موضوع :دنیای هنرمندان

مهنان نوروز 92

روزها و ساعات منتهی به تحویل سال تنها زمانی هستند که می توان در میان شبکه های تلویزیون رقابت واقعی برای جذب مخاطب را دید. در همین زمان به دلیل برداشته شدن برخی از خط قرمزها می توانیم چهره های خاصی را در قاب تلویزیون می بینیم.سازندگان این ویژه برنامه ها برای اینکه بتوانند به نسبت شبکه های ماهواره ای موفق تر عمل کنند همه تلاششان را می کنند و بازیگران و خواننده ها و چهره های سرشناس کشور را به برنامه خود دعوت می کنند.در این بین حضور خواننده ها جذابیت هر برنامه ای را دوچندان می کند چرا که معمولا آنها با دست پر به استقبال عید نوروز می روند و از آهنگهای جدیدشان در تلویزیون رونمایی می کنند.امسال هم قرار است بزرگان موسیقی از طریق تلویزیون پیام شادی و عشق را به خانه های میلیونها ایرانی برسانند و میهمان لحظات ناب تحویل سال نو ایرانیان باشند.البته یکی از نکات ویژه برنامه های امسال این است که این برنامه از شنبه 26 اسفند91 آغاز شده اند و تا بعد از تحویل سال92 ادامه خواهند داشت.

   شبکه یک و فصل نو

«فصل نو»عنوان عیدی مسئولین شبکه اول سیما است که پخش آن از صبح شنبه 26 اسفند ماه آغاز شده است و روز 30 اسفند از ساعت 6 الی 16 روی آنتن شبکه یک خواهد بود.«علیرضا افتخاری»،«مازیار فلاحی»،«علی لهراسبی»،«خشایار اعتمادی»،«مجید اخشابی»،«عبدالرسول کارگشا»،«فریدون بیگدلی»،«محمدرضا صنعتگر» و «محمد عبدالحسینی» خوانندگان حاضر در برنامه فصل نو هستند. به جز«امیرحسین مدرس» که خود یکی از اهالی موسیقی است.اقبال واحدی،پدرام کریمی،شیرین صمدی و ندا ملکی دیگر مجریان فصل نو خواهند بود.

  باز هم دو نیمه سیب

«احسان علیخانی» یکی از مجریانی است که رابطه خوبی با اهالی موسیقی دارد و آنها هم در برنامه های او به فراخور موضوع حضور ویژه ای دارند.سال گذشته برنامه ای تحت عنوان«دو نیمه سیب» با اجرای احسان علیخانی و آزاده نامداری تحسین همه اقشار جامعه را به دنبال داشت و علیخانی به دلیل این برنامه که ستاره های موسیقی حضور پر رنگی در آن داشتند جایزه ویژه ای از رییس سازمان صدا و سیما دریافت کرد.او امسال هم در برنامه ای با این نام به جز میهمانانی از سایر طیف ها میزبان ستاره هایی چون«سالار عقیلی»،«بابک جهانبخش»،«احسان خواجه امیری»،«حمید حامی»،«نیما مسیحا»،«بهنام صفوی»،«امیر تاجیک» و گروه«رستاک» خواهد بود.دو نیمه سیب از 26 تا 28 اسفند پس از گفتگوی ویژه خبری به مدت دو ساعت پخش خواهد شد و 29 اسفند نیز از ساعت 23 الی 3 بامداد به روی آنتن می رود.در روز تحویل سال هم از ساعت 11 تا 16 پخش خواهد شد.

  نخستین بار با علی ضیاء

«علی ضیاء» مجری جوان شبکه سه در یکی دو سال اخیر با اجرای برنامه های متنوعی نظیر ویتامین 3 و نیمروز توانسته در میان مخاطبان شبکه جوان به محبوبیت دست پیدا کند.امسال قرار است او برای نخستین بار ویژه برنامه تحویل سال را اجرا کند و«محمد علیزاده»،«فریدون آسرایی» و«سید علی حسینی» میهمانان خواننده برنامه او خواهند بود.ساعت پخش این برنامه از 8 الی 18 روز 30 اسفند می باشد.

    زعفرانِ شبکه چهار

«زعفران» نامی است که شبکه چهار سیما برای ویژه برنامه تحویل سال خود انتخاب کرده است و روز چهارشنبه از ساعت 8 الی 16 پخش می شود.«علیرضا قربانی»،«علیرضا عصار»و«رضا طیبی» خواننده‌های حاضر در برنامه هستند و شنیده شده پخش قسمت‌هایی از گفتگوهای شاخص برنامه تلویزیونی«گفتگوی تنهایی»در سال 91 از جمله بخش‌های این ویژه برنامه است.

شلیک در باغ ایرانی

شبکه تهران هم قرار است در قالب برنامه«باغ ایرانی»میزبان چهره های مطرح موسیقی نظیر«فرزاد فرزین»،«سالار عقیلی»،«مهدی یراحی»،«بهرام پاییز»،«علی تفرشی»،«امیر تاجیک» و «مجید اخشابی»باشد.باغ ایرانی روز چهارشنبه از ساعت 9 الی 18 با اجرای محمد سلوکی،احسان کرمی و کاظم احمدزاده پخش خواهد شد.


10,428 بازدید

نظرات کاربران

۱۴
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

عطیه چهارشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۱

دو نیمه سیب عالی بود مخصوصا با اجرای آقا احسان من که واقعا لذت بردم. البته برنامه ی شبکه۳ همراه با اجرای علی آقا خوب بود.

عطیه* چهارشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۱

البته شبکه ۳ همراه با اجرای علی آقا خوب بود*

عطیه چهارشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۱

دونیمه سیب خیلی عالی بود مخصوصا با اجرای آقا احسان من که واقعا لذت بردم*

T.S چهارشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۱

“فقط حیف فرزاد حسنی امسال برنامه نداره.”

T.S چهارشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۱

“فقط دونیمه سیب”

روژان چهارشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۱

قطعا امسالم مث سال پیش گل میکارن-فقط جای احسان خالیه ولی علی ضیا هم بد نیسش……….
امیدوارم قسمتهای جذاب رو واسه دانلود بذارن
با تشکر…………….

maryam چهارشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۱

نمیشه برای نوروز مهرداد صدیقیان رو دعوت کنید ……………. لطفا ///////// خواهشا .

بهاره سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۱

دو نیمه ی سیب عالیه مث همه ی برنامه های احسان خواننده های خیلی خوبی هم دعوت کرده، مسلما امسال هم بهترین میشه موافقین؟

goli چهارشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۱

زیادخوب نبود احسان ولی علی واسه اولین بارعالی ظاهرشد

لیلی چهارشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۱

مافقطشبکه ۳رودیدیم متفاوت بود وعالی

fatemeh سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۱

ایول مازیار فلاحی هم هَس .

احسان تقی نژاد سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۱

فقط داش احسان خودم

h سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۱

با این همه برنامه مگر میشه استراحت کرد؟؟چطوری بریم عیدیدنی با این همه بی خوابی

Mahdieh سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۱

فقط شبکه دو و احسان علیخانی!!!!!!!!!