دانلود فیلم مستند حواشی سفر هنرمندان و بازیگران به برزیل در جام جهانی 2014 « حاشیه = شایعه »

دانلود فیلم مستند حواشی سفر هنرمندان و بازیگران به برزیل

حاشیه=شایعه عنوان فیلمی است که بزودی در شبکه نمایش خانگی عرضه خواهد شد.این فیلم که توسط سیدجواد هاشمی کارگردانی شده است واقعه نگاری سفر پرحاشیه تعدادی از هنرمندان به برزیل در جام جهانی 2014 است.

دانلود تیزر فیلم با لینک مستقیم

مستند حواشی سفر هنرمندان و بازیگران به برزیل

در بخشی از این تیزر رضا یزدانی خواننده را در حالی می بینیم که خطاب به رفقایش میگوید که فقط برای ضبط کلیپش به برزیل آمده و با بقیه کاری ندارد.

مستند سفر هنرمندان و بازیگران به برزیل 2014

مهران غفوریان درباره عصبانیت خود در جایی از سفر توضیح میدهد که چون به او متلک انداخته اند او نیز عصبانی شده و داد و فریاد کرده است!

مستند سفر هنرمندان و بازیگران به برزیل 2014

امیرحسین صدیق : چرا باید در یک سفر تفریحی اول صبح از خواب بیدار شود و چرا باید به توصیه های آنها مبنی بر خرید نکردن و در فلان جا ظاهر نشدن گوش کند. صدیق با بیانی صریح این را هم می گوید که دیگر توهین مستقیم به شخص خودش را تحمل نمی‌کند

دانلود مستند سفر هنرمندان و بازیگران به برزیل 2014

سام درخشانی خطاب به دوربین جواد هاشمی میگوید از این به بعد بدون هماهنگی هیچ کس عکسی ازمن در فضای مجازی قرار ندهد چون این کار اخلاقی نیست.

دانلود مستند برزیل 2014

محسن تنابنده بازیگر “نقی” پایتخت هم درباره مشکلاتش با هم اتاقی خود می گوید؛ این هم اتاقی برخلاف تنابنده شبها دیر می خوابد و به تفریحاتی علاقه دارد که تنابنده به آنها علاقه ندارد.

مستند سفر هنرمندان و بازیگران به برزیل 2014

فاطمه گودرزی در جایی از این تیزر با تعجب خود از برخورد لیدرتورشان با او حرف زده و می گوید اولین باری بود که دیده یک لیدر با او این طور حرف میزند.

مستند سفر هنرمندان و بازیگران به برزیل 2014, مستند حاشیه شایعه

نرگس محمدی بازیگر “ستایش” هم با انتقاد از حرف و حدیثهای شکل گرفته درباره این سفر این را می گوید که نباید آنچه در یک سفر تفریحی رخ میدهد به کسی ربط داشته باشد.

فیلم برزیل به زودی از طریق شبکه نمایش خانگی پخش میگردد و میتوانید این مستند را از کلیه مراکز فرهنگی تهیه نمایید.


9,976 بازدید

نظرات کاربران

۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.