موضوع :تلویزیون ، فیلم و سریال

سریالهای نوروز 98

با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز 98 شبکه های مختلف صدا و سیما این روزها در حال تهیه و تولید چند فیلم و سریال برای پخش در این ایام هستند تا ساعات شادی را بری بینندگان این سریال ها فراهم نمایند . امسال صدا و سیما سه سریال که همگی دارای داستانی طنز هستند را برای ایام نوروز تدارک دیده است و در این کنار این سه سریال نیز فیلم سینمایی پایتخت در 90 دقیقه همزمان با شب سال تحویل از شبکه یک پخش میگردد.

در ادامه به معرفی داستان و موضوع و بازیگران این سریال های می پردازیم.

سریال های نوروز 98

سریال شبکه یک در نوروز 98 / سریال ن . خ به کارگردانی سعید آقاخانی

اول از همه شاید برای شما پیش بیاید که چرا اسم سریال ن خ است ؟ دلیل انتخاب این نام حضور شخصیت اصلی داستان با بازی سعید اقاخانی می باشد که نقش فردی به نام نورالدین خانزاده را ایفا میکند.

بازیگران سریال ن . خ :

سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، فریده سپاه منصور، علی صادقی، هومن حاج عبدالهی، نعیمه نظام دوست، سیروس میمنت، علی صالحی، پاشا جمالی، نسرین مرادی، هدیه بازوند، ندا قاسمی، صبا ایزدپناه، شیدا یوسفی، وحید قاضی زاهد.

لوکیشن های این سریال در کردستان و تهران می باشند و چندین بازیگر بومی کرد نیز در این مجموعه حضور دارند.


سریالهای نوروز 98

سریال شبکه دو در نوروز 98 / سریال بر سر دوراهی به کارگردانی بهرنگ توفیقی

سریال شبکه دو بر سر دوراهی نام دارد که نویسنده اثر حامد عنقا می باشد . این سریال یک ملودرام عاشقانه است در دو  برهه زمانی روایت می شود.

بازیگران سریال بر سر دوراهی : حمید گودرزی , میترا حجار , بهنوش بختیاری , مهراوه شریفی نیا , مجید مشیری , بهرنگ علوی و … می باشند.

سریالهای نوروز ۹۸


سریالهای نوروز 98

سریال نوروزی شبکه سه در نوروز 98 / سریال زوج یافرد به کارگردانی محمدحسین لطیفی و علیرضا نجف‌زاده

بازیگران سریال زوج یا فرد : هدایت هاشمی، مرجانه گلچین، مهران غفوریان، یوسف تیموری، ناهید مسلمی، شیدا خلیق، مهشید ناصری، آتیه جاوید، دلسا ملکی، مهران رجبی، کریم قربانی

سریال زوج یا فرد  دارای قصه ای طنز می باشد که بیشترین بازیگران طنز در آن حضور دارند و در 15 قسمت برای پخش در نوروز 98 آماده شده است.این سریال پیش از این مر قانون نام داشت.


شبکه پنج سیما امسال برای ایام نوروز هیچ سریالی را در نظر نگرفته است.

همچنین فیلم سینمایی پایتخت در 90 دقیقه همزمان با شب عید نورز 98 تولید شده است و در یک قسمت در نوروز 98 پخش میگردد.


8,914 بازدید

نظرات کاربران

۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.