زمان و ساعت پخش سریال راز ناتمام

مجموعه تلویزیونی «راز ناتمام» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی امین امانی با مضمونی تاریخی‌سیاسی بزودی از شبکه یک سیما پخش میشود.

زمان پخش سریال راز ناتمام

این سریال از تاریخ 22 مرداد ماه 1401 پخش خود را از  شبکه یک سیما  آغاز کرده است، زمان پخش این سریال  هر شب بجز پنجشنبه‌ها، ساعت 22:10 استتکرار سریال راز ناتمام

تکرار این مجموعه تلوزیونی هر شب از شبکه یک سیما در ساعات‌ 8:30 و 15 ، پخش میگردد.

سریال راز ناتمام چند قسمت است؟

براساس اعلام سازندگان این مجموعه، سریال راز ناتمام در  26 قسمت 40 دقیقه‌ایاز شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

بازیگران سریال راز ناتمام

فرهاد جم در نقش شهید باهنر، رامین راستاد در نقش آیت الله رفسنجانی، سیدجواد هاشمی در نقش شهید رجایی، مسعود رحیم‌پور در نقش شهید بهشتی و علیرضا مهران در نقش آیت الله خامنه‌ای، بهرام ابراهیمی در نقش مهدی بازرگان، شهرام عبدلی در نقش مسعود کشمیری، نگین معتضدی در نقش همسر یک مامور امنیتی، مریم کاویانی، مریم خدارحمی، مهدی امینی‌خواه، مسعود رحیم‌پور، مهدی کوشکی، محمدرضا علیرضایی، ابوالفضل همراه، لیلا بوشهری و … از دیگر بازیگران این سریال هستند.

 

زمان و ساعت پخش راز ناتمام

عوامل سریال راز ناتمام

امین امانی تهیه‌کننده و کارگردان این اثر است که با طرح اولیه سیدجلال‌الدین دری و با نویسندگی امین امانی، هدایت کریم‌زاده و سمانه میرعابدینی و با همکاری رحمان سیفی‌آزاد به عنوان مشاور فیلم‌نامه، تولید شده است.
تدوین حامد بردبار،صداگذاری علی نوری،آهنگسازی متن مرتضی شفیع ، جلوه‌های ویژه بصری امین ملک‌زاده،طراحی گریم محسن دارسنج از جمله عوامل این مجموعه میباشند.


1,668 بازدید

نظرات کاربران

۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.