موضوع :گوناگون

معرفی کوتاه سریال پژمان + نقش بازیگران سریال پژمان

سریال پژمان در 25 قسمت با کارگردانس سروش صحت از شبکه سوم سیما پخش میگردد.

معرفی نفش و بازیگران سریال پژماندر این سریال پژمان جمشیدی از فوتبالیستهای سابق تیم ملی کشور نقش خودش یعنی ستاره سابق پرسپولیس را بازی می‌کند.او نقش فوتبالیستی را دارد که برای چهارمین فصل متوالی با وجود تلاش فراوان، موفق نشده تیمی را برای خود دست و پا کند. پژمان به تدریج وارد دورانی می شود که کمتر کسی او را در کوچه و خیابان می شناسد و دیگر نمی تواند از امتیازات شهرت رو به زوالش استفاده کند، اما او هنوز در حال و هوای ستارگی اش است و نمی‌خواهد بپذیرد که عمر فوتبالش به پایان رسیده است.

پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی در سریال پژمان

سام درخشانى در این سریال نقش مدیر برنامه های پژمان به نام وحید را ایفا می کند. نقشی که قرار بود به پوریا پورسرخ برسد، اما توافق نهایی حاصل نشد. اما وحید که مدیر برنامه و دوست صمیمی پژمان است، اگر چه ادای آدمهای زرنگ و تیز را در می آورد، اما جوان خنگی است که با یکسری اطلاعات نصفه، نیمه درباره تیمهای دنیا، به خیال خودش قصد دارد زمینه را برای ورود پژمان به تیمهای برتر دنیا فراهم کند. اما هر اقدام وحید، تنها به بدتر شدن اوضاع او و پژمان منجر می‌شود.

سام درخشانی و پژمان جمشیدی

بهاره رهنما نقش خواهر پژمان به نام پریسا را دارد که گویا خصوصیات او در فیلمنامه، شباهت زیادی به شخصیت واقعی این بازیگر دارد. او عاشق میراث فرهنگی و آثار باستانی است و از بین رفتن آنها او را ناراحت می‌کند. ضمن اینکه حسابی هم به فکر کودکان کار است. او دو پسر بچه دارد که نقش آن دو را آرشام طالبی و محمد پارسا قره خانلو بازی کرده‌اند.

بهاره رهنما نقش پریسا در سریال پژمان

نقش همسر پریسا را بیژن بنفشه خواه با نام بهرام بازی می کند که از پریسا حساب می برد و نقش خواهر بهرام به نام بنفشه را هم شقایق دهقان به عهده دارد. او به اصطلاح یک دختر درسخوان است که دکترای جغرافیا دارد و به اوضاع کره زمین و محیط پیرامونش اهمیت زیادی می دهد. هوشنگ حریرچیان نقش پدر پریسا و پژمان را دارد که زنش فوت کرده و نقش پدر او که جد پژمان و پریسا باشد را نیز اردشیر کاظمی بازی کرده است. شوخیهایی که برای این دو پیرمرد نوشته شده جزو جذابترین بخشهای سریال است.

شقایق دهقان نقش بنفشه در پژمان

ویدا جوان که سال گذشته در سریال «زمانه» بازی داشت، اینجا نقش هدیه، نامزد پژمان را دارد. هدیه که علاقه زیادی به فوتبالیستها و بازیگران دارد، تقریبا به همین خاطر عاشق پژمان شده است، هر چند رابطه خوبی با خواهر او پریسا ندارد و  این دو مدام با یکدیگر کل کل و بگو مگو می کنند. پژمان و بهرام هم برای رفع اختلاف این دو دائم در تلاشند، اما کمتر به نتیجه می رسند. این نقش را قرار بود بهنوش بختیاری بازی کند که به علت حضور او در پروژه ای دیگر، منتفی شد. رضا کریمی که مدیر تولید سریال نیز هست، در این سریال نقش مرد پولداری به نام رضا کریمی را دارد که از رانت هایی برخوردار است و با توجه به موقعیت مناسب مالی اش و علاقه ای که به فوتبالیستها دارد، در امر ترانسفر بازیکن فعالیت می‌کند. به نظر می رسد این نقش شباهت هایی با حسین هدایتی، چهره شناخته شده فوتبال که به او «عابر بانک فوتبال» گفته می‌شود نیز دارد!

ویدا جوان نقش هدیه نامزد پژمان جمشیدی

بیشتر از >> سریال پژمان

 


21,090 بازدید

نظرات کاربران

۲۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

آرزو چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۳

سلام اقای سروش صحت واقعا خسته نباشید. سریال تون خیلی خیلی جالب و قشنگ بود.وممنون از آقای جمشیدی وهمه ی بازیگران عزیزی که در این سریال نقش داشتند. باتشکر از همه ی شما

هدیه چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۳

سریال طنز وجالبی بود . مخصوصا پشت صحنه اش. ممنون

ناشناس چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۲

مرسی از آقای پزمان جمشیدی به خاطر بازی زیباشون. واقعا محشره.

پریسا دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۲

خیلی خیلی خیلی سریال قشنگیه…

لیدا شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۲

دوباره سلام.قلبا بگم از دست اون عزیزایی که راجع به این فیلم و اقای پژمان جمشیدی چیزایی گفتن که در …نیست ناراحتم.دوست ندارید میتونید نبینید چرا چیزایی میگید که….اقای صحت کارتون حرف نداشت.اقای جمشیدی عزیز واقعا دوستون دارم از ته دل از خدا میخوام همیشه مثه ی ستاره بدرخشی.انشاءاله…به امیدروزی که خدا قسمت کنه ببینمتون

لیدا شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۲

سلام خیییییییییییلی ممنون از تمام دست اندرکاران سریال پژمان.واقعا حرف نداره.اقای جمشیدی واقعا عالی ایفای نقش میکنید.کاملا مسلط.عالی.دوستتون دارم

معصومه شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۲

سریال خوبی است یه جورایی طنز خوبی است

fahime شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۲

سریال قشنگیه واقعا همگی خسته نباشن،پزمان جمشیدی هم عالیه 🙂

آرزو چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۳

ای ول باهات موافقم

بنفشه جمعه ۱۲ مهر ۱۳۹۲

سریال خوبیه مثل ساختمان پزشکان خسته نباشن همگی

سینا پنج شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۲

سلام.بانظر مینا خانم موافقم.حیف خرجی که کردن

بي نام شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۲

این تهرانی ها فکر می کنن همیشه باید به شهرستانی ها توهین بکنن……؟ مثلا منظورتون این بود که بگین شیرازی ها بد زندگی میکنن … همنشین گوسفند ها هستند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مه سيما پنج شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۲

فیلم خوبیه.دست همه اونایی که درستش کردن درد نکنه.

ویدا پنج شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۲

عالییییییییییییییییییییییییییییی

اونم پنج شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۲

فیلمه عالیه عالیه

ammar چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۲

سریالای سروش صحت زیبا و خنده دارن نه مثل بعضی طنزا مثل خروس ک باید ب زور خودمونو بخندونیم اونم با لودگی.ولی این سریال مثل ساختمان پزشکان سنگین و خنده داره

بنده خدا چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۲

خیلی سریال قشنگیه .. بازیگران نقششان جذاب هست .. مخصوصا بازیگری اقای جمشیدی که به عنوان بازیگر هم خیلی نقش را خوب بازی میکنند …!

hani سه شنبه ۹ مهر ۱۳۹۲

اه اه!!!!!!همه با این سریال سر کارن!!!!!!!!!!!!!!!!

مینا دوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۲

عجب فیلمه چرتیه خذاااااااا

احسان سه شنبه ۹ مهر ۱۳۹۲

افتضضضضضضضاحه