موضوع :بازیگران مرد ایرانی ، بیوگرافی بازیگران مرد

محمدرضا گلزار

بیوگرافی و زندگینامه

محمدرضا گلزار بازیگر و سوپراستار سینما و تلویزیون و خواننده متولد 1 فروردین 1356 در تهران می باشد و اصالتا آذری ( ترک) است و هم اکنون 40 سال سن دارد.

تحصیلات : گلزار دارای مدرک لیسانس مهندسی مکانیک سیالات است. 

شروع بازیگری : وی فعالیت سینمایی خود را از سال 1377 با بازی در فیلم سام و نرگس ساخته ایرج قادری آغاز نمود و از همان ابتدا توانست نظر خیلی ها را به خود جلب کند.

رضا گلزار در دوران نوجوانی و جوانی والیبالیست حرفه ای بوده است. 

خانواده محمدرضا گلزار , خواهر و برادران

گلزار عضو یک خانواده 6 نفره می باشد . پدر وی پرویز گلزار از ثروتمندان شناخته شده تبریزی است . مادر رضا گلزار نیز خانه دار است . وی یک خواهر به نام آتوسا که مترجم زبان آلمانی است دارد و دو برادر به نام های علیرضا که مهندس عمران است و از خودش بزرگتر است و برادر دیگرش بردیا که از وی کوچکتر است و مترجم زبان انگلیسی است دارد.

پدر مادر محمدرضا گلزار

عکسی از پدر و مادر محمدرضا گلزار


ازدواج و همسرش

رضا گلزار تاکنون که وارد سن 40 سالگی شده است ازدواج نکرده است . عکسهای بسیار زیادی در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام منتسب به همسر او منتشر شده است که هیچ کدام واقعیت ندارد و شایعه ای بیش نیست .

گلزار در اخرین مصاحبه خود با تی وی پلاس گفته است که حدس من این هست که امسال ( سال 96 ) باید ازدواج کنم.

ازدواج چیزی نیست که من تصمیم بگیریم برای شخصی مثل من  . باید پیش بیاید و من خیلی مصمم هستم برای این امر.

همسر محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار و ساره بیات بازیگر زن که هم بازی هم در سریال پرطرفدار عاشقانه بودند.

اینستاگرام رضا گلزار : وی یکی از پرطرفدارترین هنرمندان و یا بهتر است بگوییم پر فالوئرترین بازیگر مرد در اینستاگرام است و حدود 5 میلیون فالور دارد.

آدرس پیج اصلی گلزار در اینستاگرام و کانال تلگرام او : Instagram : Rezagolzar  | Telegram : rezagolzar


تحصیلات محمدرضا گلزار

تا سال سوم دبیرستان در رشته ریاضی تحصیل کرد. در سوم دبیرستان در کنکور دانشگاه آزاد در رشته مهندسی مکانیک در واحد تهران جنوب قبول شد و رزرو کرد. در سال آخر به رشته تجربی رفت و به قصد رشته دندانپزشکی کنکور داد ولی قبول نشد و به همان رشته مکانیک رفت. او فارغ‌التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی است.

آشنایی با رضا گلزار

رضا گلزار , تیپ محمدرضا گلزار


خوانندگی و موسیقی

گلزار برای اولین باز موسیقی را در سال 1377 با حضور در گوره آرین تجربه کرد که بعد از مدتی از ان گروه جدا شد و مدتی از موسیقی فاصله گرفت. او از اوایل سال 94 مجدد با قدرت به عرصه خوانندگی برگشت و چندین تک آهنگ و کنسرت در تهران و شهرستان ها برگزار کرد که با استقبال زیادی هم مواجه شد.

ویدیو کلیپی از تیزر کنسرتهای محمدرضا گلزار


اجرای مسابقه برنده باش در سال 97

رضا گلزار پس از مدت های دوری از صدا و سیما و تلویزیون با مسابقه بزرگ برنده در سال 97 به تلویزیون برگشت . این مسابقه که مدل ایرانی که مسابقه بزرگ جهانی می باشد با اجرای سوپراستار سینما یعنی محمدرضا گلزار از شبکه سه پخش گردید و با استقبال خوب مخاطبین نیز مواجه گردید.این اولین بار است که گلزار مجری گری را تجربه کرده است.

مسابقه برنده باش محمدرضا گلزار


زوج سینمایی رضا گلزار و الناز شاکردوست

الناز شاکردوست و محمدرضا گلزار چندی پیش با یکدیگر در چندین فیلم و پروژه های سینمایی همبازی بودند و نقش های مقابل هم را ایفا می نمودند.

اولین بار در «گل یخ» که بازسازی فیلم قدیمی سلطان قلب ها بود، به هم رسیدند. این دومین بازی عمر الناز شاکردوست و اولین فیلم او بود که در سینماها به شکل جدی دیده شد. به نظر می رسید گلزار و شاکردوست می توانند زوج سینمایی موفقی باشند اما در همان مقطع بود که دوگانه گلزار- مهناز افشار پا گرفته بود و آنها 3 فیلم متوالی را روی پرده تجربه کردند و شاکردوست نیز ابتدا با چند فیلم گیشه ای و سپس چند فیلم خوب مثل اتوبوس شب، جایگاه خوبی در سینما پیدا کرد.

سال 86 بود که قاسم جعفری دوباره آنها را در اپیزود اول «مجنون لیلی» در کنار هم قرار داد. حالا به پرکارترین دوره سینمایی شاکردوست رسیده بودیم و او با بازی در 5 فیلم در طول تنها یک سال اکران شاکردوست را در سینمای ایران رقم زده بود!

گلزار اما بعد از مجنون لیلی، در «دو خواهر» بازی کرد و در این فیلم نیز دوباره همبازی الناز شد. ظاهرا سرنوشت آنها این بود که فقط در فیلم هایی که بازسازی یا کپی شده هستند به ایفای نقش در کنار هم بپدازند. «تو و من» دومین همکاری این زوج سینمایی با برادران بانکی و آخرین بازی مشترک آنها تا به امروز بود.


مصاحبه و گفتگو با محمدرضا گلزار 

در مدت دوری تان از عرصه هنر مشغول چه کارهایی بودید؟

دقیقا هیچ وقت از این عرصه دور نبودم یا مشغول خواندن و انتخاب فیلمنامه های پیشنهادی بودم یا به بند موسیقی ریزار می رسیدم. البته طبیعی است که  به دلیل مسافرت و فاصله کاری که بین کارهایم افتاد این سوال برای شما پیش آمده باشد.

دلیل این دوری چه بود؟

سه سال پیش، بیش از یک دهه بود که در سینما فعالیت داشتم. تصمیم گرفتم زمانی را که اکثر همکاران هم از آن به خوبی یاد نمی کنند، به خودم استراحت بدهم و برای آینده برنامه ریزی کنم. فکر کنم این در انتخاب های پس از برگشتنم کاملا مشهود باشد.

شایعات زیادی پیرامون شما مطرح می شد، مبنی بر ممنوع الکاری، خروج از ایران و اقامت در کشورهای خارجی به خصوص امارات، عدم بازگشت تان به ایران و. . . خودتان هم از این شایعات باخبر بودید؟

به جرات می توانم بگویم متاسفانه در این سال ها هیچ کس به اندازه من مورد قضاوت غلط قرار نگرفته، در صورتی که همه در ظاهر همدیگر را از این کار منع می کنند! به هرحال خودتان هم می گویید شایعه. من برای همان ریکاوری و برنامه ریزی کارها در امارات ماندم که نزدیک ایران بود و بدون هیچ مشکلی در حال رفت و آمد بودم.

محمدرضا گلزار ,عکس محمدرضا گلزار ,بیوگرافی محمدرضا گلزار

کلا چرا برخی از مردم و برخی از رسانه ها برای محمدرضا گلزار تا این اندازه حاشیه سازی و شایعه سازی می کنند؟

خب، این را باید از خودشان بپرسید! البته در حرفه ما بخشی از این جریان در همه جای دنیا به دلایل و شکل های مختلف، موضوعی عادی به حساب می آید. اما ما به دلایل تربیتی و فرهنگی ویژه، انتظاری دیگر از هم داریم که بیجا هم نیست.

بعد از سال ها تجربه چقدر سعی می کنید از حواشی دور باشید و چقدر با آنها مقابله می کنید؟

من آگاهانه از اول هم مراقب حواشی و شایعات بودم اما تجربه و پختگی چیزی نیست که از آن چشم پوشی کنم. من بسیار مراقب هستم.

خانواده در این دوران چطوراز شما حمایت کردند؟

خانواده ام همیشه آرامش بخش زندگی من بوده و هستند. من هرچه دارم از صدقه سری دعاهای پدر و مادرم هست که سلامتی شان، دعای هر روز من است.

   بعد از بازگشت و شروع مجدد کارهای هنری تان، علاوه بر بازیگری، دوباره وارد عرصه موسیقی هم شدید  و چند کار انجام دادید، هنوز هم دوست دارید هم بازیگر باشید و هم موزیسین؟
همه می دانند که من وارد موسیقی نشدم، من ازموسیقی آمدم. موسیقی دغدغه و دلمشغولی من از کودکی بوده و هست. از نوجوانی ساز زدم و سپس گروه آریان را تاسیس کردم و حالا هم که بند ریزار و. . . این موضوع ادامه دارد.

از همکاری تان با بهمن فرمان آرا برای مان بگویید. گویا نقش متفاوتی در این کار دارید؟

بهترین اتفاقی بود که در شروع دوره جدید کاری می توانست بیفتد و بابتش از پروردگار و آقای فرمان آرا شاکرم. همیشه برای آقای فرمان آرا احترام بسیاری قائل بوده و هستم. این فیلم فرصت مغتنمی بود و نقش متفاوتی که از دستش ندادم. امیدوارم که باز هم این همکاری تکرار شود.

درباره مادر قلب اتمی برای مان بگویید؟ یک کار با گروهی جوان.

بازیگرها که باوجود جوانی، حرفه ای هایی همچون خانم ها ترانه علیدوستی و پگاه آهنگرانی بودند و اگر  منظورتان کار با کارگردان جوان فیلم است که در این موارد من بیشتر به غریزه ام اعتماد کردم که خدارا شکر در این مورد به خصوص اشتباه نکردم. کار پُرریسکی بود اما نتیجه از آن هم که فکر می کردیم بهتر شد. از این فیلم حالاحالا ها خواهید شنید. شرکت در جشنواره برلین آغاز کار این فیلم بود.

از حضور فیلم مادر قلب اتمی در جشنواره برلین و حضورتان در این جشنواره بگویید؟

این فیلم در بخش فُروم جشنواره برلین پذیرفته شده بود. استقبال بی نظیری از فیلم شد؛ چه توسط منتقدان و چه توسط تماشاگران. برای من هم تجربه لذت بخشی بود. امیدوارم با پخش این فیلم در ایران، مخاطبان اصلی و واقعی فیلم هم در این لذت همراه شوند.

بیوگرافی محمدرضا گلزار

چه چیزی باعث شده تا محمدرضا گلزار باوجود اینکه  مدتی در این عرصه حضور نداشته ولی باز هم برای اهالی هنر و مردم محبوب باشد؟

این موهبتی است که هر روز و هر ساعت، بابتش خدا را شکر می کنم. امیدوارم این طور باشد و بماند. من هرچه بگویم ممکن است که تعبیر اشتباهی شود، فقط سپاسگزارم و با تمام وجود ممنون محبت تان.

کنسرتهای رضا گلزار

در بازگشت دوباره تان به عرصه بازیگری چه چیزهایی در نظر شما عوض شده و چه تغییراتی را در روند کاری خود ایجاد خواهید کرد؟

اینکه چه می خواهیم و سرانجام چه می شود، از دست مان خارج است اما من تصمیم گرفتم که با توجه به تغییرات تندی که جامعه وسیع مخاطبان را شامل می شود، در انتخاب فیلم ها دقت بیشتری داشته باشم که همزمان با توجه به خواست طرفداران عزیزم، طیف دیگری از مردم نازنین مان را نیز با خود همراه کنم. امیدوارم.

به فکر نگارش فیلمنامه های جدید هم هستید؟

من فیلمنامه نویس نیستم. اما هر روز در مورد ایده های مختلف فکر می کنم و این حق را دارم که طرح هایی که به ذهنم می رسد را با دوستان همکارم در میان بگذارم. شاید بعضی از اینها فیلمنامه های آینده باشد.

دوست ندارید کارهای دیگر این عرصه مثل کارگردانی یا حتی تهیه کنندگی را تجربه کنید؟

که چه بشود!؟ سوژه بیشتری به دوستان برای گزافه گویی بدهم؟ خیر، فعلا که تمرکز اصلی ام بازیگری و موسیقی است اما امیدوارم با تجربیاتی که در این سال ها به دست آورده ام و می آورم در آینده اگر لازم شد با دست پر وارد آن عرصه ها شوم.

فیلمسازانی که در تمام این سال ها با شما کار کرده اند به کدام ویژگی شما دقت نکرده اند؛ ویژگی که شما می توانستید با آن دیگران را خیره کنید؟

کارگردانان محترمی که با آنها همکاری داشتم، دقت کرده اند و خصوصیات را می شناختند که الان اینجا ایستاده ام، اما این علاقه که بازیگران دوست دارند در نقش ها و شخصیت های مختلف، بازی کنند، قابل کتمان نیست. خیلی دوست داشتم آن ویژگی خاصی که می فرمایید توسط کارگردان کاربلد و مسلطی مانند آقای فرمان آرا محل بروز پیدا کند که قسمتی از آن در فیلم «دلم می خواد» پیش آمده و من باز هم مفتخرم و منتظر.

دورنمای محمدرضا گلزار از آینده خود در بازیگری چیست؟

کاش می دانستم دوست داشتن با دانستن فرق می کند. در زمینه های بسیار ساده تر و معمولی تری از زندگی این دورنما پیدا نیست چه برسد به حرفه حساس و سخت ما که به خیلی از عوامل دیگر هم بستگی دارد. البته این موضوع هیچ وقت مانع تلاش همیشگی من برای ارتقای دانسته های خود و فتح هدف های مشخصم نبوده و نخواهد بود.

روند حرکتی خودتان را از سام و نرگس تا به امروز چطور ارزیابی می کنید؛ راضی هستید؟

من پیش از این هم گفتم که بسیار راضی هستم، این به این معنا نیست که اگر به عقب بازگردیم و من تجربه و نگاه امروزم را داشته باشم و به همه انتخاب هایم دوباره سلام کنم. در همه آنها برایم مهم ترین ملاک فقط رضایت مردم و عشق متقابل بود که بحمدا… اتفاق هم افتاد.

سینمای ایران در سال های اخیر وجهه بین المللی  بیشتری پیدا کرده است. شما با وجود برازندگی به عنوان یک چهره محبوب و بین المللی آیا مایل به حضور در کاری فرامرزی، کارهای بین المللی و غیرایرانی نیستید؟

واقع بینانه اش این است که این وجهه ممتاز بین المللی توسط فیلم سازان درجه یکی چون آقایان اصغر فرهادی و عباس کیارستمی به دست آمده که  همه به وجودشان افتخار می کنیم. در مورد بازیگری شرایط بسیار متفاوت است، جرقه هایی همچون آقایان پیمان معادی و همایون ارشادی نیز در فیلم های  کارگردان های مذکور بین المللی ایجاد شد و می دانم که به دلایل بسیار چه انتخاب های محدودی برای کارهای فرامرزی دارند. بی تردید حضور هرچه بیشتر هنرمندان در کارهای بین المللی باعث سرافرازی و سربلندی همه ایرانیان است که من هم دوست دارم سهمی هر چند اندک در این خوشحالی داشته باشم.

محمدرضا گلزار ,عکس محمدرضا گلزار ,بیوگرافی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار سوپراستار سینمای ایران

آیا هنوز هم در دنیای بازیگری به دنبال کسب تجربه و الگوبرداری هستید؟

نه دیگر همین تجربیات کافی است (خنده). معلوم است که هر کاری با تمامی اشتراکاتی که با تجربه های قبلی دارد، اگر آن وسوسه تجربه متفاوت را نداشته باشد، در انسان رغبتی را برنمی انگیزد. الان بگویم حرف درمی آید، اما می گویم زگهواره تا گور دانش بجوی.

کار کدام بازیگران را دنبال می کنید و نگاه تان به نسل بازیگران تازه وارد چگونه است؟

سیر کاری موفق و روبه جلوی بازیگرانی چون لئوناردو دی کاپریو و رایان گاسلینگ در این سال ها جدا تحسین برانگیز است. البته این فهرست خیلی می تواند مفصل باشد چون من یک فیلم بین حرفه ای هستم.

حضور در عرصه موسیقی چقدر برای شما حیاتی و جدی است؟

شما بی آب چند روز زنده می مانید!؟ برای من موسیقی غذای روح است و اگر وجود نداشت، کامل نبودم.

آیا گروه موسیقی ریزار هم به فعالیت خود ادامه خواهد داد؟

بله، حتما. برنامه هایی داریم که به موقع اعلام خواهد شد.

قصد ندارید آلبومی مستقل از خود روانه بازار کنید یا اینکه ترجیح می دهید به همان تک آهنگ های تان اکتفا کنید؟

مدتی است که با دوستان حرفه ای و کاربلد، در حال جمع آوری آلبوم کاملی هستیم.

شما کار هنری تان را با موسیقی شروع کردید و سپس وارد بازیگری شدید. بازخورد و برخورد مردم از حضور دوباره شما در عرصه موسیقی چطور بوده است؟

بسیار عالی بود. البته این طور نبوده که حضور من در موسیقی دوام نداشته و من دوباره به این عرصه بازگشته ام. باید بودید و می دیدید که چطور فقط با چهار آهنگ، در چهار اجرا در سیرجان 16هزار نفر مردم دوست داشتنی جمع بودند. قدردان همیشگی شان هستم.

شما از جمله افرادی هستید که معمولا با دیگر چهره های موسیقی و سینما دشمنی و غرض ورزی نمی کنند ولی مشخصا جایگاه شما بارها و بارها با حسادت ها و دشمنی های دیگران همراه بوده است، این غرض ورزی ها و حسادت ها چه تاثیری روی شما گذاشته است؟

گاهی ناراحتم کرده و گاهی هم انگیزه مرا برای طی مسیر بیشتر کرده است. به هر حال اینگونه حسادت ها جدای از مقایسه اشتباهی در جایگاه ها بسیار به فطرت و ذات آدم ها بازمی گردد که برای اینگونه افراد از صمیم قلب شفای عاجل را طلب می کنم.

برای رسیدن به جایگاه و محبوبیت امروزتان چه تاوان هایی داده اید و آیا ارزشش را داشته است؟

سختی ها زیاد بوده اما می دانم آرزوی هر کسی می تواند این باشد که در کارش مورد توجه و محبوبیت حداقل اطرافیانش باشد، چه برسد به مردم کشورش. این میزان محبتی را که از سوی هم میهنان عزیزم به من می رسد نمی توانید حتی یک لحظه هم تصور کنید. به هیچ وجه قیمتی ندارد.

آیا کسب این اندازه از شهرت، شما را تنها نکرده است؟

این سنگین ترین هزینه ای است که پرداخت می کنم. تنهایی. بله، با تمام وجودم این را حس کردم.

پولساز بودن در عرصه هنر برای شما چه معنایی دارد؟

در حیطه کاری من (بازیگری سینما) یکی از شاخصه های تعیین کننده همین موضوع است. سینما مدت هاست که هنر صنعت نامیده می شود و جدا صنعت گرانی است. من هم باید به نوبه خود از تمام توانم برای سرپا ماندن این عشق تلاش کنم.

نگاه شما به کارهای اقتصادی خارج از عرصه هنری برای یک هنرمند چیست؟

در شرایط نرمال می توانست هیچ وقت پیش نیاید. اما متاسفانه من شاهدم که هنرمندان عزیز و به نامی که همه عمرشان را وقف اعتلای فرهنگ و ادب این سرزمین کرده اند، چگونه سال های پیری را می گذرانند.  بنابراین حق بدهید به هنرمندانی که نگران می شوند و برخلاف میل شان دست به کارهای اقتصادی می زنند.

درباره سرنوشت کلوپ مردان بگویید؟

پس از بازگشتم، در برنامه کاری جدید، جایی نداشت!

حالا که کارهای تبلیغاتی برای چهره های هنری و ورزشی آزاد شده است، آیا شما هم مشغول کارهای تبلیغاتی شده اید؟

من جدیدا از بین پیشنهادهایی که داشتم، G. U. M را انتخاب کردم که یکی از شرکت های به نام و شناخته شده در زمینه محصولات بهداشتی دهان و دندان است.

آیا محمدرضا گلزار هنوز هم یک ورزشکار حرفه ای است؟

من اسکی و والیبال را در سطح حرفه ای تا مدرک مربیگری ادامه دادم و تمرینات ورزشی هر روزه ام نیز مرتب برقرار است. ورزش همیشه جزولاینفک زندگی من بوده است.

عکسهای محمدرضا گلزار

آیا باز هم با تیم هنرمندان همکاری خواهید داشت؟

حتما این کار را خواهم کرد.

چرا درحالی که باید ورزش اصل مهمی برای یک هنرمند- مخصوصا بازیگران که ویترین یک کار سینمایی هستند- باشد برای بسیاری از هنرمندان ما اتفاقا اهمیت چندانی ندارد اما برای شما اینقدر مهم است که جزیی از برنامه روزمره تان است؟

فکر کنم به تربیتی بازمی گردد که در طی سالیان تبدیل به یک عادت شده است. البته در مورد خیلی از آقایان بازیگر این اهمیت شکل گرفته است؛ من که اینطور می بینم.

فعالیت های ورزشی تان شخصی شده یا اینکه قصد دارید مثل گذشته با تیم های رشته های مختلف ورزشی مثل والیبال و اسکی همکاری حرفه ای داشته باشید؟

فعلا که برنامه ای قطعی برای همکاری ندارم اما همیشه دغدغه اش هست.

فکر می کنید چه زمانی کتاب زندگینامه محمدرضا گلزار منتشر خواهد شد و آیا از چنین اتفاقی استقبال می کنید؟

خیلی زود است که راجع به آن فکر کنیم. امیدوارم با ترتیب دادن چنین برنامه هایی برای هنرمندان نامی و فرهیخته مان که سال هاست بی توقع کار می کنند، کمی قدردان زحمات شان باشیم.

برای رسیدن به تعادل در زندگی تان چه چیزهایی را در خود یا در زندگی تان تغییر داده اید؟

کلا آدم متعادلی بودم و هستم.

اگر به یک ویژگی اخلاقی و روحی تان بخواهید اشاره کنید، چه می گویید؟

من با اینکه کم صدمه نخوردم اما در مواجهه با افراد همه چیز را پاک می دانم تا وقتی که خلافش ثابت شود. خدا را شکر می کنم که تحت تاثیر حرف ها، کسی را به عرش یا زیر فرش نمی برم. بهتر است که از اطرافیان این سوال را بکنید.

برای یک هنرمند، مردمی بودن چقدر مهم است و چرا برخی از هنرمندان از مردم فراری هستند؟

ببینید بعضی سوالات جوابش مثل روز روشن است. برای هنرمندان مخصوصا هنرمندان فیلم و سینما، مهم ترین رمز موفقیت، این ارتباط مداوم و صمیمی با مردم است چون باید قصه آنها را تعریف کنیم، باید نقش آنها را بازی کنیم، باید حرف آنها را بزنیم و… اگر اینطور باشد، آن وقت می شوی عضوی از خانواده شان و آن وقت است که با خوشحالی ات شاد می شوند و با ناراحتی ات غمگین.

چقدر به استفاده از دنیای اینترنت معتقد هستید و آیا در شبکه های اجتماعی فعال هستید؟

بله استفاده می کنم. می شود به هر پدیده ای ایراد گرفت اما در دنیای امروز نبود اینترنت حتما فاجعه بود.

سرانه مطالعه در کشورمان به شدت پایین است، شما چقدر مطالعه می کنید؟

فکر کنم بخشی از آن به همین وسایل ارتباط جمعی متنوعی که در دسترس عموم هست، برمی گردد و بخشی هم به نگاه تربیتی و آموزشی در خانواده، مدتی است که فقط کتاب هایی را که به من توصیه شده می خوانم. البته بعضی هایش هم نصفه مانده است.

از دوستان نزدیک تان برای مان بگویید؟

خب، زیاد هستند که ممنون محبت شان هستم. اما یاد می کنم از علیرضا شمس، کیوان فرد، پوریا صاحبی، حمید حسینی، شاهین مومنی و بردیا برادر عزیزم که در هر حال و زمانی بودند و دوستی کردند. هیچ وقت فراموش نمی کنم.

آیا در سال آینده تغییراتی در روند حرکتی محمدرضا گلزار خواهیم دید؟

پیشرفت یعنی تغییر و تکامل یعنی تغییر مداوم. البته این جمله را چرچیل گفته است (خنده).

موفقیت از نگاه محمدرضا گلزار چیست؟

تعریف موفقیت، تعبیری به اندازه تک تک خوانندگان این مطلب دارد. موفقیت در شرایط اجتماعی، فرهنگی، زیست محیطی و خیلی از عوامل دیگر، برای هر فرد، فرق می کند. فقط از ته دل آرزومندم که تمامی مردم در زمینه کاری و خانوادگی شان موفق باشند.

امسال برای شما چطور سپری شد؛ راضی بودید؟

از نظر کاری خوب شروع شد. با فیلم های «دلم می خواد» آقای بهمن فرمان آرا و «مادر قلب اتمی» اما تلخی از دست دادن مرتضی پاشایی هنوز با من هست.

سخت ترین چیزی که امسال با آن دست و پنجه نرم کرده اید، چه بوده است؟

بدون تردید غم از دست دادن هنرمند دوست داشتنی، مرتضی پاشایی.

رابطه تان با عید نوروز چطور است؟ حسی ذاتی شما  درباره بهار و عید چیست و مهم ترین کاری که در ایام نوروز انجام می دهید، کدام است؟

بهار را دوست دارم. احساس می کنم که با لطف پروردگار دوباره در خط استارت قرار گرفته ام و می توانم با نگاه به عملکرد سال قبل، این سال را کم اشتباه تر سپری کنم. ضمن اینکه فصل تولدم است و همه دورم جمع هستند و عید است و خانواده.

یک آرزوی نوروزی برای همه مردم ایران داشته باشید.

آرزومندم تمامی ایرانیان سالی رؤیایی از هر نظر در پیش رو داشته باشند. آرزومندم تمامی ما ایرانیان، اصلاح را در همه امور، اول از خودمان آغاز کنیم. آرزومندم تنبلی مان برای بهتر شدن و پیشرفت را با واژه قناعت، ماستمالی نکنیم. آرزومندم دوستی کنیم و طلبکار نباشیم.


رضا گلزار

محمدرضا گلزار و احسان علیخانی

محمدرضا گلزار و احسان علیخانی

محمدرضا گلزار در ماه عسل

رضا گلزار در برنامه ماه عسل

فیلم های سینمایی محمدرضا گلزار 

۱۳۹۶ فیلم آینه بغل
۱۳۹۵ سلام بمبئی
۱۳۹۴ خشکسالی و دروغ

۱۳۹۳ مادر قلب اتمی
۱۳۹۲ دلم می‌خواد

۱۳۹۰ بانویی از ماه
۱۳۹۰ تو و من
۱۳۸۹ در امتداد شهر
۱۳۸۹ شیش و بش

۱۳۸۸ دموکراسی تو روز روشن
۱۳۸۷ دو خواهر
۱۳۸۷ مثل آن شب
۱۳۸۶ مجنون لیلی
۱۳۸۶ توفیق اجباری
۱۳۸۶ کلاغ پر
۱۳۸۴ تله
۱۳۸۴ آتش‌بس

۱۳۸۴ شام عروسی
۱۳۸۳ گل یخ
۱۳۸۲ بوتیک
۱۳۸۲ سیزده گربه روی شیروانی
۱۳۸۲ کما
۱۳۸۱ چشمان سیاه

۱۳۸۱ زهر عسل
۱۳۸۰ بالای شهر پایین شهر
۱۳۸۰ زمانه
۱۳۸۰ شام آخر
۱۳۷۹ سام و نرگس

سریال های محمدرضا گلزار 

عاشقانه 
عشق تعطیل نیست 
ساخت ایران 

تک آهنگها

نگو نه /بهت عادت کردم  / دلم شکست /روز برفی  / جات خالیه / چه خوبه دنیامون / من دلتنگ میشم / باور کن دنیامی /کارو به اینجا رسوندی  / چطوری دیوونه / بهم خیلی بدی کرد / همه رفتن / منو اصلا ندید / تو که نیستی / عاشقم نبودی / بارون و …

بیوگرافی و محمدرضا گلزار و همسرش


106,469 بازدید

نظرات کاربران

۱۴۲
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

مینا یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۲

سلام.به نظر بنده ایشان فقط ظاهرا بازیگرند و مهارت بازیگری ندارند

رعنا یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۲

سلام.به نظر بنده ایشون از نظر بازیگری مهارت کافی ندارند

قاسم یکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۹

سلامت باشید

ناشناس شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹

من عاشقتم محمدرضاگلزار
بامن ازدواج میکنی

من واست میمیرم

Saghar چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۹

آقای گلزار هرجا که هستی درپناه حق باشی ممنون بابت بازی خوبتون

محمد لر بویراحمدی دوشنبه ۴ فروردین ۱۳۹۹

سلام سوپر استار فقط خواستم گفته باشم یه دونه ای..

صنم اسفندی سه شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۸

خیلی ازت بدم میاد فک میکنی مردم بع خونه و ماشینت حسودی میکنند

ناشناس چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸

عشق فقط گلزار حرف نداره

ناشناس شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

امیدوارم همیشه موفق باشی

ناشناس جمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۸

عاشقام

ناشناس پنج شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۸

درودبررادمردان وطن دوست آقای گلزارموفق باشید.

نیوشا ۵ سا له سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸

من شمارا خیلی دوست دارم از همه ی بازیگر ها شما خوشکلترین عاشقتمشمارا هیچ وقت فراموش نمی کنم خانواده ی من عاشق شما هستند از ته دل عاشقتممممممممم

ناشناس پنج شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۸

ازبس گلزارعزیزجذبه دارند

آذر علی اکبری دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۸

خیلی گلی خیلی

ناشناس پنج شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۸

خیلی گلی

ناشناس سه شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۸

خیلی دوست داریم

Z چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸

من خیلی گلزار را دوست دارم و اینکه من طرفدار پر و پا قرص رضا جانم هستم ایشالله همیشه در همه کار هایش موفق باشن❤❤❤❤❤

ناشناس پنج شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۸

خیلی گلی داداش

ناشناس دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

به نظر من همه ی کارای آقای گلزار حرف نداره

فاطمه سه شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۸

کی گفته که گلزار و شاکر دوست با هم ازدواج کردن تازه من مه طرفدار پر و پا قرص گلزار جان هستم

darya چهارشنبه ۵ تیر ۱۳۹۸

آقا ی رضا گلزار کارتون هم در سینما و هم در استیچ عالی:

آناهیتا دوشنبه ۳ تیر ۱۳۹۸

آنجلینا جولی سرور همشونه

فائزه یکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۸

عالی هستی

فائزه یکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۸

لطفا غرور نگیری چون شیطان غرور گرفت و از درگاه خداوند رانده شد

سولمازروشنی پنج شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸

سلام آقای محمدرضاگلزار ۲۸سالگی شما مبارک لطفا تاریخ تولد تون درست منتشر کنید ۱۳۶۹٫۱٫۱میباشید شما درمیان همه خیلی محبوب هستید من شمارا تحسین میکنم بآ تشکر روشنی هستم

درویش از بلوچستان شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۸

سلام آقای گلزار خیلی مردی امیدوارم همیشه موفق باشی یه سر اگه تونستی بیا بلوچستان درخدمتتیم

مهم نیست شنبه ۹ آذر ۱۳۹۸

چرا چرت و پرت میگـــــــــی؟گلزار کم کم داره به دوره میانسالی نزدیک میشه اما چون ازدواج نکرده خوب مونده

مروارید ارجمند شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸

گلزار….عزیز به اندازه ی کافی دوست دارم….بی نهایت را از ذهن شما دیدگاه خودم ساختم….عارفانه صبر وشکیبایت را تحسین کردم….عاشقانه از خدا خاستار شیرین ترین لحظه ها رو خواسته ام….
آقای گلزار مردی به تمام معنا در مردانگی ….دوستون دارم،

سماءء جمعه ۳۰ فروردین ۱۳۹۸

سلام آقای محمد رضا گلزار من عاشق تک تک کارهاتونم ای کاش بیشتر رو آنتن بودید تمام برنامه هاتون ریز به ریزمرور میکنم ونگاه میکنم

Fatemeh سه شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸

عاشقتم بیسته بیستی

فاطمه سه شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸

خیلی دوست دارم

الهه سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸

ریز به ریز نگاه نکن درشت به درشت نگاه کن

ندا پنج شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۸

اقای گلزار عاشقت هستم

ناشناس سه شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸

عزیزم

ناشناس سه شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۷

سلام اقای گلزار خیلی دوست دارم

سارا سه شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۸

امحمدرضاجان بامن ازدواج میکنی

ناشناس چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸

سلام آقای گلزار شمامهشرین

ناشناس جمعه ۱۰ اسفند ۱۳۹۷

آقای گلزاروقتی شنیدم شماازدواج نکردید خیلی ناراحت شدم چون پسرشما بایدالان ۱۱_۱۲سالش باشه!وای واقعاپسر چنین آدم زیبایی چی دربیاددد!!!

نفس امینی سه شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۷

سلام آقای گلزار!خوشحالم که شمامثل من متولد ماه فروردین هستید همین طور من هم مثل شماآذری ام!

عسل چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۸

افرین

ناشناس دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷

سلام هم شهری عزیز
توبهترینی همین طور ادامه بده تابقیه ازحسودی بترکن

زهره دانشورعیدگاهی شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷

سلام جناب آقای گلزار محترم خسته نباشید من ازطرف بهزیستی ناشنوایان خراسان رضوی هستم من واقعا بگم که هم فیلم سینمایی هم خواننده وهم مجری مسابقه برنده باش به شما افتخار میکنم و ممنونم از شما از طرف زهره دانشورعیدگاهی از مشهدمقدس

ناشناس سه شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۷

من واقعا عاشق فیلمای شما هستم عالییییی

ناشناس دوشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۸

من دوستان دارم

بی نام سه شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۷

واقعا کل فیلماتون عالیه ولی فیلم عاشقانه رو از همه بیشتر دوست داشتم
لبتون همشیه خندون
دوستون دارم

شهرزاد سه شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۸

انقد حرف مفت نزنین گلزار یا ماله منه یا مال هیچکس دوست دارم محمد رضا جونم تو نفسی بهترین سوپر استار کشورمونی برات آرزوی موفقیت دارم دوستت دارم از صمیم قلبم

ناشناس دوشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۷

آقای گلزار شما خیلی قشنگ هستید

بی نام جمعه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸

اقای گلزار من تک تک فیلم هاتون رو موبهمو نگاه کردم

ناشناس سه شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۸

اقلیم گلزار چرا عکس زنان نیست

ناشناس شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷

جون

ناشناس پنج شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۷

آقای گلزار اگه میدونستم ازدواج نکردید ازتون خواستگاری میکردم

anisa پنج شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۸

خجالت بکش بی تربیت
با آقای گلزار درست صحبت کن

ناشناس جمعه ۲۸ دی ۱۳۹۷

سلام اقای گلزاردرسریال عاشقانه بهترین بودی من فیلم عاشقانه رروبخاطربازی شماخیلی دوست داشتم ویکی ازطرفدارانه پا ب قرص شمام خیلی دوست دارم

یگانه پنج شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۷

عمری طولانی و با عزت را برایت آرزو مندم

ناشناس یکشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۷

سلام

H.S پنج شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۷

سلام جناب گلزار فقط خواستم بدونی خیلی بازیگر،خواننده وحتی مجری عالی و توانایی هستی خیلی دوست دارم

Fatemeh چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷

خیییییییلی دوستان
دارم
ازته قلبم
عاشقتم
خیلی ما خوزستانی ها
دوست داریم یک دونه ی

ناشناس سه شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷

منم سلام

فاطمه خانم دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

خوش به حالت که همیشه تکی

اویسا شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷

سلام اقای گلزار الان که قای جوان فامیلتونه چرا به برنامش نمیرین دوست دار شما اویسا

حبیب جمعه ۱۴ دی ۱۳۹۷

سلام اقای گلزار وقت بخیر دوستان من بهم میگن تیپ و چهره من ب هنرپیشه ها میخوره اما چون توان مالی در کلاس بازیگری ندارم نمیتونم شرکت کنم خودم هم ب هنر علاقه دارم چون خط من ذاتی خوب هست از شما تو این مورد تقاضای کمک دارم ممنون میشم

ناشناس جمعه ۱۴ دی ۱۳۹۷

سلام خدمت اقای گلزار من ب هنر علاقه دارم من دوستام بهم گفتن چهره من ب بازیگران سینما میخوره والا خیلی دوست دارم برم کلاس بازیگری اما توان مالی ندارم خاستم از شما کمک کنم تو این مورد ممنون میشم جوابم بدید

Reyhane سه شنبه ۴ دی ۱۳۹۷

عشقعشق
عشقه منه

Reyhane سه شنبه ۴ دی ۱۳۹۷

کیه که میگه بازیش بده خیلى هم خوبه
ولى من واقن برام عجیبه که چرا
هرشب خوابشو میبینم

ناشناس دوشنبه ۳ دی ۱۳۹۷

من الینا نادری فداتون شم الهی

نازنین جمعه ۹ فروردین ۱۳۹۸

آقای گلزار خیلی محترمی و خیلی دوست دارم

نفس امینی یکشنبه ۲ دی ۱۳۹۷

من عاشق شماهستم آقای گلزار تمام آرزوی من اینه که شماروازنزدیک ببینم ویه چیزدیگه اینه که شمانبایدبه حرف یه عده بیشعورگوش بدین مهم اینه که ازنظرمن بهترین بازیگرتوی جهان شماهستید!

نفس امینی یکشنبه ۲ دی ۱۳۹۷

ازنظرمن آقای محمدرضاگلزار بهترین بازیگرتوی دنیاست!

Amir Mahdi شنبه ۱ دی ۱۳۹۷

به انزلی هم بیا ابای

ناشناس شنبه ۱ دی ۱۳۹۷

سلام ببخشید مگه آقای رضا گلزار نمیگه که رتبه‌ی ۵ کنکور شده پس چرا دانشگاه آزاد درس خونده

Elahe یکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷

عالیه, من بیشتر فیلم ها و تمام آهنگ هاتون رو گوش کردم, با احترام به نظرات دیگران ولی من از شخصیت و خصوصیات اخلاقیتون خوشم میاد.

Elahe یکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷

من تمام آهنگ هاتون را گوش دادم و بعضی از فیلماتون رو دیدم, نظر دیگران برای خودشون هست, ولی من خیلی از شخصیتتون خوشم میاد.

❤Ayda چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷

یدونه هستی فقط

مهلا یکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷

سلام.از نظر من واقعا خیلی مسخره س که یه سوپر استار بیاد مجری بشه. از جذابیتش کم میشه.

نگار پنج شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸

خیلی هم زیاد میشه

مهسا یکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷

یه دونه ی دلمی

راحیل جمعه ۱۶ آذر ۱۳۹۷

سلام ایشون واقعأ جنتلمن هستند.والگوی برتر برای جوانان ما.

نگار پنج شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۷

من شما را خیلی دوست دارم

زینب یکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷

خیلی ازش متنفرم ،خیلی لوسه بعد همش خودشو میگیره میخاد بگه پولداره ولی عقل نداره.

اماني جمعه ۲ آذر ۱۳۹۷

تو عشق منی محمد رضای گلزار خیلی دوست دارم بوسسسسسسس

دیا سه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۸

عشق

دینا و دیبا اریایی دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷

سلام من دیبا هستم من ۸سالمه شما خیلی خوب بازی میکنید ومن سیدی آینه بغل رو دارم و همیشه سریال های که شما بازی میکنید خیلی عالی عمو رضا شما اصلا شبیه چوپان نیستی اونا هسودی به شما مکنن دوستون دارم راستی خواهرم با شما کار داره سلام من خواهر دیبا هستم من دینا هستم من۶ سالمه شما خیلی خوب بازی میکنید ومن خیلی لذت می برم شما خیلی هم خوشگلی دوستون دارم راستی ما خودمون آذربایجان آب گرم نرسیده به همدان
ما همدانی نیستیم آذربایجانی هستیم

ناشناس جمعه ۲۵ آبان ۱۳۹۷

ببخشین شما که میگی اقای گلزار شبیه چوپانه
مگه چوپان ها چه اشکالی دارن . اونام انسانن
زندگی میکنن دیگ . این که شما از اقای گلزار خوشتون نمیاد
به خودتون مربوطه ولی اینکه بگید شبیه چوپان هستن
توهین به انسان هایی که از چوپانی پول به دست میارن
و زندگی میچرخونن.
مشکل ما اینه که فقط فکر میکنیم ادمایی که تو شهر
زندگی میکنن ادمن بقیه که تو روستا و اینان …

محمدحسین میرزایی چهارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۷

بله

محسن سه شنبه ۸ آبان ۱۳۹۷

هیچ هم خوشتیپ نیست مثل چوپان میمونه به خدا ،بازیگرخیلی بدی است اگه توجه کنیددرمقابل احسان علیخانی صفراست خاک توسردخترایرانی که به یه مردنامحرم بگه عاشقتم دوست دارم ببینمت

ناشناس چهارشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۸

اولن گلزار اصل شبیه چوپان نیست دومن محمد رضا گلزار اصل قابل مقایسه با احسان علیخانی نیست

آرمان محمدی یکشنبه ۶ آبان ۱۳۹۷

سلام جناب (گلزار) من خیلی دوستت دارم واقعا حاضرم همه زندگیمو و یا جونمو بهتون تقدیم کنم.
شما واقعا الگو من هستید.

رویا جمعه ۴ آبان ۱۳۹۷

درود بر شما ،وخطه آذربایجان،بازیگر توانمند واذری کشورم.

ناشناس چهارشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۸

زیاد حسود کردن خوب نیست

Hasti جمعه ۴ آبان ۱۳۹۷

واقعا آقای محمد رضا گلزار الگویی برای نسل جدید مااست وصدای خیلی قشنگی دارد من واقعا بهش افتخار میکنم.

kurd یکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷

آقای گلزار یکی از افتخارات ایران هستند چهره ای ماندگار شدند که ایشون رو در اروپا در کنار بردپیت و…
قرار میدند و ما واقعا افتخار میکنیم و با آرزویه موفقیت های بیشتر شما.

فاطمه جمعه ۲۰ مهر ۱۳۹۷

جهانی برای زندگی کوچک میشوداگرقلب بزرگی نداشته باشی وکلبه ای کوچک قدجهانی بزرگ میشود اگرروحی آسمانی داشته باشی

فاطمه جمعه ۲۰ مهر ۱۳۹۷

گاهی اوقات حتی بزرگترین وزیباترین جملات هم حال بد توراخوب نمکندهمیشه منتظرمعجزه هستی چشمهای خود رامیبندی وامید داری که وقتی ان را میگشایی به آرامش میرسی ودرآخر جاده دوباره جای اولت هستی وانگار زره ای تکان نخوردهای چه زود بارومان میشود محبت ادمهای پوشالی راوچه زودازیادمیبریم عشق واقعی را

تمنا صبوری یکشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۷

سلام بچه ها شما هم فرزاد فرزینو دوست دارید من که خیلی
دوسش دارم صداش معرکه است

تمنا صبوری یکشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۷

آقای گلزار واقعا عالی بود Verygood

عاشقتم محمد رضا از صبح تا شب تو فکر توام پنج شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۸

عاشقتم از صبح تا شب تو فکر تو ام

ناشناس سه شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷

سلام اقای محمدرضا گلزار واقعا ازبازیگران محبوب ایران هستید از ته قلبم شمارا دوست دارم اروزی من اینه که شماروازنزدیک ببینم خیلی خیلی دوستتون دارم براتون اروزی سلامتی رودارم دوست قلب منی

مائده شنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۷

واقعا عاشقتونم خیلی دوستون دارم .

ناشناس سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۷

فقط متونم بگم عاشقتونم و دوست دارم یک روزی از نزدیک شما رو ببینم

الهه سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸

خب برو خاستگاریش

ناشناس پنج شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۷

ٱقای گلزار عاشقتم دوستت دارم تا عمرم دوستت دارم

ناشناس شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۷

خیلی خوبی

ناشناس جمعه ۹ شهریور ۱۳۹۷

اقای گلزار از ته قلب دوستت دارم

النا چهارشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۷

بعضیا خفه شن آقای گلزار زیباترین مرد من خیلی ایشون دوست دارم من آقای گلزار رو بیشتر از داداشم دوست دارم آقای گلزار بعضیا رو ببخشید شما هم زیبا هستین هم خوب بازی میکنین عشقمی❤️❤️❤️❤️❤️

النا چهارشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۷

آقای گلزار فقط می تونم بگم عشقمی

النا دوشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۷

آقای گلزار فقط می تونم بگم عاشقتم

ناشناس دوشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۷

آقای گلزار فقط می تونم بگم عاشقتم

یه کسی شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷

آتنا خانوم کاملا داری درست میگی! انوقت مصطفی زمانی هم قیافه داره، هم بازیش خوبه، هم خوش اخلاقه، هم با وقاره!! اونوقت هرچی از دهنشون درمیاد به این طفلک میگن! دلم براش میسوزه که این همه توهین میشنوه ولی ساکت میشینه و هیچی نمیگه!!! واقعا متاسفم برای این مردم!!!

الهام پنج شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۷

دوست دارم

ناشناس چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸

عشقی

اتنا دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۷

به نظرم اصلا بازیگر خوبی نیست شاید یه ذره قیافه داشته باشه

مصطفی شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷

حالا شایدبازیگیر تمامی نباشه ولی دیگه تیپش که ۲۰ یعنی مثلا ازگلزازخوشتیپ ترداری ای بابا

نگین جلادت. فارس جمعه ۲۹ تیر ۱۳۹۷

سلام آقای محمد رضا گلزار. من ۱۳ ساله هستم از شهرستان فسا. من شما رو خیلی دوست دارم و آرزوم اینه که شما رو از نزدیک ببینم. براتون آرزوی سلامتی میکنم و امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشید.

a چهارشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۷

اگه ممکنه قدری در پندار،گفتار و کردار خود تجدید نظر کنید.
یکی ازخیرخواهان و دوستداران شما

سیما پنج شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۷

خیلی خوبه عاشقتیم ❤

سمانه تاجیک پنج شنبه ۷ تیر ۱۳۹۷

از همه لحاظ عالین من واقعا دوستشون دارم از ته قبل آرزوی خوشبختی براشون دارم ❤

ناشناس سه شنبه ۵ تیر ۱۳۹۷

جذابن

ناشناس دوشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸

سلام اقای عرض سلام و خسته نباشید خدمتتون دارم شما واقعن بازیگر خوبی هستید من بهشما افتخار میکنم

شهرزاد شنبه ۸ شهریور ۱۳۹۹

بله

هلما دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۷

آقای گلزار از بهترین هنرمندان کشورمون هستید و فوق العاده اید.

ناشناس پنج شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۷

واقعاخداخیلی دوست داشت وداره بااین همه موفقعیت ،ماتویکیش موندیم ،سالهاآرزومه یاخودم یاشوهرم بره سرکار،امامتٲسفانه اتفاق نیفتاده

ناشناس چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۷

بی نظیره بهترین بازیگر و بهترین خواننده

بدون نام پنج شنبه ۶ تیر ۱۳۹۸

سلام آقای گلزارخیلی دوست داشتنی هستی ولی توی سلام بمبئی مشکوک میزدی با…..کلک⚘⚘⚘

ناشناس شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۷

تنها کلمه ای که میتونم در توصیف ایشون بگم عالی…

بهار شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۷

عالى بود

ساحل پنج شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۷

خواننده ی خوب بازیگر عالی

ناشناس پنج شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۷

سلام وخسته نباشید من سرکار آقای محمد رضاگلزار را خیلی دوست دارم
تنها هنرمندی هستن که خیلی جدی تو فیلم ها وسریال هاشون بازی میکنن
وخیلی بازیگر دوست داشتنی هستند

ناشناس جمعه ۵ مهر ۱۳۹۸

حدیث نیکبخت. جوجه مریض. چقدر خوشگلی

شبنم دوشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹

من اقای سوپراستار (اقای گلزار) را خیلی دوست دارم
من خیلی کنسرت ایشون میرم و کنسرتی تو تهران نبوده که من نرفته باشم
واقعا خیلی دوستون دارم

ماریا سه شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۷

بسیار بازیگر دوست داشتنی هستن❤❤

مارال سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷

دوستت دارم

نیوشا ۵ سا له سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸

خیلی دوستت دارم دلم میخواهد یک بار بیاین زاهدان دلم میخواهد یک بار ببینمتون عاشقتم من تورا خیلی دوست دارم عاشقنم پسری خوش تیپ خوشکل قربون چشمایه سبزت برم

fateme پنج شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۶

بازیگر توانایی هستن ایشون. Zang_shadi@

دکتر انا تبریزی دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷

سلام گوزل همشهری اقای گلزار یاخچیزیز بتون تبریزلیلر سیزع افتیخار الیرلر خواهش الییرم کی تبریز ع دع گلعسیز . یاشاسین تبریز .

زهرا شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۷

س چرا ازدواج نکردید موردش پیدا نشده

.... دوشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۸

سلام خخخ

مانیا دل مرده ی محمد رضا گلزار پنج شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸

عاشقتم شب خواب تو میبینم هر کی هرچی بگه بمیره من ۹ سالمه از کرمان . یک بار کرمان هم بیاین . عاشقتم بوس بوس شما سلطان قلب من هستید آرزو دارم ۱ با ببینمتون آرزوی سلامتی دارم وای اون چقدر شما خوشکلین. چشم نخورید. هر چی بگم بازم کمه. کاشکی شمارتو داشتم بهت زنگ بزنم

مانیا دل مرده ی محمد رضا گلزار پنج شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸

همیشه خواب تو میبینم.

زهرا دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸

واقعا تاسف اوره که دختری هم سن شما این حرف بزنه نمیگم بازیگره بدیه خوبه ولی فکر نکنم انقدر مهم باشه که اینجور حرف بزنی

عسل یکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸

عاشقتم

فاطمه سه شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۹

حالم ازت بهم میخوره مغروووور

پرهام پنج شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹

سلام اقای محمد رضا گلزار من دوست دارم شما را ببینم