علت فوت بهنام صفوی چه بود

صبح امروز دوشنبه 23 اردیبهشت ماه خبری را در سطح فضای مجازی دیدیم که در نگاه اول شاید باورش برایمان سخت بود : بهنام صفوی درگذشت !

اما متاسفانه این خبر واقعیت داشت و بهنام صفوی خواننده پاپ پس از مدت دست و پنجه نرم کردن با بیماری سرطان امروز در اصفهان درگذشت

جزییات  و علت درگذشت بهنام صفوی از زبان مدیر برنامه‌هایش

رضا فوادیان، مدیر برنامه‌ های بهنام صفوی:

بهنام از آبان پارسال و پس از عمل جراحی دومش که در آلمان توسط پرفسور سمیعی انجام شد، حال جسمانی‌اش وخیم شد و به بیمارستان احسان منتقل شد.

او تا اوایل اسفند در بیمارستان بستری بود.

سپس با همان شرایط ای سی یو به منزل منتقل شد و حدود ۲۰ روز پیش بنا به شرایط آب و هوای تهران و همچنین حضور پدر و مادرش در شاهین شهر، به اصفهان منتقل شد.

بهنام این روزها مشکل تنفسی شدیدی داشت و اکسیژن خون او هم پایین آمده بود، به همین دلیل در بیمارستان میلاد اصفهان بستری شد و متاسفانه یک ساعت و نیم پیش درگذشت.


وی از سال ۱۳۹۲ دچار ضایعهٔ مغز شده بود که با پیشرفت این بیماری در صبح ۲۹ تیرماه ۱۳۹۴ مجبور به عمل جراحی سختی شد.

حال بهنام صفوی بعد از عمل در ایران بسیار بهتر شده بود و حتی آلبوم جدید خودش به نام (معجزه) را هم منتشر کرد و کنسرت‌ها و اجراهای زیادی را هم برگزار نمود. همچنین چندین تک آهنگ را هم بعد از عمل خود منتشر کرد ولی در سال ۱۳۹۶ دوباره بیماری بهنام صفوی تشدید شد و ایندفعه برای درمان به آلمان سفر کرد و توسط پرفسور سمیعی در بیمارستان INI هانوفر آلمان تحت عمل جراحی دوباره قرار گرفت.

بهنام صفوی بعد از عمل جراحی خود در آلمان به ایران بازگشت.  بهنام صفوی در تاریخ ۲۳ اردیبهشت 1398 و پس از تحمل شش سال بیماری در بیمارستان میلاد در سن 36 سالگی در اصفهان درگذشت.

پدر بهنام صفوی ضمن تائید خبر درگذشت این خواننده پاپ از برگزاری مراسم تشییع و تدفین این هنرمند در شاهین شهر اصفهان خبر داد


4,995 بازدید

نظرات کاربران

۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.