بیوگرافی بازیگران سریال بانوی عمارت

سریال  بانوی عمارت داستان عاشقانه را در زمان قاجار روایت می کند. بازیگران معروفی همجون، غزل شاکری، رامتین خداپناهی، غزل شاکری، مینا وحید، شبنم فرشادجو و … در این سریال ایفای نقش می کنند. سریال بانوی عمارت جایگزین سریال دختر گمشده است.

سریال بانوی عمارت ملودرامی عاشقانه در مقطعی از تاریخ قاجار است که نگاهی می کند به لایه های زیرین و شرایط اجتماعی و سیاسی آن زمان. این سریال در شهرهای کاشان، قزوین و تهران فیلمبرداری شده است.

این روزها سریال بانوی عمارت و سریال بی قرار از شبکه های صدا و سیما پخش می شوند و مخاطبان از این سریال ها استقبال کرده اند.

بیوگرافی کوتاه بازیگران بانوی عمارت

در این قسمت بیوگرافی کوتاه بازیگران سریال بانوی عمارت را آماده کرده ایم.

بازیگران سریال بانوی عمارت

پانته آ پناهی ها، علیرضا شجاع نوری، حسام منظور، شبنم فرشاد جو، مینا وحید، نیکی نصیریان، مهتاج نجومی، فریدون مسرور، مریم مومن، مهری آل آقا از جمله بازیگران این سریال هستند و تاکنون همه بازیگران این مجموعه جلوی دوربین رفته اند.

بیوگرافی پانته آ پناهی ها

پانته آ پناهی ها متولد سال 1356 در تهران است. او بازیگر و منشی صحنه است. پانته آ در آلبوم شعله با تو رقصان با صابر ابر و مهیار علیزاده همکاری داشته است.

بیوگرافی علیرضا شجاع نوری

علیرضا شجاع نوری متولد 1334 در شهر شیراز است. او بازیگر و تهیه کننده است. علیرضا مدرک زیست شناسی از دانشگاه شهید بهشتی و ادبیات ایتالیایی از دانشگاه تهران دارد.

بیوگرافی حسام منظور

حسام منظور متولد 18 آذر 1359 در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل فوق لیسانس کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس می باشد، از بازیگران صاحب نام تئاتر است که کارگردانی نیز می کند و مدرس بازیگری هم می باشد

بیوگرافی شبنم فرشاد جو

شبنم فرشادجو متولد 16 بهمن سال 1356 در تهران است او بازیگر تئاتر و سینمای ایران است. او در رشته هنرهای نمایشی تحصیل کرده است و سابقه حضور در نمایش های تئاتر و همچنین تعداد اجراهای زیادی در تلویزیون و سینما دارد.

بیوگرافی مینا وحید

مینا وحید متولد 7 مرداد سال 1366 در شهر رشت است و مدرک کارشناسی ارشد تئاتر را دارد. او به دلیل بازی در فیلم دوران عاشقی به کارگردانی علیرضا رئیسیان معروف شد و این فیلم کاندید 10 سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر شد. او در سریال شهرزاد هم ایفای نقش کرده است. 

بیوگرافی نیکی نصیریان

نیکی نصیریان در سال ۱۳۸۲ در ۲۰ مرداد ماه درتهران دیده به جهان گشود . این بازیگر خردسال حالا تبدیل به دختر نوجوانی شده و در چندین سریال و فیلم سینمایی دیگر نیز بازی کرده است . درسا بازیگر خردسال سریال کمدی رضا عطاران به اسم بزنگاه که در ماه رمضان پخش شد ،  حالا ۱۳ سال دارد و دوران نوجوانی خود می گذراند و مشغول تحصیل می باشد .


3,095 بازدید

نظرات کاربران

۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.