موضوع :اخبار سینما ایران

فیلم ارادتمند نازنین بهاره تینا

 

نسخه اولیه فیلم کاهانى تحویل ارشاد شد

نسخه اولیه فیلم “ارادتمند؛ نازنین، بهاره، تینا” جدیدترین ساخته سینمایی عبدالرضا کاهانی جهت اخذ پروانه نمایش تحویل سازمان سینمایی شد.

بازیگران فیلم ارادتمند نازنین بهاره تینا

زمان اکران : سعید خانی تهیه‌کننده این فیلم با اعلام این خبر گفت: نسخه اولیه فیلم در 85 دقیقه تحویل وزارت ارشاد شد و تلاش می‌کنیم فیلم را در تابستان اکران کنیم. وی ادامه داد: مراحل فنی فیلم تا پایان اردیبهشت‌ماه به پایان می‌ رسد و “ارادتمند؛ نازنین، بهاره، تینا” آماده نمایش می‌ شود.

داستان فیلم ارادتمند نازنین بهاره تینا

فیلم تازه کاهانی داستان سه دختر به نام های تینا، بهاره و نازنین است که درگیر اتفاقاتی می شوند. سه دختری که نقش های آن را مهناز افشار، طناز طباطبایی و آیدا ماهیانی بازی می کنند. ترکیبی که برای اولین بار است درکنار هم قرار می گیرند و به نظر می رسد برای مخاطب جذاب باشد.

مهران غفوریان، سیاوش چراغی پور، مجید جوزانی، اشکان مهری، سعید عطائیان،پانته آ سیروس، امیررضا رنجبران، میلاد گهواره چی، محمدشهبازی، صحرا اسداللهی، رادین عطائیان و سحر دولتشاهی دیگر بازیگران این فیلم  می باشند

تکمیلی :

محمدحسین لطیفی عضو شورای صدور پروانه نمایش  گفت: فیلم «ارادتمند، نازنین، بهار،تینا» به هیچ وجه جای اصلاح ندارد چراکه سوژه فیلم از ابتدا تا انتها مشکل دارد.

محمدحسین لطیفی عضو شورای صدور پروانه نمایش، در پاسخ به این سوال که آیا اکران فیلم جدید عبدالرضا کاهانی به نام «ارادتمند نازنین، بهاره، تینا» منتفی است؟
گفت: عدم صدور پروانه نمایش برای این فیلم نظر همه اعضای شورای پروانه نمایش است، البته همه در این شورا دوست دارند که این اتفاق رخ ندهد و هیچ فردی در این شورا وجود ندارد که علاقه مند به توقیف فیلمی باشد و همیشه به دنبال اصلاح هستند، ولی در مورد فیلم آقای کاهانی جمع نظرات این است که امکان اصلاح برای این فیلم وجود ندارد.
وی در پاسخ به این سوال که هیچ راهی برای اصلاح فیلم وجود ندارد؟ گفت: کل چیزی که در فیلم است یعنی سوژه فیلم از ابتدا تا پایان مشکل دارد، البته من به عقاید و نوع ساخت فیلم ها احترام می گذارم، ولی اگر کاری از دستم بر می آمد بعنوان یک هم صنف مطمئن باشید که دفاع می کردم، ولی احساس می کنم نمی توانستم و ابزاری برای دفاع از فیلم «ارادتمند نازنین بهار تینا» نداشتم.

عضو شورای پروانه نمایش در پاسخ به این سوال که آیا آقای کاهانی اعتراضی به شورا داشته اند یا خیر؟ گفت: احتمالا اعتراض کرده اند و شاید راهی برای اکران فیلم پیدا کنند، ولی در این لحظه نظر همه دوستان در این شورا عدم اکران این فیلم است.

مهناز افشار، طناز طباطبایی و آیدا ماهیانی  سه بازیگر اصلی این فیلم هستند و مهران غفوریان، سیاوش چراغی پور، مجید جوزانی و سحر دولتشاهی دیگر نقش های اصلی این فیلم را بازی می کنند.


7,275 بازدید

نظرات کاربران

۷
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

ناشناس پنج شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۵

جای تو رو تنگ کرده

بابک سه شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵

این آیدا ماهیانیه جالبه از کجا پیداش شده؟ واقعا درس بازیگری خونده؟ یا از راه دیگه وارد دنیای بازیگری شده ……..خدا داند……

حمیدرضا دوشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۵

درسته منم همینطور فک میکنم اصن عجیب غریب وارد میشن نمونش همین بازیگر غزل شاکری نقش آذر تو شهرزاد یاهمین نسیم ادبی بازیگر نقش حمیرا یا نهال دشتی بازیگر نقش میترا اینا ازکجا اومدن

یلدا سه شنبه ۱ تیر ۱۳۹۵

غزل بچگیاش مجری برنامه کودک بوده مث اینکه گلنارم بوده اسمش گویا

یاس سه شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵

ببینیمو تعریف کنیم.
امیدوارم که خوب باشه

الناز شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۵

دوست عزیز این افرادی که نام بردید سالهاست دارن درس بازیگری میخونن و تمرین و تلاش بسیار زیادی کردن. نمونش خانم ادبی که من از نزدیک در جریا تلاشها و کارهاشون بودم. در هر صورت این ادبیات برای صحبت کردن در مورد دیگران اصلن درست نیست

حمیدرضا دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵

تو فیلمایی که خانم طباطبایی کارکنن حتما جالبه چون همه ی کارهاش عالیه