موضوع :تلویزیون ، فیلم و سریال

سریال های رمضان 96 ,سریال های رمضان ۹۶

با توجه به نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان ۹۶ امسال هم رسانه ملی سریال ها و برنامه های متنوعی را برای پخش در این ایام در نظر گرفته است تا مردم بعد از افطار با خانواده هایشان به تماشای این مجموعه ها از طریق تلویزیون بپردازند.

لازم به ذکر است که عوامل ساخت تمام سعی شان را میکنند تا بهترین اثر را ارائه دهند چرا که باکس پخش رمضان مهمترین و پربیینده ترین زمانی است که مردم سریال تماشا می کنند.

امسال شبکه های یک, دو و سه سیما برای این ایام سریال هایی در دست ساخت دارند و شبکه پنج تهران هیچ سریالی نخواهد داشت.

سریالهای رمضان 96

در ادامه به معرفی داستان و بازیگران و موضوع سریالها می پردازیم.

سریال شبکه یک در رمضان 96

سریال های رمضان 96

سریال زیر پای مادر به کارگردانی بهرنگ توفیقی و نویسندگی سعید نعمت الله یکی از گزینه های پخش شبکه یک در ایام ماه رمضان 1396 می باشد.

داستان سریال قصه مردی میانسال است که با پسرش در شهر مشهد زندگی می‌کند. همسر این مرد بنا به دلایلی در سال‌های اول زندگی مشترک، او و پسرش خلیل را ترک کرده است. مرد میانسال که به شغل رستوران‌داری مشغول است، آخر هفته‌ها از رستورانش به زائران امام رضا(ع) نذری می‌دهد.

کامبیز دیرباز، پریوش نظریه، بهناز جعفری، مهدی سلطانی، مجید واشقانی، آتیلا پسیانی، بهزاد فراهانی، حمیدرضا هدایتی، درسا بختیاری و علیرضا آرا از بازیگران اصلی این سریال می باشند.

نام این سریال قبل از لبخند رخساره بود که تغییر یافت.

سریال شبکه دو در رمضان

سریالهای رمضان امسال

این سریال به دلیل آماده نشدن از پخش در این ماه حذف گردید و شبکه 2 سریالی در این ایام نخواهد داشت.

سریال سر دلبران به کارگردانی محمدحسین لطیفی که این روزها مراحل ساخت خود را در شهر یزد سپری می کند یکی از گزینه ها پخش در ایام رمضان 96 از شبکه 2 می باشد که هنوز سرنوشت آن مشحص نیست.

این سریال روایتی اجتماعی درباره مسجد و نقشِ محوری آن دارد.
تلاش می‌شود با ترسیم فضای روابط اجتماعی یک محله، روی نقش مسجد و امام جماعت در رتق و فتق مشکلات روزمره مردم تمرکز شود.

محمدکاسبی / فرهاد قائمیان / اسماعیل محرابی / برزو ارجمند / متین‌ ستوده / جعفر دهقان / جهانبخش‌ سلطانی / رضا توکلی از جمله بازیگران این سریال می باشند.

سریال شبکه سه رمضان 96

سریال های رمضان 96

سریال نفس به کارگردانی جلیل سامان طبق گفته مسئولین سریال رمضانی شبکه 3 می باشد و با احتمال فراوان در این ایام پخش خواهد شد.

مسعود رایگان,ژاله صامتی (در نقش عالیه), فاطمه گودرزی, علیرضا کمالی,بهناز جعفری,قربان نجفی,احسان امانی,شهاب شادابی,هادی عامل هاشمی,پژمان جمشیدی,ساناز سعیدی ,هدایت هاشمی,داریوش فرهنگ,معصومه قاسمی پور,رامین راستاد,خسرو شهراز,هادی حجازی فر از بازیگران این فیلم هستند.

داستان سریال در مورد جوانی پر شر و شور است که در بحبوحه وقایع انقلاب رازی در زندگی اش فاش می شود. او برای رسیدن به حقیقت حوادث پیچیده ای را پشت سرمی گذارد.

این مجموعه دارای 27 قسمت می باشد.

شبکه پنج تهران هیچ سریالی در ایام ماه رمضان 1396 نخواهد داشت.

سریال های رمضان 96


11,660 بازدید

نظرات کاربران

۱۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

فاطمه جمعه ۵ خرداد ۱۳۹۶

پس پایتخت چیییییییی اه اه

s سه شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۶

الان فقط پایتخت با ماه رمضان بی ربط بووووود؟ این سریال انقلاب اسلامی چی پس؟ به قول یکی از دوستان که پایین نوشته بودن دوباره سعید نعمت اله تلویزیون رو گرفت دستش. حالا دوباره باید بشینیم چهره یه مشت آدم اخمو ناراحت عصباتی رو سی شب ببینیم. بازیگراشم دوباره همونان پریوش نظریه.مهدی سلطانی.کامبیز دیرباز. خدایا صداوسیما رو شفای عاجل عنایت فرما. چرا به نویسنده های قوی و کارکشته ای مثل قاسم خانی ها میدان نمیدن که حال مردم رو ماه رمضان بهتر کنن؟؟؟من یکی هرچی پول تو جیبی داشتم دادم اینترنت فیلم و سریال خارجی یا نمایش خانگی….دیگه خسته شدیم کی صداوسیما میخاد اصلاح شه؟

محمد جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶

میگفتن که امسال ماه رمضون پایتخت ۵ میدن که؟
چی شد پس؟

yaghub چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶

دوباره یه گوش مفت گیر آوردن سعید نعمت اله با شعار کل ماه رمضون پرش کنه. همه شخصیتاش انگار برج زهرمارن و کل سریالایی ک نوشته. حالمونو بد میکنن ماه رمضون. واقعا سریالای عطاران حال ادمو بعد افطار سرجاش میورد کلی انرژی میگرفتیم کلی هم عبرت آموز بود. اما الان این فیلمنامه هایی ک مینوسین شبیه مقاله هست.به زور میخان با شعار و حرفای قلنبه سلمبه مردمو با عقاید خودشون همراه کنن

سمیه شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶

چرا ی کم سریال طنز پخش نمیکنن؟ خودمون زندگیامون سراسر غمه ، یاد قدیمها بخیر! از ۴ شبکه لااقل ۲ تا شبکه طنز نشون میداد‌

سیما جمعه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶

فقط لبخند رخساره فک کنم خوب باشه بقیه سریالهای رمضان امسال جالب به نظر نمیاد

خاوری جمعه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶

کاش یک سریال طنر هم پخش میشد

محمود چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶

پس ماه رمضان ماه گریه هست از نظر شما یاد سریال های رمضانی عطاران به خیر مثل متهم گرریخت و …. عبادت سر جاش علت عقب ماندگی کشور ادمهای خشک عین شماها و زیادی روشن فکر هستش تتعادل ن

یزدان پرست شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶

کاملا موافقم با شما
اگر به جای قالب کردن زوری مسائل دینی مذهبی یکم نرم تر و یک دل تر با جامعه فیلم میساختن الان تلویزیون ایران انقدر تنها و بی مخاطب نبود
منه جوون وقتی میشینم پای تلویزیون مطمئن میشم اینا از ما نیستن و ما هم از اینا نیستیم ۲ملت و ۲روح کاملا جدااز همیم
دغدغه مردم واقعا تو این فیلما نیست
متاسفام برای طرز فکر روسا و زور دارای این حکومت

بیتا یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶

البته سریال طنز هم بووووووود که دیگههههه