علی شادمان, بیوگرافی علی شادمان

علی شادمان بازیگر نوجوان ایرانی متولد 4 آذر ماه سال 1375 در ایلام می باشد و اصالتا ایلامی می باشد.و هم اکنون 26 سال سن دارد . وی این روزها با سریال یاغی به خوبی دیده شده است .

بیوگرافی علی شادمان از زبان خودش

من متولد 4 آذر سال 1375 در ایلام هستم. در یک خانواده تحصیلکرده به‌دنیا آمده‌ام. مادرم معلم علوم تجربی هستند و پدرم هم دکترای تاریخ دارند، استاد تاریخ بوده‌اند و استاد من هم هستند. من در چنین فضایی بزرگ شدم و از کودکی با ادبیات و شعر سروکار زیادی داشتم تا اینکه کار در فیلم سینمایی « میم مثل مادر » اتفاق افتاد و من وارد عرصه بازیگری شدم.

وی این شب ها در سریال دیوار به دیوار در نقش آرمان حضور دارد.

گفتگو و عکس ها را در ادامه ببینید.

وی بازیگری را در سال 85 با بازی در فیلم سینمایی میم مثل مادر شروع نمود که برای این نقش در سال 76 جایزه هترین بازیگر کودک سی و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم رشد را دریافت نمود.

وی با حضور در نقش کیوان در سریال کیمیا به خوبی شناخته شد . وی در سال 1401 با پخش سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت بیشتر از همیشه دیده و شناخته شد . وی در این سریال نقش جاوید گنجی که نقش یک جوان کشتی گیر است را ایفا میکند.

علی شادمان در سریال یاغی

ازدواج و همسر

علی شادمان تا کنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.

علی شادمان, بیوگرافی علی شادمان

 

علی شادمان در سریال دیوار به دیوار

تلنگری به نام بازیگری

شاید تنها چیزی که در آن زمان اصلا به آن فکر نمی‌کردم این بود که روزی بازیگر شوم چون در آن سن و سال خیلی نمی‌شود برای آینده تصمیم‌گیری کرد و درواقع این اتفاقی که برایم رخ داد باعث شد تلنگری به من زده شود که وارد این کار شوم؛ خیلی هم از این اتفاق خوشحالم . بازیگر شدن اتفاق بزرگی در زندگی من بود که مسیر زندگی‌ام را تغییر داد و وقتی هم مدتی در این کار فعالیت کردم، حس کردم چقدر این کار را دوست دارم و می‌توانم در آن فعالیت داشته باشم و همین باعث شد که سعی کنم این اتفاق را برای خودم پخته‌تر و حرفه‌ای‌تر کنم.

علی شادمان و خانواده اش

خانواده علی شادمان

همیشه مدیون پدر و مادر

تا الان هرچیزی که در زندگی‌ام دارم را بدون شک مدیون پدر و مادرم هستم و همیشه بهترین مشاورین من در زندگی و در هر کاری بوده‌اند. هیچ‌وقت مانع من نشده‌اند و همیشه پشتیبان و حامی من در این کار بوده‌اند ولی در کنارش نصیحت‌های خودشان را هم داشتند و مثلا می‌گفتند اگر بازیگری را به عنوان شغل خود انتخاب کنی، ممکن است در آینده به مشکلاتی برخورد کنی چراکه بازیگری یا کلا مشاغل سینمایی تضمینی ندارند که شما همیشه مشغول کار باشید و کسب درآمد کنید.

همیشه به من توصیه می‌کردند که حداقل رشته دانشگاهی‌ام را چیز دیگری انتخاب کنم تا در کنار بازیگری بتوانم در عرصه دیگری هم فعالیت کنم ولی شخصا بعد از مدتی حس کردم که فلسفه زندگی من در سینما خلاصه می‌شود و به جز بازیگری، نویسندگی و کارگردانی هم جزو دغدغه‌های من هستند و به همین دلیل تصمیم گرفتم که به صورت آکادمیک هم این رشته را دنبال کنم و در حال حاضر دانشجوی ترم اول کارگردانی هستم.

علی شادمان نقش آرمان در دیوار به دیوار

علی شادمان (نقش آرمان)  در نمایی از سریال دیوار به دیوار سامان مقدم

مدیریت بازیگری و درس

من از کلاس چهارم وارد بازیگری شدم و از آن زمان تا به امروز مشغول بازیگری بوده‌ام هرچند سعی کرده‌ام در این 10سالی که مشغول کار هستم، در کارهایی بازی کنم که دوست داشته باشم و به همین دلیل است که در این مدت تنها در 9کار تصویری و یک کار تئاتر حضور داشته‌ام و اینطور نبوده که مدام در فیلم‌های مختلف مشغول کار باشم. سخت‌ترین کارم در این مدت سریال «سرزمین کهن» بود که 2سال درگیر آن پروژه بودم و در تمام این 2سال هرروز آفیش بودم و باید می‌رفتم سرکار!

هر روز ساعت 6 صبح باید می‌رفتم سر لوکیشن و تا غروب یا شب کار ادامه داشت و شب‌ها که به خانه برمی‌گشتم، معلم خصوصی می‌آمد تا درس‌ها را با او کار کنم و بعد از آن شام می‌خوردم و مرور درس‌ها را داشتم و دوباره فردا ساعت 6 صبح باید می‌رفتم سرکار و این داستان 2سال ادامه داشت ولی هرگز اجازه ندادم که کار به درس‌ خواندنم لطمه بزند. سریال «کیمیا » هم که باز کاری طولانی بود، همزمان با دوره پیش‌دانشگاهی‌ام بود ولی باز سعی کردم درس خواندنم را مدیریت کنم و خوشبختانه موفق هم بودم.

علی شادمان, بیوگرافی علی شادمان

علی شادمان نقش کیوان در سریال کیمیا

هورمون‌های جلوگیری از رشد

برای « سرزمین کهن » من از 13 سالگی تا 15 سالگی درگیر کار بودم، در سن بلوغ هم بودم ولی باید راکوردهای نقش را حفظ می‌کردیم؛ چراکه من هم باید سن 7سالگی آن شخصیت را بازی می‌کردم و هم سن 14 سالگی و این کار را بسیار سخت کرده بود و من هم روزبه‌روز داشتم بزرگتر می‌شدم. با مشاوره چند دکتر و با درمان عجیب و غریب و ریسکی که کردیم، پذیرفتیم که یک سری داروها را مصرف کنم که از رشد و بلوغ من جلوگیری کند. پدر و مادرم هم خیلی در این زمینه تحقیق کردند و تضمین‌هایی از دکترها گرفتند؛ ولی با این حال کار پرریسکی بود و خوشبختانه اتفاق بدی هم نیفتاد.

علی شادمان

از مطالعه تا تماشای فیلم

خیلی کتاب می‌خوانم و فیلم نگاه می‌کنم. دوستان محدودی دارم و تعدادشان به اندازه انگشتان دست هم نمی‌رسد چون در انتخاب دوست خیلی وسواسی هستم و معتقدم که آدم با سه‌نفر دوست صمیمی باشد بهتر از آن است که با صدنفر دوستی سطحی داشته باشد. خیلی از اوقاتم را با دوستانم می‌گذرانم و با آنها راجع‌به کتاب‌ها و فیلم‌هایی که می‌خوانیم و می‌بینیم، صحبت می‌کنم. خیلی اهل بیرون آمدن از خانه نیستم. باشگاهی در کنار خانه‌ام هست که برای ورزش به آنجا می‌روم.

بیوگرافی علی شادمان

عکاسی به شکل حرفه‌ای

به عکاسی علاقه زیادی دارم و می‌توانم بگویم که به شکل حرفه‌ای این کار را انجام می‌دهم. البته سوژ‌ه‌هایم آزاد است و روی سوژه خاصی در عکاسی تمرکز نکرده‌ام ولی به صورت کلی به‌شدت به عکاسی علاقه دارم و آن را دنبال می‌کنم. از طرف دیگر به نوشتن متن و فیلمنامه نیز علاقه زیادی دارم و این روزها مشغول نگارش یک فیلم نیمه‌بلند هستم و امیدوارم که تا قبل از پایان سال بتوانم آن را بسازم.

علی شادمان, بیوگرافی علی شادمان

علی شادمان و مهدی پاکدل / عکس

علی شادمان, بیوگرافی علی شادمان

عکسهای علی شادمان بازیگر نقش کیوان در سریال کیمیا

علی شادمان, بیوگرافی علی شادمان

علی شادمان و امیرمحمد متقیان

علی شادمان, بیوگرافی علی شادمان

رویای سینمای شادمان

بعد از سریال « سرزمین کهن »بازی در فیلم « رویای سینما » را آغاز کردم که آن‌هم یک طنز موقعیت بود و جدال بین یک پسر فقیر و یک پسر ثروتمند که هردو عاشق بازیگری بودند و با یکدیگر رقابت داشتند که برای این فیلم هم باردیگر من پروانه زرین بهترین بازیگر کودک و نوجوان را دریافت کردم. بعد از این فیلم یک خداحافظی دوساله با سینما داشتم چون وارد بلوغ شده بودم و خودم احساس می‌کردم از نظر چهره و ظاهر درحال دگرگونی هستم و می‌دیدم بچه‌هایی که از کودکی وارد شده‌اند و در سن بلوغ‌شان هم کار کرده‌اند، چه سرنوشتی برای‌شان پیش آمده و حتی برگشتم ایلام و شروع به درس خواندن کردم؛ البته پیشنهاد عجیب و غریبی هم در آن زمان به من نشد.

در اواخر آن دوسال بود که تصمیم گرفتم اگر چهره‌ام خیلی عوض نشد و مردم مرا قبول کردند، برگردم و اگر هم نشد اصلا بازیگری را کنار بگذارم .تا اینکه آقای شهاب حسینی که در زمان « سرزمین کهن » به من پیشنهاد بازی در فیلمی به کارگردانی خودشان را داده بودند، تماس گرفتند و گفتند که می‌خواهند فیلم‌شان را شروع کنند و پیشنهاد بازی در نقش جوانی خودشان را به من دادند که نقشی کوتاه بود و به عشق شهاب حسینی آن را پذیرفتم، ولی فرصتی برای بازگشت دوباره‌ام به بازیگری بود. بعد از آن سریال «کیمیا » را شروع کردم.

علی شادمان, بیوگرافی علی شادمان

علی شادمان و مادرش

عکس جدید علی شادمان و مادرش

علی شادمان, بیوگرافی علی شادمان

یک روز از زندگی من

بستگی به شرایط آن روز دارد. اگر کلاس داشته باشم، باید ساعت 9 بیدار شوم تا به دانشگاه برسم و بعد از آن هم به خانه می‌آیم و کارهای شخصی‌ام را دنبال می‌کنم. زمان زیادی از وقتم را با دوستان صمیمی‌ام سپری می‌کنم و گاهی هم مجبورم آشپزی کنم؛ هرچند مهارت زیادی در آشپزی ندارم و بیشتر اوقات از رستوران‌ها غذا تهیه می‌کنم. بخش عمده‌ای از وقت روزانه‌ام را تماشای فیلم و مطالعه در خانه تشکیل می‌دهد و زیاد اهل بیرون رفتن از خانه نیستم. گاهی هم برای تماشای تئاتر یا فیلم‌های سینمایی از خانه بیرون می‌روم.

علی شادمان, بیوگرافی علی شادمان

علی شادمان

علی شادمان, بیوگرافی علی شادمان

تفاوت با جوان‌های هم‌سن

اینکه من از کودکی وارد وادی هنر شده‌ام، درواقع دلیلی بر این موضوع نیست که من نسبت به هم‌سن و سالان خودم، برتر یا بهتر باشم و خودم را از آنها بالاتر ببینم. از نظر من همه انسان‌ها به اندازه کافی توانایی‌هایی در وجودشان دارند که بتوانند در زندگی‌شان از آنها استفاده کرده و پیشرفت کنند.

شاید تنها تفاوتم با برخی از هم‌سن و سالان خودم این باشد که من خیلی زود مستقل شدم و تقریبا از 10 سالگی که وارد حرفه بازیگری شدم، زندگی‌ام مثل کارمندها شد و صبح‌ها سر کار می‌رفتم و غروب به خانه برمی‌گشتم و خیلی زود از نظر اقتصادی مستقل شدم. در حال حاضر حدود 3سال است که به‌طور کامل مستقل شده‌ام. ولی در کل تفاوت عمده‌ای بین خودم و دیگران حس نمی‌کنم و دوست ندارم این حس ایجاد شود که من از بقیه بالاتر و برتر هستم.

تصاویر علی شادمان, اینستاگرام علی شادمان بازیگر نوجوان

علی شادمان, بیوگرافی علی شادمان

Ali Shadman

علی شادمان, بیوگرافی علی شادمان

حفظ احترام در ارتباطات

متاسفانه این روزها شاهدیم که مخصوصا در شبکه‌های اجتماعی اتفاقاتی می‌افتد که افراد به یکدیگر به راحتی توهین می‌کنند! همانطور که گفتم اعتقاد دارم که هیچکس از دیگری بالاتر نیست ولی در این بین هستند افرادی که خودشان را پایین‌تر از دیگران می‌بینند و درنتیجه سعی در تخریب طرف مقابل خود دارند؛ مخصوصا در شبکه‌های مجازی که ارتباط رودررو نیست و مسائلی ایجاد می‌شود که چندان خوشایند نیستند. با این حال من همیشه سعی کرده‌ام که با احترام رفتار کنم و زندگی حرفه‌ای و شخصی‌ام را از یکدیگر جدا نگه‌ دارم.

عکسی از دوران کودکی علی شادمان

عکسی از دوران کودکی علی شادمان

عکسهای علی شادمان

علی شادمان

سریالهای علی شادمان

۱۳۹۷ دیوار به دیوار ۲ سامان مقدم
۱۳۹۶ دیوار به دیوار ۱
محکومین | سیدجمال سیدحاتمی
۱۳۹۵ ماه و پلنگ |  احمد امینی
۱۳۹۴ کیمیا جواد افشار
۱۳۹۲ سرزمین مادری کمال تبریزی
۱۴۰۱ | یاغی
۱۳۹۹ می‌خواهم زنده بمانم

فیلمهای سینمایی علی شادمان

۱۳۹۸ شنای پروانه
مردن در آب مطهر
۱۳۹۷ مهمانخانه ماه نو
جان‌دار

ما همه با هم هستیم
شین
۱۳۹۵ ویلایی‌ها
۱۳۹۴ اروند
یتیم‌خانه ایران

۱۳۹۳ ساکن طبقه وسط
۱۳۹۰ رؤیای سینما
۱۳۸۷ کلانتری غیرانتفاعی
۱۳۸۶ زمانی برای دوست‌داشتن
صد سال به این سال‌ها
۱۳۸۵ میم مثل مادر

علی شادمان, بیوگرافی علی شادمان

اینستاگرام علی شادمان : instagram / Alishadman


89,030 بازدید

نظرات کاربران

۴۱۹
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

ناز پنج شنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۲

عاشقتم یاقیی دوست دارم شمارتوبده باشی

ریحانه سه شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱

سلام علی جان امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشی خیلی دوستت دارم و هرجا هستی حال دلت کوک باشه کَفِته

Nura دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱

منکه خیلی خندیدم،شمارو نمیدونم آقایه مدیریاادمین. روحم شادشد بیشترنظراروخوندم،این چ کاریه خداوکیلی……امیدوارم موفق باشن آقای سادمان هرجاکه هستندوبیشترازقبل پیشرفت کنند

M جمعه ۲۴ تیر ۱۴۰۱

سلام اقایه علی شادمان من عاشقونم ترو خداشمارتونو بدید کارتون دارم خیلی دوست دارم علی جونم فدامداتم

آدرینا پنج شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۰

سلام من آدرینا هستم ۱۱ ساله از اصفهان من خیلی شما را دوست دارم ایشالله موفق باشید♥️♥️❤❤

محمودی یکشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۰

سلام آقای شادمان خوبین ؟من خیلی خیلی بازیگری دوست دارم ولی چون سنم کمه ممکن نیست سریال های شما رو که دیدم از جمله کیمیا،یتیم خانه ایران و…. عاشقتون شدم و من خیلی شارپ دوست دارم و همیشه ترفتار شما هستم لطفـــــا جواب بدید ممنونم ❤️❤️❤️❤️

لعیا جمعه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰

از بازی شما بسیار خوشم میاد و امیدوارم هرجا هستید موفق باشید

آرمیتا شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۰

سلام آقای شادمان خوبین؟من خودم دوست دارم بازیگر بشوم وبا شما فیلم بازی کنم

قباد شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۰

سلام از شما خواهش میکنم که شماره ی آقای شادمانی را بدید مرسی ممنون میشم

&&&&& یکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۹

سلام من یکی از طرفدارهاشون هستم منم مثل آقای شادمان بازیگر هستم لطفا شماره آقای شادمان رو بدید.ممنون می شم.من تمامی فیلم و سریال های آقای شادمان رو دیدم.*پس لطفا شماره واتساپ یا تلگرامشون رو بدید.*باتشکر

امید کشاورزی دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۹

سلام من علی شادمان خیلی دوست دارم ولی خیلی سختی هایی کیشده من ازشما میخواهم که شماره علی رابهم بدیممنون میشوم

زهرا دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹

تو رابه خدا شماره علی رو بهم بدید… من یکی از هواداراش هستم لطفا شماره شو بهم بدید ممنون میشم

حسام چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۹

وقتی داشتی زمانی برای دوستاشتنو بازی میکردی چه سختی های داشتی وچه حس

رامتین دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹

چه حسی داشتی وقتی زمانی برای دوستاشتنو بازی کردی برات چقدر سخت بود کمی از فوت و
فناشم به کسای که دوست دارن بازیگر شن بگید

رامتین دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹

اگه علی شادمان واقعا هست پس چرا جواب نمیده همه اینا دروغه

ناشناس پنج شنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

ما همه خاسیم چون علی شادمان رو خاستیم

الناز چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۹

هوادار یعنی پشتت هستن

هوادار یعنی دوست داشتن را خاک پایمان و شما را تاج سرمان بدانند

ناشناس شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸

مگه شماره علی شادمان از کجا باید پیدا کرد خواهش می کنم بهم بگین

طرفدارشما جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۸

سلام آقای علی شادمان خواهشمندم که جواب سوال هایمان را بدهید

مانلی یکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸

من شمارو خیلی دوست دارم من هم رشته ام بازیگری است ومن تاترهای شمارا دیده ام شما خیلی خوشگل هستین خوشتیپ کی بودی

مانلی یکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸

علی جون چرا شمارتویکی دیگه جواب میدادمگه شماره ات را به یکی دیگر دادی

Amir جمعه ۷ آذر ۱۳۹۹

سلام داداش بازیگری دیپلم میخواهو

نیوشا پنج شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۸

ارسلان قاسمی خیلی خوشگلتر از تو است…

صاغر یکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸

صاغر هستم اقای علی مگه شما شمارتونو واگذارکردین من هرچه تماس می گیرم یکی دیگر برمی داره ومیگه که شما شمارتونو واگذارکردین مرسی عشقم

فاطمه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۰

دیگه نبینم به آقای شادمانی بگی عشقم بعد تو چه نسبتی با این شون داری که میگی علی

سام چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸

مگه این گفته من خوشگل

paniz شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۹

وااا خب واسه چی اینجا پیام میدی دیوونه؟؟

H جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸

سلام ببخشید می تونم بگم چرا جواب نمیدید

ناشناس جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸

ببخشید می تونم بگم چرا جواب نمیدین

دارم از استرس میمیرم

ناشناس پنج شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۸

سلام واقعا اگه اقای علی شادمان این پست ها رو بخونن خوبه من خیلی دوستون دارم انشالله همه موفق باشید

قد ا چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۸

سلام آقای علی شادمان من عاشقتونم خیلی دوستون دارمممممممم عاشقتمممم تا ابد

ماهور دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۸

خیلی دوست دارم علی جون عاشقتمممممم

Parmiss چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۸

خیلی عاشقتم خوشگل کی بودی تو اخه؟ یکی از طرفدار های ابدی تو هستم

Parmiss چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۸

خیلی عاشقتم خوشگل کی بودی تو اخه؟

زهرا شریفی شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۸

من تاتر شما را تابحال ندیدم

زهرا شریفی شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۸

من واقعا فیلم های شما را دوست دارم

ناشناس شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۸

آقای علی شادمان نگه نمی دانند که دوست داشتن نامحرم حرام است؟

M شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸

چرا این دخترا غیراز نامحرم عشق دیگری ندارند به خدا

❤محدثه شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۸

سلام آقای علی شادمان من تنها چیزی که می توانم بگوئیم این است که این دخترا که به شما دارم پیام میدن قیمت کیف کفشش نو میدونم اما قیمت خودشون و نه

ملیکا علومی پنج شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۷

زیبا خیلی موفق باشی گوووووووووووگووووووولیییییییییییییی

❤محدثه شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۸

من تنها چیزی که دوست دارم بگم اینکه ی روز اونو با تاتر هاش ببینم

ناشناس یکشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۷

نظر خود را بنویسید ..سلام من عاشق بازی شما هستم و همه فیلمهای که شما بازی کردی رادیدم

صبا پنج شنبه ۷ آذر ۱۳۹۸

به نظر من بهترین سریالی که آقای علی شادمان بازی کرده دیوار به دیوار۱و دیوار به دیوار ۲ است⁦⁦☺️⁩

نرجس دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱

به نظر من هم همین طوره

مهران ۱۵ساله پنج شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۷

سلام داداش جونم من شمارو خیلی خیلی دوست دارم من اولین بار شمارو تو سریال کیمیا دیدمتون وعاشق تون شدم خیلی دوست دارم مثل شما باشم برا همین از خودم بدم میاد کاشکی نسبتی فامیلی داشتیم و آرزو یی که دارم اینه که خیلی دوست دارم شمارو از نزدیک ببینم و دعا میکنم یه روزی هم به قزوین بیایید من شمارو ببینم

ناشناس جمعه ۹ آذر ۱۳۹۷

علی جان فک میکنم دیگه صفحات مجازیت رو ببندی چون
که بعضی ها از عشق تو میمیرند
اون وقت کی جوابش رو میده؟؟؟؟

مهدیس یکشنبه ۴ آذر ۱۳۹۷

علی شادمان عزیزم تولدت
مبارک

مهدیس یکشنبه ۴ آذر ۱۳۹۷

علی شادمان عزیزم من تورو خیلی خیلی اندازه دنیا دوست دارم تولدتم مبارک

مهدیس یکشنبه ۴ آذر ۱۳۹۷

علی شادمان جون من تو رو خیلی دوست دارم و دلم می خواد مثل شما بازیگر شم و با شما هم بازی شم تولدتم مبارک از دنیا هم بیشتر دوستت دارم عاااااااااشششششششققققققتتتتتمممممم

فا شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷

سلام علی اقامی خواستم بگم که درسته همه عاشق شماهستن ولی من فقط میگم عاشق شما نیستم فقط دوست دارم توی یک فیلم باشما بازی کنم من بازیگر نیستم ولی ولی میخوام از شما خواهش کنم تابه من کمک کنید تا بتونم به ان آرزوی بزرگم برسم من فقط میخوام به پدرم مادرم کمک کنم تاازاین مشکلات دربیایم وبه آرزوی خودمم برسم اگر از این چیزی گفتم ساده ردشید مطمئن می شم که برای مردمتون هیچ کاری نمی کنین ومن اسمم فاطمه توی استان گلستان شهرستان مینودشت روستای صفی اباد می دونم دوره ولی خواهش میکنم اسم فامیلیم تیموری نام پدر ایوب خدانگهدار

ناشناس جمعه ۲۵ آبان ۱۳۹۷

سلام علی اقامی خواستم بگم که درسته همه عاشق شماهستن ولی من فقط میگم عاشق شما نیستم فقط دوست دارم توی یک فیلم باشما بازی کنم من بازیگر نیستم ولی ولی میخوام از شما خواهش کنم تابه من کمک کنید تا بتونم به ان آرزوی بزرگم برسم من فقط میخوام به پدرم مادرم کمک کنم تاازاین مشکلات دربیایم وبه آرزوی خودمم برسم اگر از این چیزی گفتم ساده ردشید مطمئن می شم که برای مردمتون هیچ کاری نمی کنین ومن اسمم فاطمه توی استان گلستان شهرستان مینودشت روستای صفی اباد می دونم دوره ولی خواهش میکنم اسم فامیلیم تیموری نام پدر ایوب خدانگهدار

ناشناس پنج شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۷

باعرض سلام خدمت آقای علی شادمان عزیزبایدبگویم که من عاشق شما هستم امیدوارم همیشه موفق باشیدفقط لطفایه سری هم به شهرماقم بزنید تا به آرزوی دیدن شما برسم. عااااااااااااااااااااااااااااااااااشششششششششششششقققققققققققققققققققققققققتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتمممم

❤محدثه شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۸

عزیزم مگه تو چند سالته

آفرین سه شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸

با زبان ساده خیلی دوستون دارم لطفا هوای مارو داشته باشید

از طرف عاشق دلخسته شما سمانه یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۷

سلام آقای شادمان.همه برای شما نوشتن که عاشق شمام ولی من میگم دیوونتم در موبایل من فقط ۴عکس از خودم و۹۲ عکس از شما من از شما تقاضا دارم که یه سری هم از شهرستان های استان تهران بزنید الان همه دوستانم می‌دانند که من عاشق شمام ولی مسخرم میکنن یه حسی ته قلبم میگه که من به شما میرسم ولی من از روزی میترسم که عکس عروسی شما را ببینم. هر وقت از عشقم به شما با کسی حرف میزنم من را مسخره میکنن و میگویند (علی شادمان کجا وتو کجا من امیدوارم که روزی با هم ازدواج کنیم و امیدواریم که این پیام به شما برسد

گوه خردی من عاشقشم بی شعور پنج شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۸

سلام عشقم چطوری

M شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸

ببخشیدااما عشق آن است که عملی شود نه نوشته شود

M شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸

آخیییی ی وقت بخاطرش نمیرینمیری
خخخخخخخمخخخخخخخخخخخ

سام چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸

خجالت بکش

... چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰

باورم نمیشه ک بعضی دخترا چطوری وقتی حتی نمیدونن طرف چه جوریه و فقط با دوتا عکس و فیلم‌ عاشق طرف میشین

سمانه یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۷

یکی هست که خیلی خوشتیپه،خیلی جذاب،خیلی باحاله،تکه،همتا نداره و اون کسی نیست جز علی شادمان
آقای شادمان من خیلی شما را دوست دارم
♥♥♥
I LOVE YOU
♥♥♥

ناشناس شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸

چطور میشه شمارشو پیداکرد،؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سمانه یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۷

من واقعا با تمام وجود عاشق شمام و آرزو دارم که به زودی شما را از نزدیک ببینم و با شما صحبت کنم من جوری عاشق شمام که عکس های را بیشتر از عکس های خودم دارم من نود و یکی از عکس های شما دارم و چهار تا عکس از خودم من تما مصاحبه های شما را دارم و در آخر باید بگم که علی جون عاااااااااااااااااششششششششششقققققققققققتتتتتتتتتتتتتمممممممممممممم
I LOVE YOU

ناشناس چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰

آخی عزیزم من مسخره ات نمیکنم عشق چیزه قشنگیه مخصوصا اگه به کسی باشه که نشناستت چون همین آقا اگر بشناستت از عاشق شدنت پشیمون میشی به نظرم عشقشو تو دلت نگه دار…..چون ثابت شده عشق به بازیگر پایان خوشی نداره

محدثه شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۷

سلام اقای علی شادمان من به شدت عاشق شما هستم و هرشب خوابتان را میبینم و تمام فگرو ذکرم شما هستید.

M شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸

یک وقت خواب منو ببینی
عزیزززززززززززززززززززززززززززز

ثنا جمعه ۹ شهریور ۱۳۹۷

تجربه به ما ثابت کرده که شما اول
جذاب بودی بعد دست و پادراوردی❤

سلام 0علی جون فدای داری بخدای عاشقتم ب مولا پنج شنبه ۸ شهریور ۱۳۹۷

سلام علی جون خیلی جیگری بووووسسسس

ناشناس سه شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۷

آقای شادمان جوابشون رو بده تا نمردن☺

ترلان پنج شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۷

بازی تون قشنگه

Sh.n یکشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۷

اقای شادمان من فقط ١۴سالمه و خیلی شمارو دوست دارم

ملیسا جمعه ۵ مرداد ۱۳۹۷

آقاعلی . شما واقعا گلین. واقعا چه از نظر قیافه چه از تیپ و…. حرف ندارین من خیلی دوستتوندارم من ۱۳ سالمه و طرفدار جدی شما هستم
درضمن شما خیلی شبیه پسر خاله ی من هستی و من وقتی اونو میبینم انگار پیش شمام

ناشناس سه شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۷

۸ ژولای

N g سه شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۷

Entezar

شایلین سه شنبه ۵ تیر ۱۳۹۷

اگر اینطوری هست خانوم ها که من دیگه فکر کنم رکورد دوست داشتن را شکستم چون هر روز و هر شب تو فکر و ذکرم هست واتاقم شده پر از عکساشون

..... دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

سلام اقای شادمان میخواستم اگه اشکالی نداره نظری بدم
میخواستم بگم تو سریال کیمیا ک بازی کرده بودید د ر بخشی از فیلم ریش داشتین
باید بگم ک واقعا بهتون میومد و جذاب شده بودین اگه میشه ریش بزارین بهتون میاد
باتشکر
موفق باشید

مبینا یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷

اقای شادمان عزیز من خیلی وقته که طرفدار جدی شما هستم و ب نظرم بدجوری لیاقت دارید سوپر استار شید من جدیدا احساس میکنم ب خاطر اینکه دوستون دارم افسردگی گرفتم خیلی گریه میکنم و هروقت صداهایی که از فیلماتون رو ضبط کردم گوش میدم چشمام پر از اشک میشه من فقط یه دختر ۱۵ ساله هستم ولی اگر ۱۵۰۰سالمم بشه اگه علاقم کمتر شه که نمیشه بازم فراموشتون نمیکنم
شما هم جذابید هم زیبا و هم خوش هیکل و خوش صدا صداتون واقعا ارامش میده ب من میدونم نمیشه ولی کاش میشد فقط ۵ دقیقه از نزدیک ببینم شمارو لطفا هرکی اینو میخونه دعا کنه هم بیماری من خوب شه هم اقای شادمان رو از نزدیک ببینم:)

..... پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷

سلام اقای شادمان من از طرفتاراتونم و فک کنم کوچکترینشون
امیدوارم همیشه موق باشید

Aynaz جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷

سلام اقای شادمان ی سوال چرا سرزمین.مادری پخش نمی کنن

آیسو دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶

سلام اقای شادمان شما خیلی خوبید شما شبیه کسی هستید که من عاشقش بودم و هروقت شمارو میبینم انگار که اون رو دیدم
امیدوارم موفق باشید
خدافظ

آیسو دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶

سلام اقای شادمان امیدوارم هرجا که هستید موفق باشید واقعا شما خوشگلید و خوشتیپ چشاتون خیلی خوشگلن ادمو جذب میکنن من همه ی عکستاتودانلود کردم دوستتون دارم کاش جواب بدین!

:) چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶

هیچ کسی به پای جذابیتتون نمیرسه اقای شادمان
نفسمی بخدا

مهسا دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶

سلام من یه سوال داشتم از شما اقای شادمان شما چه جوری از پیشدانشگاهی (رشته ی تجربی)وارد دانشگاه های هنر شدید چند ون من میخواهم برم ولی هر کاری که میکنم به در بسته می خورم خواهشمی کنم کمکم کنید ممنون

امیر یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۶

یادت بخیر علی،، همکلاسی قدیمی
من و علی شادمان تو مدرسه شاهد ایلام درس خوندیم،، انشاءالله که در هر جا هستی موفق و موید و بتوانی افتخارات بزرگی برای ایــــــــــــــــــــلام به دست آوری…با تشکر و ارادتمند امیر

T دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶

جدى ؟

کیان یکشنبه ۱ تیر ۱۳۹۹

اقای شادمان براتونون ارزوی موفقیت می کنم و من یکی از طرفدار های شما هستم خیلی دوستون دارم امیدوارم همیشه موفق باشین لطفا اگه میشه تو دیوار به دیوار ۳ هم بازی کنید و حتما دیوار به دیوار ۳ رو بسازید

فاطمه خوارزمی یکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۶

سلام علی اقای شادمان!امیدوارم هرجای این دنیایی سلامت و موفق باشی…خیلی دوست دارم من وقتی سریال کیمیارو دیدم واقعا عاشقت شدم…حتی تقش بزرگیت که اقای ارجمند بودن روهم دوست داشتم چون فکر میکردم خودتی وبزرگ شدی…وقتی به سعید تو فیلم میم مثل مادر توجه کردم دیدم که شباهت زیادی به شما داره موقع تیتراژ وقتی اسمتونو خوندم خیلی خوشحال شدم…امیدوارم فیلمای بیشتری ازتون ببینم.موفق وخوشبخت باشین

آرش دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۶

سلام علی آقای گل
خوش بحالت واقعااا من که بهت حسودیم شد همی دخترارو عاشق خودت کردی
نمیدونم از کی تا حالا همه دخترا آذر ماهی شدن ؟؟؟ جالبه فک کنم از موقعی که تو بازیگر شدی

مهتاب دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۶

توی عکس یکی مونده به اخر کپی پسردایی من افتادین!!پسرداییم به شما شباهت زیادی داره!

حامدو عشقه چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶

قبلا خیلی دوست داشتم حتی ب خاطرت افسرده ام شدم ولی دیدم چرا باید الکی به خاطر ادمی که پیشت نیست گریه کنی خیلی دوست داشتم الان اندازه یه نقطه . منم اذر ماهی ام ۵ اذر . خیلی قشنگ فیلم بازی میکنی مخصوصا توی دیوار به دیوار ولی صدات بی ریخته خخخخ . ولی دوست دارممممممم

کیمیا جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶

چ همه عشق داری تو………

آتنا خورسندی سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶

خلاصه عشق مایی دیگه ما با عکسات آروم میشیم

هانا دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۶

بازی خیلی خوبی داره مطمئنا آینده درخشانی در انتظارشه احتمالا سوپراستار چند سال آینده!

محسن چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۶

دوست دارن جیگرم

محسن چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۶

سلام علی من هم ایلامی هستم خیلی دوست دارم عاشقتم امید وارم که ببینمت

حالا یکی دوشنبه ۷ فروردین ۱۳۹۶

صدای خیلی خوبی داری،چهرتم جذابِ،بازیت هم که عالیه،ایشاالله همیشه موفق باشی.

فقط خدا رو عشقه دوشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۵

آقای شادمان عیدتون مبارک امیدوارم هرجای ایران که هستید موفق و پیروز باشید.

زهرابراتی سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵

علی جون خیلی خوش تیپی فقط توی اینستاگرام یا تلگرامت یه چیزی بگو که اینقدر نگن علی شادمان عروسی کرده.قربونت بای.

مهسا چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵

خیلی خوشتیپی جیگر. راستی شما پسر خاله سارا نریمانی هستید

ناشناس دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۵

شما خیلی عالی بازی میکنین

ناشناس شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵

وا چا اشکالی داره اقای عمویی کاربر۰۰ دارن نظر میدن هر کسی هم داره نظرات خودشو داره که باید به نظرات احترام بزاریم

فاطمه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰

سلام علی جون ارزو میکنم تو همه‌ی کارات موفق بشی

و اون دخترایی که واست میمیرن جوابشونو بده تا اویزونت نشن

مجید صفری پنج شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵

برای شما ارزوی موفقیت و سلامتی روز افزون دارم

مجید صفری پنج شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵

داداش علی دوست داریم و عاشق کارهای شما هستیم

ناشناس پنج شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵

خوش تیپی

بادیگاردشما یکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸

سلام من عاشق فیلم های شما هستم وآرزومندام که به آنچه که دوست دارید برسید یاحق خداحافظ

ناشناس پنج شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵

فیلمات خوبه خوب بازی میکنی

ناشناس پنج شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵

دوست دارم

پانیذ14ساله چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵

به نظر من اقای شادمان در سریال کیمیا یکم قابل تحمل تر بازی کردن تا در سریال ماه وپلنگ

00 یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵

ادم به عقلتون شک میکنه
هرچند از یه مشت بچه مچه انتظار بیشتر نمیشه داشت
بزرگ میشین یادتون میره عمویی

فاطیما1111 سه شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵

ممنون عزیزم

فاطیما یکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵

علی شادمان بازیگر خوبه ماه و متولد ماه تولد من

فاطیما یکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵

من شما رو خیلی دوست دارم و بازیگر مورد علاقیه ی من هستید بازیتون حرف نداره و امیدوارم هرجای این دنیا باشید موفق و پیروز باشید

یگانه 1111 دوشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۵

فاطیما جون دختر عموی گلم لایک داری

یگانه 1111 دوشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۵

بازیگر خوبیه

فقط خدا رو عشقه پنج شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵

آقای شادمان بازییتون توی فیلم یتیم خانه ی ایران عالیه امیدوارم هرجایی که هستید موفق و سربلند باشید.

مبینا شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۵

من عاشق شما هستم علی جوووووووووووون

مبینا شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۵

من وقتی فهمیدم شما تو ماه اذر به دنیا اومدی ذوق مرگ شدم اخه خودمن هم در این ماه بزرگ متولد شدم

مبینا شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۵

سلام من وا قعا وقتی فهمیدم شما در ماه اذر متولد شدین ذوق مرگ شدم اخه خودم هم در این ماه به دنیا اومدم

ناشناس چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵

خیلی خوش عکسید اقای علی شادمان ولی تو هیچ فیلمی قشنگ بازی نکردین ببخشیدا ولی همش مثل این بچه ننه ها گریه میکردین یه مرررد که اینجوری نیست ولی خیلی صدای زیبایی دارید و فک میکنم صداتون مثل صدای اقای مهدی پاکدله.

ارزوی موفقیتتون رو دارم

مبینا شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۵

ببخشید هان اما علی که از خودش گریه نمی کرد واقعا باید به بازیگری ایشون افتخار کرد

فقط خدا رو عشقه پنج شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵

نظر هرکسی محترمه ولی به نظر من آقای شادمان یکی از بهترین بازیگرای کشور هستند وقتی که یه بازیگر بتونه جوری بازی کنه که بینندرو به گریه بندازه یا خودشو جای اون شخصیت بزاره و پا به پای بازیگر بیاد بازی نیست هنره.

حالاااا شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۶

می خوای شما برو همون عروسک بازیتو بکن گلم

عزیزم
ایشون بازیگره
مگه خودشون خواستن که گریه کنن
نقششون اینه که در فلان سکانس گریه کنن
شما برو یه ذره مطالعه کن بعد بیا نظر بذار عزیز دلم
خوبه خودت داری میگی بازیگر…
واقعا متاسفم …

زهرا چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶

اصن عاشق این نظریه ات شدم
میدونی نه اینکه میره میگه به من نقشی بدین که توش گریه کنم فک کنم واس این میگی
اصلا سوادت منو کشت
موفق باشی واقعا

مهشید دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵

علی جون عاشقتم همین که تو فیلم کیمیا بازی کردی از اون موقع تا الان حیف که تو ایلامی ولی من یه جا دیگه ) تنها جایی که میبینمت تو خوابه

مهشید دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵

عشقم تولت مبارک منم آذرم

مهدیه دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵

واقعابازی تون طنازوزیباست امیدوارم درتمام مراحل زندگی موفق باشی داداش علی من معتقدم تو وقتی بزرگ تربشی ستاره ی سینماوتلویزیون میشی به راهت باخمین قوت ادامه بده داداشی

یسرا13 جمعه ۳ دی ۱۳۹۵

من خیلی دوستون دارم ولی اااانشالله هرجایی ک هستید صحیح و سلامت باشید و خوشبخت با هر کسی که ازدواج کنین

پریا پنج شنبه ۴ آذر ۱۳۹۵

تولدت مبارک
تولدتون هم مبارک

دوست شما شنبه ۶ آذر ۱۳۹۵

وا بچه ها یکم غرورداشته باشین . میمیرم براتو دوست دارمو عشقمو این چیزا نشون میده دخترا چقدر……. باحفظغرورحرفاتونو بزنین

آقای شادمان تولتون مبارک .

بر و بچ دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵

وا تو چرا تو کار ما بزرگترا دخالت میکنی

حالاااا شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۶

عزیزم
دقت کن
این حرفو به خاطر خودت زد…
خیلی جالبه
بعضی از افراد لیاقت نصیحت کردن هم ندارن…

زهرا جمعه ۲۸ آبان ۱۳۹۵

عالی بودی

زهرا جمعه ۲۸ آبان ۱۳۹۵

عشق منه وبس

یسرا13 پنج شنبه ۲ دی ۱۳۹۵

خیلی تو ببخشید شما باحالید و قشنگ خوش ب حال دختری که شما باهاش ازدواج کنین من ک خیلی دوستون دارم انشالله هر جای دنیا باشید سلامت و موفق و در زندگی ایندتون خوشبخت . خواهان خوبی شما و عاشق شما یسرا

مرضیه یکشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۵

آقای شادمان ازنظر من درسریال ماه و پلنگ بهترین بازیگر هستید با این که سنتون بالا نیست ولی نقشتونو خیلی زیبا بازی میکنید ممنون از بازی خوبتون.بوس بوس

سروین یکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵

مگه تو ماه و پلنگم بازی کرده عشقم؟؟؟؟؟

زهرا جمعه ۲۲ بهمن ۱۳۹۵

اصلا بازی کرده یا بازی نکرده به تو چه باعشق من چی کار داری

sogi پنج شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۵

بازی بسیار زیبایی داری، صدایی بس گوش نواز. آرامشی خاص درون تون صدات نهفته است، امیدوارم همیشه این صدای زیبا رو داشته باشی.

sogi پنج شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۵

چهره ی جذابی برای بازیگری داری، صدای خارق العاده زیبا و گیرا. شخصیتی جالب در کنار بازی، فکر کنم شوخ هم هستی! در هر حال بازی بسیار خارق العاده ای داری.

H شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۵

خیلی باحالییییییی

sogi جمعه ۲۱ آبان ۱۳۹۵

جدا از با حال بودنش، صدای گیرا و خوش طنین داره که آدمو ناخودآگاه وادار میکنه به صداش گوش کنی، آرامش خاصی توی صداش داره که آدمو آروم میکنه.

نسرین شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۵

خیلییییییی دوستتدارم علی جوووووووووووووووون

ناشناس دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۵

اره منم همینطور

نسرین شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۵

علی جووووووووون تو فیلم کیمیا عالیییییییی بودی من که عاشقت شدم

هانا جمعه ۱۱ تیر ۱۳۹۵

بهترین بازیگر

شیوا چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۵

وای خدا اینا رو ببین…………راستی داش ممدعلی شادمان دندانپزشکی چی شد برادر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یه دوست شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۵

دوستتتتتتتتتتتتتتتتتت دارم به خدا عشقییییییییییی من و بابام و داداشم اذر ماهیهیمممممممممم

مهسا سه شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۵

عشقمی نفسمی خیلی دوستون دارم عزیییییییییییزم

ترنم جمعه ۲۱ آبان ۱۳۹۵

خانوما دست روعشق من نذارین علییییییییییی من واست میمیرم…توجیگرمنی …عشق منی…دوست دارم دیوونه وار…

مهسا سه شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۵

س
سلا

سلام آقای شادمان من شمارو خیلی دوس دارم عشقم نفسم

ناشناس شنبه ۷ فروردین ۱۳۹۵

خوووووووووووووووووووووووووووووووووووشششششششششگلی

مهسا سه شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۵

واقعا عشقی نفسی جیگر ی من خیلی دوست د اررررررم بووووووووووووووس

سلام مهلا هستم دوست دارم کیمیا زود تر شروع شود؟ پنج شنبه ۵ فروردین ۱۳۹۵

سلام مهلا هستم دوست دارم کیمیا زود تر شروع شود.

مینهو چهارشنبه ۴ فروردین ۱۳۹۵

خیلی دوستت دارم داداشی قربونت برم داداش علی مثه ماه می مونی

مینهو چهارشنبه ۴ فروردین ۱۳۹۵

عالی بود خیلی داداش علی رو دوسش دارم خیلییییییی

النا چهارشنبه ۴ فروردین ۱۳۹۵

خیلی پسر ظریفی هستی

منم دوسش دارم سه شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵

دوسش دارم

النا سه شنبه ۳ فروردین ۱۳۹۵

فدات بشم خیلی نازی

النا سه شنبه ۳ فروردین ۱۳۹۵

پسر خیلی نازی هستید خیلی دوستتون دارم هیچ دختری به اندازه من سمار و دوست نداره من خیلی دوستت دارم

النا سه شنبه ۳ فروردین ۱۳۹۵

خیلی دوستت دارم از نزدیک تو تئاتر خشم اژدها دیدمتون خیلی بوی خوبی میدادید خیلی جذابید

پناه پنج شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۴

چقد شما ها با حالین
مخصوصا اونایی ک فکر کرده بودن واقعا علی شادمانه
ناموسا دل درد گرفتم انقد خندیدم
محیا جون تو هم خیلی عششششقی

محیا چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴

تنها ارزوم دیدنتونه

فاطمه ۱۲ساله شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۴

من خیلی دوست دارم شما رو از نزدیک ببینم

سارینا جمعه ۷ اسفند ۱۳۹۴

عاشقتم خیلی خیلی خیلی بوس بوس بوس

سارینا جمعه ۷ اسفند ۱۳۹۴

عشقم خخخخخخخخخخخخخییییییییییییللللللللللللللللللللییییییییییییییی دوست دارم

ناشناس جمعه ۷ اسفند ۱۳۹۴

دوست دارم علی شادمان

یکی... سه شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۴

ببخشید ولی وقت ندارین جواب بدین؟
لطفا احترام قائل شید وحداقل هر ۱۰ پیام رو یه جواب بدین

asiyeh شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۴

چه خوش عکسی
منم بازیگرم
انگاری فقط من دوستت ندارم
چقد ماشالاخاطرخواه
امیدوارم موفق باشی

یسنا شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۴

سلام علی آقا شما در سریال کیمیا واقعا عالی بازی کردید موقعی که اسیر شدید واقعا ناراحت شدم

بنده خدا شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵

بله خیلی

کرد تبار پنج شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۴

آقا علی سلام علیکم باوا فره خوشحال بیم کوردید امیش کوردیم وواقعا خوشحال بوم. امیدوارم جواوم بی

النا یکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴

عشقم جفتمون تو یه ماهیم
خیلیییییییییییییییییی دوستت دارم

B پنج شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵

از چه لحاظ دوسش داری

یه دوست پنج شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۴

وااااااااداهای عاشقتم خیییییییییلی نفسی خییییییلی عشقی خیییییییلی خوشگلی خیییییییلی آقایی

محیا پنج شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۴

واقعا دووووووووووووووووووووووووووووووووسسسسسسسسسسسسسسسسسسستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارم

ندا چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴

خیلی خوشگله عاشقشم

آوا سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴

عشقممممممممممم جیگررررررررررررررررررررررم واقعا دوست دارم کاش میشد ببینمت بووووووووووووووووووووووووس

کیمی جمعه ۷ اسفند ۱۳۹۴

بازی شما از همه بهتر بود خیلی ممنون امید وارم همیشه موفق باشین آقای شادمان من فکر میکردم ۱۸ سالتونه ! شایدم به خاطر گیریمتون بوده.

عاشق دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵

خییییییییییر مگه تو خواب

پریا سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴

واقعا عاشقتم میمیرم برات نفسسسسسسسسسسسسسم

بازیگر آینده چهارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۴

علی شادمانم دیونست که بیاد تو رو بر داره

تسنیم چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۵

منم روزی عاشقش بودم ولی بعد فهمیدم چقدر زشته عاشقه امیر علی نبویان شدم اونم که زن گرفت این عشقای الکی رو ترک کردم و الان اودم اینجا تا ببینم کسی مثله من عاشقشه که دیدم ولی من الان دو ماهه تو ترکم

خانوم خوشگله یکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴

سلام همشهری باعث افتخار ما ایلامی هایید

مچکرم

فاطمه جمعه ۱۶ بهمن ۱۳۹۴

اقای شادمان عکستون خیلی قشنگه

نسرین شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۵

اقا علی جووووووووووووووووووون چقدر خوش عکسی

عاشقتم پنج شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴

عاشقتم علی جون

حمید چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴

آدم می خواد یه شب تا صبح ببوسدشون بعضی پسرهای ایرانی رو

باران شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴

اره خب ما اذر ماهیا از جذابت خاصی برخورداریم جذابیت تو خونمونه

يلدا پنج شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۴

دقیقا واقعا راست میگی عزیز

برو پنج شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۴

بروبابا

محیا جمعه ۱۴ اسفند ۱۳۹۴

آره،آذر ماهی ها واقعا خوبند،خودمم متولد آذرم

تسنیم یکشنبه ۲ آبان ۱۳۹۵

ولی اذر با اذر زندگی خوبی ندارن ها فورا تاریخ تولدتو عوض کن

یه دوست جمعه ۹ بهمن ۱۳۹۴

خییییییییییییییللللللللللیییییییی عششششششققققققققییییییی آقا علی من عاشقتم وقتی اسیر شدی خدا میدونه چقدر گریه کردم و ناراحت شدم

یه دوست جمعه ۹ بهمن ۱۳۹۴

آقا علی خیلی قشنگ بازی کردی من کیف کردم با این بازی قشنگت

یه دوست جمعه ۹ بهمن ۱۳۹۴

خیلی عشقی آقا علی من حاضرم جونم رو فدا بکنم برای تو وقتی اسیر شدی من خیلی ناراحت بودم خیلی بازی تو رو دوست دارم

ناشناس جمعه ۹ بهمن ۱۳۹۴

نوووووووووووکرتم علی اقا

النا پنج شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۴

انقدر دوستت دارم که نمی تونم عنوان کنم
پسر جذابی هستی

همینا پنج شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۴

دوست دارم علی جون

هانا چهارشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۴

توکلاس ما همه چی شده علی شادمان

محیا پنج شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۴

همین طور

ثمین سه شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۴

خدای جذابیـــــــــــــــــــــــــت
عاشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــقتم

زهرا دوشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۴

خیلی دوستون دارم

لعیا 14 ساله یکشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۴

اقای شادمان ممنونم به خاطر بازی خوبتون و ارزوی موفقیت براتون دارم.

لعیا یکشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۴

قابل توجه زینب خانم.دروغ نگو که علی شادمان پسر عمهی تو هست.الکی نق میزنی.

هانا یکشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۴

قیافش که…ولی بازیش یکه

انا یکشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۴

بهترین بازیکر خودشه
برو بابا

ستاره دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶

این همه بازیگر خوبو ول کردی چسبیدی به این .اخه اقای شادمان چی داره.نه قیافه داره.نه هیکل داره وووو

هلیا دوشنبه ۹ فروردین ۱۳۹۵

اقای شادمان من شما رو خیلی دوست دارم

آیسان شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۴

کی شامارهی علی زو داره

النا چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴

خیلی نازی

کوثر چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴

من شما رو دوست دارم من میخوام بازیگری مثل شما باشم

النا سه شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۴

خیلی دوستت دارم اون شبی که عصیر شدی منم عصیر شدم

النا پنج شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۴

من از بازی شما خیلی خوشم میاد
خیلی پسر جذابی هستید

النا پنج شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۴

خیلی پسر جذابی هستید نصبت به ارسلان قاسمی

هانا یکشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۴

قیافش که…ولی بازیش یکه

النا دوشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۴

نفسمی عاشقتم دوستت دارم عشقم

بازیگر آینده سه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴

من که به امید خدا چند روز دیگه یه فیلم باهاش دارم

B پنج شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵

از چه لحاظ دوسش داری

النا دوشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۴

وای خیلی خوشکلی عشقم

زهرا یکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴

چه خبره دلفانی ها هرچی نظر دیدم هرچی طرف دار خوبه که دیدم دلفانی انی هستند ها

فاطمه15ساله یکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴

علی دیگه رفت به جاش برزوارجمندمیاد.

ناشناس یکشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۴

خیلی بد شد

ناشناس یکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴

سلام عزیزم خیلی دوست دارم

فاطمه خانوم یکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴

علی جون خیلی شبیه اخوندها شدی یه حوزه علمیه کنار خونه ی ما هست یک طلبه هست که کپی شماست من هر وقت میبینمش یاد شما می افتم اتفاقا اسمشم علی هست مثل شما خیلی بچه با حالیه

ناشناس جمعه ۹ بهمن ۱۳۹۴

عجب کارا خدارو ببین الله اکبرخخخخخخخخخخخخخخخخخ

نگاراز دلفان شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴

وای خیلی دوستت دارم علی عشقم منم مثل اونیکی دلفانی ها عاشقتونم

هانا شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴

این بهتره یا ارسلان

فاطمه15ساله یکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴

خب معلومه علی.

هانا سه شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۴

راست میکی

کیمیا چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴

از اون جایی که معلومه دختر با ادبی هستی که محترمانه بگم کسی به ایشون گیر نداده ربطی به حسودیو این چیزا هم نداره . منم همینطور یه نصیحت کردم چیزی گیرت نمیاد اینجا … بازم بروسره درست.

حسین یکشنبه ۲ آبان ۱۳۹۵

خب امیر علی نبویان

15M شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴

میگم ما نظر میدیم اون میبینه؟

محیا پنج شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۴

فکر کنم ببینه

یه دوست شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴

بازیش خوبه ریش بهش نمیاددددددددددددددددددددددددددددددددد//

seta.fr شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴

محیا اخه شلغم چی داره ها

يلدا پنج شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۴

خیلیییی بی ادبی هست زردالو بادمجون علی خیلی قشنگ وخوب البته ببخشیدا

زهرا تنهایی جمعه ۲۵ دی ۱۳۹۴

سلام خوبی علی من همون زهرام علی زود بده شمارتو تا یکشنبه گوشیم دستمه بابام میگرهع علی ترو خدا از همه مهمتر صداتت براهم مهمه من تو را صداتو و قیفتو بیشتر از جونم دوست دارم علی ترو خدا کارم خیلی واحبه شاید یبگی اینجور میگه شمارمو بهش بگم اما نه این طور نیست کارم واجبه علی اقا ترو خدا نترس به هیچ کس نمیگم علی اقا شب به ارزی اینکه بازیگرذ میشم و تو را میبینم میخوابم علی اقا ترو خدا وفقط زود بده خداحافظ

محیا جمعه ۲۵ دی ۱۳۹۴

واقعا ریش بهش میاد جیگررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررری

فاطمه.19 پنج شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۴

بازیتون عالیه دوس دارم بازیتونو …پرفکت موفق باشید

هستی پنج شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۴

عاشقتم علی

یه دوست شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴

خدا نکنه شما دخترا کسی ببینید اگه ببینیدعاشقشون می شید

فاطمه خانوم یکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴

اقای یه دوست یا خانم یه دوست حالا هرچی‌ هستی اینو بدون که دخترا احساساتی هستن اینم که میگیم علی دوست داریم یا عاشقتیم یعنی‌ اینکه مثل دادشمون دوسش داریم خدایی نکرده به کسی بر نخوره اقای x or y

لیلا 14 پنج شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۴

سلام اقای شادمان خیلی خوش حال شدم وقتی دیدم برگشتید و خودتون نقش کیوان رو ادامه میدید
و اینکه خیللللللی خوب بازی میکنید و ریش خیلی بهتون میاد

امیر پنج شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۴

سلام علی جون من هم بازیتو دوست دارم و عاشق قیافتم مخصوصا از اون موقع ای که ریش گذاشتی خیلی بهت میاد عاشقتم راستی همه بهم میگن من خیلی شبیه شمام و این باعث افتخارمه دوست دارم بای

نفیسه چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴

عاشقشمممممممم یعنی درحدمرگ دیییییووووووننننششششمممم

محدثه شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۸

واقعا نمی دونی که عاشق شدن با نامحرم حرامه

نفیسه چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴

عاشقشممممممم دیووونه بار یعنی درحددیوونگی

ایدا چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴

تا حال بازیگر به این خوبی ندیده بودم

ناشناس سه شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴

واقعا خوب بازی می کرد

elaheh سه شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴

بازیش خوبه….

کیمیا سه شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴

بسه دیگه برید بشینید درستونو بخونید اینکه کی خوب بازی میکنه کی خوشگل تره به چه دردتون میخوره؟ قابل توجه افرادی که هر روز نظر میدن.

پرواز650 جمعه ۲۵ دی ۱۳۹۴

توبه بقیه چیکارداری.

محیا جمعه ۲۵ دی ۱۳۹۴

کیمیا جون کجای کاری امتحان نصف بچه ها تمومه

محیا جمعه ۲۵ دی ۱۳۹۴

کیمیا خانم چیه نکنه حسودیت میشه یایکی از خوانوادتون گیر داده به علی که این جور میکنید حسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسود

ناشناس چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴

از اون جایی که معلومه دختر با ادبی هستی که محترمانه بگم کسی به ایشون گیر نداده ربطی به حسودیو این چیزا هم نداره . منم همینطور یه نصیحت کردم چیزی گیرت نمیاد اینجا … بازم بروسره درست.

پرواز650 جمعه ۲۵ دی ۱۳۹۴

کیمیاخانم شمابه بقیه چیکارداری؟؟؟؟؟؟؟؟

کیمیا چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴

و اما جواب شما . نمیدونم اقایی یا خانم ولی انقدری میدونم خصلت و ویژگیه دخترارو که بیان تو کارشون دخالت کنم . دوما مستقیم تو کاره کسی دخالت نکردم کلا گفتم ظاهرا اونی که باید به خودش بگیره گرفته و این خیلی خوبه…

محیا شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴

آره چقدر خوبه که کسی که به خودش گرفته جواب تو رو نمیده در حدی نیستیم که کسی جواب تو بده . اینم گفتم که بدونید کجای درنیاید

ستاره دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶

موافقم لایک داری . اخه این چیش خوبه

هدیه سه شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴

عاشقتم علی شادمانیo (∩ ω ∩) oo (∩ ω ∩) oo (∩ ω ∩) o:-*:-*:-*:-*;-);-)O:-)O:-)O:-)

صبا چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴

مثل داداشم میمونی خیلی دوست دارم اون روزی که اسیر شدی منم اسیر شدم خیلی دوست دارم به خاطر شهرت نههههه من به خدا دوست دارم

♥مریمی♥ سه شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴

عااااالللللللللللییییییییییی!عکسا خیلی قشنگیه الانم که برگشته وریش گذاشته خیلی جذاب شده :-*

فاطمه خانوم سه شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴

علی جون به خدا خیلی عشقی ٬ عاشقتم بازیت حرف نداره ٬ خیلی دوست دارم راستی ریش و سبیل هم خیلی بهت میاد خوشکل که هستی خوشکل تر هم میشی ماشا لله قربونت ٬ بوس بوس ٬ فدات

محیا چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴

ببخشید شما کجای هستید

فاطمه خانوم یکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴

محیا جون مگه بیو گرافی اقا علی رو نخوندی ؟ ایلامی هستش

محیا یکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴

نه ببخشید منظورم اون نبود

آنوشا دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵

به نظرم بازیگرخوبی هست ولی فکرنکنم خوشش ازحرف های شما بیاد

محبوبه سه شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴

چه با حالههههه
لایییی❤❤❤ککککککککک
بوسسسسسسسسس

پرديس دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴

سلام اقای علی شادمان من خیلی شمارو دوست دارم و اولین بازیگری بودین که انقدر دوستون داشتم خیلی جیگرید

ناشناس دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴

علی جون نفسی به خداآ عشقییییییی

علی شادمان دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴

سلام .ممنون از نظرات همه دوستان عزیز وهواداران گلم

دوست تون دارم زیاد

محیا سه شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴

علی واقعا خودتی نفسسسسسسسسسسس جواب بده تورو خدا

فاطمه چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴

علی جون عاشقتمo (∩ ω ∩) o

صبا چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴

فقط می توانم بگم تو زندگی منی

باران شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴

سلام اقای شادمان امیدوارم موفق باشید مثه هنیشه من ارزومه بازیگر شم یعنی اگه نشم دق میکنم میشه بگید از کجا شروع کنم کمکم کنید ممنون میشم خواهش میکنم حتما منتظرم بهم بگیدا مرس

tفاطمه پنج شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۴

من موندم پسر از این خوش قیافه تر ندیدی که عاشقش شدی خانم النا تو برو اول املا یاد بگیر تا اسارت رو اصارت ننویسی

ستاره دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶

لایک داری .موافق موافقم این همه رو ول کرده چسبیده به این

عاشق/انسان پنج شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۴

یه حسی بهم میگه این علی عزیز هستش…
آخه علی جان معمولا یه سلام میگه…بعد شروع میکنه به حرف زدن…
یه چور باهالی سلام میکنه…
بخاطر همینیه حسی بهم میگه که علیه…

م جمعه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵

خیلی دوست دارم نمیدونی از خدا میخوامت . یا علی

فاطمه جمعه ۲۱ آبان ۱۳۹۵

جیگرییییی

a.anisa@chmail.ir شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۵

سلام . آقای شادمان راستش من مثل بقیه نمیگم دوستون دارم یا عاشقتونم یا…. من میگم که بازیتون توسریال کیمیا زیبا بود کیوان اول نقش یه پیرشروشیطون بود ولی باشروع انقلاب وجنگ بزرگ شد ومثل یه مرد به جنگ با دشمن رفت . نقش شما واقعا تاثیرگذاربود . ممنون از بازیتون

دوست شما شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۵

سلام . ولی به نظرمن فقط لی مین هوووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

zzz سه شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵

خیلی شادی بابا خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

سارا 14 ساله دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴

خیلی خوشحال شدم وقتی دیدم برگشته ولی خدا وکیلی خیلی خوشگله تو فیلم اون شکلی شده ولی بازم با اون گریم خوشگله خدا کنه تا اخر فیلم باشه

فاطمه15ساله یکشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۴

مگه قرارنبودکیوان بعدبرگشتنش نقششوبرزوارجمندبازی کنه؟پس چی شد؟ولی خدایی خیلی خوشحال شدم دوباره تواون نقش جذابش دیدم.یعنی وقتی دیدمش ازشدت خوشحالی نمیدونستم چیکارکنم.

ناشناس دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴

منم از خوشحالی نمیدونستم چیکار کنم ولی میگن که پاش … اشکال نداره خوب میشه

محیا دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴

فاطمه جون خیلی دوستش داری منم از تو بد تر من تا حالا کسی رو انقدر دوست نداشتم

اميرعلي یکشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۴

سلام علی شادمان راستی تو بهترین ستاره هستی بین بازدیگر دوست دارم من بدون نگاه عکس تو نمی توانیم به زندگی ادامه دهیم دوست دارم بدون تو یک ثانیه زندگی ادامه نمی دهیم دوست دارم

اميرعلي یکشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۴

سلام به خدا دست خودم نیست دوستش دارم و می خوایم که بعد امتحانات برویم به تهران تا بینیم من علی شادمان رادوست دارم وراستی بهترین ستاره جهان است دوست دارم شب ندون نگاخ عکس او نمی توانیم به خواب برویم من راستی راستی دوستش دارم من بدون او نمی توانیم به زندگی ادامه دهیم دوست دارم

محیا دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴

خوش بحالت که بعد امتحانا میخوای بری ببینیش من امتحانم تموم شه امتحان مامانمه شروع میشه که مامانم امتحاناش اخر بهمن تموم میشه بعدعید جای نمیریم اجیم کونکور داره پس شاید تابستون بریم تفریح اونم هر سال تابستون میریم شمال یا جنوب جای دیگه هم نمیشه بریم به دستور بابام

مهدی پاکدل فقط جمعه ۱۸ دی ۱۳۹۴

بهتره با ارسلان قاسمی مقایسه اش کنین نه با داش مهدی و پوریا خانم فاطمه ۱۵ساله شما همه جا هستی خخخخخخخخخخ

محیا جمعه ۱۸ دی ۱۳۹۴

میدونید چیه بچه ها اصلا نباید ازش طرف داری کنی با طرف داراش میگن زیاد خوب نیست میگن بر عکس قیافش البته نمیگن خودم … ولی من بازم خیلی خیلی دوستش دارم دست خودم نیست لطفا هرکی اینستا گرام داره بهش بگه یه کم مهربون تر ولی ما بازم دوستش دارم

فاطمه15ساله شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴

چراااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟منظورت اینه که بداخلاقومغروره.من که نفهمیدم توچی میگی.

محیا شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴

عزیزم چند تا از هم شهریامون رفته بودن که ببیننش و چند بار بهش زنگ زده بودن ببینن کجاست ولی جواب نداده بود هیچ اونم هم دست خالی بر گشتند بنده خدا ها ایلام تهران رو تمام گشته بودن که پیداش کنن ولی به قیافش نمی خوره !!!!!!!! ولی من باید ببینمش که ببینم همچین ادمی هست یا نه ولی نمیدونم کجا ایلا مه یا تهران ولی انون کسی که رفته بو ببینتش زیاد دوستش نداشت نمیدونم چه جوری رفته بود ببینش راستی منظور من این نیست منظور اونی که رفته ببینتش اینه ولی بازم از ارسلان قاسمی بالا تره

محیا یکشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۴

من که خیلی دوستش دارم و هیچ وقت نمیگم مغروره یا چیزی دیگه من که جودم باهاش حرف نزدم از نزدیک ببینم که مغروره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

..... پنج شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۴

چه قدر بی کارید واقعاااااااا !

فاطمه15ساله یکشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۴

اهان پس اینطور چه بدکاش میتونستن ببیننش.

ملودی چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴

منم با تو موافقم اصلا به قیافش نمی خوره همچین ادمی باشه

آ.ر پنج شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۴

عاشقتم علی جوووووون .

ناشناس پنج شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۴

خوشگل نیس زیاد خداییش معمولیه ولی بازیش یکه

فاطمه15ساله پنج شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۴

هم خوشگله هم بازیش خوبه.

محیا سه شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴

علی اقا توشهر ما خیلی خیلی طرف دار داری یه سر به شهر ما دلفان بیا

فاطمه15ساله سه شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴

توشهرماهم طرفدارزیادداره شهرمرندومیگم.

محیا دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴

شهر مرند تقریبا پیش زنجانه

فاطمه15ساله دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴

نه بابایکم دوره.شهرستان مرندازشهرستانای اذربایجان شرقی هستش.نزدیک تبریزه.

محیا چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴

اها فهمیدم اشتباه گرفتم با یه جای دیگه

محیا چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴

بچه ها میگن ترلان پروانه … یعنی علی شادمان … میدونید چرا چون عکساشون باهم …

15M شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴

ترلان پروانه و علی شادمان چی شد؟

محیا یکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴

بابا چیزی نیست چنتا عکس باهم داشتند همین

سارینا جمعه ۷ اسفند ۱۳۹۴

کجایه زنجانه

یه دختر دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴

یه دختر

محیا سه شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴

اذین خانم شماهم دلفانب هستید منم دلفان نیم

azin دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴

من خیلی دوسش دارم زیاد وقتی اسیر شد خیییلی ریه کردم دوست دارم داداشم باشه ولی…. حیف

آذین دلفان دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴

من خیلی دوسش داررررررم
کاشکی از نزدیک ببینمش

چقدر شما قربون میرین بسه دیگه یکشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۵

چقدر قربون می رین واییی

آذین دلفان دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴

من خیلی علی شادمان رو دوست دارم اون خیلی خوب بازی میکنه
هم با نمک هم جزاب
براش آرزوی موفقیت میکنم

فافا یکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴

ولی بازیش خوبه

فافا یکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴

سلام به نظر من زیادم خوشگل نیست

محیا چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴

خیلی هم خوشگله

محیا یکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴

این روزا خیلی ها ازم میپرسن علی شادمان خوشگل یا ارسلان قاسمی اخه ارسلان چی داره اگه چیزی پیدا کردید به منم بگید لطفا

آذین دلفان دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴

به نظر من ارسلان قاسمی هیچی نداره
هیییییچییی

محیا سه شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴

نظر ما دلفانی ها یکی هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

فاطمه15ساله دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴

والا.

فاطمه15ساله شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۴

کاش بعددوران اسارتش روخودش بازی میکردبیشترمیدیدیمش.

کیمیا شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۴

مد جدید دیگه اینبار علی اقا شده عشق دخترا ساله بعد حرفشون اینکه اره بابا این خوب نیست (خزشد)رفت حالا زیر عکسا بازیگر دیگه نفسمی تو فلانو فلان منم یه دخترم.ولی کلا کاری ندارم هرکس یه شخصیتی دار دیگه…ولی درکل اینار بازیتون در نقش کیوان خوب بود

چرامن شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۴

بابا علی شادمان بعدش که بزرگ شد نقششو برزو ارجمند بازی میکنه

یه دختر شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۴

خیلی نازه دوسش دارم

فاطمه15ساله شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۴

عاشق شخصیت کیوانم توسریال کیمیاوبیشتربه عشق علی جون ومهراوه جون نگاه میکنم.حیف که علی اسیرشدبیشتره جذابیت فیلم ازبین رفته.

علی چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴

سلام عالی بوئ. کیمیا ازدواج کرده

فاطمه15ساله شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۴

وای چقدخوشگلی تونقشتوتوسریال کیمیاخیییییییییلی خوب بازی کردی.وای هرچقدرازت تعریف کنم بازم کمه بهترین بازیگرنوجوان دنیایی واقعااون روزی که اسیرشدی باشدت تمام گریه میکردم.بچه هاکسی میدونه کیوان تودوران اسارتش شهیدمیشه یانه؟آخه یه جاداشتم میخوندم که نوشته برزوارجمندبزرگی کیوان؟درسته؟هنوزم به خاطراسیری کیوان خییییلی ناراحتم.کاش تبریزی بودی وامیدوارم پرسپولیسی باشی البته زیادم مهم نیست.

یلدا چهارشنبه ۹ دی ۱۳۹۴

من عاشقتم علی نفسمی تو

کیمیا شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۴

مواظب خودت باش خیلی احساساتی شدی!!!!

محیا یکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴

ببخشید بازم شمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

ناشناس چهارشنبه ۹ دی ۱۳۹۴

چرا نوشتید کردتبار!؟ علی شادمان خودش نیز کرد است و کردتبار کسی است که زبان مادریش را فراموش کرده باشد و اجدادش فقط کرد باشند…

roozalin سه شنبه ۸ دی ۱۳۹۴

بچه ها درسته که میگن توی سریال کیمیا کیوان بعد از اسیر شدن به شهادت میرسه

ناشناس پنج شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۴

بچه جواب بدید راستی بعد اسیر شدن میمیر

nice girl جمعه ۱۱ دی ۱۳۹۴

نه بابا اگه بمیره که منم می میرم چند روز فقط واسه اسیر شدنش گریه کردم

چرامن شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۴

نه بابا
بعدش برزو ازجمند میاد نقش اونو بتزی میکنه

محیا شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۴

منم قسمت اسیر شدن کیوان رو ضبط کردم با هر بار گذاشتنش مامانم اینا هم بامن گریه میکنن چه بازی میکنه علی جونم

محیا شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۴

اگه قرار باشه کسی بیاد شهاب حسینی میاد خیلی شبه علی جونم

محیا جمعه ۱۱ دی ۱۳۹۴

اگه شهیدم نشه خودش که نمیاد بازیگر دیگه ای بجاش میاد مگه نه

یه دختر شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۴

وای نگو اگه بمیره منم می میرم.♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡

محیا شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۴

وای یه دختر اگه بمیره منم میمیرم جووووووووووووووووووووووووووووووجوووووووووووووووووووووووووووووووو کوچلو ولی تو فیلم هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

محیا یکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴

از بعد کیوان سریال کیمیا رو میبینم دست خودم نیست گریم میگیره اخه اگه کیوان بمیره منم میمیرم

ز پنج شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۹

اخی بمیرم واست

یگانه سه شنبه ۸ دی ۱۳۹۴

آفرین

زهرا دوشنبه ۷ دی ۱۳۹۴

دوست دارم

ناشناس چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴

منم دوست دارم

دوست دوشنبه ۷ دی ۱۳۹۴

خیلی خوشگله بهترین بازیگرنوجوانه ب نظر من
مااخر نفهمیدیم طرف دار کدام تیمه

هانا سه شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴

پرسپولیسیه. اخه داخل عکسش عدد شیش رو نشون میداد پارچه ی قرمز هم داشت

فاطمه15ساله پنج شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۴

امیدوارم اینجوری باشه که تومیگی.

محیا دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴

اره ولا کاشششششششششششششششششششششششششششش

مرجان دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴

خدا شفاتون بده….واقعابراتون متاسفم که وقتون روپای این عشقای مسخره هدرمیکنین..اخرش ک چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بجز الافی

;کیمیا یکشنبه ۶ دی ۱۳۹۴

وااااااااای چقدر خوبه .

محیا شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۴

خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی خوشگل خوشششششششششششششششششششششششششش تیپ کاش من یبار ببینمش

تارا دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴

خیلی جذابی خوشتیپ خیلی هم خوب بازی میکنی بچه ها یه سوال علی استقلالی یا پرسپولیسی؟

تارا سه شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴

فکر کنم استقلالیه

محیا از دلفان چهارشنبه ۹ دی ۱۳۹۴

تارا جون خیلی دوستش داری از خودم دیونه تری ها

تارا یکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴

دوست دارم مخصوصا در سریال کیمیا

تارا یکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴

خیلی خوشتیپی ماشالا بابا همشهری بچه ها استقلالیه یا پرسپولیسی

محیااز دلفان چهارشنبه ۹ دی ۱۳۹۴

تو سریال کیمیا گیریمش خوب نبود ولی خودش خوشگله

ناشناس دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴

جیگرههههه به خدا. اخه خیلی خوشگله من خیلی دوسش دارم کاش که داداشم میبودجیگرههههههه ب

محیا شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۴

بابا علی الان که دارم فکر میکنم بد جور دیونتم نفسمیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

تارا یکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴

سلام خیلی خوشگلی همشهری اگه میشه بگین پرسپولیسی هستین یا استقلالی ترو خدا دوست دارم

شیدا سه شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۴

علی جون فوتبال دوست نداره

fatemeh پنج شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴

خیلی خیلی دوستت دارم عکسات حرف نداره .راستی یه سوال ،ایشون چند سالشونه؟

ناشناس شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۴

نوزده سالشه

عسل دوشنبه ۹ آذر ۱۳۹۴

عاشقانه دوستت دارم مخصوصا در فیلم کیمیا

ناشناس چهارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۴

علی جان از نزدیک دیدنت ارزومه همه چی تمومی هم خوشتیپ هم باهنر

علی پنج شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۴

علی جون فقط مال خودمه

اتنا شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۵

حتما دیدیش ماهم خبر کن

اتنا شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۵

برای من اصن شهرت یا جذابیت مهم نیست من عاشق خود خود خودشم من با عکسای اقای شادمان از خواب پا میشم وبا دیدن عکساشون میخوابم هر لحظه به فکرشونم

تینا دوشنبه ۹ آذر ۱۳۹۴

خیییییلی دوسش دارم جذاب و خوش تیپ

زینب جمعه ۶ آذر ۱۳۹۴

واقعا خوشگله و جذاب و خیلی زیبا بازی می کنه

فاطمه چهارشنبه ۴ آذر ۱۳۹۴

عالی بود خیلی خوب بازی میکنی علی

میترا چهارشنبه ۴ آذر ۱۳۹۴

داداش علی افتخار ایلامی،ممنونیم ازت کورد باغیرت،

شادی یکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۴

بسیار عالی ممنون از عکسهاتون نوفق باشی اقا کیوان

sdaf یکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۴

علی شادمان خیلی قشنگ بازی می کنه

sanaz banoo یکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴

ازش خوشم میاد.خوب بازی میکنه.ممنونم.

sahat جمعه ۶ آذر ۱۳۹۴

اره

شميم شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۴

بازیگر توانمند و آینده داریه

sdaf یکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۴

واقعا خوشگله

تارا یکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴

دوست دارم فقط بگو استقلالی هستی یا پرسپولیسی من راستی همشهریتم

فریماه چهارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۴

موافقم‌البته‌مشروط‌به‌سالم‌موندن‌ازنظراخلاقیه

محیا از دلفان پنج شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۴

وقتی فهمیدم قضیه کیوان واقعه ای دو روز گریه کردم اخه مگه میشه یه پسر ۱۷ ساله

فاطمه15ساله یکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴

آره خیلی غم انگیزه.

ناشناس سه شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴

درمورد چی؟

فاطمه15ساله پنج شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۴

درمورداینکه قضیه کیوان واقعیه واتفاق افتاده خیلی غم انگیزه واقعا.

نازنین دوشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۴

بچه ها میشه بگین این قضیه ای ک باورتون نمیشه چیه؟خیلی کنجکاو شدم بدونم.راستی منم علی رو خیلی دوس دارم.هم خوشگله هم خوشتیپه هم نقششو عالی بازی میکنه

اميرعلي جمعه ۲ بهمن ۱۳۹۴

سلام من واقعا علی شادمان را از همه بیشتر دوست دارم وعلی تو مال منی من زندگی وجانم را فدایی تو می کنیم

محیا پنج شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۴

من چهار سال ازش کوچیک ترم مثل داداش بزرگ ترم دوستش دارم ای کاش یبار داداشمو از نزدیک ببینم

سارا جون دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴

خیلی جزابییی جیگر

مریم دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴

نمیری جیگر

مریم دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴

من خیلی دوست دارم یکبار هم که شده ببینمش

محیا چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴

منم باید ببینمش

فاطمه15ساله پنج شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۴

منم همین طور.

ناشناس پنج شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۴

پرفکت…خیلی عالی هستین

فاطمه ١٤ ساله ورامين جمعه ۲۵ دی ۱۳۹۴

علی شادمان رو از داداشام بیشتر دوست دارم داداش بزرگ ترم دوسال ازش بزرگ تره ولی علی خیلی باحاله هم خوشتیپ دوسش دارم وقتی اسی. شد دلم نمیخواست کیمیا رو نگاه کنم چون جاش خالی بود

فاطمه فخارفاطمه فخاري جمعه ۲۵ دی ۱۳۹۴

فاطمه ١۴ ساله از داداشام بیشتر دوست دارم داداش بزرگ ترم دوسال ازش بزرگ تره ولی علی خیلی باحاله هم خوشتیپ دوسش دارم وقتی اسی. شد دلم نمیخواست کیمیا رو نگاه کنم چون جاش خال

النا یکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴

عشق منی

النا دوشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۴

وای نفس منی عشقم

seta.fr شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴

دوستان گلم محیا و آذین خیلی خنگید که عاشق یه شلغم شدید برید درستونو بخونید خنگا

ناشناس یکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴

دوست دارم نقشت عالی بود یعنی عالی بازی کردی آغا علی

شیلان یکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴

شیلان دوستت دارم نقشت عالی بود بعنی عالی بازی کردی اغا علی

رعنا یکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴

اها محیا اذین درس دارن اونیکیا چی

النا دوشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۴

چقد عشقی جیگر مال منی به هیشکی هم نمیدم

سروه پنج شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۴

یلی دوستت دارم علی جان نقشت عالیه یعنی باید گفت که عالی بازی میکنی مارو سر بلند کردی دمت گرم آغا علی

سروه پنج شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۴

عاشقتم ما رو سر بلند کردی دمت گرم آغا علی

زینب جمعه ۲ بهمن ۱۳۹۴

علی شادمان پسر عمه ی منه وتا حالا من رو زیاد برده پیش کیمیا یعنی همون مهراوه تازه من شماره ی کیمیا رو هم دارم

ناشناس دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴

تو گفتی وما هم باور کردیم

عاشقت جمعه ۳۰ بهمن ۱۳۹۴

سلام خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخییییییییییییییییییییییلللللللللللللللللللییییییییییییییییییی می خوام ببینمتون چی می شد عشقا ها میوومدندن دنبال عاشقاشششششششششششششششووووووووووووووووننننننننننن

سعیده سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۵

چند سالتونه

من عاشقتم علی جوووووووون عاشق جمعه ۱۲ شهریور ۱۳۹۵

اسم من زهراست عاشقتم یک عالمه هرچی بگی بازم کمه خواهرت آریانا روهم خییییلی خیییییییییلی دوستدارم کاشکی جای اوبودمعاششقتم علی جون

سما یکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵

بیست سال

سبا محمدی پنج شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۶

آقای شادمان رو من از نزدیک دیدم ایشون بسیار برای عکس گرفتن و امضا دادن صبورن در کل فداشم الهی

سبا محمدی جمعه ۳ شهریور ۱۳۹۶

من آقای شادمان رو توی تئاتر زبان تمشک های وحشی دیدم وقتی توی سالن نشستیم اول با دانیال(علی شادمان) مواجه شدیم که میخواست یه قتل انجام بده

سبا محمدی جمعه ۳ شهریور ۱۳۹۶

عشق منه

مارال دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۹

شما ی وقت غش نکنی از عشقش