فیلم قاتل اهلی, بازیگران قاتل اهلی

با تکمیل فهرست عوامل پشت دوربین و اضافه شدن چند بازیگر جدید، فیلم قاتل اهلی به کارگردانی مسعود کیمیایی کلید خورد.

فیلمبرداری «قاتل اهلی» از صبح روز دوشنبه 21 تیرماه 95 با یادی از عباس کیارستمی در تهران آغاز شده است. این فیلم داستان زندگی حاج آقا دکتر جلال سروش است که نقش آن را پرویز پرستویی بازی می کند.

بازیگران

پرویز پرستویی، پگاه آهنگرانی، امیر جدیدی، پرویز پورحسینی، لعیا زنگنه، حمیدرضا آذرنگ، امیرحسین رستمی، حمیدرضا افشار، رضا رشید پور، اکبر معززی، سعید پیردوست، شراره دولت آبادی، هستی محمایی، کاترین اصلانی و با حضور ثریا قاسمی هستند.

قرار است اولین نمایش «قاتل اهلی» در جشنواره فجر امسال باشد. تهیه کنندگی تازه ترین فیلم کیمیایی را منصور لشکری قوچانی برعهده دارد که تاکنون فیلم های «خط ویژه»، «کوچه بی نام» و «عصر یخبندان» از او اکران شده است.

فهرست عوامل فیلم «قاتل اهلی» عبارتند از تهیه کننده: منصورلشکری قوچانی، نویسنده و کارگردان: مسعود کیمیایی، مدیر فیلمبرداری: فرشاد محمدی، طراح چهره پردازی: ایمان امیدواری، مدیر صدابرداری: ایرج شهزادی، طراح صحنه و لباس: امیر حسین حداد، موسیقی: بهزاد عبدی، مدیر تولید: بیژن سلیم خانی، مشاور کارگردان: زامیاد سعدوندیان، عکاس: محمد مهدی دلخواسته، تصویربردار پشت صحنه:جواد بیات، منشی صحنه: شهرزاد مطلق، مدیر تدارکات: اسماعیل کلبی آبادی، مدیر امور بازرگانی: مهشید آهنگرانی، مدیر امور رسانه ای: احسان ظلی پور.

بازیگران فیلم قاتل اهلی

نقد فیلم قاتل اهلی

“پرویز نوری”

فیلم از مسیر اصلی به دور افتاده است. اول از هر چیز زمان فیلم است که آن‌گونه که دریافتم افزودن صحنه‌های طولانی کنسرت و آواز پولاد است و همین باعث شده تا شخصیت پرستویی در داستان کم‌رنگ و در بخش‌هایی به‌کلی ناپدید شود. همچنین نقش امیر جدیدی که به نظرم گرم‌ترین شخصیت ماجراست، در بیشترین زمان داستان، نادیده ‌گرفته شده و تنها در قسمت‌هایی از انتهای فیلم حضور مجدد پیدا می‌کند. اما باید به یک نکته تأکید کنم که «قاتل اهلی» در زمانی کوتاه‌تر و فشرده‌تر مسلما می‌تواند نتیجه بهتری عاید کند.

“حسین خامی”

یک سوم خوب دارد دو سوم به شدت بد و زننده ، فیلم اسیر شعارزدگی شده و هیچ شخصیتی شکل نگرفته یک پرویز پرستویی تکراری که بجز بغض و گریه عملکرد دیگری ندارد و ما هیچ ارتباطی با یک شخصیت سیاسی مهم برقرار نمی کنیم. یک پگاه آهنگرانی خارج از فیلم و ضعیف و یک پولاد کیمیایی بد که در حد شعار باقی می ماند هیچ کدام از کاراکترها پرداخت نشده اند فقط تا حدودی امیر جدیدی خوب است تنها نکته مثبت یکسری حرفهای سیاسی و پرونده های اختلاس و پولشویی ست که با ساخت بد از بین رفته است

بازیگران فیلم قاتل اهلی

نقد فیلم قاتل اهلی

بازیگر زن فیلم قاتل اهلی

حواشی فیلم

اما مهمترین نکته درباره “قاتل اهلى” حواشى عجیبى است که فیلم دچارش شده است. ظاهرا فیلمبردارى چند سکانس مهم فیلم با بازى پولاد کیمیایى باقى مانده بود که به دستور تهیه کننده فیلم متوقف و با همان سکانس ها پایان یافت. مسعود کیمیایى هم به تازگى در گفتگویى اعلام کرد “قاتل اهلى” فیلم من نیست: از نظر من، “قاتل اهلی” هنوز تمام نشده و پلان‌هایی باقی مانده است که باید فیلمبردارى شود. فیلم باید تمام شود، این فیلم الان زخمی است… خون ‌آلود است.

همچنین نشست خبری این فیلم که در روزهای جشنواره برگزار شد با حنجال و درگیری برگزار گردید.

فیلم قاتل اهلی

پرویز پرستویی در نمایی از فیلم قاتل اهلی

فیلم قاتل اهلی, بازیگران فیلم قاتل اهلی + زمان اکران


22,789 بازدید

نظرات کاربران

۱
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

ناشناس پنج شنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۷

به نظرم بسیاری از پلان های فیلم تلگرافی ومنقطع است ، انگار که فیلم اصلا تدوین نشده بطوری که در خیلی از قسمتها پلان ها چفت و بست نشده . بسیاری از دیالوگ ها و شخصیت ها شعاری است و فقط حرف و شعار است و هیچ رفتار و عملی که نشان دهنده شخصیت هر کدام باشد موجود نیست فقط نقش سیاوش فیلم بهتر پرداخته شده
به نظر بنده اقای مسعود کیمیایی هنوز در قالب بندی فیلم قیصر اسیر مانده است