مهران غفوریان در سریال اتاق عمل

سریال اتاق عمل مهران مدیری از 12 مهر ماه 93 کلید خورد و جلوی دوربین رفت.

در ادامه می توانید عکسهای جدید منتشر شده از این سریال و گزارشی از اولین روز فیلمبرداری این مجموعه را ببینید و بخوانید.

 کوچه‌ای چراغانی شده با بادکنک‌های رنگی آویزان، اسپند روی آتش‌، گاو، گوسفند و کوچه آب و جارو شده همه چیز مهیا است تا مهران مدیری بعد از شش سال دوری از تلویزیون، جدیدترین سریالش را کلید بزند.

«اتاق عمل» عنوان جدیدتری سریال مهران مدیری است که قرار است بعد از شش سال دوری از تلویزیون با درون‌مایه‌ای طنز و نقدی اجتماعی ساخته شود.

مهران مدیری کارگردان اتاق عمل

خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیوی ایسنا در اولین روز کلید خوردن «اتاق عمل» به پشت صحنه سریال رفت تا گزارشی تهیه کند. گروه مشغول آماده کردن صحنه هستند انگار همه عوامل کمی استرس دارند تا سریالشان به خوبی و خوشی کلید بخورد، کوچه آماده شده است.

یک گاو و گوسفند را آماده سر بریدن کرده‌اند. اسپندها را دود کرده‌اند و با سه، دو، یک گفتن دستیار کارگردان صداهای خنده‌ها و همهمه‌های هنروران اتاق عمل بالا می‌رود و تمام محله را فرا می‌گیرد. وای دارن میان ‌، اومدن اومدن و بالاخره «اتاق عمل» مهران مدیری کلید خورد.

نوروز امسال بود که مهران مدیری در یکی از ویژه برنامه‌های تلویزیون حاضر شد و از پایان غیبت 6 ساله‌اش خبر داد و از آن زمان به بعد تا به امروز هفت ماه می‌گذرد و پس از خبرهای جست و گریخته‌ای که درباره پروژه «اتاق عمل» در رسانه‌ها منتشر شد این سریال در یکی از محله‌های فرمانیه با حضور مهران غفوریان و تعدادی از بازیگران سرانجام کلید خورد.

«دکتر بهروز عشقی بازگشت غرورآمیزتان به میهن اسلامی را تبریک می‌گوییم از طرف اهالی محل.»

این جمله سردر خانه مهران غفوریان نوشته شده است و جمعی از همسایگان با گرفتن کاسه‌های سنتی آبی‌رنگ پر از آب در دستشان منتظر آمدن دکترشان هستند کوچه را آب و جارو کردند و مدام دیالوگ‌هایشان را تکرار می‌کنند تا مهران مدیری از آماده شدنشان مطمئن شود و با صدای سه، دو یک گفتن صحنه نهایی را ضبط کنند.

«اومدن اومدن بالاخره اومدن»، «دکتر اومد چشم مادر و پدرش روشن باشد، خدا را شکر که صحیح و سالم اومد». «مادر به قربونت بره اومدی» این جملات بخشی از همهمه‌هایی بازیگرانی است که سر صحنه حضور دارند.

مهران مدیری که پیش از گرفتن اولین سکانس از مجموعه «اتاق عمل» به نظر می‌رسد کمی استرس دارد مدام راه می‌رود‌،دوربین‌ها را چک می‌کند و به هنروران می‌گوید همهمه کنید خوشحال باشید انگار که واقعا که عزیز خودتان از سفر می‌آید.

بوی اسپندهای روی آتش تمام محله را فرا گرفته است قبل از ضبط اولین سکانس از سریال «اتاق عمل» عوامل برای این مجموعه گوسفندی را سر بریدند که به یمن کلید خوردن این سریال به همه خوش آمد بگویند و به قول معروف رفع بلا کنند.

سریال اتاق عمل

خیلی وقت است که بازیگران «اتاق عمل» آماده هستند. گیتی معینی که قرار است نقش مادر مهران غفوریان را بازی کند چشم انتظار است و قرار است پسرش بعد از شش سال به مملکت برگردد؛ و چه جالب است که این شش سال چقدر شبیه به شش سال غیبت مهران مدیری در تلویزیون است بالاخره بعد از چندین ساعت تکرار دیالوگ‌ها پرایدی نوک مدادی رنگ که با بادکنک‌های رنگی تزئین شده است از راه می‌رسد.

مهران غفوریان را با گریمی متفاوت می‌بینیم که از ماشین پیاده می‌شود و با شوق و ذوق و گفتن نوکریم نوکریم به همسایگانش به سمت پدرش می‌دود. «پدر بیمارتم» این دیالوگی است که مهران غفوریان بازیگر نقش دکتر بهروز عشقی بارها تکرار می‌کنند. این سکانس تقریبا سه بار در حضور مهران مدیری با تلاش‌های پوپک مظفری دستیار یک کارگردان ضبط شد تا بالاخره خوب از آب درآمد.

گروه می‌گویند که قرار است بازیگران دیگری هم همچون جواد رضویان ‌، سیامک انصاری‌ و سحر ذکریا ظرف یکی دو روز آینده مقابل دوربین « اتاق عمل » بروند.

ساعت نزدیک سه بعد از ظهر است و عوامل همچنان مشغول کار هستند که با گروه «اتاق عمل » خداحافظی می‌کنیم و صحنه را ترک می‌کنیم.

زمان پخش : مجموعه اتاق عمل قرار است در 90 قسمت 40 دقیقه از دی ماه 93 از شبکه تهران پخش گردد.

اتاق عمل مهران مدیری

بازیگران اتاق عمل

منبع : ایسنا


5,223 بازدید

نظرات کاربران

۸
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

امیر جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۳

هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا!!!

سجاد شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۳

حالا چرا اتاق عمل!!!!!!!

حانیه السادات دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۳

امیدوارم همیشه موفق باشن آقای مدیری چون واقعا دوست داشتنی و گل هستن
مرسی ازشما آریا پیکسی ها

benyamin دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۳

خیلی خبر خوشحال کننده ای بود مطمئنا سریال خوش ساختی خواهد شد از همین الان منتظریم ممنون آقای مدیری 🙂 🙂 🙂 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

حنانه دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۳

اخیی

alirezanasery دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۳

باتمام احترامی که قایلم ولی باید بگم آقای مدیری شما اول برو قهوه تلخ و ویلای من و شوخی کردم و حتی باغ مظفر را کامل کن بعد بیا اتاق عمل را بساز ۶ سال با مردم قهر بودی و تلویزیون نبودی

هانی دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۳

میبینمش…
اریابه وب منم بیا…

واسه میلاد کی مرام وسام درخشانیه…

baran سه شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۳

mishe begi esm vebet chie khahash mikonam