فیلمهایی که نوروز 96 اکران می شوند

همه ساله اکران های نوروزی فیلمها با استقبال خوبی مواجه میشود و شاید یکی از بهترین زمان ها برای اکران فیلم ها باشد تا بهترین فروش را داشته باشند.تهیه کنندگان آثار در صدد هستند که فیلم هایشان در این مقطع اکران گردد.

در ادامه به معرفی فیلمهایی می پردازیم که قرار است در ایام تعطیلات نوروز 96 اکران شان آغاز گردد.

فیلمهایی که نوروز 96 اکران می شوند

فیلم یک روز بخصوص به کارگردانی همایون اسعدیان

علی سرتیپی مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران درباره اکران فیلم «یک روز بخصوص» گفت: موفق شدیم قرارداد  فیلم «یک روز بخصوص» رادر گروه آزادی به ثبت برسانیم و اکران فیلم در نوروز قطعی شد.

در خلاصه داستان یک روز بخصوص  که فیلمی در ژانر اجتماعی است، آمده:حامد باید برای عمل قلب خواهرش دست به یک انتخاب بزند، انتخابی که در آینده مسیرهای متفاوتی را پیش روی او قرار داده است.

در این فیلم مصطفی زمانی، فرهاد اصلانی،پری ناز ایزدیار، محسن کیایی، شیرین آقا کاشی، شیرین یزدان بخش با معرفی افسانه کمالی، مجتبی پیرزاده، بازیگر خردسال:ایلیا نصر الهی حضور دارند.

 فیلمهایی که در عید نوروز در سینماها اکران می شود

فیلم سه بیگانه به کارگردانی مهدی مظلومی

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت : “سه بیگانه” با کف فروش چهار هفته برای اکران نوروزی در سرگروه ماندانا ثبت شد.

این فیلم داستان سه مأمور خارجی است که برای انجام عملیاتی با یک نقشه دقیق و از پیش تعیین شده وارد ایران می‌شوند اما از لحظه ورود با موقعیت‌های ویژه‌ای روبرو می‌شوند که برنامه‌های شان را به هم می‌ریزد.

 امین حیایی، محمدرضا شریفی نیا، لیلا اوتادی، مجید صالحی، برزو ارجمند، سحر قریشی و حمید لولایی بازیگران اصلی «سه بیگانه در سرزمین ناشناخته» هستند

چه فیلمهایی نوروز 96 اکران میشود

گشت 2 به کارگردانی سعید سهیلی

سرانجام بعد از جنجال و حواشی روزهای اخیر پروانه نمایش “گشت ارشاد 2” صادر شد / به این ترتیب اکران فیلم سعید سهیلی برای نوروز ۹۶ قطعی شد.

داستان : عباس و حسن پس از پنج سال از زندان آزاد شده، سراغ عطا می روند. عطا در این مدت در کما بوده و به تازگی به هوش آمده و به زندگی عادی بازگشته است. این سه رفیق دوباره با هم همراه شده، در پی کاری شرافتمندانه می‌گردند. اما پس از تلاش های بسیار، ناچار می‌شوند دوباره… .

حمید فرخ نژاد /  پولاد کیمیایی /  ساعد سهیلی /  بهاره افشاری /  ترلان پروانه /  سارا سهیلی /  ساناز طاری /  امید روحانی /  اسدالله یکتا و … بازیگران گشت 2 هستند.

فیلمهای اکران نوروز 96

ماجرای نیمروز به کارگردانی محمدحسین مهدویان

در جلسه‌ی شورای صنفی نمایش، فیلم ماجرای نیمروز اثر محمدحسین مهدویان برای نمایش در ایام نوروز96 به سرگروهی سینما کوروش به ثبت رسید.

فیلم ماجرای نیمروز در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر بسیار موفق بود و سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران و بهترین فیلم از نگاه ملی را دریافت کرد.

این فیلم یک تریلر پلیسی است که در بستر قصه به حوادث و وقایع سال 1360 می پردازد. “ماجرای نیمروز” با فیلم قبلی این کارگردان به جهت قصه گو بودن و فضا سازی بسیار متفاوت است.

مهرداد صدیقیان، احمد مهرانفر، هادی حجازی فر، مهدی زمین پرداز، حسین مهری، محیا دهقانی، لیندا کیانی، امیراحمد قزوینی، امیرحسین هاشمی و جواد عزتی با حضور مهدی پاکدل بازیگران این فیلم هستند.

فیلم آباجان به کارگردانی هاتف علمیردانی

داستان این فیلم روایت خانواده اى که در دهه شصت در شهر زنجان زندگى مى کنند. خانواده اى که جنگ و فضاى آن سال ها تأثیر زیادى روى زندگیشان مى گذارد.

 فاطمه معتمد آریا / سعید آقاخانى / حمیدرضا آذرنگ / شبنم مقدمى / فریبا متخصص / ملیسا ذاکرى / محمدرضا غفارى / محمود نظرعلیان و ماهان نصیرى بازیگران این فیلم هستند

فیلمهای سینمایی اکران نوروز 96

نهنگ عنبر سلکشن رویا (نهنگ عنبر 2) به کارگردانی سامان مقدم

رضا ناجی از بازیگران نهنگ عنبر 2 گفت این فیلم در ایام نوروز 96 اکران میگردد.

 داستان «نهنگ عنبر، سلکشن رویا» ادامه بخش اول آن است و می‌توان گفت از همه لحاظ بهتر و قدمی رو به جلو برداشته شده و سامان مقدم سنگ تمام گذاشته است.

رضا عطاران، مهناز افشار، ویشکا آسایش، حسام نواب صفوی، رضا ناجی، امیرحسین آرمان، سیروس گرجستانی و على قربان‌زاده بازیگران «نهنگ عنبر ٢؛ سلکشن رویا» هستند و شهلا ریاحى، کتایون امیر ابراهیمى، محسن قاضی مرادى، اسدالله یکتا، احمدرضا اسعدى به عنوان بازیگر مهمان در فیلم حضور دارند.

به احتمال زیاد این فیلم در اکران دوم نوروز قرار خواهد داشت

فیلمهای اکران نوروز 96

خوب بد جلف به کارگردانی پیمان قاسمخانی

این فیلم که اواسط اسفند ماه اکرانش اغز گردید تا پایان تعطیلات بر روی پرده سینماها قرار خواهد داشت

داستان : یک کارگردان هنرى سینما از طرف تهیه کننده اش تحت فشار است تا از دو بازیگر تجارى براى بازى در نقشهاى اصلى فیلمش استفاده کند. از نظر کارگردان آنها بدترین انتخاب هاى ممکن هستند، اما اگر مى خواهد که فیلم را بسازد مجبور است در مدت کوتاهى آنها را به نقش هایشان نزدیک کند، و این کار آسانى نیست.

حمید فرخ نژاد / پژمان جمشیدى / سام درخشانى / ویشکا آسایش / مجید مظفری / رضا رویگرى / آزاده صمدی / نسیم ادبى/ سپند امیرسلیمانی/ بهاره رهنما / مهراب قاسمخانی / علی اوجی / رضا کریمى / امیرمهدی ژوله و. . . بازیگران این فیلم هستند.

 چه فیلمهایی نوروز 96 اکران میشود


5,740 بازدید

نظرات کاربران

۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.