مجموعه عکس ها و بیوگرافی سروش جمشیدی و همسرش و پسرشان

+ گفتگو و مصاحبه

بیوگرافی سروش جمشیدی, نقش قیمت در دورهمی

سروش جمشیدی بازیگر طنز که این روزها تکه کلام گل من او که در برنامه دورهمی استفاده میکند در میان مردم گل کرده است متولد 20 اسفند ماه 1358 می باشد و 37 سال سن دارد.او متولد تهران می باشد اما اصلاتا یزدی است.وی متاهل است و مدتی است که ازدواج کرده است و دارای یک فرزند به نام سیاوش می باشد.


سروش جمشیدی  اشاره به فعالیت هنری خود از سال ۷۷ گفت: من پیش از سال ۷۷ تئاتر کار می کردم و آن سال ها به دانشگاه یزد رفتم و به واسطه تئاتر وارد تلویزیون یزد شدم. در یزد در چند فیلم، مجموعه تلویزیونی و حتی در رادیو بازی کردم و همیشه ترجیحم کمدی بوده است.

او اولین بار با بازی در یک سکانس در مجموعه در حاشیه 1 وارد تلویزیون و پس از آن در سری دوم در حاشیه نقش او پررنگ تر شد . او همچنین در سریال عطسه به کارگردانی مهران مدیری که در شبکه نمایش خانگی توزیع میگردد به ایفای نقش پرداخته بود

تا این که مدتی است به بازیگران بخش نمایش برنامه دورهمی ( در نقش قیمت ) مهران مدیری اضافه شده است و توانسته به خوبی شناخته شود و به پرطرفدارترین بازیگر این مجموعه تبدیل شود.

سروش جمشیدی در برنامه حالا خورشید با اجرای رضا رشیدپور گفت تمام زندگی ام را بعد از خدا مدیون مهران مدیری هستم چرا که وی من را به اینجا رساند.

جمشیدی این روزها سریال مرز خوشبختی در نقش مجد به کارگردانی حسین سهیلی زاده را در حال پخش دارد که نوروز 96 پخش میگردد.

اینستاگرام سروش جمشیدی : Instagram.com/Soroush.Jamshidy

سروش جمشیدی و همسرش و پسرش

سروش جمشیدی و پسرش سیاوش

سروش جمشیدی در سریال مرز خوشبختی

سروش جمشیدی در سریال مرز خوشبختی

سروش جمشیدی

سروش جمشیدی و همسرش

سروش جمشیدی و مهران مدیری

سروش جمشیدی در پشت صحنه فیلم سینمایی مهران مدیری ساعت پنج عصر

بیوگرافی سروش جمشیدی, نقش قیمت در دورهمی

وی در گفتگو با مجله پلاس گفت : از همسرم تشکر میکنم و عاشق او هستم . به خاطر این هنوز برای من اتفاقی نیفتاده بود و همه جوره من رو تحمل کرد و او سالها سر کار می رفت و من در خانه بودم اما همیشه به من انگیزده و انرژی می داد و باعث می شد تا ماهها و روزهای بیکاری ام رو به خوبی سپری کنم و حال هم که شرایط تغییر کرده با هم به من انرژی می دهد.

جمشیدی در خصوص مشهور شدنش گفت : شهرت خیلی خانواده های ما را اذیت میکند و شرایط را برای ما سخت تر می کند.

وی در خصوص حضور در فیلم سینمایی مهران مدیری گفت هنوز مشخص نیست در این اثر حضور داشته باشم اما اگر جایی در کارشان برای بنده باشد و به من اعتماد کنند خوشحال میشوم و اگر هم جایی داشته باشم که ندارم زوری نیست که !

وی گفت من در همه جا گفته ام که من همیشه مدیون مهران مدیری هستم و ممنونم از ایشان که به بنده اعتماد کردند و بدون هیچ چشم داشت و منتی این کار را انجام داده اند و یک سوال دارم که چه چیزی اقای مدیری در من دیده اند که من را برای کارهایشان انتخاب کرده اند.

وی گفت خیلی دوست دارم از لحاظ کاری بزرگ شوم نه از لحاظ شهرت بلکه از لحاظ کاری و انسانیت.

پرسپولیسی هستم و دوست نداشتم فوتبالیست شوم اما فوتبالیست ها رو دوست دارم

 

سروش جمشیدی و همسرش

عده ای فکر کنند من یک باره پیدایم شده است

بازی من در یزد موفق بود و حتی هنوز هم بعضی از مردم یزد مرا با نقشی که در یک سریال داشتم، می شناسند. با این حال با وجود اینکه حدود ۱۸ سال کار هنری کردم اکثر مردم مرا با سریال درحاشیه ۱ و ۲ شناختند و من در مجموعه های مهران مدیری دیده شدم و خیلی مدیون و ممنون او هستم.

جمشیدی با اشاره به حضور خود در تهران و فعالیت در عرصه تئاتر و تلویزیون بیان کرد: من از سال های ۸۴ و ۸۵ به تهران آمدم و در فیلم ها و سریال های تلویزیونی حضور داشتم. حتی در مجموعه خروس به کارگردانی سعید آقاخانی بازی کردم و البته چون در این سال ها اتفاقی که می خواستم برایم رخ نداده بود به عنوان دستیار کارگردان و منشی صحنه نیز فعالیت می کردم. با این حال در همین دو سالی که در سریال های آقای مدیری بازی داشتم دیده شدم و این باعث شد که عده ای فکر کنند من یک باره سبز شده ام اما واقعا اینگونه نیست و من پیشینه ای ۱۸ ساله دارم.

وی با اشاره به مردمی که نسبت به بازی های او در ۲ سال اخیر واکنش نشان داده اند، بیان کرد: گاهی بعضی در واکنش به بازی من در سریال های درحاشیه و حتی دورهمی سوال می پرسند که تا حالا کجا بوده ام اما واقعیت این است که من یک باره با پارتی و یا باندبازی وارد تلویزیون نشدم. اقای مدیری چنین اخلاقی ندارد که بخواهد کسی را به سریالی معرفی کند درحالیکه فرد توانمندی اش را نداشته باشد. توانایی او این است که می داند از استعدادها در کجا و به چه شکلی بهره بگیرد. مدیری به دلیل تجربه ای که داشت به من اعتماد کرد و من دو سال است که با کارهای مدیری بیشتر روی خطِ بازی افتادم.
قرار بود فقط یک قسمت برای مدیری بازی کنم

جمشیدی که اولین حضورش در آثار مدیری در اولین قسمت از سریال درحاشیه بود در این باره توضیح داد: روز اول که برای بازی در مجموعه درحاشیه به لوکیشن رفتم قرار بود به عنوان دوست مهران غفوریان که از خارج از ایران بازمی گردد تنها یک قسمت در آن مجموعه حضور داشته باشم اما بعد از آن حضور من ادامه دار شد. یکی از دلایلی که باعث شد در این دو سال دیده شوم خود مهران مدیری بود که کارهایش پرمخاطب است و مردم همه آثار او را می بینند.

سروش جمشیدی بازیگر نقش قیمت در دورهمی

سروش جمشیدی بازیگر نقش قیمت دورهمی در پشت صحنه

وی همچنین درباره نقش خود و نمایش هایی که در مجموعه «دورهمی» اجرا می شود و گاه با بازی هایی غلوآمیز همراه است، بیان کرد: شخصیت های دورهمی تیپ هستند و اصلا یکی از شیوه های کاری مدیری تیپ سازی است. اکثر کارهای او تیپیکال است و به همین دلیل شخصیت هایش شاید کمی از فضای رئال و واقعی دور باشد. از طرف دیگر این شخصیت ها کاریکاتوری هستند و این فضای کاریکاتوری به عمد در نمایش ها به کار گرفته شده است.

بیوگرافی سروش جمشیدی

عکس / سروش جمشیدی Soroush Jamshidi

بیوگرافی سروش جمشیدی, نقش قیمت در دورهمی

سروش جمشیدی و علی ضیا / عکس

بیوگرافی سروش جمشیدی, نقش قیمت در دورهمی

سروش جمشیدی و همسرش, ازدواج سروش جمشیدی

بیوگرافی سروش جمشیدی, نقش قیمت در دورهمی

بیوگرافی سروش جمشیدی, نقش قیمت در دورهمی

بیوگرافی سروش جمشیدی, نقش قیمت در دورهمی

سروش جمشیدی در کنار شیلا خداداد / افطاری خیریه مهر لیلا رمضان 96

تهیه و تنظیم : آریا پیکس

 


41,417 بازدید

نظرات کاربران

۱۵
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

ملیکاشعاعی پنج شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۹

من بازی های آقای سروش جمشیدی عزیز رو بسیار میپسندم خصوصا در سریال بچه محل با بازی عموپورنگ عزیز و برنامه دورهمی بسیار عالی درخشیدند من یکی از طرفداران پرو پا قرص ایشون هستم من ایشون رو بسیار دوست دارم♥♥♥

ناشناس دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۹

عالی هستی

باقر رمزی باصر چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶

سلام و درود جناب آقای سروش جمشیدی
از شما و برنامه زیبایتان و تمامی عزیزان و عوامل ممنونم
ولی از آقا و استاد مدیری بسیار دلگیرم و ناراحت
چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
به این دلیل که نزدیک به یک سال است به هر سایت و وبلاگی که بفرمائید برای یک تماس تلفنی با ایشان تلاش کردم و همه بی نتیجه ماند از طرف من به ایشان بفرمائید که این درست نیست که شهروندان و هموطنان این بزرگوار نتوانند به استاد مدیری دسترسی داشته باشند در صورت دریافت این پیام با شماره من ۰۹۳۶۵۳۱۰۰۳۷ باقر رمزی – متخلص به باصر تماس بگیرید
ممنونم

مهدی پور هستم جمعه ۲۶ مهر ۱۳۹۸

دوست داشتنی ……

khazai چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۶

به نظر من که آقای جمشیدی عزیز هم خودشون و هم بازی هاشون عاااااااالی و مععرررکه س. ایشون سختی زیادی تو این راه کشیدن و حقشون بود که تو کارشون موفق بشن که حالا از طریق آقای مدیری به شهرت رسیدن. بازی ایشون نسبت به خیلی از بازیگرهای دیگه واقعا قابل قبول و قابل ستایشه. وحشتناک و هولناک دوستون داریم آقا سروش

بدل کار سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۶

این مبارزه و تنها نبرد تن به تن که صداقت رو در انسانها نمایان میکنه و گرنه تو داستانها روباه سر همرو با زبونش و نیشو کنایه ها از همه بهتر کلاه میذاره!!!!!!!!

آمنه سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۶

خیلی نادونی

حمید رشیدی شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶

با احترام فراوان ب جناب جمشیدی و دوستدارانش
جسارتا باید عرض کنم که من اصلا و ابدا به اجراهای ایشان نه تنها خندم نمیگیره بلکه با اون تغییرصدای عجیبش خیلی رو مخم میره و مجبور میشم موقع نمایش یا کانالو عوض کنم یا صدای تلویزیونو میوت کنم.
انصافا شوخی و اجراهای ایشونو بزارید کنار هنرمندانی مثل علی صادقی و آقاخانی وعطاران و حتی امیرجعفری(در طنزهاش )اصلا میشه بش خندید؟
یا همین سیامک انصاری کجا و ایشون کجا

امیدوارم منو ببخشن اما خداکنه لااقل برای خودش درادامه صداشو تغییر بده
منم دقیقا بلدم مثل ایشون حرف بزنم….
با آرزوی موفقیت

رضا مطلوبی چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹

خخخخ حرفاتون واسه خودتون خوبه خخخ

آرزو چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶

آقای جمشیدی عزیزخیلی خوبه که شماهستیدبادیدن شماساداب میشم وواقعاخیلی دوستت دارم شماخیلی خیلی بااستعدادید مخصوصاکمدی وطنزراخیلی خوب بازی می کنید نقش قیمت راجزشما هیچکی نمی تونه بازی کنه من مطمئنم هرنقشی رایه بازبگرمی تونه بازی کنه ولی قیمت رانه فقط سروش جمشیدی که می تونه نقش قیمت رابه این خوبی بازی کنه فقط وفقط ومن تودورهمی جاهایی که قیمت بااستادمهران حرف می زنه راخیلی دوست دارم باوقتی ارسلان رااذیت می کنه وسرکارش میزاره سروش شما بینظیرید

ناشناس یکشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۵

سلام…واقعا به نظر من ایشون استعداد خاصی در بازیگری دارن و جزو بازیگران محمدودی هستن که مردم فقط فقط بخاطر بازی خوب و چشم گیرشون دوستشون دارن … نه مسایل دیگه ای
اقای جمشیدی امیدوارم همیشه موفق باشی …

حمید رشیدی شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶

ببخشید آخه میشه یکی از استعدادهاشو بگید
ایشون گفته سابقه تئاتر داره
کسیکه تئاتر بازی کرده چجور جلو مردم موقع دیالوگ گفتن خندش میگیره..
من فکر میکنم مدیری اگه نگن از روی ترحم مودبانه آرش اینه خواسته دستشو بگیره.
با نهایت احترام

اا سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۶

جناب رشیدی شما سکته نکنید ی وقت
اگه شما هم می تونی یاعلی بگو و پاشو

محمد یکشنبه ۵ فروردین ۱۳۹۷

چقد بده آدم بخواد نطر شخصیشو تعمیم بده نظر شما واسه خودتون محترم ولی ایشون هنرمند محبوب و در مار خودشون بی نظیرن واقعا استند آپ های ایشون بی‌نظیرن

رضا مطلوبی چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹

سلام حمید جان تو این بخش کارگردان گفته بخنده تا مردم شاد کنه چه ربطی به ۲۲ بهمن داشت الان تو میگی ؟