ارسلان قاسمی

بیوگرافی و زندگینامه

ارسلان قاسمی بازیگر جوان سینما و تلویزیون متولد 1 خرداد 1374 در تهران می باشد و 26 سال سن دارد.

ارسلان قاسمی در سن هفت سالگی برای اولین بار جلوی دوربین رفت.او دو خواهر دارد و یک برادر.

تحصیلات : وی دارای دیپلم کامپیوتر می باشد.

شروع بازیگری : اولین سابقه بازیگری وی مربوط به سریال در چشم باد می باشد که قاسمی نقش کودکی های پارسا پیروزفر را بازی می کرد.

ارسلان قاسمی بعد از آن نیز در سریال یوسف پیامبر نیز حضور داشت و بعد از آن در مجموعه های دیگری به ایفای نقش پرداخت.آخرین تجربه او در بازیگری حضور در سریال یاور می باشد که در رمضان 1400 پخش میگردد.

ماجرای ازدواج و همسرش

مدت هاست اخباری در شبکه های اجتماعی و سایت های مختلف مبنی بر ازدواج ارسلان قاسمی با ترلان پروانه بازیگر دختر که این دو پیش از این تجربه همکاری در چند فیلم و سریال را داشته اند مطرح بود که چندین بار توسط هر دو طرف تکذیب گردید .

پریسا ابوالحسنی مادر ترلان پروانه در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران، در خصوص خبری مبنی بر ازدواج ترلان پروانه و ارسلان قاسمی گفت: این خبر شایعه ای بیش نیست و به هیچ وجه صحت ندارد این خبر باعث نگرانی من است و به واقع نمی دانم با این مسئله چه کار باید بکنم.

ارسلان قاسمی نیز به تازگی در جدیدترین مصاحبه اش با سامان گوران گفته است که او یک نفر دیگر را دوست دارد و الان در زندگی اش است و دوست ندارد اسمش را کنار ترلان پروانه بگذراند . برخی از طرفداران وی فردی که ارسلان قاسمی عاشق اوست را دیبا صالحی نام برده اند که قاسمی چندی پیش عکسی از او با خودش منتشر کرده بود.همسر ارسلان قاسمی

ارسلان قاسمی و ترلان پروانه

اینستاگرام ارسلان قاسمی : Instagram.com/Arsalanghasemi1995


کودکی ارسلان قاسمی

عکسی از کودکی ارسلان قاسمی در کنار مادرش


مصاحبه و گفت و گو با ارسلان قاسمی / همه چیز درباره ارسلان

چندتا بچه هستید؟

سه تا بچه هستیم. دوتا خواهر بزرگ تر از خودم دارم و من بچه کوچک خانواده هستم. خانواده ام همیشه دغدغه و نگرانی کار من را داشتند و همیشه زیر نظر آنها کار کردم و خیلی حواسشان به من بوده.

چه جوری حواسشان به تو بوده که سی و خرده ای کار کردی. یعنی تقریبا زندگی نکردی و فقط کار کردی؟

این تعداد کار در 10 سال بوده. یعنی سالی سه تا چهار کار داشتم.

خب این خیلی زیاد است. حتی برای بازیگر بزرگسال و حرفه ای هم که هیچ درس و مشق و کودکی و بازی و… هم ندارد، زیاد است!

خب اگر من این کارها را نمی کردم، الان نمی توانستم اینجا باشم و مثل یکسری بچه های دیگر یکی دو تا کار می کردم و بعد فراموش می شدم. همین الان هم خیلی از این کارهایم دیده نشده یا پربیننده نبوده.

بهاره رهنما من را بازیگر کرد

در خانواده و نزدیکان من کسی اهل بازیگری و هنر و… نبوده به جز یکی از پسردایی های مادرم که او هم در ایران زندگی نمی کند و از ما دور است. برخلاف اکثر بچه ها که کارشان را از تیزرهای تبلیغاتی شروع می کنند، بازیگری را از سریال «در چشم باد» شروع کردم. بهاره رهنما که دوست صمیمی و هم کلاسی دوران کودکی مادرم است مرا به دستیار آقای جعفری جوزانی، کارگردان سریال «در چشم باد»، معرفی کرد و او هم مرا برای نقش کودکی های پارسا پیروزفر پسندید. آن موقع هفت سالم بود. تجربه عجیبی بود.

به خاطر آن کار سه سال و نیم شمال بودم. برای من که بچه کوچکی بودم و قبلا هم این کار را انجام نداده بودم و «در چشم باد» هم یک کار سنگین و تاریخی بود، سخت بود. اما شرایطی هم که آقای جوزانی و آقای کاسه ساز در طول کار فراهم کرده بودند، خوب بود و از سختی کار کم می کرد. برای اولین بار بود که این حجم آدم را می دیدم و مجبور بودم با 30، 40 نفر آدم یک جا باشم و زندگی و کار کنم.

استرس داشتم و احساس دلتنگی و غربت می کردم. فقط لطفش به بچه های هم سن و سالم مثل بیتا توکلی بود که با هم بازی می کردیم و حضورشان نمی گذاشت خیلی متوجه سختی ها شوم. حتی درس خواندن ما با بچه های عادی فرق داشت. معلمی به اسم آقای رجبی که از فومن به محل استقرار ما در ماسوله می آمد و به من و بیتا توکلی و پوریا، پسر خانم متخصص، درس می داد.

بعد از فومن برگه امتحانات را می آوردند و از ما امتحان می گرفتند و بعد از فومن برایمان کارنامه صادر می کردند. ما هم خیلی اذیت می کردیم. هر روز یکی مان بهانه می گرفت و مثلا می گفت خسته ام و سر کلاس نمی روم و… امیدوارم آقای رجبی هرجا هست از سر اذیت هایی که کردیم، بگذرد.

ارسلان قاسمی

کارکردن بچه ها امری رایج و متداول نیست. اینکه تو از کودکی کار می کردی، هرچند این کار را دوست داشتی، چه تاثیری در شخصیت تو گذاشته و آیا تو مثل بچه های عادی، بچگی کردی؟

حقیقتش این است که من اصلا درکی از سینما و بازیگری در هفت سالگی نداشتم، چه برسد به اینکه به کار علاقه داشته باشم.حالا البته وقتی واردش شدم، به مرور زمان علاقه پیدا کردم. حتی خانواده ام هم اول راضی نبودند اما اینقدر دیگران به آنها اصرار کردند که بالاخره پذیرفتند و تصمیم گرفتند من بازیگر شوم. یعنی در آن سن تصمیم من نبود، تصمیم والدینم بود. اوایل حس می کردم این یک جور بازی است. اما به مرور در فضای کار متوجه جدی بودن قضیه شدم. وقتی اولین کارم پخش شد، تازه طعم شیرنش را چشیدم؛ وقتی مردم مرا در خیابان می شناختند و به من محبت می کردند. بزرگ تر که شدم، هم از این شهرت لذت می بردم و هم خود کار را دوست داشتم. الان هم که به هر حال بحث درآمد و مالی اش برایم مهم است. الان عاشق کار هستم.

بچگی ات این وسط چه شد؟

بچگی نکردم. بچگی ام از دست رفت. به هیچ وجه بچگی نکردم. الان حسرت خیلی چیزها را دارم. اما به هر حال هر چیزی یک قیمتی دارد.کارم را دوست دارم و این هزینه را برای آن پرداخت کردم، پس ناراحت نیستم.

اینکه تو بچگی نکردی و بچگی ات را با بزرگ ترها گذراندی، چه تفاوتی را بین تو و دیگران ایجاد کرده؟ مثلا دوست های تو بیشتر هم سن هایت هستند یا بزرگ ترند؟

همه دوستانم به جز دو نفر اختلاف سنی زیاد با من دارند و بزرگ ترند. آن دو نفر هم، همکلاسی های قدیمی ام بوده اند.

بیوگرافی ارسلان قاسمی

بعد از «در چشم باد» که به مدرسه عادی آمدی، مشکلی نداشتی؟

هماهنگ کردن خودم با بقیه بچه ها برایم سخت بود. از مشق متنفر بودم و عادت کرده بودم وقتی ماسوله بودیم، مشق ننویسم. لای کتاب را باز نمی کردم و فقط سر کلاس گوش می دادم و یاد می گرفتم. البته به نظرم معنی سواد فراتر از درس و کتاب و مدرسه است. به همین دلیل دیگر در دبیرستان اصلا مدرسه نرفتم و غیرحضوری درس خواندم. الان هم دیپلم کامپیوتر دارم.

چرا هنر نخواندی؟

آخر زبان انگلیسی ام خوب بود و کامپیوتر هم بلد بودم. فکر کردم این برایم راحت تر است. در ضمن دوست های نزدیکم هم کامپیوتر می خوانند و به خاطر آنها دوست داشتم من هم کامپیوتر بخوانم. الان هم دارم در یک دانشگاه غیرانتفاعی در تبریز بازیگری زیرنظر اساتیدی مثل ایرج راد، افشین هاشمی و… می خوانم. اگر هم قبول شوم به دانشگاه سراسری یا آزاد می روم. البته عاشق تنها زندگی کردن و تجربه زندگی مجردی هستم. تنهایی را کلا دوست دارم.

تو جزو نسل چهارم بعد از انقلاب هستی. نسل شما چه ویژگی ای دارد؟ تعریف این نسل از نظر تو چیست؟

نسل ما، نسلی است که بچه های آن، خیلی افکار بزرگانه دارند و بسیاری مسائل را دارند زودتر از سن شان تجربه می کند این چیزی است که من در دهه هفتادی ها می بینم و اینکه نسل ما نسلی است که خیلی در خطر است. از هر لحاظ در خطر است.

نسل شما چه می خواهد؟

این نسل افکارش را روی خواسته های خودش متمرکز کرده و به حاشیه ها کاری ندارد. این نسل چیزهایی را می خواهد که نسل های پیش از او نداشتند.

می گویند بچه های دهه هفتاد اهل فکرکردن نیستند، راحت طلب اند، اهل مبارزه نیستند و… به نظرت این حرف ها درست است؟

اتفاقا دهه هفتادی ها به نظر من خیلی هم شجاع هستند. ولی فکر نمی کنم نسل قابل اتکایی باشند و نمی توانند مثل جوان های دهه های پنجاه و شصت باشند فکر می کنم نمی توانند انتظارات جامعه و نسل های پیش را برآورده کنند. چون اصلا افکاری که ما داریم، چیزهایی است که ربطی به جامعه ما ندارد. افکار نسل من دارد به سمت چیزهایی می رود که نباید برود. 50 درصد دارند سمت چیزهایی می روند که نباید بروند. 25 درصد هم دارند راه معمولی و عادی را طی می کنند و شاید فقط 25 درصد هستند که دارند به آینده فکر می کنند.

ارسلان قاسمی و دوست دخترش

تو جزو کدام دسته هستی؟

جزو آن 25 درصدی هستم که به آینده فکر می کنند.

رای آینده چه نقشه ای داری؟

به چیزهایی که از خودم توقع دارم، برسم و خودم را در کارم اثبات کنم و اگر بتوانم و حرف گنده تر از دهنم نباشد، تلاش کنم و بتوانم اسم کشورم و مردمم را بالا ببرم. اسم ایرانی را بالا ببرم.

تو بچه خیلی خوش قیافه ای بودی. این زیبایی زیاد چه تاثیری در زندگی ات داشته و آیا باعث شادی تو شده؟

زیبایی زیاد باعث می شود آدم ها درون تو را نبینند یا خیلی دیر ببینند و اکثرا به ظاهرت اهمیت بدهند و متوجه شخصیتت نشوند. اگر من ناین زیبایی را نداشتم، اصلا ارسلان قاسمی، کودک بازیگری که مردم بشناسندش، نمی شدم. اما بعد بدون اغراق با تلاشف خودم را نشان دادم. برای من با همه بچگی ام مهم بود که شایستگی ام تحت تاثیر زیبایی ام قرار نگیرد و زیبایی را فقط یک شانس می دانم و می خواهم هنرمند و بازیگر واقعی باشم. برایم مهم است زیبایی باعث نشود خودم را فراموش کنم و به روح و ذهنم نپردازم و بی اهمیت باشم. نمی خواهم یک آدم زیبای پوچ باشم و پشت چشمان زیبایم هیچ چیز نباشد.

چه مسیری برای خودت ترسیم کرده ای و می خواهی به چه چیزهایی در کار و زندگی ات برسی؟

اول اینکه در کارم دوست ندارم فقط به ایران محدود شوم و دوم اینکه دوست ندارم جای کسی یا شبیه کس دیگری باشم. می خواهم جایگاه خودم را داشته باشم. در زندگی هم می خواهم به جایی برسم که بتوانم رفاه خودم و خانواده ای که در آینده تشکیل می دهم را تامین کنم و برای خودم و آنها آینده امن و راحتی بسازم.

عکسهای ارسلان قاسمی

تجربه تئاتر با رحمانیان

بعد از «در چشم باد» سر سیرال «حضرت یوسف(ع)» رفتم. خیلی خوش شانس بودم که دوتا کار اولم، کارهای سنگین فاخر و تاریخی بودند. هرچند هر دو آنها بعد از سومین کارم پخش شدند و مردم مرا اول در سریالی برای گروه کودک و نوجوان دیدند. در «حضرت یوسف(ع)» نقش کودکی بنیامین برادر آن حضرت را بازی می کردم. بعد از آن در «صد و یک راه برای ذله کردن پدر و مادرها» بازی کردم که کار سومم بود اما اولین کاری بود که از من پخش شد.

آن موقع چهارم دبستان بودم. بعد از آن تا امروز نزدیک به سی و خرده ای کار انجام دادم. تا حالا سه تا کار تئاتر بازی کردم. اولین کارم یک تله تئاتر به کارگردانی محمد رحمانیان بود. بعد در تئاتر موزیکال «این فصل را با من بخوان» که کاری هفت پرده از حسین پارسایی با موسیقی مجید انتظامی بود بازی کردم.

بیتا مثل خواهرم بود

بیتا توکلی، دوست و هم بازی خوب مان در سریال «در چشم باد» بود که متاسفانه در سانحه رانندگی فوت کرد. همان موقع که بیتا فوت کرد یک روز مجید حیدری نیا، یکی دیگر از هم بازی هایم، به من زنگ زد و گفت فهمیدی بیتا مرد؟ با ناباوری گفتم چی؟! کدام بیتا؟! باورم نمی شد دارد درباره بیتا توکلی حرف می زند. گفت: بیتا توکلی دیگر. گفتم: شوخی نکن. می خواهی من را اذیت کنی. گفت: نه بابا، باور نمی کنی از تلویزیون ببین. خبرش را دارند می گویند. این را گفت، گوشی از دستم افتاد، شوک شده بودم. یک هفته حالم این قدر بد بود که فقط توانستم در مراسم هفت بیتا شرکت کنم. دقیقا مثل خواهرم بود. با هم بازی می کردیم و با هم درس می خواندیم. واقعا مثل خواهر و برادر بودیم.

ارسلان قاسمی

سریالهای ارسلان قاسمی

۱۳۹۵ آرام می‌گیریم
۱۳۹۲ هفت سنگ
۱۳۹۲ هوش سیاه ۲
۱۳۹۰ تا ثریا

۱۳۸۹ فاصله‌ها
۱۳۸۸ هوش سیاه
۱۳۸۷ یوسف پیامبر
۱۳۸۷ در چشم باد

عکس جدید ارسلان قاسمی در سال 1400

فیلمهای سینمایی ارسلان قاسمی

هشتگ
۱۳۹۵ ماه گرفتگی
۱۳۹۱ رسوایی
۱۳۹۱ نفوذ (مجموعه اینترنتی)

۱۳۸۷ تاکسی نارنجی
۱۳۸۷ کلانتری غیرانتفاعی
۱۳۸۶ جعبه موسیقی

۱۳۸۴ خاک سرد
۱۳۸۴ شام عروسی

بیوگرافی ارسلان قاسمی و همسرش


142,238 بازدید

نظرات کاربران

۱۵۸
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

ناشناس سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲

سلام
میگما خوش باحال اون کسی ک تو عاشقشی♡

AILAR سه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱

جررر فق نظرات کابرا رو پایین ببینی
ع خنده دل درد گرفم هر کی ی چی بلغور کرده

نازنین شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱

عاشقتم دوست دارم یه بار از نزدیک ببینمت بعد اگه بمیرم ایراد نداره دوست دارم خوش قیافه ترین من نازنین هستم ۱۳ ساله از بروجرد من شمارو در فیلم پیشونی سفید و یاور و درچشم باد و هفت سنگ و یوسف پیامبر و هوش سیاه دیدم عالی هستی ماشاالله بهت

ناشناس شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰

خیلی بد ریختی کوتاه قد لب کلفت چشم گربه ای حال بهم زن ازت متنفرم

ناشناس شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲

سعی کن به کسی الکی توهین نکنی احمق

هانیسا دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰

تو خیلی مهشری

❤❤❤❤❤

ناشناس چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰

سلام آقای ارسلان قاسمی من بازی شمارا در در چشم باد و یاور، آرام میگریم وهشتک و آنچه مردها درباره زنان نمی‌دانند دوست داشتم من شما دوست دارم دوست دار شما حدیث الهی ۱۴ ساله از شیرازمن در اینستاگرام هم بهشما پیام داده ام ولی عکس پدرم روی آن است و اسم پدرم هم رضا الهی است من واقعا شمارا دوست دارم عاشقتم عمرم خیلی دلم برات تنگ شده

asrin جمعه ۷ آبان ۱۴۰۰

وااااااای که چقد شبیه منه ارسلان

ناشناس سه شنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۰

باسلام
آقا ارسلان امید وارم همیشه خوب و سرحال باشید
زندگی خوبی را سپری کنید
دوست دارم بدانم که شما با چه کسی ازدواج خواهد کرد
دوستتان دارم تا ابد❤

ناشناس یکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰

سلام آقای ارسلان قاسمی
به نظر من شما بسیار خوب بازی می کنید و امیدوارم همیشه موفق و سربلند باشید
من هم به بازیگری علاقه مند هستم

محمد چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۰

بشدت مغرور و نچسب

کیانا جمعه ۵ شهریور ۱۴۰۰

خیلی دوستون دارم

ناشناس جمعه ۵ شهریور ۱۴۰۰

سلام آقای ارسلان قاسمی خیلی دوستون دارم وهمیشه آرزوی موفقیت براتون میکنم

ادرینا چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۰

عاشقتم عزیزم ❤️❤️

ناشناس سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۰

بدک نیستی بهتر ازین هم می تونی بشی

زهرا نصیری دوشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۰

ارسلان قاسمی بازیگر معروف و‌ خوبی هستند و خیلی عالی بازی نیکنند انشاالله که همیشه موفق باشند.

گلی سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۰

ارسلان دوست دارم

مک شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰

اسلان قاسمی عالی بازی کردیی

ارشین دختر کرمانی دوشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۰

خوب بازی می کنید اقای ارسلان قاسمی براتون ارزوی موفقیت و خوشبختی می کنم

یاشار سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱

دلت بخاد

ناشناس شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۰

خیییلی مغروری
دوستان زیاد بهت توجه میکنن

ناشناس پنج شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۰

خداحفظت کنه برای خانوادت ان شالله تو هر زمینه ای موفق و پیروز باشی

هلنا شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۰

این بشر چه چشمی داره ! از مرد های چشم سبز خیللللیییییی خوشم میاد کلا خیلی خوشم میاد ازش .

زهرا محمودی جمعه ۲۷ فروردین ۱۴۰۰

من محمودی هستم وارسلاقاسمی را خیلی خیلی دوست دارم و امیدوارم که یه روزی ببینمش

تنیان چهارشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۰

منم چشم سبزهستم بیا رل بزنیم زهراجون ازمنم خوشت میاد

❤O❤ یکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹

سلام ارسلان کارت عــالـــی ❤❤

منم به شدت عاشق بازیگری هستم اما کسی را ندارم با پارتی منو وارد بازیگری کنه
لطفا کمکم کنید تا به آرزوم برسم

با تشکر ❤

❤O❤ یکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹

عــــــــالـــــی

من عاشق بازی های شما هستم

عاشقتم ❤

❤❤❤❤ دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۹

من کلا بازیگری رو خیلی خیلی دوست دارم. و خیلیا چشم هاتون دوست

ناشناس یکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۹

بازی تون که عالیه! مصاحبه تون هم عالیه…به امید خدا بزرگ تر دیده بشین

ناشناس سه شنبه ۹ شهریور ۱۴۰۰

سلام آقای قاسمی من خیلی بازی های شمارادوست دارم وهمیشه برای شما آرزوی موفقیت دارم امیدوارم هرجا که هستید سالم وسلامت باشید

السا پنج شنبه ۴ دی ۱۳۹۹

داداش بازی تون عالی هست مـوفق باشین

ناشناس شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۹

من که دوست دارم فقط یه باربکنمت دیگه بعدش مردمم مهم نیست

ناشناس چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹

چرت بوددد

نسی جمعه ۲ آبان ۱۳۹۹

ب نظر من هیچیش جذاب نبس

نسی جمعه ۲ آبان ۱۳۹۹

بروبابا

رزیتا پنج شنبه ۱ آبان ۱۳۹۹

عااااااااالییییی هستی ارسلان جون عاشقتم عزیزم

عسل جوون جمعه ۱۱ مهر ۱۳۹۹

خیلی خوبی ولی چهرت نشون میده یکم مغروری عزیزمن ی لبخند بزن ن اینقدررر……

یاسی سه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۹

خیلی با مزه و بانمکی دوست دارم بازیگر جذابی هستی

ژینا چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۹

خداییش خوشگلی . بازیکن خوبه ‌‌ عالی هستی . تو نقشت غرق میشی حین بازی . در کل عالی هستی از بچگی فقط دنبال فیلم های هستم که تو توش باشی . موفق باشی ارسلان .به راهت ادامه بده موفق میشی

ناشناس دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۹

منم ارسلان قاسمی رو خیلی خیلی دوست دارم امیدوارم یه روزی دستاشو بگیرم و علاقه خیلی خیلی زیادی هم به بازیگری دارم

فاطی جون پنج شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۹

خعلی عاشقتم جیگر

ساینا یکشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۹

سلام ارسلان جان.
من عاشق بازی، تیپ، قد، هیکل و…
شمام.
از طرفدارای خیلی پایدار شمامـ.
میخواستم اگه میشه شمارتونو تو سایت بزارین.
ممنون میشمـ
با تشکر.
سایناقاسمی هستم از تهرانـ ۲۲

selva شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۹

goodd

نازی جمعه ۲۰ تیر ۱۳۹۹

من از بازی هایی که میکنین خوشم میاد مخصوصا در سریال خواب زده

مژگان پنج شنبه ۵ تیر ۱۳۹۹

بازیگر خوبی هستید و من بازیتون رو دوست دارم…واستون آرزوی موفقیت بیشتر رو میکنم

ناشناس دوشنبه ۲ تیر ۱۳۹۹

عاشقتم ارسلان
من تیپتو خیلی دوست دارم و شخصیتی جالب داری
من عاشق رنگ چشاتم

اناهیتا دوشنبه ۲ تیر ۱۳۹۹

ارسلان جووون من عاشقتم خیلی دوست دارم طرفدار دو اتیشه اتم امیدوارم تو عمرم حداقل یه بار ببینمت

اسلان خو ب بازی کر ده من عقشم یکشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۰

وتو آ رام می گیرد م باور خوب باز ی کر دیم

ناشناس جمعه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

جالب بود

مهلا سه شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹

خیلی بازیگر مزخرفی هستی خیلیییی ومن واقعا نمیدونم طرفدارات چیه تو رو دوست دارن اخه هیچی نداری

عسل جوون جمعه ۱۱ مهر ۱۳۹۹

ن بابا اگه اینجووریه ت چرا پیگیرشی

ثنا شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹

راسته میگه خدای حرفتو دوست داشتم

هستی چهارشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۹

عالی تو عالی

زهرا همتی پنج شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۸

سلام آقای ارسلان قاسمی اگر بخوتم دربارهی بازیتون بگم عالی هستید
ومن هم کار تاتر میکنم درسته ۱۴سالمه اما عاشق بازیگریم و امیدوارم یه روزی
در سینما و تلوزیون حضور داشته باشم

ستایش سه شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۸

اقای ارسلان قاسمی شما خیلی خوب بازی میکنین وخیلی هم با احساس.وقتی که فیلم در چشم باد رو دیدم متوجه بازیگری خوبتون شدم ودرکتون میکنم که نتوانستید بچگی کنید از نظر من همه چی که به زیبایی نیست!!

ریاکا پنج شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۸

با این که من یه دخترم و ۱۳ سالمه بازم دلم می خواد بازیگر بشم …
من از ۶ ساله گی فیلم های شما رو نگاه می کردم مخصوصا فیلم سینمایی هشتگ ….

آمین چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۸

بازیگریت خوبه
قدو هیکل نداری فقط چشات قابل تحملت کرده

مهسا جمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۸

عالی هستی ارسلان جون

آمین چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۸

نه قد داری نه هیکل فقط چشات خوشگله
بازیگریتم خوبه در کل قابل تحملی

درسا دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

دقیقا عاشقتم میخوام یع روزی دستاتو بگیرم و فشارش بدم عزیزم

خاک تو سرت عاشقش هستی او به تو فکر هم نمی کنه شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۹

من از هر چی بازیگره بدم میاد

عسل جوون جمعه ۱۱ مهر ۱۳۹۹

والا

سارا یکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸

نمیدونم چی بگم واقعا خیلی دوستون دارم وقتی ۶سالم بود شام عروس دیدم ازاون سال تا الان ک ۱۹سال دارم واقعا از ته قلبم همون حس ودارم و طرفدارتونم

ناشناس شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۹

واقعا دمت گرم عجب حرفی زدی

آرمیتا یکشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۰

من عاشق ارسلان م بخاطر شخصیتش قیافش بازیش از همه نظر نفسه امید وارم بتونم ببینمتون و باهاتون در یک فیلم بازی کنم حتمی این اتفاق بیوفته دعا کنین ارسلان خیلی نفسه شیرین زبونه مهربون دست و دل باز و خوش برخورده به‌به کیف کردم

روژین شنبه ۶ مهر ۱۳۹۸

من خیلی ارسلان قاسمی را دوست دارم

بنیامین دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸

متن نظر خود را بنویسید… سلام دوست خوب نقش خوبی بازی کردی وبراش زحمت کشیدی ومشکلات رو پشت سرگذاشتی من می خواهم مرا راهنمایی کنی که چطور به بازیگری دست پیداکنم

ایلین غراوی یکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۸

سلام آقای ارسلان قاسمی امیدوارم حالتون خوب باشه من آیلین یاپنگ غراوی هستم ۱۵ ساله هستم یکی از طرفداران شما یه چیزی بگم بازی شما عالی هست خیلی خوب بازی میکنیدامیدواررم همیشه در زندگیتون شاد و پیروز باشید عاشقتونم خداحافظ

شیوا پنج شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۸

من عاشق ارسلان قاسمی هستم دوست دارم امید وارم هرچه زوتر شما رو ببین

Mehrsa چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸

بازیگره خوبی هستید

Nafas چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۸

تنها چیزی که میتونم بگم توعالی هستی❤

ناشناس یکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸

عالی بودی

نازنین جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۸

باشه

ناشناص چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸

عالی

ناشناص چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸

دوست دارم یک روز دستاتونو بگیرم

ناشناس چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸

جان

امیر پنج شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۸

حال به هم زن

پانته آ دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۸

بی ادب

ناشناس شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸

خودتی

گلاره شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۸

من از ارسلان قاسمی خیلی خوشم می آید

ناشناس دوشنبه ۲ تیر ۱۳۹۹

بی ادب

سروناز سه شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۸

ارسلان قاسمی من عاشق شما هستم و آرزوم دارم شما رو ببینم
اگه ابن اتفاق بیفته من دیگه هیچی نمی خوام حتی دارم به خاطر شما کلاس بازیگری می رم

شیوا شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۸

اقای ارسلان من عاشق تیپ شما هستم و عاشق تونم ❤❤

حنانه دوشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۸

خیلی جذاببببببببببببببببی عشقم. خیلی دوسسسست دارم

نازنین یکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۸

واقعا خیلی خوب بازی میکنی من که عاشق بازی هات شدم
باریکلاااااااااااااااااااااااااااتات

ترلان دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۸

عالیه هستی بینظیری

زهرا شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۸

بازیگریت خوبه .
عاشقت نیستم . ولی از تیپ و قیافت خوشم میاد .
و اینکه تنها ایرادی که داری اینکه که قدت خیلی کوتاهه .

سوزانه دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

سلام من دختر ۱۷ ساله هستم که تا امروز اسم شما را نمی دانستم فقط در هر جای می گفتم پسری است در تهران که از زیبای کم ندارد اما وقتی از من می پرسیدن اسمش چیست می گفتم نمی دانم
اما الان می گویم که من واقعا عاشق شما و کارهایتان هستم من علاقه زیادی به بازیگری دارم اما می دانم که هیچ وقت به ان نمی رسم

فاطمه پنج شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۸

آقای قاسمی من یکی از طرفدارهای شما هستم تو عالیییییییییییی هستی منم خیلی علاقه دارم بازیگر بشم

احمد غفوری سه شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۸

واقعا حال به هم زنی

فاطمه چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸

آقای قاسمی من شما را دوست دارم و تمام سریال های شما را دیده ام

z پنج شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۸

ارسلانlove

مبینا یکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸

من عاشق شما هستم واقعا خوب بازی می کنین با ارزوی موفقیت

آسانا دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹

خیلی عالی بازی میکنین

Suyang جمعه ۳۱ خرداد ۱۳۹۸

سلام.اقای قاسمی درچند سال اینده منتظرم بابازی درکنارخودتون باشین.

Gole khande چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸

بازیگر بی نظیری هستی و اینکه خیلی دوست دارم❤❤❤❤❤

علی جمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۸

سلام من عاشق ارسلان قاسمی دوست دارم عشقم

ناشناس دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸

من عاشقتم عشقم

ناشناس دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸

من عاشقتم عشقم

roza دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸

خیلی دوست دارم انشاالله یه هرجی میهوای برسی موفق یاشییییییی عربرمممم

خوشمل شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸

بنظرم شما از همان اول بسیار جذاب وارد سینما شدید امیدوارم موفق باشید

roza دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸

خیلی خوشکلیییییییییی عاشقتمممممممم

ناشناس دوشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۸

سلام دوستت دارم تو بی نظیری

محدثه یکشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸

موفق باشی❤

اولوین شنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

واقعا کار هاتون عالیه انشاالله موفق باشید امیدوارم شما را در سینما ببینم

fatemeh سه شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۷

شما بازیگر فوق العاده ای هستی کاش من هم بازیگر بودم خیلی به این کار علاقه دارم

محمد امین پنج شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۷

خیلی بازیگر مزرخفی

مهتا دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۸

حق نداری دربارش اینجوری بگی

یاسین پنج شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۸

حرفت طلاس داداش
نمیشه که با قیافه بازیگر خوبی بود

ناشناس چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۹

کسی نظر تورو نخواست

Mona سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹

از نظر شما مظخرفه اما برای ما عشقه

ثنا شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹

همه این ها که دوستش دارند فقط با قیافش فعمیدند که بازیگر یانه ولی بازیگر یعنی نوید محمد زاده یا طناز طبا طبای

Zahra یکشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۷

باسلام،می خواستم بگم که شماازهمه نظرعالی هستیدامیدوارم من هم درآینده مثل شمافردموفقی شوم.باسپاس!

Zahra یکشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۷

باسلام ،شماهمیشه درداخل همه چیزعالی بودید،وحرف هایی هم که دربالازدیدواقعاًعالی بود وامیدوارم درزندگی خودفردموفقّی باشید،ممنونم ازشماکه به این خوبی بازی می کنیدخوشحال میشم که من هم درآینده مثل شمافردموفقّی شوم .باسپاس!

ناشناس یکشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۷

موفق باشی

نرجس پنج شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۷

نظر دیگه نمیخواد شما فوق العاده بودید بازهم موفق باشید

ملیکا چهارشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۷

من‌قبلا‌همیشه‌ظاهر‌و‌تیپ‌شما‌رو‌میدیدم‌اما‌وقتی‌بیو‌شما‌رو‌خوندم‌واقعا‌از‌طرز‌فکرتون‌خوشمم‌اومد

ناصر شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۸

سلام.داداش خیلی عاشق خودت و کارهات هستم از زاهدانم…میخواهم باهات ارتباط برقرار کنم چطور میشه خواهش میکنم شمارهتو بده…

عسل یکشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۸

بازیگر خوبی هستی

لیلی پنج شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۷

عاشقتم

,vida چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷

واقعا حرفات جالب بود آقای ارسلان خوشتیپ خیلی عاشقتمم.امیدوارم منم ب آرزوم برسم و بازیگر شوم

ryhnh شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷

فوق العادل ای ارسلان خیلی باحالیه دمت گرم

شیرین جمعه ۲۰ مهر ۱۳۹۷

جالب بود

۰۹۱۰۰۳۵۱۰۹۶ دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷

آقای قاسمی من فیلم ها و سریال های شمارا دوست دارم دلم میخواهد بازیگربشوم

مریم جمعه ۱۳ مهر ۱۳۹۷

عشقیییییییی

زهرا پنج شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۸

دوسش دارم

Hani❤ سه شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷

چرت وپرت مجرد هنوز
خیلی دوست دارم
عاشقتم❤

Atena جمعه ۱۶ فروردین ۱۳۹۸

ولی عاشقه

ملی شنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱

بله مجرده خیلی شایعه هم درمورد اون و ترلان پروانه گفته شده

لارا دوشنبه ۹ مهر ۱۳۹۷

عاشقتم عمرمی از توخوشتیپ تر ندیدم

Atena جمعه ۱۶ فروردین ۱۳۹۸

ازنظربازیتون بدون اغراق میگم معمولیه.ولی من مطمعنم همین روندی که درپیش گرفتین عالیه وبه درآینده ی نزدیک ی فردمحبوب ومجرب خواهیدشدچون استعدادفوق العاده ای دارین…واینوهم بگم که ازبچگی که بازی میکردین عاشقتون بودم…انشالله خوشبخت بشین❤

امیرحسین سه شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸

سلام.من به شخصه کارای شما رو دوست دارم و دنبال میکنم و امیدوارم در آینده ای نه چندان دور پیشرفت روز افزون جنابعالی رو در عرصه هنر به عینه ببینم.موفق و موید باشید

sanaz شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۸

سلام.فوق العاده عزیزم مثل همیشه دوست دارم ولی یه چیزی چجوری میشه باشما ارتباط بزقرار کنم

ناشناس یکشنبه ۸ مهر ۱۳۹۷

آقای قاسمی سلیقتون عالیه انشا الله همیشه موفق باشید

ستاره سه شنبه ۳ مهر ۱۳۹۷

اقای قاسمی دنیا اصلا بدرت نمیخوره من فکر میکردم سلیقتون بهتر از اینا باشه

الهام یکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۸

عاشقتم ارسلان

ستاره جمعه ۳۰ شهریور ۱۳۹۷

واقعا فوق العاده ای موفق باشی

ناشناس جمعه ۲۷ فروردین ۱۴۰۰

من محمودی هستم وارسلاقاسمی را خیلی خیلی دوست دارم و امیدوارم که یه روزی ببینمش

ناشناس یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۷

نظر خود را بنویسید …آقای قاسمی چطورمیشودباشماارتباط برقرارکرد؟باکمال تشکراگرجواب بدهید

ناشناس شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸

خیلی عالی خدا کنه من هم مثل شما بازیگری محبوب بشم مرسی

یگانه پنج شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۸

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ تو هیچ وقت مث اون نمیشی

ترانه چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۷

ارسلان عشقی

ناشناس پنج شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۷

بد نیست

مائده شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۷

به نظرم خوب بود ارسلان قاسمی امیدوارم موفق باشید

ناشناس شنبه ۴ آبان ۱۳۹۸

سلام ارسلان جونم من خیلی دوست دارم از نزدیک تورو ببینم درضم تو خیلی عالی هستی

السا یکشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۷

واقعا ارسلان از همه نظر عالیه

رویا یکشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۸

ارسلان از همه نظر عالیع

مبینا سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷

ارسلان اصلا این دیبا به درد نمی خوره

ناشناس دوشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸

مزخرفی داداش

غریبه یکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸

داره برا خودش راه باز میکنه

عشقش پنج شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۸

عالی

کیانا پنج شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۸

عاشقی رو از تو یاد گرفتم☺☺

ناشناس سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸

شما عالی هستید

ناشناس یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹

سلام ارسلان قاسمی من خیلی بازی میکنی خیلی دوست دارم وجذابم هستیدخیلی دوستون دارم

غریبه چهارشنبه ۴ تیر ۱۳۹۹

ویییییی . من ک تا قیافش رو میبینم . حالم به هم میخوره . تیپش هم مزخرفه

selva شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۹

noooooooooooooooooooooo

زینب سه شنبه ۲ شهریور ۱۴۰۰

سلام‌ارسلان‌خوبی‌راستش‌بخوای‌من‌خیلی‌از‌بازیگریت‌خوشم‌میاد

زیبا سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱

مرخرف