فیلم فصل نرگس به کارگردانی نگار آذربایجانی محصول سال 1394 می باشد که در برای اولین بار در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر حضور یافت و حال بعد از گذشت 2 سال از ساخت خود اکرانش را از نیمه مردادماه 96 در سینماهای کشور آغاز کرده است.

در ادامه به معرفی داستان و بازیگران فیلم می پردازیم. بازیگران فصل نرگس

بازیگران فیلم فصل نرگس

ریما رامین فر، یکتا ناصر، امیر آقایی، پژمان بازغی، شایسته ایرانی، محمدرضا هدایتی، صالح میرزاآقایی، شیرین اسماعیلی و…، با حضور گوهر خیراندیش، با معرفی شبنم گودرزی و بازیگران کودک ایلیا نصرالهی و امیر صدرا حقانی

پشت صحنه فیلم فصل نرگس

موضوع و داستان فیلم فصل نرگس

این فیلم روایت آدم‌های معمولی است که در وا نفسای امروز و در جهانی که میل به خودشیفتگی و خود محوری دارد، شفافیت روح و ذهنشان را از دست نداده‌اند و مفهوم احساس خوش ناشی از انسانیت و نوع‌دوستی را به درستی درک می‌کنند. در جزئیات خود داستان عشق است و دوستی با هم نوع، اما در تعریف کلی‌تر، هویت انسان‌ها را به چالش می‌کشد و اهمیت احترام به نفس زندگی را به مخاطب یادآوری می‌کند.

موضوع فیلم فصل نرگس

فیلم فصل نرگس

عوامل فیلم فصل نرگس

نویسنده: نگار آذربایجانی، مدیر فیلمبرداری: تورج منصوری، طراح چهره‌پردازی: عبدالله اسکندری، صدابردار: عباس رستگارپور، مدیرتولید: بهزاد هاشمی، طراح صحنه: مهرزاد ضرابیان، طراحان لباس: مهرزاد ضرابیان و مه لقا ناقد، تدوینگران: سودابه سعیدنیا و خشایار موحدیان.

طراحی و ترکیب صدا: رضا نریمی زاده، موسیقی: ستار اورکی، طراح جلوه های ویژه کامپیوتری: فرید ناظر فصیحی، فیلمبردار: رضا غفاری، گرافیست و طراح تیتراژ: عزیز محسنی، طراح پوستر: سیروس سلیمی، طراح لوگوتایپ: محمود ایرانی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز.

نقد فیلم فصل نرگس


پخش آنلاین تیزر و آنونس فیلم


6,677 بازدید

نظرات کاربران

۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.