موضوع :بیوگرافی هنرمندان ، عکسهای حسین مهری

تماشا: حسین مهری بازیگر جوان این شب ها با بازی در نقش «سینا» در سریال «زمانه» توجه های بسیاری را به خودش جلب کرده اما شیرینی این موفقیت با شیرینی نامزدی و روزهای فراموش نشدنی آن در زندگی خصوصی این بازیگر جوان همراه شده.

حسین مهری

مهری که آدم درون گرایی است و چندان تمایل ندارد از زندگی خصوصی اش صحبت کند در گفت و گوی صمیمانه ای با تماشا از این اتفاق فرخنده و خوب صحبت کرد.

ما هم برای او همسرش آرزوی موفقیت می کنیم و به شما توصیه می کنیم اگر بیشتر می خواهید از او و نقشش در «زمانه» بدانید با این گفت و گو همراه شوید:

به نظر می رسد بیشتر علاقه تان به سریال است تا فیلم. سال گذشته هم سریال موفق «تا ثریا» و امسال هم که «زمانه» را داشتید.

– نسبت به پیشنهادهایی که داشتم این کارها را قبول کردم. اگر نه تئاتر، سینما و تلویزیونبرای من فرقی نمی کند. من دنبال تجربه های خوب هستم و مدیوم برایم اولویت و ملاک انتخاب نیست.

برنامه تان برای آینده کاری تان چیست؟

– باشکوه ترین کاخ ها و عمارت هایی که ما الان در دنیا می بینیم زیربنای به شدت قوی دارند و این خیلی مهم است. می توان آجرها را همینطوری روی هم چید و بالا رفت اما تا چند متر می تواند ادامه پیدا کند؟! برج های عظیم و کاخ های باشکوه در وسعت زیاد صدها متر ارتفاع دارند و همیشه هم ماندگار هستند. بازیگر هم باید ریشه های خودش را قوی کند. من هم عجله ای ندارم و هر وقت احساس کنم جایی اتفاق خوبی امکان دارد برایم بیفتد و دست خودم باشم سعی می کنم آن اتفاق بیفتد و عجله ای برای اینکه بخواهم ره صد ساله را یک شبه بروم ندارم.

ملاک هایتان برای انتخاب چیست؟

– من سه تا فاکتور اصلی دارم که به شدت برایم مهم است؛ کارگردان، فیلمنامه نویس و نقش. ایده اولم این است که نقش، نقشی باشد که بتوانم خودم در آن تلاش کنم، کارگردان، کارگردانی باشد که بتوان به او اعتماد کرد و فیلمنامه هم فیلمنامه قرص و جانداری باشد. یک وقت هایی هم شد با کارگردان هایی کار کردم که نمی شده به آنها تکیه کرد ولی به هر حال شرایط طوری بود که چاره ای نداشتم. چیدمان کاری ما شرایط خاصی دارد. ما شرایط استاندارد و با ثبات کاری نداریم و همه چیز خیلی متزلزل است.

مگر چند تا کار خوب در سال ساخته می شود؟ من خدا را شکر می کنم که در 2، 3 سال گذشته در 5 تا از بهترین سریال های این دوره تلویزیون کار کردم. من «زیر هشت»، «نابرده رنج»، «تا ثریا»، «پایتخت» و «زمانه» را در این سال ها داشتم. بنابراین تازه من در این شرایط جزو آدم های خوش شانسی بودم که کارهای قابل قبولی با کارگردان هایی انجام دادم که به دانش و مهارتم اضافه کردند.

در فاصله بین «تا ثریا» و «زمانه» کار دیگری هم انجام دادید؟

– قبل از «زمانه» یک سریال به نام «بال های خیس» با آقای رنجبر کار کردم که نقش اصلی هم بودم. البته دوست داشتم قبل از این کار پخش شود ولی متاسفانه پخش آن به بعد از «زمانه» افتاده. سطح کلی کار «بال های خیس» در مرتبه «زمانه» نیست و دوست نداشتم بعد از «زمانه» که یک کار خوب است و یک خاطره خوب هم دارد، کاری از من پخش شود که از آن بهتر نیست. البته ظاهرا در مونتاژ این مجموعه هم دارند کارهایی می کنند که با نتیجه بهتری روبرو شویم.

حسین مهری عکسهای جدید حسین مهری بازیگر ایرانی اسفند 91

اولین تجربه همکاریتان با کارگردان سرشناسی مثل حسن فتحی چطور شکل گرفت؟

– آقای خادم زاده، دستیار ایشان، از قبل با من دوستی داشتند و لطف کردند من را به آقای فتحی معرفی کردند و ایشان هم با من تماس گرفتند که بروم و در مورد کار صحبت کنیم. من هم خدمت شان رسیدم. فیلمنامه هنوز آماده نبود من صحبت کوتاهی با آقای فتحی داشتم و از ایشان پرسیدم آیا فکر می کنید این نقش، نقشی می شود که من بتوانم خودم را با آن نشان دهم و آقای فتحی هم گفتند حتما اینطور خواهد شد.

این اعتماد متقابلی که بین ما وجود داشت مهمترین فاکتور همکاری مان بود. به من گفتند تو باید نقش یک پسر معتاد موزیسین را بازی کنی، همین خود همین معتاد موزیسین کلی بار مثبت برای من به عنوان بازیگر داشت که بتوانم توانایی های خودم را نشان دهم. حالا نوع پرداخت آن در فیلمنامه و نوع دید کارگردان و نوع اجرای بازیگر می تواند نقشی را شاخص کند یا نکند. خب من هم مثل همه، کارهای آقای فتحی را دیده بودم و خیلی دوست داشتم و می دانستم که می توانم کاملا به او اعتماد کنم.

نقش معتاد برای هر بازیگری همیشه هم امکانی است که توانایی های خودش را نشان دهد و نقش متفاوت چالشی است و هم خطر به دام کلیشه و تکرار افتادن دارد. شما چه کردید که در این دام نیفتادید و توانستید شخصیتی جدید خلق کنید؟

– نه تنها نقش ها بلکه همه قصه ها و ایده ها در ادبیات دنیا تکراری است و استفاده شده و فقط هر بار آنها از یک زاویه دید جدید تعریف می شوند. در مورد نقش ها هم همین است. هر آدمی شغلی دارد؛ یک نفر نانوا است، یک نفر در آژانس هواپیمایی کار می کند و هزاران شغل دیگر. همینطور هر کسی یکسری عادت ها دارد که اعتیاد یکی از آن عادت های مخرب و ناسالم برای فرد و اجتماع است. بارها هم از قدیم این نقش ها بازی شده. نقش معتاد را از بهروز وثوقی در «گوزن ها» تا تقی «آینه عبرت» بازی کرده اند.

حتی معتاد موزیسین هم بارها داشته ایم مثل علی سنتوری فیلم «سنتوری». زمانی که الگویی در یک چارت کلی خلق می شود مثلا «گوزن ها»ی آقای وثوقی طبیعتا بعضی بازیگرها برای اجرای نقش معتاد از آن الگوبرداری می کنند که طبیعتا مثل هر کار کپی در بهترین حالت باز هم کپی است و اصل نیست اما «سینا»ی داستان ما شخصیت مستقل خودش را دارد.

همانطور که شما اگر مثلا صد هزارتا معتاد را از همه جای دنیا کنار هم جمع کنید می بینید که شاید عادت های شبیه هم داشته باشند اما هر کدام، شخصیت و ویژگی های مستقل خودشان را دارند. من سعی کردم سینا را هر چه واقعی تر و طبیعی تر بازی کنم چون اینجور نقش ها این ایراد را دارد که اگر بازیگر یک ذره حواسش نباشد وسوسه می شود بخواهد بازیش را به رخ بکشد و آن وقت هی می خواهد اضافه بازی کند و حرکت و رفتارهای گل درشتی می کند که به چشم بیننده بیاید اما همین مسئله بیننده را آزار می دهد و هر چقدر این اضافت بازی کمتر باشد، بازی بازیگر حتی بیشتر دیده می شود و به دل بیننده می نشیند چون هم بیننده با هوش است و هم دوربین صادق.

در مورد فیلمنامه با آقای فتحی صحبت می کردید؟

– من قبل از اینکه سر کار بیایم درباره کارگردان و سبک کارش تحقیق می کنم. قبلاز این کار هم با دوستانی که با آقای فتحی سابقه همکاری داشتند تماس گرفتم؛ دوستانی مانند امیر جعفری و سهیل بیرقی، من را راهنمایی های خوبی کردند و همه آنها به من گفتند حسن آقای فتحی به شدت پیشنهاد و نظر را دوست دارد و استقبال می کند، یک وقت فکر نکنی باید ساکت باشی و نظرت را نگویی. سر صحنه هم خیلی صحبت و بحث می کردیم و در همین صحبت ها و بحث ها و نظرها و پیشنهادهاست که یک شخصیت می جوشد و بیرون می زند و می شود سینا.

شما برای کیفیت کارتان چه می کنید؟

– سعی می کنم به روز باشم و اتفاقات، اطلاعات و دانش کارم را دنبال می کنم. این به روز بودن از راه های متفاوت و البته مرسومی شکل می گیرد. راه هایی مثل کتاب خواندن، نشریات را مطالعه کردن و فیلم دیدن که مخصوصا برای این آخری خیلی زمان می گذارم فیلم دیدن و رمان خواندن تاثیر فوق العاده محسوسی روی کیفیت کار می گذارند. وقتی شما رمان می خوانید، کاراکترها و ماجراهایشان را در ذهن تان تصویرسازی می کنید. همینطور مشاهده آدم ها و رفتار و واکنش های آنها می تواند خیلی کمک کند و تئاتر که متاسفانه من مدتی است از آن دور شده ام و خیلی دوست دارم یک کار خوب تئاتر انجام دهم.

مهمترین دغدغه شما این روزها چیست؟

– همیشه بخش عمده ای از ذهن من مشغول زندگی خصوصی ام است و اینطور ونیست که همیشه صادرصد ذهنم درگیر کار و بازی باشد. هر کسی به هر حال دل مشغولی ها و چیزهای دوست داشتنی غیر از کار در زندگی اش دارد که آنها شاید مهمترین دغدغه هایش هستند. طبیعتا برای من که تازه نامزد کرده ام این اتفاق دوست داشتنی بخش مهم و اصلی فکر و زندگی این روزهای من است. فکر کردن به کسی که دوستش داری و دوستت دارد حس خوبی است و خدا را بابت این روزهای خوب شکر می کنم

سینای دوست داشتنی

برای رسیدن به این نقش چه کردید؟

– روال من این نیست که بروم تحقیق کنم و مثلا یک آدمی را پیدا کنم و عین او را اجرا کنم. بازیگر باید چیزهایی که از دیده هایش برداشت می کند را مونتاژ کند. من شاید نگاه یک معتاد را از یک جا برداشته باشم، عصبی بودن یک جوان را از یک جای دیگر برداشته باشم و همه اینها در کنار برداشتی که خودم از فیلمنامه داشتم قرار می گیرد و فراهنمایی و تلاش آقای فتحی هم خیلی به من کمک کرد. من تلاش زیادی کردم که سینا هر چند که دارد کارهای غلطی می کند و مسیر اشتباهی را آمده است اما دوست داشتنی باشد. من احساس می کنم مردم هم با اینکه می دانند سینا کم خطا کرده اما از او بدشان نمی آید و او را دوست دارند.

حسین مهری: سه ماه است ازدواج کرده ام

شاه داماد

در بین بازیگران با چه کسانی بیشتر رفاقت دارید و معاشرت می کنید؟

– البته خیلی آدم پر رفت و آمدی نیستم اما دوستان خوب در بین همکارانم زیاد دارم؛ دوستانی مانند امیر جعفری و کامبیز دیرباز و خیلی دوستان پشت دوربین که احتمالا کمتر می شناسیدشان اما عموما آدم اهل تنهایی هستم و ترجیح می دهم بیشتر وقت آزادم را به کتاب خواندن و فیلم دیدن بگذرانم یا اوقاتم را صرف همسرم کنم و با او باشم.

چند وقت است ازدواج کردید؟

– من به تازگی ازدواج کرده ام، تقریبا 3 ماه است. البته نامزد کرده ایم و هنوز عروسی نگرفته ایم.

همسرتان هم کار سینمایی می کنند؟

– نه، اصلا در این حرفه نیستند.

شما چند سالتان است؟

– 28 سال.

شما به جز کار بازیگری شغل دیگری هم دارید؟

– به هیچ وجه. تنها کار من بازیگری است و فقط از این راه زندگی می کنم.


81,386 بازدید

نظرات کاربران

۸۱
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

vidaaa یکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵

سلام اقای مهری شما تنها بازیگر مورد علاقه من هستی.خیلی هم طبیعی بازی میکنی خیلی جذاب وباحالی.دمت گرم

ناشناس یکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵

سلام اقای مهری شما تنها بازیگر مورد علاقه منی خیلی خیلی جذاب و بحالی.دمت گرم

ثنا سه شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵

من هم سلام عرض میکنمب اقای مهری .. و ب بازیگری مثل شما در ایران افتخار میکنم

زری جون شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۵

سلام اقای مهری خیلی خیلی خیلی دوستون دا م بازیتون عالیه خودتم عالی هستی عاشقنم موفق باشی.

محدثه یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۵

سلام اقای مهری خییییییییلللیییییییی دوست دااااارمممم عااااشقم
امیدوارم ک خوشبخت بشین بوووووس

فاطمه چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵

عالی هستییزنت کو ؟؟چراعکسش نیست

عارفه چهارشنبه ۹ تیر ۱۳۹۵

حسین‌عزیزمنحسین‌عزیزمن‌توروخیلی‌دوس‌دارم‌ووقتی‌ک‌توسریالاگریه‌میکنی‌منم‌گریم‌میگره…

حسن جمعه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۵

نام همسر اقای مهری چیست؟

رها یکشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۵

ویدا جوان

طنین دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۵

رها جان مثل اینکه تمام متن هارو نخوندی
ویدا جوان بازیگر هستند ولی آقای مهری گفتند همسرشون تو این حرفه نیستند

مریم شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۴

خیلی دوستت دارم البته همسر عزیزتان را هم همین طور عشققققققققققققققققققققققققققققق

ستاره سه شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۵

من خیلی دوست دارم اقای حسین مهری را ببینم و همسر شو نو

راضیه یکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴

دددوووست دارممممم

ویدا پنج شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴

سلام.واقعا هنرپیشه بسیاربسیارخوبی هستی اصلاخداشماروآفریده که تافقط بازیگر بشی.خیلی خیلی ماهییییی

تسا دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴

واقعا فوق العاده ای ولی حیف شد ازدواج کردییییییییییییییییییییییییییی مبارکککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک

فاطمه سه شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۴

اقای مهری خیلی دوستون دارم عاشقتونم فقط میخوام بدونم همسرتون کیه

مهديه سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۳

خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییی دوسش دارم عاشقشم

attttttttttttieh جمعه ۱۱ اسفند ۱۳۹۱

مبارککککککککککککککککککککککککککککککککککککککه

آیسا جمعه ۱۱ اسفند ۱۳۹۱

حسین جون هم خودتو دوس دارم هم بازیتو
بابام هم خیلی دوست داره
ایشالله که خوشبخت شین

مطهره آتشی جمعه ۱۱ اسفند ۱۳۹۱

آقای مهری خسته نباشیدکارخیلی خوبی ارائه دادید ازدواجتون هم مبارک براتون آرزوی خوشبختی می کنم

غزال پنج شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۱

باید بگم اقای مهری ازبازیگران بی نظیروخوش تیپ سینمای ایران هستن وایشالا در کنار همسرشون خوشبخت بشن

زهرا جمعه ۲۰ آذر ۱۳۹۴

اره راست میگین ای کاش همسرشو میدیدیم

م.ن پنج شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۱

خیلی زیبا وجذاب بازی میکند مخصوصا درسریال تاثریا……………..

نازی جمعه ۱۵ مرداد ۱۳۹۵

منم موافقم

م.ن پنج شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۱

خیلی خوب بازی میکند آدم باهاش حس میگیره .

پریسا چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۱

مرسی ولی اصلا به حسین مهری نمیاد که ۲۸ سالشون باشه……..

فهیمه چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۱

خیییییلی قشنگ بازی کردید. ازدواجتونم مبارک باشه خوشبخت بشین

yalda سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۱

بازیتون فوق العادست خیلی طبیعی نقشتنو اجرا میکنین مبارک باشه!!!!!!

maryam سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۱

عچب تیکه ای !!!!!!!!!!!!!! my hanny ………..

koooooooooalllla سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۱

اقای مهری ایشالا که در کنار همسرتون خوشبخت بشین!!!!!!!!!!

لیلی سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۱

بنظر من شما زیبا ترین مرد بازیگرهستین در ضمن ازدواجتون مبارک

.

یلدا دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۱

ممنون اقا حسین خوشبخت شین با نگار فروزان فر چی کار کردین

february دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۱

مبارک باشه عزیزم !!!!!!!!!!!!
ایشاله خوشبخت بشی پسر خوب!!!!!!۱

maryam یکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۱

یکم شبیه مهرداد صدیقیان ………… اندازه مورچه !!!!! ممنون دوستتون دارم

دانیال سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۱

ممنون رها

مهزاد شانیان جمعه ۴ اسفند ۱۳۹۱

بادا بادا مبارکککککککککک بادا ایشالا مبارککککککککککککککککک بادا

مرضیه جمعه ۴ اسفند ۱۳۹۱

سلام واقعا باشنیدن خبر ازدواج اقای مهری خوشحال شدم مبارکتون باشه براتون ارزوی خوشبختی میکنم.

دریا یکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۱

من هم بهتون تبریک میگم . واستون ارزوی خوشبختی میکنم!!!!!!!!!

رها جمعه ۴ اسفند ۱۳۹۱

عاشق بازی شما هستم همیشه همه ی کارهاتونو دنبال می کنم ..
مبـــارکـــــــه

امیرمحمد جمعه ۴ اسفند ۱۳۹۱

آقای مهری از بازی خوب شما در سریال زمانه بسیارخوش حال هستم ونامزدی شما را با همسر گرامیتان تبریک می گویم .

ملینا جمعه ۴ اسفند ۱۳۹۱

خوشحال شدم از این بابت ایشاالله درکنارهم یه زندگیه خوبی داشته باشین

دخترکبریت فروش پنج شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۱

حسین جون نشد که بشه سریال جدیدتو ببینم ولی عاشق بازی فوق العادت توی سریال پنجرتم..ازت تشکرمیکنم اگه این مطلبو میخونی.امیدوارم همیشه شاد باشی.وبهت ۲تا تبریک میگم.

تنها پنج شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۱

خیلی دوستش دارم بازیشم عالی هست ازدواجشم مبارکه

Sahar پنج شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۱

با سلام آقای مهری واقعا عالی بازی میکنن! تبریک بابت ازدواجشون

کوتا کاری کوری پنج شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۱

خدایی تو زمانه گل کاشت…راستی تبریک…

niloofar پنج شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۱

مبارکه خیلی دوستون داریم

sahar پنج شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۱

اذدواجتون مبارک

ليلا پنج شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۱

مبارک باشه لطفا عکس هاتو زیاد کن مرسیییی

گل پری پنج شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۱

تو کارشون که خیلی موفق نبودن امیدوارم تو زندگیشون موفق باشن…

Kosar چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴

شما صلیقه نداشتین وگرنه آقای مهری هم خودشون عالین هم بازیشون

سحر شنبه ۷ آذر ۱۳۹۴

بععععععععععله بعضی ها سلیقه ندارند اتفاقا اقی مهری در همهی مراحل عالیند

معصومه پنج شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۱

سلام مرسی از بازی خوبتون اقا حسین نامزدیتونم مبارکتون باشه براتون ارزوی خوشبختی میکنم.

رستاک پنج شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۱

سلام مرسی از به روز بودن مطالب و تبریک بسیار زیاد به آقای مهری آرزوی خوشبختی

Love پنج شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۱

خوشبخت شین ان شالله مبارکه

سارا چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۱

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااای عاشقتم عاشق میمیرم واست

ناشناس پنج شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۱

ممنون عزیزم

پریا چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۱

به به به سلامتی…وقعا خیلی خوشحال شدم…مبارک باشه….

پریا چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۱

به به مبارکا باشه….ایشاالله به سلامتی آرزوی خوشبختی واستون دارم….خیلی هم طبیعی بازی میکنید…

زهرا چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۱

خیلی باحاله ولی زیادم خوشگل نیست معمولیه

فاطمه سه شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۴

هی اقای مهری خیلی هم خوشگله

n جمعه ۲ بهمن ۱۳۹۴

مبارک باشه اقایی حسین مهری دوستون دارم

گیسو چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۱

مبارک باشه ایشالا…….. به پای هم پیر شید

ns چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۱

با ارزوی خوشبختی برای حسین مهری

مائده چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۱

خوبه که خیلی در مورد زندگیش حرف نمیزنه .خوشبخت باشه.

ناشناس چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۱

به به مبارکا باشه…

بازی اقای مهری خییییییییییییییییلی خوبه من واقعا از بازیشون تو سریال زمانه لذت بردم…ایشالا همیشه موفق باشن…

مریم میگه چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۱

مبارک باشه انشا الله خوشبخت بشین.بازیتون عالیه حرف نداره

غوغا چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۱

خیلی کلیشه ای بازی میکنه. اصلا بهش نمیاد ۲۸ سالش باشه چه خوب مونده .ازدواجتم مبارک باشه ایشاا… .

mona چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۱

خوشبخت شن مبارکهههههههههههههههههههههههههههههه

h چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۱

ممنون

Eliza چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۱

سلام. مرسی از سایت بسیار خوبتون. آقای مهری خیلی ادم با شخصیتی هستن با تمام احساسش بازی میکنه درضمن خیلی هم خوشگل! امیدوارم خوشبخت بشه

مینا پنج شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۱

واقعا قشنگ بازی می کنین……….عروسیتون مبارک… ان شاله به پای هم پیرشن

فاطمه سه شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۴

همسرش کیه

تنها چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۱

مبارکه….

بنفشه سه شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۱

بازیشودوست دارم ازدواجشم مبارک باشه

الى سه شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۱

بازیکر خوبیه،قشنک هم بازى میکنه،کاش از همسرشم عکس میزاشتین
خوشبخت و بیروز باشن

نگار خان زاده سه شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۱

مبارکت باشه آقا حسین الهی خوشبخت بشی خداییش بازیت ۲۰

مطهره سه شنبه ۳ آذر ۱۳۹۴

ﺧﻴﻠﻰ ﺧﻮﺑﻰ ﺍﻗﺎﻯ ﻣﻬﺮﻯ ﻣﺒﺎﺭﻙ باش

راضیه یکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴

من خیلی دوستون دارم عععععععععععععاااااااااااااااااااااااششششششششششششششققققققققتتتتتتتممممممممممممم حسین جون حاظرم جونمو بدم به خاطرت

ارزو چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۵

اسم خانم اقای مهری چیه هرکی میدونه بگه ممنون میشم

ایلار پنج شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۵

اسمش ویدا جوان هس

مینو سه شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۵

چرا شماها نمی فهمین آقای مهری گفتن همسزشون بازیگر نیست.