داستان و بازیگران سریال ساخت ایران 2 فصل دوم

فصل دوم سریال ساخت ایران 2 به کارگردانی برزو نیک نژاد می باشد که تهیه کنندگی آن را نیز امین پروین حسینی و منصور سهراب پور برعهده دارند.

زمان پخش : این سریال از اردیبهشت ماه 97 روزهای چهارشنبه هر هفته در نمایش خانگی و سایتهای اینترنتی پخش میگردد که می توانید این سریال را هر هفته از سایت ما از اینجا دانلود نمایید و تعداد قسمتهای آن مشخص نیست. (توجه : این مجموعه از تلویزیون پخش نمیگردد) .

در ادامه به معرفی بازیگران خلاصه داستان و موضوع ساخت ایران ۲ می پردازیم.

ساخت ایران 2

بازیگران ساخت ایران 2

اسامی بازیگران زن و مرد فیلم ساخت ایران به همراه نقش

محمدرضا گلزار در نقش جمشید / امین حیایی در نقش غلام حسین / محسن کیایی در نقش فرهاد / مهران احمدی در نقش توتونچی / سحر دولتشاهی در نقش بیتا / سارا بهرامی در نقش پریسا / امیر حسین رستمی در نقش محسن / حسین امیدی در نقش سیاوش / مهدی جمشیدی در نقش تراب .

بازیگران خارجی ساخت ایران 2

پامالا الکیک در نقش ژاکلین / ماریبل کرم هارب در نقش کارگزار جمشید / هادی شتت در نقش  واسطه خارحی / محمد شرف حریف مبارز جمشید.

سریال ساخت ایران 2

داستان و موضوع ساخت ایران 2

فرستاده ژاکلین دختر مدیر شرکت لوریس پیامی را برای غلام می آورد.غلام که ازدواج کرده است با شنیدن نام ژاکلین متعجب می شود.حالا … 

غلامحسین (امین حیایی) که به ایران دیپورت و زندانی شد مدت زمان حبسش تمام می شود و متوجه می شود از رابطه ای که با ژاکلین داشته است بچه ی 5 ساله دارد و آن بچه از اوست. او به همراه دوست خود فرهاد در کار سرقت ماشین های گران قیمت هستند.

حالا غلام حسین دارای بچه ای است که تمام ثروت لوریان (پدر ژآکلین) از اوست پس تصمیم میگیرد ژاکلین را پیدا کند و حق خود را بگیرد ..

رضا گلزار هم که در فرانسه زندانی شده بود آزاد می شود و برخورد کردن و دیدار با غلامحسین برای کار این دو را به کشور چین می کشاند.

پشت صحنه ساخت ایران 2

عکسهای پشت صحنه سریال ساخت ایران 2

لوکیشن و محل فیلمبرداری

تصویربرداری و لوکیشن های سریال به جز ایران در کشور چین لبنان نیز انجام شده است.

بازیگران ساخت ایران فصل دوم 2

سریال ساخت ایران 2

بازیگران ساخت ایران 2

سارا بهرامی و مهران احمدی بازیگران سریال در نمایی از فیلم ساخت ایران 2

داستان سریال ساخت ایران 2

تصاویر سریال ساخت ایران

سحر دولتشاهی بازیگر نقش بیتا در فصل دوم سریال ساخت ایران

دانلود ساخت ایران 2


17,116 بازدید

نظرات کاربران

۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.