موضوع :عکسهای شقایق فراهانی

شقایق فراهانی عکس جدید از شقایق فراهانی تصاویر شقایق فراهانی گفتگو با شقایق فراهانی

شقایق فراهانی که این روزها سریال “مادرانه” را ویژه ماه رمضان آماده پخش دارد از همبازی شدن با مادرش در این مجموعه خبر داد.
شقایق فراهانی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار مهر درباره سریال “مادرانه” که قرارست شب*های ماه رمضان از شبکه سه سیما روی آنتن می*رود، گفت: این سریال دارای داستان جذابی است و چندین ماجرا در این مجموعه رخ می*دهد که به دلیل مضمون اجتماعیش موجب همذات*پنداری در مخاطبان خواهد شد.

این بازیگر سینما و تلوزیون درباره اولین حضورش در سریال مناسبتی ویژه ماه رمضان نیز توضیح داد: چند سالی بود که به دنبال حضور در چنین مجموعه*ای بودم و خوشبختانه “مادرانه” را به دلیل فیلمنامه قوی*ای که داشت پذیرفتم. در این اثر من نقش دختر، مادر واقعی خودم (فهیمه رحیمیان) را بازی می*کنم که این سبب تبادل انرژی بیشتر و در نتیجه کار بهتر می*شود.

فراهانی در مورد همکاری با جواد افشار کارگردان این سریال بیان کرد: همکاری با افشار تجربه خوبی بود. او کارگردان با اقتداری است و روی کارش تسلط دارد.

شقایق فراهانی درباره حضور بازیگران مطرحی چون لعیا زنگنه و مهدی سلطانی در این سریال گفت: من وقتی شنیدم قرار است لعیا زنگنه در این سریال حضور دارد بسیار خوشحال شدم. من شیفته بازی وی هستم و به نظرم لعیا زنگنه از بهترین هنرپیشگان زن ایران محسوب میشوند. البته حضور بزرگان دیگری چون مهدی سلطانی باعث میشود سریال “مادرانه” کار خوبی باشد.
وی درباره اینکه برخی معتقدند سریال “مادرانه” به دلیل مضمون آن که به آسیب*های اجتماعی می*پردازد و برای پخش در ساعات پس از افطار مناسب نیست، توضیح داد: ما هم در تلویزیون هم در سینما آثار مختلفی از طنز تا جدی داریم و مخاطبان متناسب با سلیقه*شان می*توانند از بین آنها انتخاب کنند و فکر نمی*کنم موضوع سریال “مادرانه” باعث کاهش اقبال مخاطبان به این مجموعه شود.
فراهانی در پایان درباره نقشی که در این سریال مناسبتی ایفا کرده است نیز گفت: من نقش یک مدیر مدرسه را بازی میکنم و ترجیح میدهم مردم در طول پخش سریال با این شخصیت آشنا شوند.
مجموعه “مادرانه” به کارگردانی جواد افشار و تهیه*کنندگی محمدرضا شفیعی و بازیگرانی از جمله مهدی سلطانی، سید مهرداد ضیایی، عباس غزالی، شقایق فراهانی، لعیا زنگنه، شهین تسلیمی، هستی مهدوی فر و با نویسندگی سعید نعمت الله در شب های ماه رمضان ساعت ۲۱ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.


11,293 بازدید

نظرات کاربران

۳
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

سجاد سه شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۲

خیییییییییییییلللللییییی بدههههههههههههههههههه

ایدا1215 دوشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۲

معلومه سریاله خوبیه ک هم لعیا زنگنه هم شقایق فراهانی توش بازی میکنن….

فاطی دوشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۲

یعنی مادر واقعی شون بازی میکنن

جه جالب !!!!