ماجرای مجید بهرامی و فیلم جنجالی زهرا امیر ابراهیمی چه بود؟

زهرا امیر ابراهیمی به تازگی در گفتگویی در خارج از کشور  در شبکه MBC با سینا ولی اله برای اولین بار در مورد فیلم جنچالی و غیر اخلاقی اش که چند سال قبل ( حدود 13 سال)  از او منتشر شد، صحبت کرد و عنوان کرد که چه کسی این فیلم را منتشر کرد. در ادامه جزئیات صحبت های زهرا امیر ابراهیمی در مورد این فیلم و منتشر کننده آن را شرح می دهیم.

زهرا امیر ابراهیمی در این فیلم می گوید که بعد از بازی در سریال نرگس، فیلمی از او و دوست پسر سابقش منتشر شد. او می گوید که این فیلم در آن زمان بسیار مورد نوجه قرار گرفت به طوری که میزان فروش آن بیش از 4 میلیارد تومان بوده است. او ادامه می دهد که بعد از انتشار این فیلم، به اولین کسی که در مورد انتشار آن شک کرده بود، دوست پسرش بوده است و دلیل این شک هم این بود که با دوست پسرش دچار اختلاف شده بودند و همچنین دوست پسرش به یکباره او را ترک کرده بود. او ادامه می دهد که این موضوع تمام زندگی شخصی خودش و خانواده و اطرافیانش و همچنین زندگی کارش اش را تحت تاثیر گذاشته بود و تا مدت ها درگیر دادگاه و بازرسی و … بودند.

مجید بهرامی آن فیلم را منتشر کرده بود !

زهرا امیر ابراهیمی در این فیلم عنوان می کند که بعد از یک سال از آن موضوع به طور اتفاقی متوجه شد که کسی که این فیلم را منتشر کرده بود، شخصی به نام مجید بهرامی بوده یکی از بازیگران تئاتر نیز بوده است. زهرا امیر ابراهیمی در مورد مجید بهرامی می گوید که او یکی از بهترین بازیگران تئاتر و همچین از دوستان او بوده است.

بعد از مشخص شدن منتشر کننده فیلم زهرا امیر ابراهیمی، از طریق وکیل زهرا امیر ابراهیمی، دادگاهی با حضور مجید بهرامی تشکیل می شود که در آن دادگاه مجید بهرامی در پاسخ به این سوال که چرا آن فیلم را منتشر کرده، گفته است که «من مریضم». (در زمان تشکیل دادگاه، زهرا امیر ابراهیمی در دادگاه حضور نداشته است. و حتی خوده زهرا امیر ابراهیمی هرگز شخصا با مجید بهرامی در این مورد صحبت نکرده است.)

بعد از تحقیقات آگاهی، پلیس متوجه شد که مجید بهرامی علاوه بر انتشار فیلم زهرا امیر ابراهیمی، بسیاری فیلم دیگر که شامل چت های غیراخلاقی با افراد دیگر بوده را در خانه اش نگهداری می کرده است. در نهایت، در دادگاه، مجید بهرامی به خاطر انتشار فیلم زهرا امیر ابراهیمی به 6 ماه حبس محکوم شد و همچنین به دلیل دیگر فیلم ها، دادگاه 6 سال جبس را برای او در نظر گرفت.

بعد از گذشت مدتی از این وقایع، در اخبار خبر بیماری مجید بهرامی منتشر شد و زهرا امیر ابراهیمی نیز به دلیل بیماری سرطان مجید بهرامی هیچوقت در مورد این اتفاق صحبتی به میان نیاورده است چرا که نمی خواسته این اتفاق حالت انتقام به خود بگیرد.

زهرا امیر ابراهیمی ادامه می دهد، مجید بهرامی بعد از پشت سرگذاشتن چند ماه در زندان، از زندان آزاد شد و به طور حرفه ای تر در زمینه تئاتر فعالیت کرد به طوری که به سوپراستار تئاتر تبدیل شد و همچنین اهالی تئاتر برای درمان به او کمک های زیادی کردند. در نهایت سه یا چهار سال بعد از این اتفاقات، خبر درگذشت مجید بهرامی به دلیل بیماری در رسانه ها منتشر شد.

تا لحظه آخر زندگی مجید بهرامی منتظر یک پیام بودم

زهرا امیر ابراهیمی می گوید که همیشه و تا آخرین لحظه مرگ مجید بهرامی منتظر پیامی از او بوده که دلیل این کارش را توضیح دهد اما هرگز خبری از وی نشد.

زهرا امیر ابراهیمی ادامه می دهد که تا به حال فرصتی برایش پیش نیامده که به طور کامل و واضح در مورد این موضوع صحبت کند و علاوه بر این نمی خواسته که با صحبت در مورد این اتفاق بار دیگر به پدر و مادر و خانواده اش فشار وارد کند.

او می گوید که اگر حالا هم تصمیم گرفت که صراحتا این موضوع را روشن کند، به این دلیل است که می خواست یک بار برای همیشه اذهان مردم را در مورد این اتفاق روشن کند و همچنین چون بیش از 10 سال است که از این موضوع می گذرد، صحبت در مورد این وقایع از نظر قانونی مشکلی برای او به وجود نمی آورد. او می گوید که هر پرونده ای در دادگاه بعد از گذشت 10 سال خود به خود بسته می شود.

مجید بهرامی که بود ؟ (بیوگرافی)

مجید بهرامی متولد سال 1356 بود و یکی از بازیگران مطرح تئاتر نیز بود . وی اولین بازیگری خود را در سال 80 شروع نمود و  سال 82 نیز در سینما حضور یافت . اما باز هم او به عنوان یک بازیگر ماهر تئاتر شناخته می شد.

وی در سال 1388 با احساس درد در ناحیه شکم مجبور شد به پزشک مراجعه کند و  بعد از آزمایش مشخص شد وی به بیماری سرطان مبتلا است/

سید مجید بهرامی در نهایت بعد از 5 سال تحمل بیماری 24 آبان 1393 از دنیا رفت.

بیوگرافی مجید بهرامی


27,915 بازدید

نظرات کاربران

۱۴
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

ناشناس جمعه ۱۹ فروردین ۱۴۰۱

الهی آمین‌ که به جزای این دنیاش رسید …علی الله

دخترطوفانی پنج شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹

بد آوردی دختر
ما همون موقش حداقل با صدتا خوابیدیم فقط فیلممون درنیومد

یکی جمعه ۱۱ مهر ۱۳۹۹

اخه چرا الان افشا گری کردی…..کاش همون۱۳ سال پیش میگفتی که قربانیه نامردیه مردان سرزمینت شدی.. افسوس

ایمان شنبه ۹ فروردین ۱۳۹۹

کار یک شخص به خودش مربوطه دوستان گرامی به شما مربوط نیست که کسی رو متهم کنید و به آخرت ارجاع بدید

و.س. جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۸

حسین آقا، بنده در برابر نظر بسیار ارزشمند و البته بسیار منصفانه جنابعالی به احترام سر تعظیم فرو می آورم!

غزل یکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸

خوب این فیلم چطوری به دست این آقا رسیده؟ مگه نه این دوربین تو اتاق خصوصی زهرا بوده؟

علی یکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸

هیچ شباهتی بین مجید بهرمی و اون رد در فیلم مربوطه وجود نداره .یا تعداد فیلمها بیشتر یا افراد !

اون اقا كه در فيلم هستند ايشون نيستن،اقاى بهرامى فيلم رو پخش كرد كسى نگفت كه ارت پسر تو فيلم اين اقاس فقط پخش كننده ى فيلم بوده دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۸

اون اقا که در فیلم هستند ایشون نیستن،اقاى بهرامى فیلم رو پخش کرد کسى نگفت که ارت پسر تو فیلم این اقاس فقط پخش کننده ى فیلم بوده

غزل شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸

حالا که طرف مرده اومدی پشت سرش حرف میزنی ابروی یک ملت رو بردی اصلا خودتو نشون نده ویا اصلا حرف نزن تا از خاطر مردم بری….اون بهرامی هم اگرواقعا مقصرباشه خدا جواب این کارشو توی اون دنیا بده ولی بازم میگم اشتباه اصلی شماهستی که خودتو اسون فروختی

حسین دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۸

دقیقا این حرف درسته
ولی پخش فیلم گناه نابخشودنیه خیلی ها در خفا خیلی کارها میکنن قرار نیست علنی بشه خدا میگه هر گناهی کردی حتی نباید به کسی بگی چون قبح گناه میریزه
و فرصت برگشت رو هم ممکنه از ادم بگیره

ناشناس شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸

شما شدی مدعی العموم؟!
زهرا اگر قبل از مرگ بهرامی این حرفها دو میزد، مطمئن باش این ادم لحظه ای نمی تونست در خیابان و … براحتی راه بره
خدا لعنت کنه بهرامی رو
حیف از سرطان
اون باید دردی میگرفت که کسی حتی نمی تونست تشخیص بده که چی هست

علی یکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۹

افرین

ارزو یکشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۰

عالی

ناشناس جمعه ۱۳ فروردین ۱۴۰۰

میخوای یه بار دیگه این خانم رو بکشونیم تو دادگاه و دوباره ابروشو ببریم بس کن دیگه دست بردار نیستی
خدا لعنتش کنه خدا رو شکر که از سرطان مرد خدا نگذره کسانی رو که تیر به ابرو میزنندو ذره ای ابرو براشون مهم نیست