بازیگران سریال برادر

سریال برادر که قرار است در ایام رمضان 95 از شبکه 2 سیما پخش گردد به گفته جواد افشار کارگردان مجموعه 50 درصد ان تصویربرداری شده است.

پس از جابجایی کامبیز دیرباز بازیگر نقش اصلی سریال با حسین یاری , لیلا اوتادی که پیش از این از وی در اسامی بازیگران به عنوان نقش اصلی زن از ان نام برده شده بود جای خود را به گلاره عباسی داد.

نعمت چگینی تهیه کننده کار در مرود این تغییرات گفت : به دلیل تداخل کاری و حضور خانم لیلا اوتادی در سریال «چرخ و فلک»، این جا به جایی صورت گرفت و خانم گلاره عباسی جایگزین وی شد. از دیروز – پنجم اردیبهشت‌ ماه – هم بازی خانم عباسی در این مجموعه آغاز شد و این بازیگر مقابل دوربین رفت.

همچنین کاظم بلوچی نیز از دیگر بازیگرانی است که به پروژه اضافه شده است و یکی از نقش های اصلی سریال است

سریال برادر

در خلاصه داستان آمده است : حاج کاظم پهلوان (حسن پورشیرازی) مردی خیر و از تجار سرشناس برنج ایران است که با تأکید بر حمایت از تولید ملی، فقط در زمینه تجارت برنج ایرانی فعالیت می‌کند. او به همراه پسرش مسعود و دخترش مریم که یک روزنامه نگار پر جنب و جوش است، بر ضد واردات قاچاق برنجهای تاریخ گذشته و مسموم به ایران مبارزه می‌کند. این اقدام باعث دشمنی دلالان و قاچاقچیان این تجارت با وی شده است. دشمنان با اغفال ناصر پسر دیگر او، وارد تجارت سالم حاج کاظم شده و همین امر به وقوع ماجراهایی منجر می‌شود که …


برچسب :
3,814 بازدید

نظرات کاربران

۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.