موضوع :دانلود فیلم و سریال

دانلود فیلم قاتل اهلی با لینک مستقیم و کیفیت بالا

دانلود فیلم سینمایی قاتل اهلی با حجم کم کامل و رایگان HD به کارگردانی مسعود کیمیایی و بازی پرویز پرستویی + در نمایش خانگی منتشر شد

دانلود فیلم قاتل اهلی

نام اثر : قاتل اهلی | ژانر فیلم : اجتماعی و جنایی | سال ساخت : 1395 | سال پخش : 1396

کارگردان : مسعود کیمیایی | تهیه کننده : منصور لشکری | پخش از آریاپیکس | فرمت فیلم : mp4 , mkv

بازیگران قاتل اهلی : پرویز پرستویی , امیر جدیدی , پگاه آهنگرانی ,لعیا زنگنه , پولاد کیمیایی , رضا رشیدپور,حمیدرضا آذرنگ

موضوع و داستان فیلم قاتل اهلی : حاج اقا دکتر جلال سروش (پرویز پرستویی) کارآفرین موفق بخش خصوصی تصمیم به افشای خیانتهای شرکت پیسارو که مافیای قدرت و ثروت است، می گیرد. سیاوش مطلق (امیر جدیدی) و احمد کیا (حمیدرضا آذرنگ) ، فرزند خوانده های سروش اند و سیاوش نه فقط مورد اعتمادترین فرد نزد سروش بلکه دلبسته مهتاب (پگاه آهنگرانی) دختر او هم هست اما مهتاب رابطه ای عاطفی با بهمن (پولا کیمیایی) خواننده پاپ دارد. تعطیلی کنسرتها ، دامنه اختلافات اقتصادی سروش و شرکت پیسارو تاوانی دارد که نه فقط اطرافیانش ، بلکه همه مردم باید آنرا بپردازند و … .

زمان پخش در نمایش خانگی: اواخر اردیبهشت ماه 97

لینکهای دانلود :

[دانلود کیفیت Full HD با حجم 3.5 گیگابایت – قیمت 4000 ]

[دانلود کیفیت 1080p با حجم 2.5 گیگابایت – قیمت 3500]

[دانلود کیفیت 720p با حجم 1.5 مگابایت – قیمت 3000 ]

[دانلود کیفیت 480p با حجم 880 مگابایت – قبمت 2500 ]

دانلود آنونس فیلم – download

دانلود تیزر جدید فیلم با صدای پولاد کیمیایی


نقد کوتاه فیلم :

قاتل اهلی فیلمی خوش عکس است، کارگردانی فیلم در برخی فصل ها قابل اعتناست؛ اما کلیت فیلم نه تنها آشفته که به شدت بی سروته و از همه بدتر بی ربط به این روزگار است. این بی ربط بودن به زمانه بزرگترین معضلی است که گریبان فیلم و سازنده اش را گرفته؛ فیلمسازی که با پوست انداختن ظاهری قهرمانان فیلمهایش، کوشیده خود را به این روزگار نزدیک کند اما نه تنها در این زمینه توفیقی نیافته که حتی آن قهرمانان سنتی آثار خود را نیز از دست داده و سینمایش از آن زمان به شدت لطمه خورده و افت کرده است.

به همین خاطر است که وقتی در دهان شخصیتی مثل بهمن به عنوان نماد هنرمند معترض و متعهد این روزگار (با آن اجرای ناامید کننده پولاد کیمیایی مثل همیشه) شروع به شعار پراکنی می شود، تماشاگر جدی خنده اش می گیرد و پسرش ناچار می شود در حمایت متن جدی کمیک شده پدرش در پاسخ به خنده های جماعت در سالن برج میلاد فریاد بزند : زهر مار!

و این مجموعه باور نکردنی از کلیپ های خوش رنگ و لعاب، به اضافه خط داستانی بدون منطق و موقعیت هایی که تنها دلیل وجودی آنها این است که دلخواه فیلمساز بوده اند، با وجود همه پتانسل دو بازیگر اصلی فیلم (پرستویی و جدیدی) و تلاشی که خرج این فیلم کرده اند تنها نتیجه گیری از آن حس خودکشی فیلمساز صاحب سبک دیروز است. (مد و مه)

بیوگرافی مسعود کیمیایی کارگردان قاتل اهلی :

مسعود کیمیایی (متولد 7 مرداد ماه 1320 در تهران) کارگردان و فیلمنامه‌نویس ایرانی است.

کیمیایی از چهره‌های برجسته سینمای ایران به شمار می‌رود. اکثراً وی را کارگردانی مؤلف و مؤثر دانسته‌اند که در شکل‌گیری بدنه اصلی سینما در ایران نقشی محوری داشته است. او با ساخت فیلم قیصر در سال 48 دو قطب هنری و تجاری سینما را به هم پیوند داد و همراهِ ناصر تقوایی و بهرام بیضایی و هژیر داریوش و فریدون گله و داریوش مهرجویی و علی حاتمی و چند فیلم‌ساز دیگر از آغازگران دوره‌ای بود که موج نو در سینمای ایران شناخته شد. اغلب آثار کیمیایی در ژانر اجتماعی-سیاسی است.

عوامل فیلم : نویسنده: مسعود کیمیایی، مدیر فیلمبرداری: فرشاد محمدی، طراح چهره پردازی: ایمان امیدواری، مدیر صدابرداری: ایرج شهزادی، طراح صحنه و لباس: امیر حسین حداد، موسیقی: بهزاد عبدی، مدیر تولید: بیژن سلیم خانی، مشاور کارگردان: زامیاد سعدوندیان، عکاس: محمد مهدی دلخواسته، تصویربردار پشت صحنه:جواد بیات، منشی صحنه: شهرزاد مطلق، مدیر تدارکات: اسماعیل کلبی آبادی، مدیر امور بازرگانی: مهشید آهنگرانی، مدیر امور رسانه ای: احسان ظلی پور.


گالری تصاویر فیلم

قاتل اهلی

دانلود قاتل اهلی

فیلم قاتل اهلی

دانلود رایگان فیلم قاتل اهلی

پخش آنلاین آنونس و تیزر


22,185 بازدید

نظرات کاربران

۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.