موضوع :گوناگون

سلبریتی ها کدام شهرهای ایران را برای سفر انتخاب می‌کنند؟

مقاصد سفر سلبریتی ها و افراد مشهور متعدد است. احتما فکر می‌کنید این مقاصد کمی گران تر از آن است که افراد معمولی بتوانند همیشه به آن سفر کنند، اما این بدین معنا نیست شما نمی توانند همانند یک هنرپیشه مشهور یا خواننده ثروتمند به سفر بروید. سفر همیشه یک تجربه فراموش نشدنی است، اما وقتی بدانید به جایی سفر کرده اید که مقصد سفر یکی از محبوب ترین فوتبالیست ها یا هنرمندان جهان است برایتان تجربه ای متفاوت خواهد بود. شاید در سفرتان بتوانید با مشهورترین ها نیز ملاقات کنید! در ادامه با ما همراه باشید تا ببینید سلبریتی ها به کجا سفر می کنند؟

مقاصد محبوب سلبریتی ها در ایران

شیراز؛ شهر راز و زادگاه نامدارترین سلبریتی ها

یکی از شهرهایی که همه سلبریتی ها و هنرمندان همیشه برای سفر به آن آماده اند، شیراز است. حتما بارها از زبان بسیاری هنرمندان شنیده‌اید که اگر قرار باشد جایی به جز شهر خودشان زندگی کنند حتما شیراز را انتخاب می‌کنند؛ چراکه شیراز شهر عشق، ادبیات، تاریخ و باغ‌های ایرانی است. این شهر زیبا زادگاه دو شاعر بلند آوازه و نامدار ایرانی حافظ و سعدی و مرکز فرمانروایی امپراطوری هخامنشی و پایتخت کهن ایران و بیش از دو هزار سال قلب کشور در فرهنگ ایرانی بوده است. علاوه بر این ها شیراز خود زادگاه هنرمندان و ورزشکاران نامدار زیادی است. شیراز شهری است که ویرانه‌های تخت جمشید (پرسپولیس) گویای قدمت و اصالت آن است. هنرمندان معمولا برای اقامت در شیراز هتل بزرگ شیراز و یا هتل چمران را انتخاب می‌کنند، اما اگر شما نمی‌خواهید هزینه زیادی بپردازید، اجاره سوئیت در شیراز گزینه مناسبی برای اقامت است. به این ترتیب می‌توانید با خیال آسوده از جاذبه های شهر راز دیدن کنید. از میان جاذبه‌های گردشگری شیراز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تخت جمشید، آرامگاه کوروش، آرامگاه حافظ، آرامگاه سعدی، آرامگاه شاه شجاع، آرامگاه خواجوی کرمانی، باغ هفت تنان شیراز، آرامگاه شاه چراغ، بازار وکیل، حمام وکیل، مسجد وکیل، سرای مشیر، باغ جهان نما، باغ ارم شیراز، مسجد عتیق شیراز، مسجد نصیرالملک شیراز، دروازه قرآن شیراز، عمارت دیوانخانه شیراز، عمارت کلاه فرنگی شیراز، ارگ کریمخانی، باغ نارنجستان قوام، خانه زینت الملک، باغ دلگشا.

شیراز یکی از شهرهای توریستی ایران است که در تمامی فصول سال گردشگران بسیاری را به سوی خود می‌کشاند، اما قطعا بهترین فصل سال برای سفر به این شهرِ سراسر زیبایی فصل بهار است. فصلی که شکوفه‌های بهارنارنج‌ زیبایی آن را چندین برابر و عطر آن‌ها مشامتان را نوازش می‌کند.

قشم؛ جزیره شگفتی‌ها محبوب هنرمندان

قشم جزیره شگفتی‌ها و عجایب طبیعی، بزرگ‌ترین جزیره خلیج فارس و منطقه آزاد تجاری در استان هرمزگان است. در جزیره زیبای قشم می‌توانید شاهد بسیاری از عجایب طبیعت مثل دره ستارگان، غار نمکدان، جنگل‌های حرا و مکانی دوست‌ داشتنی برای پرندگان مهاجر باشید. قشم علاوه بر داشتن روستاهای دیدنی مثل لافت و میراث فرهنگی غنی خود مثل لنج سازی، با داشتن فرهنگ بومی و لباس‌های محلی منحصر به فرد خود شهر بسیار ارزشمندی محسوب می‌شود. در دنیای زیبایی‌های ایران و در میان انبوده شهرهای توریست پذیر ایران، بدون شک جزیره قشم یکی از برترین‌ها محسوب می‌شود. از میان آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

غار خربس( پلاژ سیمین)، دره ستاره‌ها، جزیره ناز، جزیره هنگام، جنگل حرا، تنگه چاهکوه، غار نمکدان، بندر لافت، سد و روستای گوران، دره تندیس‌ها، جزیره هرمز.

قشم یکی از شهرهای توریستی ایران است که با توجه به هوای بسیار گرمی که دارد بهتر است در فصل زمستان به آن سفر کنید. اما اگر می‌خواهید رویدادهای زیبای این جزیره مانند جشن نوروز صیاد، جشن نخل و خرما، و جشن میگو قشم را از دست ندهید بهتر است بعد از اجاره سوئیت در قشم به ترتیب در ماه‌های فروردین، دهه آخر شهریور و اواخر آبان ماه به قشم سفر کنید.

تبریز؛ سفر سلبریتی ها به نیمه‌ی دوم جهان

تبریز با تاریخی در حدود ۵۰۰۰ سال، مانند جواهری در شما ایران خودنمایی می‌کند. این شهر که قطب علمی و فرهنگی و پایتخت فرش ایران است، علاوه بر جاذبه‌های تاریخی و گردشگری بی‌نظیر، بازار بزرگ این شهر که بزرگترین بازار سرپوشیده دنیا محسوب می‌شود و در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. همه این ها باعث شه که بسیاری از افراد مشهور و هنرمندان و ورزشکاران، تبریز را به عنوان مقصد سفرشان انتخاب کنند. زیبایی‌های این شهر به قدری شهره است که مردم تبریز، اصفهان را نیمی از جهان و تبریز را نیمی دیگر از جهان می‌دانند و معتقدند اگر تبریز نبود اصفهان کل جهان بود. از میان برترین جاذبه‌های گردشگری تبریز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

بازار تبریز، موزه قاجار، مسجد کبود (مسجد جهانشاه)، ارگ علیشاه (ارگ تبریز)، مسجد جامع تبریز (مسجد جامع کبیری)، موزه آذربایجان، مقبره الشعرا (قبرستان سرخاب)، پارک ائل گلی (شاه گلی)، میدان ساعت، روستای کندوان، کلیسای استفانوس مقدس، پارک کوهستانی عون بن علی (عینالی)، کویر قوم تپه تبریز، قبرستان تاریخی پینه شلوار، پارک ملی کنتال، جنگل ارسباران، بازار فرش تبریز، خانه علی موسیو، خانه مشروطه، کلیسای کاتولیک‌ها.

تبریز یکی از شهرهای توریستی ایران است که به دلیل آب و هوای سردی که دارد بهترین زمان سفر به آن فصل تابستان است. هر زمان که به تبریز سفر کردید نگران اقامتتان نباشید. شما می توانید با اجاره سوئیت در تبریز خیال خودتان را از این بابت راحت کنید و هزینه اضافی هم نپردازید. به این ترتیب شما هم می توانید به مقاصد محبوب سلبریتی ها سفر کنید!

مشهد، گزینه همیشگی سلبریتی ها برای سفر

در میان شهرهای توریستی ایران شهر مشهد علاوه بر اینکه پایتخت معنوی کشور محسوب می‌شود و وجود حرم مطهر امام رضا (ع) همواره باعث جذب زوار از اقصی نقاط کشور و شیعیان بسیاری از سراسر جهان شده است، بسیاری جاذبه‌های گردشگری نیز در این شهر وجود دارد که علاوه بر بعد مذهبی به این شهر بعد گردشگری نیز می‌دهند و برخی از هنرمندان و سلبریتی ها چه به قصد زیارت، چه به قصد لذت از جاذبه‌های طبیعی و گردشگری به این شهر سفر می‌کنند. از میان برترین جاذبه‌های گردشگری مشهد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

حرم امام رضا (ع)، دریاچه چشمه سبز، مقبره فردوسی، مجموعه کوهسنگی،‌آرامگاه نادر شاه افشار، پارک طبیعی هفت حوض، پارک وکیل آباد، باغ گیاه شناسی مشهد، بند گلستان، غار مغان، باغ ملی مشهد، شاندیز، طرقبه، بازار رضا مشهد، غار بیمار آب، خانه تاریخی ملک، چالیدره، آرامگاه شیخ بهایی، مدرسه علمیه عباسقلی خان شاملو، گنبد سبز، آرامگاه پیر یالاندوز، مسجد گوهرشاد، حمام مهدی قلی بیک، کلیسای مسروپ قدس، موزه نان، خواجه ربیع مشهد، خواجه مراد مشهد، بنای هارونیه مشهد، سرزمین موج‌های آبی، جاغرق، سد طرق مشهد، شاهان گرماب مشهد، زشک مشهد.

مشهد یکی از شهرهای توریستی ایران و میزبان حرم امام رضا است. همواره به دلیل وجود حرم در مشهد، این شهر در مناسبت‌های مذهبی خاص مانند ماه رمضان و روز میلاد و شهادت امام رضا (ع)، شاهد بیشترین تعداد زوار است. اما به دلیل گرمای تابستان‌های مشهد و سرمای زمستان‌های آن، بهترین فصل سفر به مشهد بهار است. در این فصل اگر به مشهد سفر کنید ممکن است سلبریتی مورد علاقه‌تان را هم ببینید. اما حواستان باشد در شلوغی مشهد بدون اقامتگاه نمانید. قبل از شروع سفر برای اجاره سوئیت در مشهد اقدام کنید.

کرج؛ مقصد دوست داشتنی سلبریتی ها برای فراغت آخر هفته

کرج یکی دیگر از زیباترین شهرهای کشورمان ایران است که جاذبه های طبیعی و تاریخی موجود در آن هر ساله دلیل جذب تعداد زیادی از مسافران و گردشگران از اقصی نقاط کشور به این شهر است. مسافران زیادی همیشه از کرج گذر می کنند. در این بین بسیاری از سلبریتی های غیر تهرانی آخر هفته‌شان را به کرج می‌روند و از آب و هوای آنجا لذت می‌برند و گاه مجبور می شوند یک شب را در کرج بگذرانند. بد نیست بدانید در این شهر انواع امکانات اقامتی مهیاست. کافی است شما بخواهید. از هتل های لاکچری گرفته تا اجاره سوئیت در کرج، هرکدام را که اراده کنید ی توانید اجاره کنید.

اما بیایید این بار به چشمی دیگر به کرج نگاه کنیم. ما می خواهیم مانند سلبریتی ها و افراد مشهور این بار برای تفریح به کرج برویم و جز این هیچ برنامه دیگری نداریم. پس حتما به دنبال جاهای دیدنی و تفریحی این شهر می گردیم.

در کرج جاذبه‌ های تاریخی و تفریحی زیادی وجود دارد . از جاذبه‌ های تاریخی این منطقه می توان به روستای باستانی آتشگاه،کاخ شهرستانک، تپه مراد آباد، آرامگاه و آتشکده‌ زرتشتیان در کلاک، کاخ سلیمانیه و… اشاره نمود. از جاذبه های طبیعی این شهر هم نمی توان گذشت. جاده چالوس، پارک چمران، بام کرج، آبشار نشترود، پیست اسکی دیزین، باغ فاتح، آبشار سپهسالار، پارک جهان نما، آبشار هفت چشمه، غار یخ مراد، چشمه شاهدشت، روستای برغان، کردان و … از جاذبه های طبیعی کرج هستند که می توانید از آن ها دیدن کنید.

لیدوماتریپ؛ همراه همه در سفرها

سامانه گردشگری لیدوماتریپ یکی از سامنه های فعال در حوزه رزو آنلاین اقامتگاه است که سال ها در این زمینه فعالت کرده و همواره در تلاش بوده تا بهترین ها را در اختیار کاربرانش قرار دهد. این مجموعه تاکنون بیش از 7 هزار اقامتگاه در سراسر کشور را پوشش داده است. به این ترتیب شما به هرکجای ایران که بخواهید سفر کنید، دست خالی از سامانه لیدوماتریپ خارج نمی شوید.

برچسب ها : اجاره سوئیت در قشم,اجاره سوئیت در کرج,اجاره سوئیت در تبریز,اجاره سوئیت در مشهد,اجاره سوئیت در شیراز


692 بازدید

نظرات کاربران

۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.