پشت صحنه برادرجان

سریال رمضانی برادر جان به کارگردانی محمدرضا آهنج توانسته طبق نظرسنجی های محتلف پربیننده ترین و بهترین سریال ایام رمضان 98 شود . یکی از نکاتی که باعث توجه بیشتر به این سریال شده است حضور علی نصیریان در این سریال می باشد که مورد تمجید بسیاری از اهالی سینما و منتقدین قرار گرفته است . پرویز پرستویی , حبیب رضایی و چند تن دیگر از هنرمندان با انتشار پست هایی از بازی ایشان تقدیر کرده اند.

در این سریال شاهد آن بودیم که چاوش و برادرانش پدرشان را چند سال پیش از دست داده بوده اند و کریم بوستان که شوهرخاله شان است با پدرشان شریک بوده است و ادعا دارد که نیمی از حجره متعلق به اوست اما چاوش که برادر بزرگ تر است این را قبول ندارد و در پی همین اتفاقاتی زیادی در قصه رخ می دهد . اما اراز برادر کوچک تر دست خطی از پدرش پیدا میکند که حرفهای کریم بوستان را تایید میکند و او میگوید که حاضر است حقیقت را برملا کند به همین دلیل برادران دیگر او را مورد ضرب و شتم قرار میدهند و او ار از خودشان جدا می دانند.

پشت صحنه برادرجان

عکس برادران سریال برادر جان / آراز , حنیف و چاوش

با توجه به پخش قسمت های پایانی سریال کاربران در فضای مجازی پیش بینی های خود را از آخر قصه و داستان گفته اند .عده ای گفته اند در آخر قصه همه به خوبی و خوشی همانند سایر سریال ها با یکدیگر آشتی میکنند و پایان خوشی را برای سریال رقم میزنند . عده ای هم آراز را مقصر می دانند و گفته اند که حقش است  . عده ای هم تنفر خود به چاوش را بیان کرده اند . حال باید دید که آیا در قسمت پایانی یک پایان جدید خواهیم دید یا یک پایان کلیشه ای که پس از سی قسمت جنگ و جدال های خونین بین خانواده ها شاهد آشتی کنانشان باشیم !

علی نصیریان و سجاد افشاریان

علی نصیریان و سجاد افشاریان در پشت صحنه فیلم برادرجان

کارگردان سریال برادرجان

سلفی بازیگران و کارگردان سریال برادرجان

 

کامران تفتی و علی نصیریان ( حنیف و کریم بوستان) سریال برادرجان

سلفی کامران تفتی و علی نصیریان در پشت صحنه سریال برادرجان

پشت صحنه برادر جان

پشت صحنه برادر جان

نسیم ادبی نقش عاظفه در برادر جان و آفرین عبیسی و سجاد افشاریان

نسیم ادبی نقش عاظفه در برادر جان و آفرین عبیسی و سجاد افشاریان – اتاق گریم سریال برادرجان / پشت صحنه

بازیگران و عوامل پشت صحنه برادرجان

سلفی بازیگران و عوامل پشت صحنه برادرجان

پشت صحنه فیلم برادرجان شبکه سه

عکسهای پشت صحنه فیلم برادرجان شبکه سه


5,636 بازدید

نظرات کاربران

۱
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

سوگل دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۸

سریال برادر جان عالی اشت