موضوع :تلویزیون ، زمان پخش برنامه ها و سریال ها

سریالهای نوروز 97

با نزدیک شدن به ایام عید نوروز 97 شبکه های محتلف سیما سریالهای جذابی را برای این ایام برای مخاطبین شان در نظر گرفته اند و همین روزها روند ساخت این سریال ها نیز ادامه . باکس نوروزی سیما یکی از باکس های مهم پخش در سال است و شبکه ها در تلاشند تا بهترین آثار و برنامه ها را برای این ایام تولید کنند.

در ادامه به معرفی سریال های نوروزی ۹۷ می پردازیم.

سریالهای نوروزی 97

شبکه یک – سریال پایتخت 5 – کارگردان : سیروس مقدم

شبکه 1 سیما سریال محبوب پایتخت را برای پخش در نوروز در نظر گرفته است و انتظار می رود از پر بیننده ترین سریالهای امسال باشد.

در خلاصه داستان آمده است : خانواده‌‌ معمولی به دلایل منطقی مجبور می‌شوند سر از یک کشور خارجی مانند یونان در بیاورند و آنجا با ماجراهایی گره می‌خورند که همبستگی خانواده، عشق و علاقه آنها به همدیگر، اهمیت وطن و دور هم بودن را بیشتر از گذشته درک می‌کنند.

محسن تنابنده/ ریما رامین فر / احمد مهرانفر ل / هومن حاج عبداللهی  / علیرضا خمسه / سارا و نیکا فرقانی / هدایت هاشمی  / بهرام افشاری / مصطفی و مجتبی بلال حبشی  / سلمان خطی از بازیگران این فیلم می باشند.

ساعت پخش : این سریال هر شب ساعت 22 پخش خواهد شد.


سریال های نوروز 97

شبکه دو – سریال تعطیلات رویایی – کارگردان : احمد امینی

موضوع سریال : داستان دو برادر است که هر کدام در مسیر علم و ثروت به موفقیت‌هایی رسیده‌اند و در ایام نوروز با خانواده‌هایشان در مهمانسرایی در مشهد اقامت می‌کنند که با ورود یک مسافر خارجی حوادث جالب و شیرینی برایشان رقم می‌خورد…

بازیگران سریال : افسانه بایگان , محمود عزیزی , محمدرضا شریفی نیا , مریم معصومی , ارسلان قاسمی , سولماز آقمقانی , علی اوجی , لاله اسکندری, خاطره حاتمی , افر اسدی و … .

این مجموعه هر شب ساعت 21:30 از شبکه 2 پخش میگردد.


سریالهای نوروز 97

شبکه سه – سریال دیوار به دیوار 2 – کارگردان : سامان مقدم

فصل دوم دیوار به دیوار یکی از گزینه های شبکه سه سیما برای پخش در نوروز 1397 است اما پخش این مجموعه به طور قعطی مشخص نیست.

این سریال داستان پنج خانواده را روایت می‌کند که به دلایلی مجبور می‌شوند سه ماه در یک خانه با یکدیگر زندگی کنند. این پنج خانواده پیش از این هیچ آشنایی با یکدیگر نداشته‌اند و در یک روز، بنا به اتفاقی، مجبور می‌شوند با هم زندگی کنند. این خانواده‌ها همگی واحدهای آپارتمانی را پیش خرید کردند و وقتی مورد کلاهبرداری قرار می‌گیرند چون جایی برای سکونت ندارند از مشیری که سازنده خانه‌ها بوده می‌خواهند تا خانه خود را در اختیار این افراد قرار دهند و او هم با توجه به درخواست قاضی موافقت می‌کند و… .

بازیگران دیوار به دیوار 2 : گوهر خیراندیش,فرهاد آییش,رویا تمیوریان,علی شادمان,پژمان جمشیدی,آزاده صمدی , میترا حجار,علی قربان زاده و .. .


شبکه سه – سریال آرماندو – کارگردان : احسان عبدی پور

سریال آرماندو یکی از گزینه های شبکه سه سیما برای پخش در نوروز 97 است و باید دید که این سریال روی آنتن خواهد رفت یا مجموعه دیوار به دیوار ؟ .

حمید آذرنگ  / مرجانه گلچین  / سحر ولدبیگی / الیکاعبدالرزاقی / محمدرضا هدایتی / علیرضا استادی / علی مسعودی / علی اوجی / فریبا طالبی / مجید پتکی / شهربانو موسوی / سیامک مردانه بازیگران این مجموعه هستند.

داستان جوان ساده و مهربانی به نام آرمان با بازی حمیدرضا آذرنگ را روایت می کند که سعی دارد مشکلات خواهرش (با بازی مرجانه گلچین) و فرزندان خواهرش را برطرف کند. اما در این مسیر درگیر مسائلی می شود که داستان سریال را شکل می دهد.

ساعت پخش : این مجموعه هر شب ساعت 20:45 پخش میگردد.


فیلم و سریالهای نوروز 97

شبکه پنج – سریال هیئت مدیره – کارگردان : مازیار میری

مجموعه هیات مدیره به کارگردانی مازیار میری عنوان سریال نوروزی شبکه تهران در ایام نوروز امسال می باشد .

احسان کرمی / حدیث میرامینی / الیکا عبدالرزاقی / فرید سجادی‌حسینی / امیر دلاوری / لیلی رشیدی / ثریا قاسمی / کمند امیر سلیمانی / مریم امیرجلالی / ناهید مسلمی / شیرین آقاکاشی / سام کبودوند از بازیگران این مجموعه هستند.

این سریال قصه زوج جوانی را روایت می‌کند که با نقل مکان به ساختمانی جدید درگیر اتفاقاتی تازه می‌شوند … .

همچنین موضوع این مجموعه درباره ساختمانی است که اهالی آن می‌خواهند برای آن هیات مدیره انتخاب کنند و در این مسیر دچار مشکلاتی می‌شوند.


4,465 بازدید

نظرات کاربران

۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.