جدایی فرزاد حسنی و آزاده نامداری

 مجله خانواده سبز نوشته است: «آمار و ارقام ثبت احوال نشان می دهد در سال های اخیر رشد طلاق افزایش یافته و متاسفانه حدود 50 درصد زوجین در 5 سال اول زندگی مشترک شان از یکدیگر جدا می شود و متاسفانه تر این که 14 درصد جدایی ها طی سال های اخیر، مربوط به زوج هایی بود که کمتر از یکسال از ازدواج شان گذشته است.»

نویسنده سپس با طرح این سوال که «حال فرزاد مقصر است یا آزاده نامداری؟» می نویسد: «این سوالی است که بهتر است «جواب» آن را ندانیم! چرا که نباید حرکت های این دو هنرمند که هر کدام از ما، در قاب جادویی تلویزیون خاطرات زیادی از آنها به یاد داریم شکسته شود.»

سردبیر مجله خانواده سبز سپس به برقراری تماس تلفنی با فرزاد حسنی اشاره می کند. فرزاد حسنی هم که به این رسانه اعتماد دارد، لب به سخن می گشاید و درخصوص دلایل خود برای سکوت در مقابل اظهار نظرهای همسرش این استدلال را به کار می گیرد: «هیس! آبرودارها فریاد نمی زنند. زندگی مشترک من و رابطه زناشویی آنقدر محترم است که کلمات هم اجازه ورود به این حریم را ندارند. ما قبل از اینکه همسر، پدر و برادر باشیم، انسانیم و انسانیت یعنی حفظ حرمت و حرمت یعنی حفظ اسرار زندگی، حفظ آبرو،حفظ خلوتی که خدا دوست دارد بین دو بنده اش، فقط بین دو بنده اش باقی بماند.»

سکوت به خاطر گرگ ها

بخش جالب این گزارش، اظهار نظر گزارش نویس است که درباره زندگی این زوج جوان می گوید: «حدود یازده ماه با هم زندگی کردند، با هم برنامه اجرا کردند، با هم مسافرت رفتند، حال بیایند چه بگویند؟ بیایند از دلایل جدایی شان بگویند تا گرگ ها به آنها حمله کنند؟ سرشان به کار خودشان بود گرگ ها حمله می کردند، حالا این دو بیایند بهانه دست این و آن و رسانه ها بدهند؟ آنها با هم خاطرات شیرینی دارند و دوست دارند با آن خاطرات زندگی کنند. اسرار آنها مال خودشان است هرچه راز و اسرار دارند، باید زندانی قلب شان باشد و با کسی تقسیم نکنند».

نویسنده در پایان خطاب به این زوج می گوید: «این اتفاق نباید می افتاد واگر دو نفر در دنیا باشند و بلد باشند که ویرانه ای را آباد کنند، با توجه به روحیاتی که از شما سراغ داریم شما دونفرید و با شجاعتی که در شما دو نفر سراغ داریم تبدیل این همه تیترهای تلخ و رنگارنگ به یک تیتر شیرین برای شما کاری ندارد. لطفا برای ما تیتر دونفره شیرین بسازید آیا واقعا دیگر راه بازگشتی نمانده»؟

خانواده سبز


13,917 بازدید

نظرات کاربران

۱۵
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

زینب دوشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۳

بگذارید فکر کنند تصمیم بگیرند . دوستان رسانه ای عزیز اینقدر مشکلات معروفها را فریاد نزنید آنها هم حق داشتن زندگی خصوصی را دارند. بیایید یک مسلمان واقعی باشیم.

الهام یکشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۳

بنظرم این حرفا همش بهانه است.تو جامعه ای که حرف اصلیش دین اسلامه نباید طلاق اینقدر علنی بشه اونم ازدواج این دوتا مجری که عین بمب صدا کرد و خودشون انواع و اقسام برنامه ها رو شرکت کردن باهم اجرا کردن و اینقدر صمیمیت خودشونو جلو دوربین نشون دادن و در همه جا جار زدن.تازه در جایی خوندم آزاده میگفت ما شناختمون یک روزو دو روز نبوده ما چندسالی هست که چون همکار بودیم بخوبی روی هم شناخت داشتیم.خب شما که به آینده مشترکتون مطمن نبودین اینقدر همه جا جار نمیزدین…..

ناشناس یکشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۳

هر کی هر چی دستشه

پریا سه شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۳

ایشالا اگه راه بازگشتی هست بدون اینکه به تیترهای بی معنی که توی این سایت و اون سایت خبرساز شده بازم برگردن کنار هم. اگه نه و جای هیچگونه بحثی هم نمونده آرزوی سلامت و تندرستی و آرامش برای این دو عزیز داریم

mina سه شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۳

واقعا به ما چه …..زندگی مردمه چی به ما میرسه

آيداااااااا دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۳

“سکوت بخاطر گرگ ها”منظورش چیه؟؟؟؟؟؟

فاطمه شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۳

آیدا جون آخه بعضی ها چشم ندارن ببینن فقط کافیه آزاده وفرزاد حرفی بزنن که برخی ها سریع قضاوت کنن البته همین الانش هم کلی حرف و حدیث هست

روژین دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۳

عجب نمیدونستم ….حالا چرا جدای….

دانشجو دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۳

حالااخرش دلیلش چی بوده کی می دونه؟

شاهرخ دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۳

هه . جالبه . فرزاد حسنی فقط بلده با کلمات بازی کنه . انگار کارش قشنگ بوده و …
شایدم خودش باورش نمیشه طلاق گرفته … شایدم ! تو جامعه ای که طلاق رواج پیدا کنه طبیعی میشه . زمان پدرانمون طلاق میگرفتند یه گناه بزرگ بود … الان …

elham دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۳

چه مسخره

jeiran.sh یکشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۳

حیف شد به هر حال واسه شون ارزوی موفقیت می کنم

ناز نازی یکشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۳

خیلی بهم میومدن اخه چرا..

بهمن یکشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۳

چرا از هم جدا شد ن ایا …..

گلنار یکشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۴

خیلی کم با هم زندگی کردند انگار نمی تونستند همدیگر را تحمل کنند توی برنامه عید هم فرزاد و آزاده همش با هم دعوا داشتند و متلک بار هم می گردند رابطه شان کاملا مشخص بود که به طلاق کشیده می شه .