موضوع :بازیگران زن ایرانی ، بیوگرافی بازیگران زن

بازیگر نقش شیوا در حوالی پاییز

سریال حوالی پاییز که این شب ها از شبکه سه در حال پخش است شاهد حضور چند بازیگر جدید هستیم که برای اولین بار در تلویزیون حضور یافته اند.

یکی از این بازیگران زن جوان مونا کرمی نام دارد که در این سریال نقش شیوا دختر خانواده خواهر مهران با بازی حسین مهری  را ایفا می نماید.

مونا کرمی متولد 18 آذرماه سال 1369 می باشد و 28 سال سن دارد . او اصالتا شمالی است و اهل رشت می باشد.

شروع بازیگری را از سن 9 سالگی با تئاتر آغاز نمود . او چندی پیش نیز در یک نقش کوتاه در سریال بیمار استاندارد به کارگردانی سعید اقاخانی حضور یافت.

ازدواج و همسرش

وی تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.

بازیگر نقش شیوا در حوالی پاییز

گفتگو و مصاحبه با مونا کرمی بازیگر نقش شیوا در حوالی پاییز

من کار تئاتر را از سال 89 در تهران آغاز کردم. در کار تصویر نیزسال 94 پیش از سریال «حوالی پائیز»، سریال نوروزی «بیمار استاندار» را به کارگردانی سعید آقاخانی برای شبکه یک بازی کردم. چگونگی انتخاب من برای نقش “شیوا” نیز زمانی اتفاق افتاد که آقای نمازی چندین بار شاهد بازی‌های من در تئاترهای مختلف بودند و در یکی از تئاتر‌های اخیر من به نام «آندورا» به من لطف زیادی داشتند و پس از آن برای سریال «حوالی پائیز» از من دعوت کردند تا با هم همکاری داشته باشیم. طی اتودهای اولیه برای انتخاب دو کاندید این نقش، در نهایت من برای ایفای نقش “شیوا” انتخاب شدم.

وی در خصوص تجربه بازی در سریال «حوالی پائیز» و همکاری با حسین نمازی کارگردان این فیلم سینمایی، گفت: به جرأت می‌توانم بگویم یکی از بهترین تجربه‌های من همکاری با آقای نمازی بود. ایشان کارگردان و بازیگردان باهوشی هستند. همکاری با تمام گروه برایم بسیار لذت بخش بود به خصوص خانم رویا تیموریان که تجربیات زیادی را از ایشان آموختم و برایم افتخار بالایی بود که بتوانم نقش دخترایشان را بازی کنم.

وی در پاسخ به این سوال که با پخش چند قسمت اولیه فیلم، چه بازخورهایی را از جانب مخاطبان دریافت کرده و با توجه به پخش این قسمت‌ها، جذابیت فیلم باعث دیده شدن قسمت های بعدی نیز خواهدشد؟توضیح داد: با گذشت چند قسمت با بازخوردهایی بسیار خوبی از مردم در فضای مجازی مواجه شده ام و مخاطبان بسیار به من لطف داشتند. برایم بسیار جذاب است که تمام تلاشم را کردم تا “شیوا” را همانطور که آقای نمازی در نظر داشتند بازی کنم، برایم شیرین است که مردم کنجکاوی و شیطنت “شیوا” را دوست دارند و فکر می‌کنم با گذشت قسمت‌های دیگر سریال داستان فیلم برای مخاطبان جذاب‌تر هم خواهد شد و نتیجه ارتباط مخاطب با کاراکترها در قسمت های بعدی نمود پیدا خواهدکرد.

کرمی در ارتباط با نقش موثر “شیوا” در قسمت‌های ابتدایی فیلم و درخشش این کاراکتر در قسمت‌های بعدی گفت: “شیوا” می‌توانست کاراکتر موثری نباشد، اما با صحبت‌هایی که با کارگردان داشتم و همراهی بقیه عوامل به این نتیجه رسیدیم که نوع نگاه “شیوا” باید متفاوت و دختری تاثیرگذار در خط داستان باشد. فکر می کنم این اتفاق افتاده و ما به بعد دیگر این شخصیت کنجکاو و شیطان در ادامه سریال پی خواهیم برد.

عکسهای مونا کرمی بازیگر نقش شیوا در حوالی پاییز

فیلم و سریالهای مونا کرمی

سریال بیمار استاندارد

سریال حوالی پاییز


8,254 بازدید

نظرات کاربران

۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.