بازیگر نقش لیلا سریال برادرجان

سریال برادرجان که در ایام رمضان 98 پخش میگردد در آن بازیگران شناخته شده زیادی حضور دارند و در این بین بازیگرانی نیز حضور دارند که شاید کمتر آنها در در تلویزیون و سریالها دیده باشیم .

یکی از این بازیگران ندا جبرئیلی می باشد که در این سریال نقش دختری به نام لیلا را ایفا میکند . دختری که عشق او به خاطر اختلافات فامیلی پایمال می شود .

او در سریال برادرجان نقش دختر کریم بوستان با بازی علی نصیریان را ایفا میکند که پسر خاله اش آراز عاشق او است و قرار است با هم ازدواج کنند اما یک اختلاف قدیمی موانعی را ایجاد می کند …

ندا جبرئیلی

بازیگر نقش لیلا متولد سال 1368 می باشد و حدود 30 سال سن دارد .او بازیگری را با سینما در سال 89 با بازی در فیلم دونده زمین کمال تبریزی آغاز نمود و بعد آن در چند اثر سینمایی حضور یافت . او در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر نیز کاندید سیمرغ بهترین بازیگر مکمل زن هم برای فیلم قاعده تصادف شد.اما بازی او در فیلم ماهی و گربه به کارگردانی شهرام مکری به خوبی دیده شد.

وی تا کنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.

او پیش از بازی در اولین سریال خود گفته بود :

فعلا ترجیحم این است تمرکزم روی سینما باشد. مجموعه‌های تلویزیونی زمان زیادی از بازیگر می‌گیرد و نمی‌توان همزمان با آن، کار دیگری را قبول کرد. البته کیفیت فیلمنامه‌ها هم مسئله است ولی حتی اگر فیلمنامه خوب پیشنهاد شود به خاطر اینکه حجم زیادی از وقتم را پر می‌کند ترجیحم این است فعلا در تلویزیون کار نکنم

ندا جبرئیلی

نقش لیلا برادرجان

عکس بدون حجاب و گریم بازیگر نقش لیلا در برادرجان

اینستاگرام ندا جبرئیلی : Instagram / NedaJebreilii

عکسهای ندا جبرئیلی بازیگر فیلم برادرجان

فیلمهای سینمایی ندا جبرئیلی

فیلم دونده زمین
فیلم ماهی و گربه
فیلم بنفشه آفریقایی
فیلم قاعده تصادف

فیلم یحیی سکوت نکرد
فیلم جمشیدیه

بیوگرافی بازیگر نقش لیلا در سریال برادرجان (ندا جبرئیلی)


14,792 بازدید

نظرات کاربران

۳
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

NARSIS چهارشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۸

اصلا قیافه خوبی نداره خیلی هم بد بازی میکنه آخه آدم اینهمه افاده ای

ناشناس سه شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۹

فقظ یک ذختر حسود می تواند چنین کامنتی گأاشته باشد. بازی اش اتفاقا خوب است، قیافه اش هم معمولی است، مگه همه چیز قیافه است؟

LITHIOM پنج شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸

خیلی سرد وبی روح بازی می کنه زشتم هست