فرش قرمز فیلم بارکد در امریکا
مراسم فرش قرمز فیلم بارکد ساخته مصطفى کیایى با حضور بهرام رادان، بازیگر این فیلم و چهره هاى مطرح سینما روز اول سپتامبر در شهر لس آنجلس برگزار شد.

این مراسم که به همت پخش کننده این فیلم موسسه «دریچه سینما» به مدیریت آرمین میلادى در منطقه بورلی هیلز لس آنجلس برگزار شد،  شب پنجشنبه شاهد حضور پرشور ایرانیان علاقمند به فرهنگ و سینمای ایران در کنار تعداد زیادی از دست اندرکاران سینمای ایران و نیز فعالین حوزه سینما در امریکا بود.
در این مراسم علاوه بر بهرام رادان بسیاری از چهره هاى سر شناس سینمایى داخل و خارج ایران از جمله بهروز وثوقى، ماز جبرانی و نوید نگهبان، از بازیگران فعال در سینماى امریکا در کنار حمید فرخ نژاد و لادن طباطبایی از بازیگران سینما و تلوزیون ایران و جواد نوروز بیگی، تهیه کننده سینمای ایران حضور داشتند.

بهرام رادان و بهروز وثوقی

یکى از اتفاقات ویژه این مراسم، حضور بهروز وثوقى، پیش کسوت بازیگرى سینماى ایران، در یکى از معدود حضورهایش در افتتاحیه یک فیلم بود. حضور او در سالن با تشویق بسیار زیاد مهمانان و تماشاگران حاضر در سالن به صورت ایستاده  همراه بود.  بهرام رادان در روی فرش قرمز این مراسم در گفتگو با فرزاد حسنی درباره نقش خود در این فیلم و تفاوت آن با شخصیت واقعی خودش صحبت کرد و اظهار امیدواری کرد فیلم مورد توجه و استقبال علاقمندان سینمای ایران در امریکا قرار گیرد.
در افتتاحیه این مراسم، آرمین میلادی ، مدیر موسسه دریچه سینما برای دقایقی درباره برنامه و نحوه شکل گیری آن صحبت کرد و سپس بهرام رادان به روى صحنه آمد و برای دقایقی ضمن ادای احترام به عباس کیارستمی و داوود رشیدی،  تازه درگذشتگان دنیای هنر و سینمای ایران، دقایقی کوتاه به انگلیسی و فارسی درباره فعالیت های خودش و این فیلم صحبت کرد.

گفتنی است مراسم فرش قرمز این فیلم علاوه بر بورلی هیلز در منطقه انسینو لس آنجلس و نیز منطقه اورنج کانتی  طی روزهای دوم و سوم سپتامبر برگزار شد و پس از آن اکران این فیلم در 18 شهر امریکا در ایالت های مختلف پیگیری خواهد شد. فرش قرمز بارکد هـمچنین در استرالیا طى روزهاى هشتم تا دوازدهم سپتامبر به ترتیب در شهرهاى سیدنى، ملبورن و بریزبن و با حضور بهرام رادان، توسط دریچه سینما برگزار خواهد شد

 بهرام رادان در فرش قرمز بارکد در امریکا


4,168 بازدید

نظرات کاربران

۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.