بازیگر نقش روژان در نون خ

این شب ها فصل دوم سریال نون خ در حال پخش می باشد و در آن شاهد حضور اکثر چهره های جدید هستیم . یکی از بازیگران زن نقش اصلی سریال نیز هدیه بازوند می باشد که در نقش روژان دختر نورالدین در سریال حضور دارد

بازیگر نقش روژان متولد 27 مرداد ماه 66 می باشد و هم اکنون 33 سال سن دارد و در بندرعباس متولد شده است اما اصالنا کرد می باشد.

بازیگر نقش روژان در نون خ 2

تحصیلات »: وی فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی معماری می باشدو با گذراندن دوره های بازیگری از تلویزیون بصورت جدی وارد این عرصه شد .

وی بازیگری را دوره های بازیگری را از کلاس های موسسه امین تارخ شروع کرد سپس وارد موسسه نقش اول شد و در کلاس های سیروس الوند و بهرنگ توفیقی هم شرکت کرد.

روژان در سریال نون خ در کنار سعید اقاخانی

وی بازیگری را برای اولین بار با حضور در سریال نمایش خانگی هشتگ خاله سوسکه آغاز کرد و بعد از آن در یک فیلم سینمایی به کارگردانی سیروس الوند حضور یافت .

اوج شهرت و دیده شدن او با فصل اول سریال نون خ که در نوروز 98 پخش گردید آغاز شد و حال نیز در فصل دوم سریال نیز حضور دارد.

بیوگرافی روژان نون خ

اینستاگرام هدیه بازوند »

imstagram / Hediyeh_Bazvand

اینستاگرام هدیه بازوند

بازیگر نقش روژان در نون خ

بازیگر دختر کرد سریال نون خ کیست

بازیگر دختر کرد سریال نون خ


14,537 بازدید

نظرات کاربران

۴
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

شیوا شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰

خیلی خوب بازی می کنه ۲۰

فاطیما چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

خیلی خیلی فیلم قشنگی بود واقعاعالی بود من وبچه هام خیلی دوست داشتیم فیلمو

پرستو شنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

اقای سعیداقاخانی من کارهای شمارنبال میکنم.وبازی وکارگردانی ایشون به نظرمن بی نقص هست.اماسریال نون خ حرف نداره وقشنگ هست ودوستدارم ادمه این سریال رابسازند.ومامردم ببینیم وبه اقای اقاخانی درودواحسنت بدهیم.امیدوارم هرکجاهستیدسالم باشید.منم یکی عاشقان کارهای شماهستم.والسلام

آرمین سه شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹

من هم عاشق تو هستم