خبرگزاری فارس: باوجود تائید و تکذیب‌های بسیار درباره ساختن سری جدید «کلاه قرمزی» برای نوروز 92 و مواجه این سریال با مشکلات مالی، سرانجام خبر کلید خوردن این سریال اعلام شد.

kolah

تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی ایرج طهماسب و حمید جبلی دقیقا در‌‌ همان زمان تائید و تکذیب‌های پیاپی کلید خورده بود و گروه مشغول تصویربرداری بودند. تا به حال نیز چند قسمت از این مجموعه با حضور ستارگان سینما نظیر مهناز افشار ضبط شده است.


همچنین رضا عطاران از جمله افرادی است که گروه سازنده با او وارد مذاکره شده‌اند، اما او هنوز جلوی دوربین نرفته است.

سال گذشته خبر حذف جیگر از این مجموعه به یکی از اخبار داغ تبدیل شد و با واکنش‌های بسیاری همراه شد. علی زارعان مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه دو این موضوع را تکذیب و عنوان کرد که در سری جدید هم حتما این عروسک حضور خواهد داشت.

از جمله اقدامات دیگر سازندگان مجموعه کلاه قرمزی راه‌اندازی کلوپ هواداران این عروسک محبوب است تا اخبار این پروژه به طور رسمی از این سایت به علاقه‌مندان منتقل شود.

عوامل اصلی «کلاه قرمزی» عبارتند از: نویسندگان: حمید جبلی، مدیر هنری: حبیب رضایی، کارگردان تلویزیونی: میثم مولایی، طراح صحنه: مجید می‌رفخرایی، مدیر صحنه: علی قائم مقامی، طراح لباس: ژاله، صداگذاری: فرامرز ابوالصدق، صدابردار: بابک اخوان، گریم: مهرداد می‌رکیانی، عطاخانی، مدیر تصویربرداری: فرشید رسولی.


8,645 بازدید

نظرات کاربران

۶
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

محسن ارد کانی دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۱

خیلی قشنگ است دوست دارم

T.S دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۱

“خیلی خوبه که توعید پخش میکنن. واقعا یک خسته نباشید به آقای طهماسب و آقای جبلی و دیگرافراد سازنده آن باید گفت.”

zohre یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۱

ای جونم رضاعطاران
امسال کلاه قرمزی دیدن داره

sara جمعه ۲۵ اسفند ۱۳۹۱

واقعا عاشقشونم
فامیل دور از همشون باحال تره

elena جمعه ۲۵ اسفند ۱۳۹۱

eyval mahnaz afshaR

hani جمعه ۲۵ اسفند ۱۳۹۱

وااااااااااای ای جونم خیلی دوست دارم