داستان و بازیگران سریال به رنگ خاک

سریال به رنگ خاک به کارگردانی حسن لفابیان عنوان جدیدترین سریال پاییزی شبکه یک سیما می باشد که از دهم آبان ماه نود و هشت پخش خود را از شبکه یک شروع کرده است.

در ادامه به معرفی خلاصه داستان و بازیگران به همراه بیوگرافی شان می پردازیم

بازیگران سریال به رنگ خاک

داستان و موضوع سریال به رنگ خاک چیست ؟

مهرداد که در جزیره هرمز به کار آموزش غواصی مشغول است دلباخته دختر ناخدا جمات است در حالی که ناخدا مخالف جدی ازدواج این 2 است. از سوی دیگر یک تیم خلافکار به شدت در پی پیدا کردن مهرداد هستند و او نیز هر روز برای یافتن شیئی قدیمی به زیر آب رفته و غواصی می کند.

سریال به رنگ خاک

بازیگران سریال به رنگ خاک

اسامی کامل بازیگران زن و مرد سریال

برزو ارجمند / پوریا پورسرخ / محمد متوسلانی / سیاوش طهمورث / محمود پاک نیت / بیتا سحرخیز / فرشته سرابندی / مجید سعیدی / عزت الله رمضانی فر / امیر کاظمی / علیرضا جعفری / علیرضا استادی / کیوان ساکت اف / هستی فرحی / مهدی صبایی / اتابک نادری / زهرا سعیدی / شهروز ابراهیمی / یوسف صفری بختیاری / دنیا نادرخانی / حسین توشه / سامان دارابی / ابوالفضل همراه / فریبا امینیان / محمدعلی سلیمان تاش / ایوب دمان / هادی معصومی / لیلی فرهادپور / عرفان برزین / آرمین ترکمندی / بایار فرج زاده / معصومه بافنده / نگین غفاری / عاطفه خازنی پور .

همچنین جمعی از بازیگران بومی استان هرمزگان در این سریال حضور دارند.

بازیگران بندری سریال به رنگ خاک

لوکیشن ها و محل فیلمبردای سریال

اکثر سکانس های سریال در استان هرمزگان و قشم انجام شده است . شروع تصویرداری از جزیره هنگام در قشم بوده و همچنین در روستای لافت در جزیره قشم پایان یافته است.

بازیگران زن سریال به رنگ خاک

بیتا سحرخیز بازیگر زن سریال در نمایی از سریال

سریال به رنگ خاک چند قسمت است ؟

این سریال دارای 34 قسمت می باشد و پخش آن تا اواسط آذرماه ادامه دارد.


پوریا پورسرخ در سریال به رنگ خاک

بیوگرافی پوریا پورسرخ بازیگر نقش مهرداد

پوریا پورسرخ بازیگر سینما و تلویزیون متولد 4 تیرماه 1356 در منطقه جردن تهران می باشد و هم اکنون 42 سال سن دارد و صالتا تهرانی می باشد.

پوریا فرزند اول خانواده می باشد و دو خواهر و یک برادر کوچکتر از خود دارد . مادر وی معلم زبان می باشد و پدرش بازنشسته شرکت نفت می باشد.

تحصیلات : وی که دکترای فیزیولوژی گیاهی است؛ قبل از شروع فعالیت هنری در سینما به عنوان خبرنگار در نشریات هنری و اجتماعی ازجمله دنیای جوانان مشغول به‌ کار بود و هم زمان در یک شرکت تبلیغاتی در دبی نیز فعالیت می‌کرد.


 بیتا سحرخیز در سریال به رنگ خاک

بیوگرافی بیتا سحرخیز بازیگر زن سریال به رنگ خاک

بیتا سحرخیز متولد 21 آذر ماه 1361 در تهران می باشد و هم اکنون 37 سال سن دارد

تحصیلات : او فارغ‌ التحصیل رشته کارشناسی دبیری از دانشگاه تاکستان است.

وی فعالیت سینمایی خود را از سال 1385 با فیلم نسکافه داغ داغ آغاز کرد.وی پیش از این نیز در کلاس های بازیگری امین تارخ نیز شرکت کرده بود. حضور او در این سریال جدیدترین فعالیت او می باشد.


فرشته سرابندی متولد سال 49 در تهران، می باشد و 49 سال سن دارد

وی فارغ التحصیل لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه تهران می باشد، فعالیت خود را با ساخت فیلم کوتاه آغاز کرد سپس به تئاتر رفت و حالا در سینما و تلویزیون بازی می کند


12,262 بازدید

نظرات کاربران

۱
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

ناشناس شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۰

عالی