در ایام محرم امسال هم همانند سالهای قبل شبکه های سیما مجموعه هایی را برای این ایام تدارک دیده اند که حال و هوای محرم را دارند و قرار است آنتن شبانه این شب ها را پر کنند.

در ادامه به معرفی این سریالها می پردازیم.

زمان پخش سریال های محرم 96

سریالهای محرم 1396

شبکه یک سیما – سریال پرواز در ارتفاع صفر

مجموعه پرواز در ارتفاع صفر همزمان با شروع هفته دفاع مقدس و دهه اول محرم از روز جمعه 31 شهریورماه 96 هر شب ساعت 22:15 در 7 قسمت روی آنتن شبکه یک می رود.

شاهرخ استخری ( در نقش کیومرث مرادی) / عمار تفتی (در نقش فریدون) / سوگل خلیق ( نقش شیرین همسر کیومرث) / محمد عمرانی ( نقش حاج تراب) / علی عمرانی (نقش یحیی) / حمیدرضا نیکدل (در نقش حسین رنجبران) / بهاره ریاحی ( در نقش کتایون) / رضا رادمنش / حدیث تهرانی ( در نقش افسانه) بازیگران این سریال هستند .

داستان این سریال روایت زندگی یک خلبان در دوران شروع جنگ است که تازه ازدواج کرده، همسرش بیماری قلبی دارد و استرس ماموریت‌های شوهر برای او اصلا خوب نیست و این فرد بر سر یک دوراهی برای انجام وظیفه یا ماندن پیش خانواده‌اش قرار می‌گیرد.

سریال های محرم امسال

شبکه یک – سریال هاتف

مجموعه هاتف به کارگردانی داریوش یاری دومین سریالی است که در 10 قسمت که پخش آن در محرم ۹۶ از شبکه یک انجام می گردد .

خلاصه داستان : در روز عاشورا، ابراهیم در کربلا بر اثر حمله قلبی می‌میرد. دخترش ریحانه پیگیر آخرین گفته ناتمام پدر می‌شود. این پیگیری ریحانه را رو در روی خانواده و زندگی زناشویی اش قرار می‌دهد. اما ریحانه اعتقاد دارد که عدالت نمی‌تواند در پشت در خانه آدم جا بماند … او پرده از ابهام وصیت پدر بر می‌دارد. در این روند شخصیت و ایمان خود را بازسازی کرده و به دست می‌آورد.

حمید گودرزی / زیبا بروفه در نقش ریحانه / محمد حاتمی / شهرام قائدی / محمد فیلی / کاظم بلوچی / سیدمهرداد ضیایی / بهزاد خداویسی / مریم بوبانی / کمند امیرسلیمانی / مریم کاویانی / رزیتا غفاری / مهرداد ایل بیگی / الهه حسینی و .. بازیگران این سریال هستند.


شبکه دو – شکوه یک زندگی

مجموعه شکوه یک زندگی که پخش ان از 24 شهریورماه آغاز گردید ایام محرم م هفته دفاع مقدس از شبکه دو پخشش ادامه خواهد داشت . این مجموعه دارای 18 قسمت می باشد.

بیتا سحرخیز در نقش نازگل / نازنین فراهانی / عبدالرضا اکبری / مریم کاظمی / حسام محمودی / مزدک رستمی / طوفان مهردادیان / کوروش سلیمانی / سوگل طهماسبی و … بازیگران این سریال هستند.

این مجموعه در تکریم همسران شهدا و جاویدالاثرهایی است که با استقامت و امیدواری برای رسیدن خبر و نشانه‌ای از عزیزان‌شان ، سال‌ها به تنهایی بارِ زندگی خود و فرزندان‌شان را به دوش کشیدند و شکوهِ یک زندگی را به نمایش گذاشتند


فیلمهای محرم 96

شبکه سه – سریال عقیق

سریال عقیق به کارگردانی بهرنگ توفیقی و نویسندگی سعید نعمت اله عنوان سریال شبکه 3 برای ایام ماه محرم 1396 می باشد.این سریال در 12 قسمت از شنبه 1 مهرماه 96 پخشش از شبکه یه آغاز میگردد.

موضوع این مجموعه یک عاشقانه تاریحی است و در خلاصه آن آمده به عَجز مهمونم می کنی؟ به تسلیم ؟ این چه رضاییِ که باید از ظهر عاشورا و وَقف عقیق و خون پسرم بگذرم؟ رضای کدوم دیاریِ ، این رضاییِ که تو می خوای… .

شبنم مقدمیهدایت هاشمی / بهزاد فراهانی / نادر فلاح / علیرضا آرا / نسیم ادبی و … از بازیگران این فیلم هستند.


سریال های ماه محرم

شبکه سه سریال آنام

بعد از پایان پخش سریال عقیق نیز سریال آنام به کارگردانی جواد افشار در حدود 40 قسمت از شبکه سه پخش خواهد گردید.

گلچهره سجادیه، سیروس گرجستانی، علیرضا شجاع نوری، شبنم قلی خانی، امیر دلاوری، فریبا متخصص، سیامک صفری، لاله مرزبان و … بازیگران این سریال هستند.

آنام ژانری اجتماعی خانوادگی دارد و درباره مادری به نام آنام است که درگیر مسائل زندگی و خانواده اش است.

سریالهای محرم


2,213 بازدید

نظرات کاربران

۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.