موضوع :تلویزیون

زمان پخش برنامه گپ کوک

برنامه گپ کوک

عوامل برنامه شب کوک قرار است با یک برنامه جدید به نام گپ کوک در سال ۹۶ دوباره به شبکه نسیم برگردند.

برنامه گپ کوک که پیش از این با عنوان آوانو معرفی شده بود، به کارگردانی و اجرای باربد بابایی و تهیه‌کنندگی هادی دمیرچی بزودی از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

زمان پخش : گپ کوک با توجه به روند تولیدی که پیش از ایام عید و این روزها پشت سر گذاشته است، اردیبهشت ماه 96 به روی آنتن می‌رود.

 برنامه گپ کوک که با ساختاری جدید در مرحله تهیه و تولید قرار گرفته است در هفته، روز پنجشنبه ساعت ۱۹:۰۰ و روز جمعه ساعت ۲۱:۰۰ روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت. این برنامه با اجرای باربد بابایی و به تهیه کنندگی هادی دمیرچی برای مخاطبان شبکه نسیم پخش می شود و در  نخستین برنامه خود، روز پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت، همزمان با شب میلاد امام زمان (عج) ،  میزبان «سالار عقیلی» خواهد بود.

باربد بابایی در این برنامه با میهمانان اش به گپ و گفتگو و همچنین چالش های جذاب و مسابقه خواهد پرداخت.
گفتنی است ساعت تکرار برنامه «گپ کوک» روز بعد از پخش،  ساعت ۰۱:۰۰ بامداد، ۱۰:۰۰ صبح و ۱۶:۰۰ خواهد بود.

 علی اکبر کاظمی قائم مقام شبکه نسیم با بیان محوریت این برنامه در عرصه موسیقی در خصوص بخش‌های مختلف برنامه گپ کوک اظهار داشت: این برنامه به اجرای موسیقی‌های سنتی، محلی و پاپ می‌پردازد.
 
وی درباره هدف تولید این برنامه اظهار داشت: برنامه تلویزیونی «گپ کوک» با دعوت از خوانندگان معروف و سایر چهره‌های شناخته شده‌ای که عرصه خوانندگی را تجربه کرده‌اند، با گونه‌های مختلف موسیقی اعم از سنتی، پاپ، محلی و تلفیقی همراه خواهد شد.
 
کاظمی افزود: همچنین این برنامه تلویزیونی اجرای زنده این هنرمندان را به همراه  گپ و گفت با خوانندگان و عوامل موسیقی، بخش نمایشی طنز و مسابقه حافظه که همگی در منظر تعداد قابل توجهی تماشاچی برگزار می‌شود، دنبال می‌کند.

زمان و ساعت پخش گپ کوک


7,254 بازدید

نظرات کاربران

۱
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

samira پنج شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶

امیدوارم مثه سریه قبلیش خوب باشه