موضوع :فیلم و سریال

سریال شرایط خاص به کارگردانی وحید امیرخانی و تهیه کنندگی سیدمرتضی فاطمی چندی پیش روند تولید آن به پایان رسیده است

زمان پخش : این سریال از شنبه 24 ام فروردین ماه 98 از شبکه سه پخش خود را آغاز میکند و در 22 قسمت پخش میگردد.

سریال شرایط خاص

سریال شرایط خاص به گفته ی تهیه کننده اش این سریال فضای آن بیشتر بر پایه ی موقعیت طنز بنا شده است تا طنز کلامی .

برای مشاهده ی عکس بازیگران و نقد و بررسی و خلاصه داستان و موضوع این سریال به ادامه ی مطلب رجوع فرمایید.

سریال شرایط خاص به گفته ی تهیه ی کننده ی این سریال فضای آن برا پایه ی طنز موقعیت بنا شده است تا طنز کلامی .

سید مرتضی فاطمی تهیه کننده سریال «شرایط خاص» که پیش از این با نام «کلاف های رنگی» به کارگردانی وحید امیرخانی کلید خورده بود در توضیحاتی از وضعیت تولید این سریال گفت: به تازگی اسم سریال به «شرایط خاص» تغییر کرده و همچنین تعداد قسمت های سریال نیز بیشتر شده است.

بازیگران شرایط خاص

پیش از این قرار بود این سریال در 15 قسمت ساخته شود اما به دلیل ظرفیتی که این فیلم نامه داشت و به خاطر پیشنهاد سازمان مبنی برا افزایش قسمت های این سریال ، ممکن است تعدادقسمت های این سریال به 22 قسمت افزایش پیدا کند.

خلاصه داستان سریال شرایط خاص

این سریال دارای محتوای طنز و قصه گو است که امیدواریم مخاطب با دیدن آن حال خوبی پیدا کند. مبنای کمدی داستان بیشتر بر طنز موقعیت است تا طنز کلامی و بخشی از این موقعیت درباره جابجایی شخصیت در طول داستان رخ می دهد. همچنین در این سریال مضامین اجتماعی جدی مطرح می شود و گریزی هم به دفاع مقدس می زند.

ما با توجه به فضا و قصه خواستیم موقعیت هایی کمدی دربیاوریم که صرفا طنازی در دیالوگ نباشد بلکه موقعیت ها هم مخاطب را بخنداند و درگیر کند. زیرمتن ما قصه ای تلخ است و به نوعی می توان گفت موقعیتی کمدی در یک بستر دراماتیک است.

بازیگران سریال شرایط خاص 

کامبیز دیرباز در نقش آصف /  پروانه معصومی در نقش مرضیه /  بهرام افشاری / نادر سلیمانی، /کاظم سیاحی / مریم سعادت / سوگل قلاتیان / معصومه رحمانی /صحرا اسداللهی / اسدالله یکتا و شهره سلطانی .

بهرام افشاری و کامبیز دیرباز در شرایط خاص


کامبیز دیرباز پشت صحنه سریال شرایط خاص

توضیحات کامبیز دیرباز در مورد نقشش در سریال شرایط خاص

من فیلم «در مدت معلوم» را از وحید امیرخانی دیده بودم که فکر می کنم فیلم یکدست و بانمکی بود و تکلیف آن هم روشن بود. من احساس کردم او از جوانانی است که با شروع خوبی وارد سینما شده و خیلی هم حرفه ای کار می کند.

من چندین سال در فضای داستان های تلخ و تراژیک را کار کردم و دل خودم هم برای کمدی و یک فضای شیرین تنگ شده بود.

من هم همیشه دنبال سلیقه ها و کارگردان های متفاوت با دیدگاه های مختلف هستم چون باعث می شود من هم فضاهای متفاوتی را تجربه کنم. دلیل دیگر این همکاری این بود که من چندین سال در فضای داستان های تلخ و تراژیک را کار کردم و دل خودم هم برای کمدی و یک فضای شیرین تنگ شده بود.

 من احساس کردم این سریال موقعیت شیرینی دارد و درصد بالایی از فضایی را که مورد انتظارم است، دارد. شاید این اثر یک کمدی که مخاطب با آن قهقهه بزند، نباشد اما بعد از دو سال فضای تراژیک و غم انگیزی که با قصه های سعید نعمت الله پشت سر گذاشتم احساس کردم این کار می تواند برای خودم هم تنفس باشد.


بیوگرافی کامبیز دیرباز بازیگر نقش آصف در شرایط خاص

کامبیز دیرباز 12 شهرویور ماه 1354 در تهران چشم به جهان هستی گشود و هم اکنون 44 سال سن دارد ، در حال خاضر متاهل و صاحب یک دختر به نام نیاز شده است.

کامبیز دیرباز دارای اصالتیی تنکابنی است ، اوکه علاقه شدیدی به ورزش و فوتبال دارد در هنرستان الکترونیک درس خوانده و به خاطر عشقش به بازیگری در در دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد فارغ التحصیل شد.


بهرام افشاری در شرایط خاص

بیوگرافی بهرام افشاری بازیگر شرایط خاص

بهرام افشاری بازیگر سینما و تلویزیون متولد سال 1366 در شهر همدان می باشد و هم اکنون 32 سال سن دارد. وی قد بلندترین بازیگر سینما و تلویزیون می باشد.

 وی از سال 82 کار آماتور را شروع کرد و ازسال 88 به تهران آمد و خودش گفته است که افتخار این رو داشتم که شاگرد استاد سمندریان باشم و بعد از آن وارد بدنه حرفه ای تئاتر شدم منتها چون بیشتر دغدغه من حوزه تئاتر بود زیاد تمایل فعالیت در سینما و تلویزیون رو نداشتم اما بصورت جدی از سال 92 با کار آقای درمشیان در و بعد از آن هم با آقای جوزانی در فیلم ایران برگر بازیگری را شروع نمود. البته وی پیش از این نقش کوتاهی در سریال پایتخت 2 نیز داشت.

 می توان گفت حضورش در سریال پایتخت سکوی پرتاب او گردید و به خوبی شناخته شد.

وی تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.


بیوگرافی صحرا اسدالهی بازیگر دختر سریال شرایط خاص

صحرا اسداللهی متولد 27 مرداد 1366 در تهران،است و 32 ساله می باشد. وی فارغ التحصیل لیسانس معماری و دانش آموخته دانشگاه سوره می باشد، فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد و با فروشنده درخشید و تنها یک برادر کوچکتر از خود دارد

وی پیش از این در سریال های در جستجوی آرامش و بچه مهندس ایفای نقش کرده بود و حضورش در این سریال جدیدترین تجربه او می باشد . او فعالیت بازیگری را با تئاتر آغاز کرده است.


بیوگرافی معصومه رحمانی بازیگر زن شرایط خاص

معصومه رحمانی متولد دهه شصت می باشد و برای اولین بار با سینما در سال 92 با فیلم ترانه های قدیمی فعالیت خود را شروع کرده و بعد از آن در سال 93 با بازی در فیلم ابد و یک روز توانست بهتر دیده و شناخته شود. بازی او در سریال شرایط خاص اولین تجربه او در بازیگری است.


عوامل سریال شرایط خاص

تهیه‌کننده: سیدمرتضی فاطمی
کارگردان: وحید امیرخانی

نویسنده: حسین تراب‌نژاد، احسان لطفیان
مدیر تصویربرداری: فرشاد گل سفیدی
طراح گریم: محمود دهقانی

صدابردار: حسن شبانکاره، محمدرضا امامی
طراح صحنه و لباس: حسین مجد
مدیر تولید: عبدالله شهباززاده
گروه کارگردانی و برنامه ریزی: سامان تفرشی

دستیاران اول کارگردان: محمدرضا اصلی، ایمان غیرتمند
دستیار دوم کارگردان: علی قاسمی
منشی صحنه: بیتا ارسطویی

عکاس و تصویربردار پشت صحنه: حمید ضرابی، ساجده مصفا
مدیر روابط عمومی: هادی فیروزمندی.


7,523 بازدید

نظرات کاربران

۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.