بهناز جعفری بیماری ام اس

 پس از منتشر شدن اخباری درباره ابتلای بهناز جعفری به بیماری ام‌ اس در فضای مجازی، این بازیگر در این‌باره توضیحاتی ارائه کرد.

جعفری در صفحه اینستاگرام نوشت: «بهناز جعفری هم به بیماری آتنه فقیه‌نصیری دچار شد؛ وقتی این تیتر را در فضای مجازی خواندم دلم خواست با صدای بلند فریاد بزنم : بیماری آتنه فقیه نصیری یا من یا همۀ ما اسم دارد : «ام اس» مخفف مولتیپل اسکلروزیس است که قطعا خاطر هیچکداممان به خوبی نمی‌ماند؛ اسم قلمبه سلمبه‌ای است و احتمالا در تکرار چند باره‌اش زبانمان می‌گیرد و شاید اسباب خندۀ خود و اطرافیانمان شویم.

حالا که این قصه قرار است به نام بیماری آتنه فقیه نصیری یا بیماری بهناز جعفری یادمان بیاندازد چیست و چه شکلی است و از کجا می‌آید و چه می‌کند، وظیفه ی خود می‌دانم ضمن الصاق نامم به این بیماری، بدین وسیله نکات مهم، صمیمانه و کمی شخصی را خدمت شما سروران، عزیزان، دوستداران، طرفداران و خدایی ناکرده حاشیه‌سازان اعلام کنم و آن اینکه لطفا بنده را به غیر از شکل و شمایلی که پیش از این می‌شناختید و به خاطر می‌آوردید جور دیگری تصور نکنید. نه شاخ درآورده‌ام، نه کج شده‌ام و نه عجیب و نه غریب، من هم مثل خیلی های دیگر زندگی می‌کنم، شاید فقط کمی زودتر خسته شوم. من همچنان با پاهای خودم از پله‌ها بالا و پایین می‌روم ولی با هر قدم و هر نفس خدا را شکر می‌کنم و از این ابتلا و آگاهی از خدا سپاسگزارم.

اسفند سال ۱۳۹۳‌ متوجه‌ی علائم این بیماری در سیستم اعصاب و گردنم شدم و تحت نظر پزشک فوق تخصص مغز و اعصاب هستم. از تمام انرژی و توانم برای خوب بودن استفاده می‌کنم. از لحظات زیبای زیستن، بیشتر از قبل لذت می‌برم. نمی‌دانم کنترل یا قدرت خواستن و شور عشق و امید چقدر در بهبود یا پیشرفت این ماجرا تاثیر خواهد گذاشت و چه در انتظارم است. خوشبختانه اطلاع‌رسانی و آگاه سازی درباره این بیماری در کشورمان تکانی به خود داده و نرم نرمک واضح‌تر می‌شود. اما متاسفانه هیچکس نمی‌داند چرا در عین حال تعداد مبتلایان هم از آنسو در حال پیشرفت و این رقابت تلخ با ماست یا دنیاست! و صدافسوس که سن ابتلا به این بیماری در کشور ما هر سال پایین‌تر می‌آید. غیر از مقالات ریز و درشتی که در این باره به مدد اینترنت دستیابی به اکثرشان سهل و آسان است، سه کتابی که به شناختم از این بیماری کمک کرد معرفی می‌کنم تا با خواندنشان از چیزی نترسیم، پذیرنده باشیم و از کنار هم آرام بگذریم و به بیماری و سلامت هم احترام بگذاریم.

پس بیماری‌اى به نام بیماریِ آتنه فقیه نصیری یا بیماری بهناز جعفری وجود ندارد، ما هم مثل خیلی‌ها به بیماری «ام اس» مبتلا هستیم!»


5,617 بازدید

نظرات کاربران

۱۱
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

ماهرخ قربانی سه شنبه ۸ تیر ۱۳۹۵

انشا الله درمانش میاد وهممون خوب خوب میشیم مثل قبل ❤❤

مریم چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵

انشاا…خداهمه مریضهاروشفابده

ناشناس دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۵

خدا همه بیماران شفا بده به حق این ماه عزیز

الناز ۲۳ساله شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵

خدا شما وهمه بیمارانو شفا بده

زینب سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵

اسم بیماری رو اشتباه نوشتید…مالتیپل اسکلروزیس مخففms
انشاالله خداوند شفای عاجل نصیب همه بیماران کند

احسان دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۵

در ابتدا از خدا خواستارم همه بیمارها رو سلامتی ببخشاید
دوم اینکه من حاضرم ام اس داشته باشم اما میگرن نه ..
در کل همه مریضیها بده اما بعضیاش اسمشون خیلی بیشتر خود نمایی میکنه حالا چرا من نمیدونم

مهشید چهارشنبه ۲ تیر ۱۳۹۵

سلام جناب آقا احسان
دریای الطاف الهی بسیار وسیع تر و ژرف تر از تصور و خیال ماست
انشااله همه بندگان خدا همیشه سالم و سعادتمند بوده و از نعمات و برکات زندگی بهره مند شوند
به قول خودتون همه بیماری ها (بد) اند چه میگرن،چه سرطان،چه آلزایمر و…
امیدوارم هیچ بنده ای بیمار نباشه ولی شما هم از این دریای بیکران طلب رحمت و نعمت کنید

ماهرخ قربانی سه شنبه ۸ تیر ۱۳۹۵

هیچ وقت این حرفو نزنید منم حاضر بودم میگرن داشتم با قرص و تاریکی وسکوت سر پا میشدم میرفتم پارک با بچه هام والیبال و بد مینتون بازی میکردم .میدویدم میرقصیدم ولی خدارو شکر میکنم . خدایا شکرت که هنوز ویلچر نشین نشدم .❤❤

زهرا سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵

سلام انشاالله خداهمه مریض هاروشفابده توکل به خدا

کیمیا دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۵

امیدوارم هرچه زودتر خوب بشید هم شما هم خانم فقیه نصیری روحیه از همه چیز بهتره امیدتون به خدا باشه

پروانه شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۵

سلام آرزوی سلامتی شما وخانم فقیه نصیر را دارم ، این بیماری نیز مانند بقیه بیماریهاست ، انشاالله که به موقع تشخیص داده و برای مداوا اقدام کرده باشید من خیلی از دوستانم به این بیماری مبتلا هستند وزندگی روز مره خودشان را انجام میدهند ودارو استفاده میکنند ، بیماری برای همه پیش میاید ، فقط باید روحیه انسان خوب باشد ، من خودم به بیماری ارتریدروماتویید مزمن دچارم ولی باز شکر که نفس میکشم وبا تمام دردی که میکشم از مادرم که دارای الزیمر هست هم مراقبت میکنم شکر ، این مردم که همه چیز را بزرگ میکنند وباعث از بین بردن روحیه هستند کجایند اصلا نباید به آنها اهمیت داد فقط سعی کن خوب باشی و به آینده نگاه کن این مردم در هیچ کجای زندگی ما نیستند، دوستتون دارم وامیدوارم براحتی تحمل کنی همه ما بالاخره باید این دنیا را ترک کنیم ، خداوند بسیار بزرگ و مهربان است