ازدواج سحر قریشی و مهدی طارمی

امروز خبری در شبکه های اجنماعی نظیر تلگرام و اینستاگرام منتشر گردید مبنی بر این که سحر قریشی با مهدی طارمی فوتبالیست ایرانی ازدواج کرده است . کاربران فضای مجازی که مثل همیشه کنجکاو هستند به صفحات این دو رفتند و برخی از آنها پیام تبریک برایشان فرستادند.

اما این شایعه از کجا آمد ؟

همه چیز از یک توییتر ساده مهدی طارمی منتشر شد, طارمی در این توییتر یک متن عاشقانه ای نوشته بود که با شیطنت یکی از هم تیمی هایش همراه بود

همانطور که در تصویر فوق ملاحظه میکیند حسین ماهینی با لهجه بوشهری زیر توییتر طارمی نوشت : سی خاطرِ دومادمون عروس دوس میداریم

همین توییتر کافی بود تا کل شبکه های اجتماعی خبر از ازدواج مهدی طارمی را پر کرد

لحظاتی پس از انتشار توییتر طارمی, خبرهای غیر رسمی عروس خانم را سحر قریشی معرفی کردند

واکنش سحر قریشی : نه تکذیب میکنم نه تایید ؟ !

خبرگزاری ایسکانیوز برا روشن شدن ماجرا تصمیم به مصاحبه تلفنی با سحر قریشی گرفت, سحر قریشی در خصوص شایعه ازدواجش با یک فوتبالیست گفت:

اینبار قرار است با چه کسی ازدواج کنم؟(با خنده) فکر می کردم می خواهید در خصوص برادرم با من مصاحبه کنید. فقط این را بگویم که کاربران فضای مجازی از این حرف ها زیاد می زنند.ازداوجم را با آقای فوتبالیست نه تایید می کنم و نه تکذیب، چون نمی خواهم با تکذیب کردن این موضوع مجبور به مصاحبه شوم .

در صورت انتشار خبر جدید متن فوق بروز رسانی می شود.

واکنش مهدی طارمی بعد از این ماجرا

مهدی طارمی در توئیتر مطلبی را منتشر کرده بود که حسین ماهینی، کاپیتان پرسپولیس، به نحوی آن را بازتاب داد که هواداران پرسپولیسی متوجه شدند مهاجمشان قرار است به زودی ازدواج کند.

به دنبال این توئیت عده‌ای شایعه ازدواج طارمی با سحر قریشی، بازیگر سینما و تلویزیون، را مطرح کردند که در نهایت طارمی به این موضوع واکنش نشان داد.

ازدواج سحر قریشی با مهدی طارمی


9,179 بازدید

نظرات کاربران

۲
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

یاسمن میرزابیاتی جمعه ۱۲ بهمن ۱۳۹۷

نمیدونم چی باید بگم در مورد این شایعات چون من از ته قلبم عاشق مهدی جان هستم

سارا نوری دستجرد یکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶

من واقعا نمیدونم چی بگم فقط متاسفم برای اون دسته از ادم هایی با درست کردن شایعات پوچ میخوان امرار معاش کنن تویت آقای طارمی فقط متن عاشقانه ى ساده بود حالا مقصودشون هم از این تویت به خودشون مربوطه آقای طارمی کجا خانم بازیگر کجا … بعلاوه آقا مهدی هنوز سنشون کمه و برای خودشون اهدافی دارن که برای رسیدن به اونها باید تمام تمرکزشون رو اونا باشه ازهوادارهای عزیز هم خواهش میکنم این شایعات را باور نکنند چون واقعا هرکس آقا مهدی رو نشناسه این اراجیف رو باور میکنه
اون اشخاص هم خودشون خراب میشن