موضوع :گوناگون

شهربانو منصوریان و همسرش

شهربانو منصوریان قهرمان ووشوی جهان در سه دوره متولد سال 1367 در شهرستان سمیرم اصفهان می باشد و 29 سال سن دارد (قد ۱۸۰ ،وزن ۶۰).

وی حدود ۲۰ سال است که در رشته های رزمی فعالیت دارد، وی تا به حال افتخارات زیادی را به همراه دو خواهر دیگرش در ووشو به دست آورده است.

شهربانو منصوریان از ۹ سالگی به ورزش های رزمی علاقه مند شد و علاوه بر ووشو در رشته کونگ فو نیز حال فعالیت داشته است. وی سه مدال طلای جهانی، یک مدال طلای جام جهانی اندونزی، یک نشان طلای آسیا و همچنین چندین قهرمانی کشوری در رشته ووشو بخش ساندا بدست آورده است.

الهه و سهیلا منصوریان، خواهران شهربانو هستند و هر سه نابغه ووشو، افتخارات زیادی را در این رشته برای ایران اسلامی به دست آورده اند.

ازدواج و همسرش

شهربانو منصوریان متاهل است و حدود 9 سال است با امید نوابی که هم ورزشکار رشته کشتی است ازدواج کرده است.

با وجودیکه نسبت دور فامیلی با امید نوابی داشتیم اما دلیل اصلی ازدواجمان ورزشی بودن هردوی ما بود و ایشان نه تنها دوست داشتند که همسرشان ورزشی باشد بلکه در تمام این مدت 9 سال ازدواج از هیچ تلاشی برای پیشرفت من کوتاهی نکردند و همیشه حمایت و پشتیبانی اش را در تمام مراحل زندگی مشترک و حرفه ای حس میکنم. همسر م از ده سالگی کشتی می گرفت و در حال حاضر در باشگاه پرورش اندام خودش ، مشغول مربیگری است.

دارنده مدال طلای ووشوی آسیا افزود: از آنجاییکه برخی مشکلات مانع پیشرفت همسرم در ورزش شده بود و وی نتوانست به جایگاهی که در ورزش به دنبالش بود، برسد همیشه من را حمایت می کرد و با تلاش فراوان و همراهی فوق العاده ای که داشت،تمام موانعی که بر سر راه من برای دستیابی به موفقیت های ورزشی ام بود، را از میان برمی داشت و حمایتش در پیشرفتم بسیار موثر بود.

وی تاکید کرد:بعد از ازدواج بارها می خواستم از ورزش حرفه ای خداحافظی کنم اما همسرم مانع من شد و اجازه نداد زندگی مشترک مانع پیشرفتم شود و هرجایی که من خواستم از ورزش حرفه ای بدلیل زندگی مشترک کناره گیری کنم حمایتش را دوچندان کرد و تشویقم کرد تا مصمم تر از قبل قدم بردارم.

حمایت و تشویق های همسرم تا جایی بود که همیشه به من می گفت آروزی من رکورددارشدن تو در ورزش بانوان ایران است و دوست دارم تا با کسب بیشترین مدال طلا به این مهم برسی.

همسر شهربانو منصوریان


15,531 بازدید

نظرات کاربران

۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.