موضوع :تلویزیون ، فیلم و سریال

سریال شهرکی ها

سریال شهرکی ها , داستان و بازیگران سریال شهرکی ها

سریال شهرکی ها به تهیه کنندگی فرید شب خیز و به کارگردانی علی شب خیز این روزها تصویربرداری اش در شهرک سینمایی غزال در حال انجام است و تا کنون حدود 75 درصد کار فیلمبرداری شده است.

عکس ها,خلاصه داستان و معرفی بازیگران این مجموعه را میتوانید در ادامه مشاهده نمایید.

این مجموعه به سریال شهرک جیم تغییر نام داد

زمان و ساعت پخش : این سریال در 70 قسمت 30 دقیقه ای هر شب ساعت 20 از شبکه سه پخش میگردد.همچنین تکرار آن نیز روز بعد پخش میشود.

سریال شهرکی ها , داستان و بازیگران سریال شهرکی ها

اسامی بازیگران سریال شهرکی ها به همراه نقش

 بیژن بنفشه خواه (بهرام گردآوری), روشنک عجمیان (ناهید)، عباس جمشیدی (خشایارسالاری)، سوسن پرور (بهناز گردآوری)، نگین معتضدی (سهیلا)، علی موسویان (خسرو جراح)، ماهان عبدی (پویا گردآوری)، ثمیلا شفیعی (بیتا جراح)، امیر کربلایی (صحبت مامانی) و با از تینو صالحی .

سریال شهرکی ها , داستان و بازیگران سریال شهرکی ها

موضوع و داستان سریال شهرکی ها

بهرام گردآوری تهیه کننده ای مقروض است که کلیه عوامل حکم جلب او و مدیر تولیدش را گرفته اند. بهرام در تلاش است با گرفتن سفارشِ کار جدیدی از شبکه آبروی از دست رفته خویش را به دست آورد. این موضوع خط اصلی قصه می باشد ولی در روند به داستانک های متعددی با سوژه ها و مضامین روز جامعه با نگاهی انتقادی پرداخته شده است.بهرام گردآوری به همراه همسرش که آشپزی نمونه است و تنها پسرش که علاقه مند به مدیا و اینترنت است در شهرک «شهرکی ها» ساکن است.

خواهر بهرام که دامپزشک وحامی محیط زیست است به همراه شوهر بیکارش که در تلاش است تا شغلی مناسب به دست آورد در همان شهرک زندگی می کنند. یکی از دوستان قدیمی بهرام به همراه همسر و دخترش نیز در همسایگی بهرام سکونت دارد؛ دوست بهرام وضعیت اقتصادی مناسبی دارد و این موضوع در رفتار و شخصیت همسرش بی تاثیر نیست. مدیر تولید بهرام هم از کودکی یار و یاور او بوده و در حل مشکلات، مشاور بهرام است که البته همیشه محاسباتش اشتباه از آب در می آید. در طول قصه وقایع و اتفاقاتی که حول محور این خانواده ها رخ می دهد روایت می شود وسریال ساختاری اپیزودیک دارد.

سریال شهرکی ها , داستان و بازیگران سریال شهرکی ها

سریال شهرکی ها , داستان و بازیگران سریال شهرکی ها

گریم متفاوت بیژن بنفشه خواه و روشنک عجمیان بازیگران شهرکی ها


5,701 بازدید

نظرات کاربران

۲
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

آزاده ایمانی جمعه ۸ بهمن ۱۳۹۵

عالی ه …

محمد دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵

سلام. لطفا ساعت بازپخش شهرکی هارو طوری تعیین کنید که ما شغل آزادی ها هم بتونیم ببینیم.چون هم ساعت پخش هم باز پخش زمانی هست ک ما سرکاریم.۲تا۴خیلی عالیه اگه لطف کنید