موضوع :بیوگرافی بازیگران زن ، بیوگرافی هنرمندان

بازیگر نقش افسرالملوک در سریال بانوی عمارت

سریال بانوی عمارت که این شب ها از شبکه سه در حال پخش است بازیگر هایی در سریال به ایفای نقش میپردازند که شاید کمتر شاهدشان در این نوع نقش ها و سریال های تاریخی باشیم.

پانته آ پناهی ها یکی از بازیگرایی که در این سریال به ایفای نقش میپردازد، که نقش اصلی سریال زنی به نام افسرالملوک در سریال بانوی عمارت را ایفا کرده است . بازیگر که گمان می رود دارای یک شخصیت متفاوت است و باید دید چگونه او این نقش را به پایان می رساند.

بیوگرافی کوتاه

پانته آ پناهی ها  متولد  9 آذر ماه 1356 در تهران بدنیا آمده است، او هم اکنون 41 سال سن دارد. او از موسسه آموزشی عالی سوره، در رشته کارگردانی سینما در مقطع لیسانس فارغ التحصیل شده است. به صورت اتفافقی وارد تئاتر و منشی گری صحنه شد چون صدای جذابی داشت. وی بیشتر در سینما فعالیت داشته است و حضور او در مجموعه بانوی عمارت اولین تجربه بازیگری او در تلویزیون و یک سریال است . البته او در پخش نمایش خانگی در سریال شهرزاد حضور داشت .

بازیگر نقش افسرالملوک در بانوی عمارت

ازدواج و همسر

در این مورد در هیچ رسانه ای اطلاعاتی منتشر نشده است.

آدرس پیج اینستاگرام : panipana

پانته ا پناهی در پشت صحنه بانوی عمارت

سلفی شبنم فرشادجو و پانته آ پناهی در پشت صحنه سریال بانوی عمارت

بازیگر نقش افسرالملوک در سریال بانوی عمارت

افسرالملوک بانوی عمارت


گفتگو مازیار میری با پانته آ پناهی ها

همیشه هم جزو اولین انتخاب ها بودی، پس نه مسئله مالی داشتی، نه مسئله کاری. چه اتفاقی برای پانته آ پناهی ها افتاد که احساس کرد علاقه مند به بازیگری است؟

من علاقه مند به بازیگری در سینما نبودم.

مازیار میری: خب با سینما کاری ندارم، بازیگری تئاتر.

بازیگری در تئاتر، حس و حال عجیبی دارد.

مازیار میری: وقتی متوجه این حس و حال شدی، دلت خواست بازیگر شوی؟

من قبل از اینکه منشی صحنه شوم، بازیگر تئاتر بودم که البته به شکل تصادفی وارد این حیطه شدم. یک روز در دانشگاه تهران فردی را صدا می زدم و آقای حسین کیانی صدای من را شنید و آنقدر خجالتی بود که از یک نفر خواست تا از من بپرسد کار تئاتر می کنم یا نه؟ من هم گفتم نه. من تئاتر بلد نیستم! آن زمان سینما می خواندم اما دوستانم در دانشگاه تهران درس می خواندند و به همین دلیل به دانشگاه هنرهای زیبا رفت و آمد داشتم. از من پرسیدند دوست داری تئاتر بازی کنی؟ من هم گفتم بدم نمی آید تجربه کنم، اما هنوز آشنایی با تئاتر نداشتم.

آقای کیانی من را سر تمرین های تئاتر بردند و تازه در پروسه تمرین فهمیدم چه اتفاقی در تئاتر می افتد و تا چه حد می تواند حس و حال خوبی به زندگی من بدهد. آن مقطع مشکلاتی در زندگی داشتم و از حضور روی صحنه تئاتر به آرامش می رسیدم. آن زمان کم سن و سال بودم و تئاتر «سیاها» را بازی می کردم و با خودم می گفتم؛ چه چیز بیشتری از بازیگری می خواهم؟ در تئاتر مهم بازی کرده ام، با این تئاتر به خارج رفته ام، خودم و گروه مان معروف و مشهور شدیم، پس همین برای من در عرصه تئاتر کافی است و باید دنبال کار دیگری بگردم که من را خوشحال کند. به همین دلیل منشی صحنه شدم.


فیلم های پانته آ پناهی ها

(سینمایی)

جشن دلتنگی (۱۳۹۶) درخونگاه (۱۳۹۶) آااادت نمی‌کنیم (۱۳۹۴) آبجی (۱۳۹۴) اروند (۱۳۹۴) در سکوت (۱۳۹۴) لاک قرمز (۱۳۹۴) نفس (۱۳۹۴) بوفالو (۱۳۹۳) من دیگو مارادونا هستم (۱۳۹۳) جینگو (۱۳۹۲) خانوم (۱۳۹۲) مواجهه (۱۳۸۳) آن مرد را نکشید (۱۳۸۲)

(سریال)

شهرزاد
بانوی عمارت (1397)

(تئاتر)

نمایش نامه‌های عاشقانه از خاورمیانه، کیومرث مرادی، تئاتر مستقل تهران، (مرداد و شهریور ۱۳۹۶) کالیگولا، همایون غنی‌زاده، تالار وحدت سالن هما، سال ۱۳۹۵ هملت

(جشنواره ها)

بهترین بازیگر زن در 34 جشنواره جهانی فیلم فجر برای بازی در «نفس» – ۱۳۹۵

دیپلم افتخار بهترین بازیگر فیلم خانوم در بخش نگاه نو 32 جشنواره فیلم فجر – ۱۳۹۲


10,553 بازدید

نظرات کاربران

۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.