موضوع :دانلود فیلم و سریال ، فیلم و سریال

دانلود فیلم سینمایی آباجان با لینک مستقیم و کیفیت بالا حجم کم

فیلم ایرانی اباجان به صورت کامل و غیر رایگان / منتشر شد.

دانلود فیلم آباجان

تهیه کننده و کارگردان : هاتف علمیردانی | ژانر : اجتماعی | سال ساخت : 1394 | مدت زمان 100 دقیقه | فرمت : mp4

دانلود فیلم آباجان

لینک های دانلود

دانلود با کیفیت 1080P HQ – قیمت 2500

دانلود با کیفیت 1080P – قیمت 2000

دانلود با کیفیت 720p – قیمت 1800

دانلود با کیفیت 480p – قیمت 1500

رمز فایل در صورت نیاز : LOTUSHPRD6BC9FXL5043J

دانلود آنونس فیلم – download


بازیگران : فاطمه معتمد آریا / سعید آقاخانى / حمیدرضا آذرنگ / شبنم مقدمى / فریبا متخصص / ملیسا ذاکرى / محمدرضا غفارى / محمود نظرعلیان و ماهان نصیرى

داستان فیلم : زن جا افتاده ای است که در سال های جنگ در شهر زنجان زندگی می کند. پسرش خلیل در جبهه مفقود الاثر شده اما او امیدواتر است که خلیل بازگردد.

درباره فیلم (نقد) :

« آباجان » بطور کل فاقد خط روایی مشخصی است و هربار به بهانه ای، یک موقعیت را به تصویر می کشد. شخصیت هایی که در داستان حضور دارند شباهت هایی به خانواده ویران در فیلم « ابد و یک روز » دارند و ظاهراً قرار بوده در اینجا نیز روابط افراد مشکل دار خانواده، موقعیت هایی را خلق نماید که هریک از آنها رویکردی انتقادی به وضعیت جامعه داشته باشند؛ اما در عمل هیچکدام از این اتفاقات رخ نداده.

جدیدترین فیلم هاتف علیمردانی سرشار از فریاد ها و کشمکش های بی خود و بی جهتی است که ابداً به پیشبرد فیلمنامه منجر نشده است. شخصیت ها بطور عجیب و غافلگیر کننده ای، در هر دقیقه از فیلم به جان یکدیگر می افتند و از خجالت هم در می آیند اما پس از آن فیلم آن گریبان گرفتگان را به حال خود رها کرده و سراغ موضوعی دیگر می رود تا کمی هم کشمکش و جنجال را متوجه آنان نماید.

و پس از آن هم به سراغ دیگری می رود! این روند باعث شده تا تماشاگر در حین تماشای فیلم بی آنکه پیشرفتی در فیلمنامه مشاهده کند یا در مجموع، هدف یا مفهومی را از تماشای فیلم بدست آورد، شاهد دعواهای بی انتها به همراه فریادهای گوشخراشی باشد که بی کارکرد و بی دلیل مطرح می شوند.

نکته عجیبی که در « آباجان » مشهود است، تلاش بی وقفه فیلمساز برای گنجاندن انواع و اقسام موقعیت های مصیبت در داستان بوده بطوریکه شخصیت های فیلم در یک موقعیت زمانی یکسان، فستیوالی از بحران را تجربه می کنند که بهتر می بود حداقل به تعداد محدودی از آنها پرداخته می شد و روایت داستان بر بسط و گسترش آنان متمرکز می شد. تاکید فیلمساز بر بحران مطلق بودن وضعیت خانواده آباجان، چنان غلیظ و بی کیفیت است که تاثیر معکوسی بر ذهن مخاطب می گذارد و او را پس می زند.


پخش آنلاین


تصاویر فیلم

فیلم اباجان

دانلود اباجان

دانلود رایگان آباجان


15,562 بازدید

نظرات کاربران

۱
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

Amin چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶

سلام. ببخشید میشه لینک ۲۰ دقیقه آخر رو به ایمیلم بفرستید