موضوع :تلویزیون

سری دوم برنامه شب کوک + زمان پخش

باربد بابایی مجری این برنامه توضیحاتی را در رابطه با جزئیات سری دوم شب کوک ارائه داد که در ادامه می‌خوانید.
باربد بابایی مجری و کارگردان هنری برنامه موسیقی شب کوک در رابطه با جزئیات فصل دوم (جدید) این برنامه بیان کرد: “در حال حاضر در مرحله پیش تولید برنامه شب‌کوک هستیم. البته آمادگی خود را برای تولید برنامه شب‌کوک به شبکه نسیم اعلام کرده‌ایم، و بلافاصله بعد از اینکه شبکه جواب نهایی را به ما ابلاغ کند، از پیش تولید وارد مرحله تولید خواهیم شد.”
وی در ادامه افزود: “آخرین مهلت ارسال ویدئوها ۳۱ فروردین بود که طی این مدت حدود ۵۴ هزار ویدئو به دست ما رسید که دیدن این ویدئوها حداقل ۳ ماه زمان می‌برد. زمان پخش : بنابراین بعد از ماه صفر پخش شب کوک آغاز و تا پایان تعطیلات نوروز 96 ادامه خواهد داشت.”
باربد بابایی ادامه داد: “۱۰۰۰ ویدئو تا به حال دیده شده‌اند اما کسی را هنوز انتخاب نکرده‌ایم. اعتقاد دارم همه کارها باید دیده شوند تا بتوانیم انتخاب‌های درستی در این باره داشته باشیم.”
مجری برنامه شب کوک در رابطه با اضافه شدن یک داور دیگر به جمع ۴ داور برنامه گفت: “۴ داور فصل اول حتما در سری جدید حضور خواهند داشت. با یکی دیگر از خواننده‌های خوب کشور صحبت‌هایی انجام داده‌ایم اما هنوز حضورش در برنامه شب کوک قطعی نیست.”

بابایی در پایان درباره دکور برنامه اظهار داشت: “طراحی دکور فصل دوم به اتمام رسیده است. دکور جدید بسیار متفاوت است.


4,851 بازدید

نظرات کاربران

۱
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

ناشناس سه شنبه ۸ تیر ۱۳۹۵

وای کاش زودتر شروع میشد من واقعا از عوامل شب کوک تشکر ویژه میکنم به خاطر تلاشی که برای این برنامه میکنند واقعا برنامه از همه نظر عالیه و همین طور مجری عالیه ای هم داره