز دارد پدرش مغازه دار و شعل آزاد و مادرش منزل دار می باشد و تنها یک برادر کوچک تر از خود بنام هادی دارد . وی اولین بار با سریال سقوط یک فرشته وارد تلویزیون شد و به خوبی شناخته شد . او در این سریال نقش گیسو یکی از عضو یک گروه را بازی می کند.


بیوگرافی محمد امین بازیگر نقش افشین در سریال کرگدن

بیوگرافی محمد امین بازیگر نقش افشین در سریال کرگدن

محمد امین چهره جوان این روزها سینما می باشد . وی اولین بار با سریال ممنوعه توانست دیده شود و در سریال کرگدن هم که تهیه کننده اش همان تهیه کننده سریال ممنوعه است در نقش افشین حضور دارد . وی متولد 27 دی ماه می باشد.


بیوگرافی پانته آ پناهی بازیگر نقش ونوشه سریال کرگدن

بیوگرافی پانته آ پناهی بازیگر نقش ونوشه

پانته آ پناهی ها بازیگر زن ایرانی متولد 9 آذر ماه 1356 در تهران بدنیا آمده است، او هم اکنون 42 سال سن دارد. تحصیلات : او از موسسه آموزشی عالی سوره، در رشته کارگردانی سینما در مقطع لیسانس فارغ التحصیل شده است. به صورت اتفافقی وارد تئاتر و منشی گری صحنه شد چون صدای جذابی داشت. وی تا کنون در سریال ها و فیلم های زیادی حضور داشته است از جمله شهرزاد و بانوی عمارت . وی در سریال کرگدن یک نقش جنجالی به اسم ونوشه را ایفا می کند.


بیوگرافی بانیپال شومون بازیگر نقش دانیال در کرگدن

بیوگرافی بانیپال شومون بازیگر نقش دانیال

بانیپال شومون بازیگر نقش دانیال در سریال ممنوعه متولد سوم آذر 57 است و 41 سال سن دارد .فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی عمران از دانشگاه اهواز می باشد فعالیت خود را با صداپیشگی شروع کرد سپس وارد عرصه بازیگری شد . وی در فیلم های سینمایی زیادی حضور داشته است و اخیرا هم در فیلم شبی که ماه کامل شد نیز حضور داشت .


بیوگرافی مصطفی زمانی بازیگر نقش نوید در سریال کرگدن

مصطفی زمانی متولد 30 خرداد 1361 در فریدونکار می باشد و اصالتا از اهل شمال کشور می باشد. او هم اکنون 35 سال سن دارد.

تحصیلات : وی دارای کارشناس مدیریت صنعتی می باشد.

مصطفی زمانی در سال 1383 با حضور در سریال یوسف پیامبر به کارگردانی مرحوم فرج اله سلحشور به عنوان نقش اصلی اش ( حضرت یوسف یا یوزارسیف ) توانست به خوبی شناخته شود.

وی پیش از این نیز در سریال نهنگ آبی که یک سریال نمایش خانگی بود حضور داشت و در سریال کرگدن یکی از نقش های اصلی را ایفا می کند.


بیوگرافی سارا بهرامی در نقش رها

بازیگر نقش رها در سریال کرگدن سارا بهرامی می باشد. سارا بهرامی بازیگر جوان سینما و تلویزیون متولد بهمن ماه سال 1361 در اصفهان می باشد و اصالتا اصفهانی است و 35 سال سن دارد.

 وی فارغ تحصیل رشته تئاتر از دانشگاه تنکابن ( مازندران) . وی فعالیتش در بازیگری را با تئاتر شروع کرد و در تئاتر های چون متولد 1361,راهزنان,مخمصه,هم هوایی و … حضور داشته است.

وی در سال 92 با حضور در سریال پروانه و بازی نقش مقابل حامد کمیلی به خوبی شناخته شد.

سارا بهرامی جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن را از جشنواره فیلم فجر 96 برای بازی در فیلم دارکوب دریافت کرد.


26,471 بازدید

نظرات کاربران

۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.