عکس های جدید شاهرخ استخری و دخترش + مصاحبه جدید با شاهرخ استخری

شاهرخ استخری و دخترش + مصاحبه جدید

شاهرخ استخری و دخترش + مصاحبه جدید

شاهرخ استخری و دخترش,عکس های جدید شاهرخ استخری و دخترش

مجله خانواده سبز: شاید خیلی ها فکر کنند شاهرخ استخری یکی از آن بازیگرانی است که راه صدساله را یک شبه طی کرده اما واقعیت اینطور نیست و شاهرخ استخری راه رسیدن به شهرت را پله پله و به مرور طی کرده است. او که فعالیت بازیگری خود را با بازی در تله فیلم «تلخون» آغاز کرد با بازی در سریال «دلنوازان» و «فاصله ها» به شهرت و محبوبیت خوبی بین مخاطبین جعبه جادویی دست پیدا کرد. شاهرخ امااین روزها کم کارتر از گذشته شده و با وسواس بیشتری پیشنهادهایش را بررسی می کند تا به قول خودش بتواند در نهایت به اتفاقی که دوست دارد، دست پیدا کند. چندی پیش شبکه «آی فیلم» سریال «دلنوازان» را بازپخش کرد تا یک بار دیگر و بعد از چهار سال خاطره یک سریال در ذهن مخاطبین تلویزیون زنده شود. به این بهانه پای صحبت شاهرخ استخری نشستیم تا از حال این روزهایش برایمان بگوید…

شاهرخ استخری و دخترش + مصاحبه جدید

شاهرخ استخری و دخترش

«دلنوازان» بعد از چهار سال از شبکه آی فیلم پخش شد و باز هم توانست مخاطبان زیادی را پای تلویزیون بکشاند. فکر می کنی ویژگی این سریال چه بود که مردم باز هم توانستند با آن ارتباط خوبی برقرار کنند؟

– این سریال یک مقدار برای مردم حالت نوستالژی داشت. ما ایرانی ها انسان های خاطره بازی هستیم و فکر می کنم این خاطره بازی در مورد «دلنوازان» اتفاق افتاد و مردم دوباره به آن اقبال خوبی نشان دادند. فکر می کنم مهمترین ویژگی این سریال این بود که آقای سهیلی زاده (مثل آثار دیگرشان که چهره های جدیدی را به مردم معرفی می کنند)، شش جوان با انرژی را که همه آنها انگیزه زیادی برای دیده شدن داشتند دورهم جمع کرده بودند. در این پروژه هیچ دلخوری و نارضایتی وجود نداشت و همه چیز برای ساخت یک مجموعه خوب فراهم بود.

مدتی است که سریال های تلویزیونی با استقبال چندانی روبرو نمی شود، فکر می کنی ویژگی «دلنوازان» یا «فاصله ها» چه بود که اینقدر مورد توجه قرار گرفت؟

– یکسری فرمول ثابت شده وجود دارد که اگر در هر سریالی از آن استفاده شود، احتمال بیشتری برای جذب مخاطب دارد و سریال مورد توجه مخاطب قرار می گیرد. در دنیا مرسوم است که وقتی می خواهند سریال جدیدی را تولید کنند، از چهره های جدید استفاده می کنند که آقای سهیلی زاده این کار را در آثارشان انجام می دهند، ضمن اینکه فضاسازی آقای سهیلی زاده هم در این مسیر بی تاثیر نیست و ایشان به بخش نمایشی بودن و مخاطب پسند بودن کار دقت زیادی دارند.

وقتی به گروه بازیگران جوان «دلنوازان» نگاه می کنیم به این نتیجه می رسیم که هر یک از بازیگران این سریال مسیر متفاوتی را برای زندگی حرفه ای خود انتخاب کردند. به نظر می رسد مسیری که تو انتخاب کردی، نسبت به بقیه دوستانت متفاوت تر است. قبول داری؟

– به نظرم یک بخشی از ماجرا مسیری است که تو به صورت ناخودآگاه در آن قرار می گیری و بخشی از آن هم انتخابی است که تو به عنوان بازیگر انجام می دهی! اولین اتفاقی که برای بازیگری که در یک سریال پربیننده بازی کرده می افتد، این است که بخشی از سینما که بیشتر به فروش فکر می کنند به سراغ او می آیند و او را به تکرار نقش های مشابه قبلی وادار می کنند. البته من سعی کرده ام تا حد ممکن از تکرار دوری کنم.

چطور؟

– ببین یک اتفاقی برای بازیگر جوانی می افتد و عده ای او را برای بازی در یک سریال دوست دارند. در این حالت شما می توانید انگ تلویزیونی بودن به او بچسبانید، او را چهار سال رها کنید، طوری که مردم به طور کلی او را فراموش کنند و یا در مقابل می توانید او را حمایت کنید و از این بازیگر جوان یک ستاره بسازید که در ادامه به روند کلی سینما کمک کند. متاسفانه ما در سینمای مان نه تنها چیزی به نام ستاره سازی نداریم بلکه عادت به ستاره سوزی داریم. بازیگران زیادی بوده اند که ثابت کرده اند اگر فرصت لازم را به دست بیاورند می توانند در سینمای غیربدنه هم درخشش خوبی داشته باشند. بازیگرانی که نشان دادنداگر یک کارگردان خوب باشد که با آنها خوب کار کند می توانند موفق باشندو همینطور هم شد و توانستند با درخشش در نقش هایی که برعهده داشتند، کاندید شوند.

فکر می کنی اهالی سینمای هنری تو را غریبه می دانند؟

– شاید هم بیشتر از یک غریبه! این در حالی است که خیلی وقت ها آدم هایی که در سینمای بدنه کار می کنند هم بازیگرانی که بیشتر در سینمای هنری حضور دارند را غریبه می دانند. به شخصه فکر می کنم هیچ کدام از این دسته بندی ها درست نیست. سینمای بدنه به بازی بازیگران خوب احتیاج دارد و سینمای هنری هم به فروش خوب نیاز دارد. (سکوت چند لحظه ای شاهرخ) البته در سال های اخیر سینمای هنری نشان داده که بدون ستاره هم می توان به موفقیت رسید.

اصلا موفقیت یک فیلم به نظرات یعنی چه؟

– به نظرم این موضوع دو بخش دارد. بخش اول که اهمیت زیادی هم دارد موضوع صنعت سینماست که باید ببینیم برای یک فیلم چقدر هزینه شده و در نهایت چقدر فروش داشته! فکر می کنم با قیاس این اعداد می توانیم در مورد موفقیت یک فیلم در این بخش نظر دهیم. بخش دیگر این است که شما یک فیلم خوب با ارزش هنری قابل قبول می سازید و مخاطب دوست دارد بارها آن را تماشا کند که این هم از نظر من موفقیت است. قبلا دوست دارم این نوع فیلم ها هم به فروش بالایی دست پیدا کنند. فروش های میلیاردی امروز در مقابل فروش فیلمی در روزگار قدیم که از بین یک میلیون و دویست هزار نفر جمعیت آن زمان تهران، یک میلیون نفر در سینماها به تماشای آن نشسته اند، چیزی جز یک شوخی نیست.

شاهرخ استخری و دخترش + مصاحبه جدید

شاهرخ استخری

شاهرخ استخری و دخترش + مصاحبه جدید

تو برای شروع در سینما، در کار کارگردانانی حضور پیدا کردی که بیشتر به عنوان سازنده فیلم های تجاری معروف بودند…

– ببین یک زمانی بود که وقتی می خواستم برای بازی در تلویزیون قرارداد ببندم می گفتند شما که سینمایی بازی نکرده ای، پس به ما تخفیف بده! از طرف دیگر وقتی برای بازی در فیلم سینمایی هم پای قرارداد می نشستم می گفتند شما که کار اولت هست، پس بی زحمت یک مقدار فیتیله را بکش پایین! این در حالی بود که در همان ایام من چند پیشنهاد سینمایی را رد کرده بودم تا بتوانم با یک نقش خوب وارد سینما شوم. به همین دلیل وقتی دیدم از هر دو طرف تحت فشار هستم، تصمیم گرفتم از بین پیشنهادهای سینمایی که به دستم رسیده بود، یکی را انتخاب کنم. در نهایت فیلم هایی مثل «چک»، «پس کوچه های شمرون» و … را در سینما تجربه کردم که که فکر می کنم هر کدام از این فیلم ها یکی از متفاوت ترین آثار سازندگان آن به حساب می آید.

اما الان به نظر می رسد در سینما کم کارتر از گذشته شده ای و هر پیشنهادی را قبول نمی کنی…

– مسیری که در موردش صحبت کردیم، راهی است که به نتیجه رسیدن در آن مستلزم صبر است.

شاهرخ استخری از بازیگری و خبر ازدواجش و دختردار شدنش می گوید

برای بازی در سینما فقط به نقش یک فکر می کنی؟

– نه واقعا اینطور نیست اما متاسفانه هنوز حتی نقش کوتاهی که من را برای بازی ترغیب کند، پیشنهاد نشده!

پیش از شما بازیگرانی مثل شهاب حسینی بودند که از تلویزیون به شهرت رسیدند و در سینما اتفاقات خوبی برایشان افتاد. با توجه به شناختی که از تو دارم و صحبت هایی که در این شش سال با هم داشته ایم، چرا تو در جایگاهی که همیشه می خواستی نیستی؟

– خیلی سوال سختی است. گاهی به این فکر می کنم شاید هنوز زود است و نباید عجله کنم. گاهی هم فکر می کنم شاید دیگر اتفاقاتی که از اول به آن فکر می کردم، هیچ وقت برایم نخواهد افتاد. ببین فکر می کنم این خیلی مهم است که تو با چه کاری معرفی و دیده شوی. مثلا یک بازیگر کارش را با یک سریال روتین شبانه آغاز می کند و دیده می شود، یک نفر دیگر با بازی در نقش اصلی یک فیلم سینمایی دیده می شود و … این شروع بازیگر را در کانالی قرار می دهد که او باید از این مسیر برای رشد خود استفاده کند. جایی که من کارم را آغاز کردم، یک نقش در تله فیلم تلخون علیرضا امینی، یک نقش کوتاه در سریال سامان مقدم بود، بعد هم در داداشی و بعد هم نقش اول یک سریال شبانه … (سکوت چند دقیقه ای شاهرخ)

نمی خواهی صحبت هایت را ادامه دهی؟

– راستش حس می کنم یک نوع یارکشی در سینمای ما وجود دارد که در سینمای دنیا نیست. مثلا وقتی فیلمی مثل هانگر گیم تولید می شود، همراه خود ستاره جوانی مثل جنیفر لارنس را شکل می دهد. آنها چنین ستاره ای را به وجود می آورند و بعد از چند وقت فیلمی به آن پیشنهاد می شود که با بازی در آن اسکار را تصاحب می کند و در ادامه می آیند وهانگر گیم 2 را با بازی او می سازند که در هفته اول اکران، به فروش افسانه ای 158 میلیون دلار دست پیدا می کند یادمان باشد فیلمی که نسخه 2 آن ساخته می شود قطعا فیلمی است تجاری! پس برای بازیگر، بازی در سینمای تجاری یا جایزه بگیر منافاتی ندارد. این یعنی سینما، اول ستاره می سازد و بعد از آن استفاده می کند. متاسفانه در سینمای ما این اتفاقات خیلی سخت می افتد.

شاهرخ استخری و دخترش + مصاحبه جدید

شاهرخ استخری مصاحبه جدید و خواندنی

شاهرخ استخری و دخترش + مصاحبه جدید

شاهرخ استخری

در این مدت که کم کارتر از گذشته شده ای، فیلم ها و سریال های متعددی را رد کرده ای، از فراموشی نمی ترسی؟

– خیلی ها من می گویند که هر چه بیشتر کار کنی و جلوی چشم باشی، موفق تری و کم کم پیشنهادی بهتر هم خواهی داشت. اما من هیچ وقت نتوانسته ام خودم را به این راضی کنم در کاری بازی کنم که آن را دوست ندارم. شاید این فراموشی که می گویی اتفاق بیفتد اما این امکان وجود دارد که بعد از مدتی، دوباره با یک کار خوب و با قدرت بازگشت.

اصلا چرا لابی نمی کنی و از رابطه های مرسوم سینمایی استفاده نمی کنی تا به یک نقش خوب برسی؟

– از آنجایی که لابی خاصی ندارم و فرمول هایی از این جنس را بلد نسیتم، باید بنشینم و دعا کنم بخشی از سینما که فیلم هایشان را صرفا برای فروش نمی سازند، من را قبول کنند. شاید صبری که امروز به خرج می دهم باعث شود یک روز نظر این دوستان عوض شود.

و در این یکی دو سال کارهایی را هم انتخاب کرده ای که به نظرم اشتباه بوده …

– … شاید در بین کارهایی که کردم اشتباه هم وجود داشت اما این را مطمئن باش در کارهایی که انتخاب نکردم اشتباه نبوده، آسیب روانی و ذهنی که بیکاری در حرفه ما با خود به همراه دارد از ترس فراموش شدن هم بدتر است. تو هر چقدر هم در زمان بیکاری روی خودت کار کنی (کتاب خواندن، فیلم دیدن، ورزش کردن) باز هم حس می کنی که بیکاری و این برای مرد سخت است. حتی بی پول هم به اندازه کم کاری سخت نیست. در شروع کار، ویترین خیلی برایم مهم بود. مثل اوایل سعی می کردم ماشین خوبی سوار شوم اما امروز دیگر برایم مهم نیست کما اینکه الان یک سال است ماشین ندارم. به هر حال شرایط سخت است. در این چند سالی که در تلویزیون کار نکرده ام، شاید به اندازه درآ»دی که برای بازی در «فاصله ها» کسب کردم هم درآمد نداشته ام. البته دلاری اش را حساب کن (خنده). اما به هر حال این راهی است که خودم انتخاب کرده ام.

این یعنی تو همه این سختی ها را قبول کرده ای که اتفاقات بهتری در زمینه بازیگری برایت بیفتد …

– ان شاءالله، امیدوارم زودتر در مسیر رسیدن به اهدافم قرار بگیرم.

چند هفته پیش تو را در کنار علی ضیاء برای کمک به کارتن خواب های تهران دیدم، این یعنی مشکلی که بین شما به وجود آمده بود، حل شده؟

– مشکل و کدورتی بین ما نبوده و نیست و آن مسئله هم خیلی زود حل شد. چند بار بنا بود با علی قرار بگذاریم و یکدیگر را ببینیم تا اینکه در نهایت یکی از سه شنبه شب ها به دعوت علی به جمع کارتن خواب های تهران رفتیم… حس عجیبی بود. فضای آنجا طوری است که انسان را به فکر فرو می برد. به منطقه ای در نزدیکی اتوبان آزادگان رفتیم و بعد از 300-200 متر پیاده روی به چند نفر رسیدیم که از سرمای این روزها به یک پیت آتش پناه برده بودند. به شخصه تا مدت ها از این که بگویم زندگی ام سخت است و مشکل دارم خجالت می کشیدم. بچه های موسسه طلوع هر هفته سه شنبه ها نزدیک به 3 هزار عدد غذای گرم را بین کارتن خواب های تهران تقسیم می کنند و برای نجات آنها از اعتیاد و برگرداندن آنها به زندگی تلاش می کنند.

پس هر سه شنبه آنجا هستی؟

– … تلاشم را می کنم که این اتفاق بیفتد. حتی از علی خواسته ام که هر هفته این موضوع را یادآوری کند.

سال گذشته علی ضیاء در برنامه اینجا شب نیست رادیو جوان خبر ازدواج تو را اعلام کرد و این موضوع را به تو تبریک گفت. ظاهرا از این بابت از علی ناراحت بودی، درسته؟

– خودتت می دانی که من علی ضیاء را از زمانی که «گزینه جوان» را اجرا می کرد دوست داشتم. وقتی این ماجرا اتفاق افتاد و مطلع شدم علی در برنامه اعلام کرده، ناراحتی ام از این نبود که چرا علی تبریک گفته، از این ناراحت بودم که وقتی من راجع به مسئله ای که در زندگی شخصی ام اتفاق افتاده صحبت نکرده ام، شاید به این معناست که نمی خواهم آن را رسانه ای کنم و یا حداقل ترجیح می دادم این موضوع در جای درست خودش و از طریق خودم اطلاع رسانی شود. ناراحتی من فقط همین بود.

نگاهت نسبت به آینده چطور است؟

– با تغییراتی که این اواخر در زندگی ام به وجود آمده، مثل به دنیا آمدن دختری که خدا بهم هدیه داده، نسبت به قبل در مورد آینده خیلی نگران تر هستم. من اصلا اینطوری نبودم، نگران داشتن و نداشتن نبودم اما الان دیگر یک مقدار ماجرا فرق دارد. آنهایی که بچه دارند می دانند که بچه غرور آدم را می شکند…

چطور؟

– به هر حال یکی به دنیا آمده که تو برای لبخندش حاضری هر کاری انجام بدی!

حرفی مانده که برایمان بگویی؟

– عجله ندارم، اما امیدوارم یک روزی اتفاقی که مد نظرم است در سینما برایم بیفتد و مجبور نشوم وداع تلخی با این حرفه داشته باشم.

کاش مردم بازیگران سینما را انتخاب می کردند

… متاسفانه نظر مردم در انتخاب بازیگران سینما کمرنگ است. متاسفانه روابط یک مقدار جای ضوابط را گرفته است که این موضوع دردناکی است. تو من را می شناسی و می دانی در این حرفه دوست و و رفیق زیادی ندارم، دروغ نمی گویم و از چیزی جز حق دفاع نمی کنم. یک مقدار دلم پر است و شاید حرفی بزنم که برای برخی ها خوشایند نباشد. بگذریم …


54,204 بازدید

نظرات کاربران

۱۸۴
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

رویا جمعه ۲۰ مرداد ۱۳۹۶

خیلی عالی.خدا دخترتونو حفظ کنه
ارزوی خوشبختی دارم برا خودتون وخانواده محترم

سحر سه شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۵

وااااااای عزیزم چقد نازه!!!!!

مجهول یکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵

به نظر آدمی مغرور و خیلی غیرتی هستن خدا حفظشون کنه

پریسا خیاطی داریان. پنج شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۵

عاشقتونم پدر ودختر دوست داشتنی شاهرخ خان استخری وپناه خانم استخری .

بهارداریان جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲

وا پری اینجا چیکار میکنی

لیلا پنج شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵

سلام آقای استخری امید وارم خدا همیشه پشت و پناه پناه جون وشما و همسرتون باشه و امید وارم آرزو هاتون با حکمتای خدا یکی باشه.

لیلا پنج شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵

آقای استخری امید وارم خدا همیشه پشت و پناه پناه جون وشما و همسرتون باشه و امید وارم آرزو هاتون با حکمتای خدا یکی باشه.

پناه شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۵

دخترتون خیلی نازه خدا بهون ببخشتش …
به نظرم می تونه در آینده مثل خودتون یه بازیگر فوق العاده بشه …
شما مثل بعضیابا پارتی وارد بازیگری نشدبد پس کارتون خیلی ارزش داره حتی اگه بازی تون خوب نباشه …
اگر چه شما خییییییییییییییییییللللللللللللللللللی بازیگرعااااااااااااااااااالی هستید …
پس در نتیجه لیاقت شما بازی در بهترین فیلم ها با کار گردانی بهترین کاگردان ها وهمکاری با پیش کسفتان خود را دارید …
به امید آن که شما را بالای قله ی پیروزی ببینیم وشما با خنده به پایین وبه آن هایی که لیاقت دیدن پیشرفت شما رانداشتند ودر جلوی پای شما سنگ می انداختند نگاه کنید وبه ان ها دست تکان دهید…
به امید آن روز……

علی سیادتی شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۵

بانظرتون موافقم

پناه شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۵

دخترتون خیلی نازه خدا بهون ببخشتش …
به نظرم می تونه در آینده مثل خودتون یه بازیگر فوق العاده بشه …
شما مثل بعضیابا پارتی وارد بازیگری نشدبد پس کارتون خیلی ارزش داره حتی اگه بازی تون خوب نباشه …
اگر چه شما خییییییییییییییییییللللللللللللللللللی بازیگرعااااااااااااااااااالی هستید …
پس در نتیجه لیاقت شما بازی در بهترین فیلم ها با کار گردانی بهترین کاگردان ها وهمکاری با پیش کسفتان خود را دارید …
به امید آن که شما را بالای قله ی پیروزی ببینیم وشما با خنده به پایین وبه آن هایی که لیاقت دیدن پیشرفت شما رانداشتند ودر جلوی پای شما سنگ می انداختند نگاه کنید وبه ان ها دست تکان دهید…
به امید آن روز

مهشیدخانوم چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۵

سلام

مهشیدخانوم چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۵

سلام اقای استخری من واقعا خیلی از شما خوشم میاد البته اشتباه نشه از بازی کردنتون میشه بیاید توی برنامه ی خندوانه یا یکی از فیلم های خودتون رو که خیلی دوست دارین رو توی شبکه ی ای فیلم بسپارید پخش کننممنون بای

مهشید چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۵

سلام میتونم ازتون خواهش کنم که به برنامه ی خندوانه بیاید منتظرریم همگی موفق با شید بای

سارا خانوم پنج شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۴

عاشقتم خلاصه تمام حرفام

سارا خانوم پنج شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۴

فـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدای هردوتاتون خدای من چقدر نازه عاشقتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم شاهرخ خودم نفسی میفهمی نفس ، عشق، زیبا ،دوست داشتنی و توصیف نشدنی …

سیاوش چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴

پیر بشه الهی….

فرناز سه شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۴

ن راضیم ازت فدایی داری

نازنین یکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۴

عریرم

رهگذر چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴

وااااای خدا یکی منو بگیره تا غش نکردم اخه پدر و دختر اینقدر خوشگل مگه داریم مگه میشه

ترانه پنج شنبه ۷ آبان ۱۳۹۴

دخترش خیلی خشگله

ترانه پنج شنبه ۷ آبان ۱۳۹۴

دخترش خیلی خشگله از باباش خشگلتره .گوگولی مگولی….

رها پنج شنبه ۲ مهر ۱۳۹۴

وای چقدر نازه دخترت

ماریا دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۳

عاشقتم نفسم شاهرخ

ناشناس یکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۳

عاشق دخترشم خیلی خوشگله کاش دختر من بود

SAHAR چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۳

من عاااااااشق بازی هاشم خیلی غد با غرور و جدی یکم خشن بازی میکنه و در نهایت عصبانیت وخشن بودن یه لبخند تلخ میزنه وافعا بازیش عالیه پس چرا سینما اینارو نمیبینه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟حسینی با فیلم بابایی مشهور شد سینما یه فیلم بسازه نقش اولش اقای استخری باشه!والا
وااااای پناه خییییییییییییییییییییلی نازه خخخخخخخخخخخخخخخخیلی نایسه
هم مامانش نازه هم باباش پناه به هرکدومشون بره نهایت ناز بودن میشه
عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشق دخترشم

پریا جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۳

شما مامان پناه رو کجا دیدی؟!
عکسی ازش نیست که…

erfan دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۳

پناه خیلی خوشگله
کاشکی عکسی از مادر پناه جون هم پخش می شد می دیدیم

مریم ونیلوفر جمعه ۱۰ مرداد ۱۳۹۳

سلام شاهرخی تبریک میگم عاشق بازی هاتونیم

مریم ونیلوفر جمعه ۱۰ مرداد ۱۳۹۳

سلام اقای استخری شما فوق العاده هستین بهتون تبریک میگم عهشق دخترتونم

زهرا سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۳

اقای استخری ازدواجتون وتولد دختر کوچلوتونو تبریک میگم ایشالله که بهترین روزا برای شما وخانواده محترم رقم بخوره.دخترتون هم خیای نازه

سافتلن پنج شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۳

ولی خداوکیلی چه بچه نازی داره کی موافقه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟هاااااااااا

زهرا یکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۳

سلام آقای اسنخری واقعا بچه نازی دارین واسش اسپند دود کنین

مهر یکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴

مننننننننننن

فاطمه یکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۲

سلا م اقای استخری خیلی خوشحال شدم از خبر ازدواج وبچه دار شدنتان امید دارم همیشه خوشبخت باشین و عاقبت بخیر شین .یاعلی التماس دعا

پریا چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۲

آریا پیکس کاشکی عکسای توی مجله رو هم گذاشته بودی خیلی خشگل بودن،ماشالا آقای استخری هرچی سنتون بیشتر میشه جذابتر میشینا!
پناه گلتونم خیلی ناناسه!!!

زهره چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۲

عاشق دخترش شدم

مرجان چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۲

تبریک میگم به اقای استخری به خاطر دختر خوشگلشون.واقعازیییییییباست

princes baran پنج شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۲

واااااااااااای شاهرخ جوووون چقده نینیت ملوووووووووووووس و مامانیههههههه وووووووش بابا فداش شه چه لپای داره:)))))))):*
منم بچه میخواااام:((((((
راستی خوشتیپ په تو کی ازدواج کردی که ما خبر نداشتییییییم هاااان؟؟؟ بی معرفت نباس مارو هم دعوت میکردی؟؟؟؟؟ حالا ما که نمیومدیم ولی ………..
عکسه خانومتم بزار به بچه ها میگم چشمش نزنن؛ )))))
بووووووووووووس روووووووووووو لپ بچت؛))))♥♡♥♡♥♡♥♡

حورا صدر سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۲

خیلی عکس های زیبایی من برای اقای شاهرخ استخری و دخترشان ارزوی سلامتی دارم خیلی دخترشان ناز و خو شگل. خوشبحال پناه جون که بابای به این خوبی و مهربان دارد.

عرفان سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۲

سلام.شاهرخ جان مبارک باشه بچه خوشکلت . فقط بازیگری روترک نکن ممنون.

ترلان چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۲

خوشگل بود

Parrriii Joooon سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۲

من رسماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا عاشششششششششششششششششق شاااااااااااااااااااااااااااااااهرخخخخخم!!!!!!
خیلی واسم غافلگیر کننده بود.اقای استخری کی ازدواج کردن که الان بچه دار شدن؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!! خیلی جالب بود !!!!!!!‌ایشاا…. خدا واسشون حفظش کنه!لطفا از همسرشونم عکس بذارید.مرررسی

fariba سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۲

کوچولوت خیلی نازه شاهرخ جون! خدا بهت ببخشه. راستی اسمش قشنگش چیه؟

ناشناس دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۳

پناه

من سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۲

دخترت خیلی نازه !خدا بهت ببخشه .راستی اسم قشنگش چیه؟

ملیکا سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۲

خخخخخخخخخخخیییییییییییییییلیییییییییییی دختر نازیه چه قدر قشنگ خوابیده

عطیه سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۲

جه دخمل نازی به خوداقاشاهرخ رفته/امیدوارم دراینده دخترخوب وخوش بختی باشه

آتنا سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۲

خیییییییلیییی خخخخخییییلییی خوشگله

نیکا سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۲

خیلی دخترنازی داری مادرش کیه

زهرا سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۲

خیلی ماهه خدانگهش داره

هستی سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۲

واقعا بهشون تبریک میگم ایشالا با خانوم و دختر گلشون خوشبخت باشن ایشالااااااااااااااا واییییییییییییییییییییییییی که پناه خیلی نازه خدا ببخشه بهتون آقای استخری.

نیلوفر سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۲

خداااااااااااااااااایاااااااااااااااااااااا چقققققققققددددددددرررر خوووووووووووشششششششششککککلههههه چققققققددددرررررر تتتوپوووولووووو نااااااازه تبریک میگم خخخخخداااا چچققدر خوشکله

ثمین دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۲

دخترت خیلی خوشگله

نگین دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۲

اقای استخری مشاالله دخترتون خیلی نازو خوشکله امیدوارم سرنوشت خوبی داشته باشه

مریم دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۲

خیلی خیلی ماهه

jojo دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۲

چرا دیگه بازی نمیکنی؟؟؟؟؟ دلمون واست تنگیده!!!!!!

یه هوادار دیوونه دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۲

خییییلییییییییی خوشگله
مبارک صاحبش باشه انشاءالله خدا همدیگرو براتون نگهداره
شاهرخ جون کبی برابر اصل خودته فکرکنم خدا دستگاه چاب داره
خییییلیییی خو شگلی تبل مبل من
من اینو تو وطنم کوه سنگچال تو استان مازندران زیر یه درخت خیییلییی خوشگل نوشتم کوه سنگچال یه کوه بییی نضیره که مطمعنم تو عمرتون همچین کوهی ندیدین چون خییییلیییی خوشگله همیشه شو لو غه مخصووووصاًسیزده به در الانم خورشید غروب کرده منم دیگه باید برم خونه چون الان بالای یه تبه به اسم تبه سرهستم راهم طولانیه خداحافضی رو به زبون خودمون می گم خٍداشِمه هِمراه بوشه سیزده به در امه ور بین

مبینا دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۲

آخههههه ای جووووونم چه دخمل ماهیههههه خیلی هم شبیه باباشه

سبا دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۲

با نمکه

ali دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۲

آقای استخری عرض ادب..به مولا خیلی با بازیهاتون حال میکنم..بخصوص فاصله ها..ت رخدا بازم ی سریال تلویزیونی شبیه فاصله ها بازی کنین..ممنون

ناشناس یکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۲

خیلی نازه تبریک میگم اقای استختری شبیه دخترعمه منه

المیرااصغری یکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۲

چه قدرخوشگله.خوشگلیش به باباش کشیده.مثل باباش ماهه

سارینا یکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۲

نی نی تون خیلی خوشگله.مبارک باشه…….فقط کاش مامانشم توی عکس بود و ما میدیدیمش…..!

زینب یکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۲

واقعا بچه داره

فائزه یکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۲

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای پناه جونم خییییییییییییییییییییلی خیییییییییییییییییییییییلی خوشگل ونازی!!!!!!!!!!فدات بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس بووووس

پریا یکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۲

آقای استخری بابابودن خیلی خیلی بهتون می یاد،معلومه که پدر خوبی هستید واسه پناه جون،خداجفتتونو واسه هم نگه داره!
راستی ما هواداراتون خیلی دلتنگتونیم،خیلی…

محسن یکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۲

عکسهایه خیلی قشنگی بود.اقا شاهرخ تبریک میگم وبهترینهارو براتون ارزو میکنم.

نادیا یکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۲

خانم خوشگله آقای استخری تبریک حسابی دلمون تنگ شده براتون

نگار یکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۲

بچه ملوسیه مبارکت باشه من اصن نمیدونستم ازدواج کردی شگفت زده شدم

زهراسکندرزاده شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۲

واقعا باورم نمیشه خهلی عخشه عزیزم
عاسخشم پناه جون خهلی ماهی

سپیده شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۲

عزیزم خیلی دوستون دارم شما دخترو پدر دوستداشتنی رو

(رها) شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۲

باباودختر هر دوتاشون خوشکل ……..چقد شبیه هم هستن!!!!!!

مهسا شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۲

اخخخخییی چه نازم خوابیده لوووس

مهسا شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۲

خییییییییییلیییی بچه خشگلیه شاهرخ جون تبریک میگم

هانا شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۲

سلام خیلیییییییییی نازه ایشالله زیر سایه پدر مادرش باشه همیشه وای خیلی ناز ای خدااااااااا

raha.a شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۲

ممنون عالی بود چقدم بچه ها کامنت گذاشتن
اقای استخری دلمون خیلی براتون تنگ شده ها

lolo شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۲

عکس آخری عالیه……….

شادی چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴

سلام اقای شاهرخ استخری من یکی از طرفدارای شما هستم امیدوارم همیشه سلامت بلشین من واقعان عاشقت هستم ولی بعضیا عاشق شدنو چیزی دیگه ای میدونن …امیدوارم که همیشه کنار خانمتون و دختره گلتون سلامت باشین و موفق .من میدونم که خیلی قلبت پاکه من یه مشکل دارم ازت خواهش میکنم وقتی داشتی با خدا صحبت میکردی واسه منم دعا کن .امیدوارم که یه روز این سعادتو داشته باشم از نزدیک ببینمتون .امیدوار این کامنتو حتمان بخونید .

غریبه اشنا شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۲

واااااااای چقد نازه چشماش به باباش رفته

مبینا جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۲

آقای استخری کلی مبارک باشه کلی تبریک
پناه خانم گل خیلی نازی

رضاعبدالاه زاده یکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۲

من ازشماخیلی خوشم می ایدمبیناخانم

lolo سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۲

خخخخخخخخ جالب بود لااقل دلیلشو می گفتی چرا؟؟!!

زهرا یکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۳

دیگه دلیل میخای چیکار!!خب بچه خوشش میادداااااا

سارا جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۲

پناه گل ودوست داشتنی من

سمیرا جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۲

عزیز دلم پناه خانم

ناشناس سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴

وای خیلی خیلی ناز آقای استخری

يگانه جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۲

اقاى استخرى بهتون تبریک میگم٠دخترخیلى بانمکى دارین.

نیما جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۲

وقتی شنیذم خوشحال شدم.تبررررررررررررررررررریک.

زهرا جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۲

مبارکه!

پگاه جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۲

من اولین بار تو مجله سبز فهمیدم اقای استخری ازدواج کردن
تبریک میگم خیلی خوشگله

سویل جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۲

مثل خودت خیلی نازه

مژده پنج شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۲

پناه جونم چقدر تو نازی,الهی همیشه زنده باشی

الناز پنج شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۲

الهی فداش بشم خیلی نازه

محدثه دهقانی از یزد پنج شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۲

مرسی از سریال خوبتون عزیزم دوستون دارم

سارا پنج شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۲

قدم نو رسیده مبارک

زهرا پنج شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۲

سلام آقای استخری برای خودت و خونوادت آرزوی موفقیت میکنم در ضمن دختر گلتم خیلی نازه.

باران پنج شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۲

خیلی تپل مپله

ساناز پنج شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۲

خوشگلم عزیزم آقاشاهرخ حسابی تبریک میگم مجدد

سمانه پنج شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۲

عزیز دلم خیلی نازی پناه جونم

باران پنج شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۲

الهی من بیمرم برات عزیزم پناه جون تبریک میگم آقای استخری به شما افتخار میکنم چون هیچ پدری مثل شما نیمیشه برای پناه جون واقعا تبریک میگم ان شالله همیشه سایه ی شما همسر تون رو پناه جون باشه.

یه هوادار پنج شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۲

خیلی خوشگله به خودتون رفته شما هرگز فراموش نمیشی یه دونه باشی…………

ناشناس پنج شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۲

عکس همسرشونم بذارید لطفا

مهدیه پنج شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۲

چه قده خوشگل تپل مپله این پناه کوچولو!
تاریخ تولدشم اینه:۱۷/۵/۹۲

زهرا پنج شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۲

س. دختر نازی دارین اقای استخری تبریک میگم عکسی از همسرتون بزارین با تشکر

زهرا پنج شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۲

دختر عزیزی هست

الهام جون پنج شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۲

سلام اقای استخری خیلی دختر نازی دارین به شما رفته که اینقدر خوشگله

درسا شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۲

عکس اخریه از همه قشنگ تره!

بهار پنج شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۲

سلام.خخخخخخخخخخخخییییلییییی زیباست چقدرهم شبیه هم اند.

نفس پنج شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۲

اخه.خیلی نازه.شبیه خودتونه.تبریک میگم

تینا کوچک پنج شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۲

بچه خیلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی قشنگیه

سارا پنج شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۲

سلام تبریک میگم بهتون دخترتون خیلی نازه ولی کاش یه عکس خانوادگی می گرفتید خوشگل تر می شد ایشالا خدا واستون دخترتونو نگه داره

آوا پنج شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۲

عزیزم پناه جون هر روز باید ببینمت خیلی دلم برات تنگ میشه
آقای استخری خودتونم هرچی سنتون بالاترمیره جذاب تر میشه
با آرزوی موفقیت همیشگی

اسما چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۲

بابا عاشقتم شاهرخ جاننننننننننننننننننننن بوس امیدوارم موفق شی گلم

ایپک چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۲

ماشالاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای چقد نازه خدای من

میثم چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۲

نازمبارک

نجمه چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۲

کى ازدواج کرد که الان بجه داشته باشه ولی به نظرم دخترش شبیهشه

fateme چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۲

vaaaaaaaaaaaaaayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy cheghad baba shodan behesh miaddddddddddddd

پونه چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۲

خوشگل خانم فدات بشم

رضوان چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۲

خیلی جیگره گفتین اسم بچش چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مینو چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۲

دختر گل وبانمک فدات بشم پناه جون
آقاشاهرخ خودتونم هرچی سنتون بالاترمیره جذاب ترمیشین

عرشیا چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۲

ااااااااااااااااااااااااااخخخخخخیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی چقدر ننننننننننننااااااااااااااااااااااااااااااازززززززززززززه

آرزو چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۲

بچتون خیلی نازه.من ی پسر دارم اسمش پویاست.اگه قابل بدونید آخره هفته بیایم واس ی امر خیر…

ایلین چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۲

چقدر دختر بامزه ای دارین خدا براتون نگهش داره خییییییییییلی قشنگه خیلی

گل پری چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۲

نکنه منظورت از اون بازیگری که بعد چهار سال مردم کاملا فراموشش کردن خودتی؟!!!؟
توفراموش شدنی نیستی شاهرخ باورکن!

باران چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۲

خیلییییییییییییییییییییییی نازه

تینا کوچک پنج شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۲

خیلییییییییییییییییییی نه خیلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی اینجوری می نویسند

مرضیه السادات چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۲

الهی بگردم خیلی دخترش خوشگله به باباش رفته راستی شاهرخ جان اسم دختر کوچولوتو تو سایت بزار مرسی

azimah3 چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۲

پناه خیلی نازه به باباش رفته

مهناز چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۲

تبریک میگم آقای استخری پدر مهربون ودوست داشتنی هستین
پناه جونو خیلی دوست دارم

ساناز چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۲

خانم خوشگل وجیگرطلا خیلی نازی
پدرخیلی خوبی هستین شاهرخ خان

تینا کوچک پنج شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۲

خــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیلی ممنون

نازی چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۲

آقای استخری تبریک میگم
خدابراتون نگهش دارهفسقلی رو

صدف چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۲

نینی خوشگل وبامزه
تبریک میگم آقا شاهرخ عزیز

سحر چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۲

خانم طلا خیلی بی نظیری بوس
تبریک میگ جناب استخری زیر سایتون بزرگ بشه

مریم چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۲

عزیز دلم خیلی خوشگلی ناناز

نادیا چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۲

فدات بشم خانم خوشگله
دختر گل بابایی

بیتا چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۲

عزیز دلم دختر خوشگل نازی
تبریک میگم خدمتتون شاهرخ جان خودتونم زیبا وجذاب هستین

غزاله چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۲

دختر گل وبانمک خیلی نازی
تبریک میگم بهتون آقای استخری

الهام چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۲

دختر وگل وزیبا عزیزم فدات بشن
تبریگ میگم خدمتتون شاهرخ جان

بهاره چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۲

خانم خوشگله فدات بشم گلم
تبریک میگم آقای استخری

پریسا چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۲

عزیز دلم فرشته کوچولو پناه جون عاشقتم
آقای استخری شما هم مثل همیشه عالی هشتین

شراره چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۲

عزیز دلم قربونت برم پناه جون
تبریک میگم آقای استخری

الناز چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۲

چه پدری خدا حفظش کنه.

سجاد چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۲

خیلی بانمکه آقا شاهرخ
موفقباشید

نگین چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۲

عزیزم خیلی بانمکه
آقای استخری هردو فوق العاده هستین

شیرین چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۲

آقای استخری تبریک میگم
پناه عزیز خوشگل

نوشین چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۲

پناه عزیز فدات بشم خوشگلم.پدربودن بهتون خیلی میاد شاهرخ خان

نازنین چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۲

عزیز دلم خیلی خوشگلی خدابراتون حفظش کنه آقا شاهرخ

نگار چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۲

شاهرخ عزیز ازدواج وپدرشدنتونو تبریک میگم.پناه عزیز خیلی گل وخشگله

مبینا چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۲

پناه جون خیلی خوشگل ودوست داشتنی وبانمکه
شاهرخ جان هم هرچی سنش بالاتر میره جذاب تر میشه

نیلوفر چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۲

الهی فدات بشم پناه دوست داشتنی وگل
آقای استخری درکنار همسر وفرزندتون موفق وپیروز باشید

نرگس چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۲

خیلی نازه این بچه عزیزم اینو مطمئن باشید هیچ وقت فراموش نمیشید.کسی که خوب تو دهنا ماندگار باشه همیشه تو ذهن میمونه آقای استخری

neda سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۲

خیلی بچش بانمک اسمش چیه?

زهرا چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۲

پناه

فاطمه سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۲

من فکر کردم مجردن…بهشون تبریک میگم

بهار سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۲

چه بچه نازی داره…
مبارکش باشه…

سایه سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۲

الهی عزیزم چه خوشگله

SN سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۲

خدا بهشون ببخششه چقدم نازه

hani سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۲

جه ناززززه!

كنعان سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۲

امیدوارم دوباره با یک سریال خوب برگرده ، همه ى کاراشو دیدم اما دلنوازان و فاصله ها یه چیزه دیگه بود ، آقاى استخرى خیلى دوستت دارم خدا پناه جان رو واست نگه داره ، امیدوارم همیشه موفق باشى

سيتا سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۲

خییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی خوشگله نازی

جنیفر سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۲

آقای استخری چرا توی آوای باران بازی نکردید؟؟؟
من خیلی بازیتونو دوست دارم
دخملتونم خیلی نازه!

مهدیه سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۲

نازیییییییییییییییییییییییییییی!!!

زهره سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۲

پناه جون خیلی بامزه ودوست داشتنی هستی
موفق باشید آقای استخری

زهره سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۲

عزیزم پناه خانم
موفق باشید آقای استخری درکنار خانوادتون

گلرخ سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۲

فدات بشم پناه جون

ناشناس سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۲

آقای استخری فوق العاده هستن امیدوارم همیشه موفق باشن

مهفام سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۲

هردو شما فوقالعاده هستین

غزل سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۲

پدرو دختر دوست داشتنی وفوق العاده

آوا سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۲

فدای شما دختر گل موفق باشی شاهرخ جان

سپیده سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۲

پناه عزیز برایت بهترینها رو آرزومندم آقای استخری موفق باشین

سمانه سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۲

عزیز دلم پناه جون
آقای استخری همیشه در کنار خانوادتون موفق وسلامت باشید

سما سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۲

قربون شما پدرو دختر دوست داشتنی برم من

سمیرا سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۲

عزیزم پناه جون

ویدا سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۲

عای هستین شاهرخ و پناه جون

صدف سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۲

وای که چقرد دخترش زیبا بود انشالله خدا براش نگهداره

سحر سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۲

آخه دخترش چقدر نازه . اصلا بهش نمیاد که بچه داشته باشه

زها سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۲

واقعا بچه داره////..

نارسيس شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۴

اره وااای اقای استخری خیلی خوشگله دخملتون

نیلا چهارشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵

آره واقعا.آقای استخری من یکی ازطرفداراتونم.دخترخیلی نازی دارید. خدا پناه جونو براتون نگه داره

تارا سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۲

چقدر دختر شاهرخ استخری نازه.راستی اسمش چیه؟

الهه سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۲

وای چه دختر نازی دارید اقاشاهرخ.خدا براتون حفظش کنه خیلی ماهه

میلاد سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۲

بچه ش خیلی
خوشگله