موضوع :زمان پخش برنامه ها و سریال ها

زمان و ساعت پخش تکرار سریال شبکه مخفی زنان

 

سریال شبکه مخفی زنان به کارگردانی افشین هاشمی جدیدترین سریال اختصاصی نماوا می باشد .در این سریال بازیگرانی چون مهدی هاشمی , سیامک انصاری, لیلا حاتمی و … حضور دارند.

زمان پخش سریال شبکه مخفی زنان

این سریال از روز جمعه 7 مرداد ماه 1401 پخش خود را آغاز میکند . این سریال جمعه هر هفته راس ساعت 12 از پلتفرم نماوا پخش میگردد.

تکرار سریال شبکه مخفی زنان کی پخش می شود؟

این سریال اینترنتی است و تکرار ندارد و در هر لحظه می توانید با جستجو در اینترنت آن را دانلود نمایید

سریال شبکه مخفی زنان چند قسمت است

گفته شده است این سریال حدود 30 قسمت دارد

پخش سریال شبکه مخفی زنان از ماهواره !

متاسفانه برخی از کانال های ماهواره ای سریال های نمایش خانگی را بدون در نظر گرفتن حقوق سازندگان آن پخش میکنند که عوامل سازنده فیلم و سریال ها بارها اعلام کرده اند که ناراضی هستند از این موضوع . شما با خرید و دانلود قانونی از سازندگان حمایت کنید.

حواشی سریال و توقف پخش سریال شبکه مخفی زنان

 قسمت پانزدهم سریال کمدی‌-تاریخی «شبکه مخفی زنان» که جمعه‌ها از سامانه نماوا پخش می‌شود، بیستم آبان‌ماه ۱۴۰۱ پخش نشد. روابط عمومی نماوا توضیحاتی را در خصوص عدم پخش این قسمت ارائه داده است.

به گزارش ایرنا، در متن توضیح روابط عمومی نماوا درباره پخش نشدن قسمت پانزدهم مجموعه شبکه مخفی زنان آمده است: سریال شبکه مخفی زنان با وجود پیگیری‌های مدیران نماوا با عدم پاسخگویی از سمت ساترا روبه‌رو شد.

سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر (ساترا) تا این لحظه هیچ توضیحی مبنی بر دلیل عدم پخش این قسمت ارائه نداده است. لازم به ذکر است که تمامی چهارده قسمت پیشین این سریال بعد از ارائه ممیزی‌ها و اصلاحات از سمت ساترا و اعمال آن‌ها روی پلتفرم نماوا بارگذاری شده است.
نماوا ضمن عذرخواهی از تمامی مخاطبان محترم این سریال، در تلاش است تا پاسخ قانع‌کننده‌ای از سوی مسئولان مربوطه دریافت و مشکل پخش این سریال را برطرف کند. / ایرنا


2,053 بازدید

نظرات کاربران

۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.