موضوع :اخبار سینما ایران ، اخبار هنرمندان
طلاق بازیگران و هنرمندان سینما, چه بازیگرانی طلاق گرفتند
فهرست اسامی بازیگران معروف سینما و تلویزیون که پس از مدتی تشکیل زندگی مشترک از هم جدا شده ‌اند:  نیما بانکی و لیلی رشیدی، سوسن تسلیمی و داریوش فرهنگ، خسرو شکیبایی و تانیا جوهری، آیدین آغداشلو و شهره آغداشلو، ابوالفضل پورعرب و آناهیتا نعمتی، بابک ریاحی‌پور و مهتاب کرامتی، یوسف مرادیان و سارا خویینی‌ها، فریبرز عرب‌نیا و آتنه فقیه نصیری و عسل بدیعی،فرحناز منافی‌ظاهر و حسین محب‌اهری، بهروز بقایی و پرستو گلستانی، آفرین چیت‌ساز و علی دهکردی، اکرم محمدی و مجید جعفری، کوروش تهامی و شبنم طلوعی، امیر غفارمنش و شادروان پوپک گلدره، عاطفه رضوی و مهرداد شکرآبی، مینا لاکانی و امین زندگانی، شراره رخام و فرهاد قریب(استیون راش)، الهام چرخنده و فرشید نوابی ، فرزاد حسنی وآزاده نامداری ….

1- طلاق خسرو شکیبایی و تانیا جوهری 
شاید خیلی‌ها ندانند که شکیبایی در دهه ۴۰ کار خودش را با دوبلوری شروع کرد و پس از ناکامی در این رشته به تئاتر رفت و سال‌ها گذشت تا دوباره با فیلم «خط قرمز» مسعود کیمیایی به سینما بازگشت. تانیا جوهری هم در همان سال‌های دهه ۵۰ بازیگر تئاتر بود. این رابطه که منجر به ازدواج شد، چندان خبرساز نبود؛ چون هیچ‌یک از این دو، آدم‌های معروفی نبودند و در سال‌های بعد در حرفه‌شان سرشناس شدند. 

  
چه بازیگران و هنرمندان طلاق گرفتند

2- طلاق سوسن تسلیمی و داریوش فرهنگ 
فرهنگ و تسلیمی از طریق گروه تئاتر پیاده با همدیگر آشنا شده بودند، پس از مدت‌ها زندگی مشترک سرانجام فرصت پیدا کردند تا در فیلم «شاید وقتی دیگر» ساخته بهرام بیضایی، نقش زن و شوهر را بازی کنند. تسلیمی، پس از این فیلم، همراه فرزندش عازم سوئد شد و امروز یکی از چهره های سرشناس تئاتر سوئد است اما داریوش فرهنگ مانده و فیلمسازی و بازیگری را تا امروز ادامه داده است. 

چه بازیگران و هنرمندان طلاق گرفتند  

3- طلاق محمدرضا شریفی‌نیا و آزیتا حاجیان 
حاصل ازدواج محمدرضا شریفی‌نیا و آزیتا حاجیان دو دختر با نام‌های مهراوه و ملیکا است، هر دو بعد از جدایی‌شان ازدواج کردند،محمدرضا شریفی‌نیا با «رز رضوی» بازیگر جوان سینمای ایران ازدواج کرد و آزیتا حاجیان با یکی از هم‌کلاسی‌های دوران دانشگاه 

  طلاق بازیگران

4- طلاق آیدین آغداشلو و شهره آغداشلو 
آیدین آغداشلو که نقاش، طراح، گرافیست و نویسنده ای تواناست، سال‌ها قبل، پس از یک ازدواج ناموفق و در حالی که دختری به نام تارا داشت، با شهره آغداشلو ازدواج کرد. شهره در فیلم‌های علی حاتمی (سوته‌دلان) و عباس کیارستمی (گزارش) بازی کرد و با تحسین مواجه شده بود و کم کم داشت به بازیگری توانا تبدیل می‌شد. شهره آغداشلو که با بازی در فیلم «خانه‌ای از شن و مه» و نامزدی اسکار، امروزه یک بازیگر معتبر در عرصه جهانی است، از آیدین جدا شد و مجددا ازدواج کرد و خدا دختری به او داده که ظاهرا او هم اسمش تارا است. شهره آغداشلو در تمام گفت و گوهایش همواره از آیدین آغداشلو به عنوان کسی یاد کرده است که دوران سعادتمندی را با هم سپری کرده اند. 

  
طلاق بازیگران

5- طلاق ابوالفضل پورعرب و آناهیتا نعمتی 
زمانی که ابوالفضل پورعرب با آناهیتا نعمتی ازدواج کرد، بازیگر بسیار معروفی بود. از آنطرف، آناهیتا نعمتی تازه با فیلم خوش ساخت «هیوا»، ساخته رسول ملاقلی پور، وارد سینما شده بود و به عنوان یک چهره جوان و با استعداد، اول راه بود. از طلاق این دو حدود ۸ سال می گذرد. 

  

6- طلاق مهتاب کرامتی و بابک ریاحی‌پور (آهنگ‌ساز) 
بابک ریاحی پور یکی از معروف ترین نوازنده‌های ایرانی با ساز تخصصی گیتار باس است و در زمینه موسیقی راک فعالیت می کند. مهتاب کرامتی از سال ۱۳۷۷ با بازی در فیلم «مردی از جنس بلور» پایش به سینمای ایران باز شد. جالب اینکه ریاحی‌پور زودتر از کرامتی به سینما آمده بود. او در سال ۱۳۷۴ برای موسیقی فیلم «فاتح» نوازندگی کرده بود؛ کاری که بعدها ریاحی‌پور کمتر سراغ آن رفت ولی مهتاب کرامتی با جدیت، حضور در سینما و تلویزیون را ادامه داد و خیلی زود به ستاره سینمای ایران تبدیل شد. حالا مهتاب کرامتی تنها زندگی می‌کند و علاوه بر بازیگری و فعالیت در یونیسف، در یک موسسه طراحی و تولید لباس هم حسابی مشغول است. 

  طلاق بازیگران

7-  طلاق یوسف مرادیان و سارا خویینی‌ها 
این دو بازیگر که زمانی با یکدیگر زیر یک سقف زندگی می‌کردند، سرانجام از هم جدا شدند و امروزه به فعالیت قبلی‌شان که همان بازیگری در سینما و تلویزیون است، ادامه می‌دهند. 

  
طلاق یوسف مرادیان و سارا خویینی‌ها

8-  طلاق فریبرز عرب‌نیا از آتنه فقیه نصیری و عسل بدیعی 
این ۳ بازیگر، معروف‌تر از آن هستند که بخواهیم معرفی‌شان کنیم. فریبرز عرب‌نیا به ترتیب با آتنه فقیه‌نصیری و عسل بدیعی ازدواج کرد و از آن‌ها جدا شد.عرب‌نیا که اغلب، او را با بازی‌های چشم‌گیرش در فیلم‌های مسعود کیمیایی، مانند«سلطان» و «ضیافت»، به خاطر می‌آورند، در فیلمی با موضوع طلاق نیز ایفای نقش کرده است. او در این فیلم (هزاران زن مثل من)، از همسرش (نیکی کریمی) جدا شده و مانع احقاق حق او برای تصاحب بچه می‌شود. آتنه فقیه‌نصیری نیز که در فیلم‌ها و سریال‌های متعددی ایفای نقش کرده است، با بازی خوبش در نقش «خاله سارا» در یک سریال تلویزیونی، نگاه‌ها را به خود متوجه کرد. درخشش عسل بدیعی نیز از بازی در فیلم «بودن یا نبودن»، ساخته‌ی کیانوش عیاری، شروع شد. 

  
طلاق فریبرز عرب‌نیا از آتنه فقیه نصیری و عسل بدیعی

9- طلاق نیما بانکی و لیلی رشیدی 
لیلی رشیدی و نیما بانکی چند سالی می‌شود که از یکدیگر جدا شده‌اند. نیما بانکی را اگر از «پراید تهران یازده» به یاد نداشته باشید، در آگهی‌های سامسونگ با لباس برزیل یا با کت و شلوار در حالی که پایش را از قاب ال سی دی بیرون گذاشته، دیده‌اید. حاصل زندگی مشترک این دو، پسری است که با مادرش پیش خانواده رشیدی زندگی می کند. 

  

10-  طلاق فرحناز منافی‌ظاهر و حسین محب‌اهری 
 

طلاق فرحناز منافی‌ظاهر و حسین محب‌اهری

11-  طلاق سیما تیرانداز و ناصر هاشمی   

 طلاق سیما تیرانداز و ناصر هاشمی

12- طلاق بهروز بقایی و پرستو گلستانی 
 

طلاق بهروز بقایی و پرستو گلستانی

13-  طلاق علی دهکردی و آفرین چیت‌ساز 
 

 طلاق علی دهکردی و آفرین چیت‌ساز

14- طلاق اکرم محمدی و مجید جعفری 
 

طلاق اکرم محمدی و مجید جعفری

15- طلاق کوروش تهامی و شبنم طلوعی 

 طلاق کوروش تهامی و شبنم طلوعی  

17-  طلاق عاطفه رضوی و مهرداد شکرآبی 

 طلاق عاطفه رضوی و مهرداد شکرآبی   

18-  طلاق مینا لاکانی و امین زندگانی 

طلاق مینا لاکانی و امین زندگانی

 

19-  طلاق شراره رخام و فرهاد قریب (استیون راش نام آمریکایی اوست) 

طلاق شراره رخام و فرهاد قریب (استیون راش نام آمریکایی اوست)

 
20-  طلاق الهام چرخنده و فرشید نوابی 
این زوج اندکی پیش از ایام نوروز 1393 تصمیم به جدایی و طلاق خود را عملی کردند. 
این دو هنرمند به تازگی پس از سالها دوری از عرصه تصویر به فعالیت مجدد خود روی آورده‌اند و در بهار سال گذشته در سریال  پروانه ساخته جلیل سامان با یکدیگر همبازی بوده اند. 
چرخنده نیمه دوم سال 92 نیز با سریال  آوای باران بازی قابل توجهی را در شبکه سه ارائه داد. 

طلاق الهام چرخنده و فرشید نوابی
 

21- طلاق فرزاد حسنی و آزاده نامداری 
آزاده نامداری بالأخره ماجرای طلاق از “فرزاد حسنی” را پس از حدود سه ماه رسانه‌ای کرد و در گفتگویی این موضوع را رسماً تأیید کرد. 

از حدود سه ماه پیش خبری دهان به دهان در میان اهالی رسانه‌ای می چرخید. خبر مربوط بود به پرسر و صداترین ازدواج سال 92،‌ ازدواجی که سید حسن خمینی عاقد آن بود و دو تن از مجریان مطرح کشور، زوج و زوجه آن.«فرزاد حسنی» و «آزاده نامداری» با هم ازدواج کردند و این موضوع را رسماً و با حضور در کنسرت یکی از خوانندگان کشور اعلام کردند. 

 

طلاق فرزاد حسنی و آزاده نامداری
22- طلاق صبا راد و مرتضی علی آبادی

علی‌آبادی درباره زندگی مشترک با یک هنرمند گفت: قطعا کسی که تصمیم می‌گیرد با فرد شناخته شده‌ای ازدواج کند، می‌داند که این مسیر سختی‌های خاص خودش را دارد. البته من باید از همین جا اعلام کنم که حدود 5 ماه پیش از خانم صبا راد جدا شده‌ام و دیگر ما هیچ نسبتی با هم نداریم.

وی تصریح کرد: اگر هم تا به حال خبر طلاق و جدایی ما رسانه‌ای نشده به این دلیل است که نمی‌خواستیم دغدغه‌های زندگی شخصی ما وارد زندگی مخاطبانی بشود که هوادار ما هستند.

طلاق بازیگران
خرداد ماه 95 بود که حمید گودرزی در صفحه اینستاگرام خود  اعلام کرده دلیل طلاق حمید گودرزی از همسرش ، فشار ماندانا دانشور برای خروج از کشور بوده است
حمید گودرزی در صفحه خود در پاسخ به نظرات طرفدارانش در مورد دلیل طلاق نوشت که :  من عاشق خانومم بودم ولی اون عاشق زندگی در ایران نبود به همین دلیل رفت .
طلاق بازیگران
در مهر ماه 95 خبری مبنی بر جدایی بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل زوج هنرمند منتشر گردید که این خبر توسط هیچکدامشان تایید یا تکذیب نشده اما شواهد نشان می دهد که این زوج از یکدیگر جدا شده اند.
طلاق بازیگران
 25 – طلاق هدایت هاشمی و نگار عابدی
وقتی دخترم هنوز به دبستان نرفته بود من و همسر سابقم، هدایت هاشمی حس کردیم که مسیر زندگی‌مان را باید از هم جدا کنیم به همین خاطر مدتی به اتفاق دخترم به منزل پدر و مادرم رفتم تا کارهای مربوط به جدایی انجام شود. بعد از طلاق‌ مان هم دخترم باید به دبستان می‌رفت به همین خاطر دوست نداشتم دوباره به او شوکی وارد کنم و با تغییر محل زندگی کنونی‌اش باعث به هم ریختگی روحیه‌اش در ابتدای ورود به مدرسه شوم.
هدایت هاشمی بعد از جدایی نگار عابدی با مهشید ناصری ازدواج نمود
طلاق هنرمندان
  منبع : پارسینه / بازنشر : آریا پیکس

86,099 بازدید

نظرات کاربران

۵۷
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

فاطمه جمعه ۳۱ خرداد ۱۳۹۸

مشخصه دیگه وقتی تو فیلمهاوسریالاشون نقش زن وشوهربازی میکنن دلاشون وقلباشون تحت تاثیرقرارمیگیره

مریم سه شنبه ۳ مهر ۱۳۹۷

من دلم میخواست بازیگر بشم حالا که اینارو دیدم حتما بازیگر میشم شوهر میخوان چیکار مجردی عشق است خخخخخخ

fatemeh پنج شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵

واقعا بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل چدا شدن:؛؟

صدف دوشنبه ۸ آذر ۱۳۹۵

چی بگم والا

نفس شنبه ۸ آبان ۱۳۹۵

واقعاخسته نباشین خخخخخخ

مهدی از سرخس چهارشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۵

این هنرمندان واقعا شرایط ادامه زندگی رو نداشتن .دلیلش چی میتواند باشد!!!!!!!!

مهدی خه که خانی چهارشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۵

با سلام
اینا که میدونن که آخرش طلاقه چرا ازدواج میکنن بعدم سخت نگیرند

ماریا سه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴

آیا امیرحسین مدرس هم از مریم کیمیایی جدا شده و مجددا” ازدواج کرده

غزال جمعه ۸ آبان ۱۳۹۴

همه بازیگرا خوشگلن

baran یکشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۳

ye soal daram sahar dolatshahi va rambod javan az ham joda shodan ya shaye ast ariapix khahesh mikonam javab bedeh

نگین سه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۳

عجب!!!!!!!!!

سولماز سه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۳

اره واقعان ادم نمی دونه چی بگه !!!!!!!!!

.... دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۳

سینمای ایران فوق العاده است…خخخخخخخخخخخخخخ
واققعاتبریک میگم همتون موفق باشیدخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

؟؟؟ سه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۳

تازه این یه بخش از همه ی سینمای ایرانه….خخخخخخخخخ

دريا دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۳

عجب :-/

Ghazal یکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۳

Mer300

minabanoo یکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۳

واقعا از اون اول نمیشد چشماشونو باز کنن

ریحانه شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۳

سلام اگر ممکن قسمتی را به عنوان بازیگران موفق در زندگی بگذارید که دیگران از آنها الگو بگیرند و به ازدواج علاقه مند شوند مثبت اندیشی تاثیر مثبت روی افراد می گذارد مانند شنیدین خبر خوب و طرف دیگر خبر بد است تاثیر این دو خبر یک جور نیست .آرزوی من خوشبختی برای تمام هم میهنانم است انشاءالله.

نسیم شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۳

اصلاباورم نمیشه که فرزادحسنی وازاده نامداری طلاق گرفتن اخه خیلی همدیگرو دوست داشتن

نگین سه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۳

نه بابا سر برنامه عیدشونم با هم خوب نبون

ایلار شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۳

واقعا تاسف باره،درصده زیاده طلاق رو بازیگرا به خودشون اختصاص دادن ههههههه

سام پنج شنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۴

من واقعا این برام سواله که رامبد جوان با نگار جواهری ازدواج کرده؟؟؟؟؟،!!

eli چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴

آره رامبد و نگار جواهریان باهم ازدواج کردن

fns شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۳

رامبد جوان و سحر دولتشاهی چی؟ از هم جدا نشدن؟

سولماز شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۳

نه بابا خدا نکنه

fns دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۳

اخه شایعش پخش شده بود خدا کنه نشده باشن

آنیسا دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۳

منم شنیدم این دوتا ازهم جدا شدن???

ناشناس یکشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۴

حنانه
جدا شدن

sara شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۳

چقد بد ……………

گلاره جمعه ۲۴ مرداد ۱۳۹۳

خیلی بد بود

گلاره جمعه ۲۴ مرداد ۱۳۹۳

ممنون

soro جمعه ۲۴ مرداد ۱۳۹۳

واقعا برای کشورم و رسانه ها و کل هنرمندان متاسفم ! خیلی بده ، اسف باره!!!!!!!!!!!!۱

mobina.g جمعه ۲۴ مرداد ۱۳۹۳

اوفففففف چه خبره

آيداااااااا جمعه ۲۴ مرداد ۱۳۹۳

استثنایی!!!واقعا ک

نیلوفرآبی جمعه ۲۴ مرداد ۱۳۹۳

خیلی عجیب بود بنظرمممممممم

سافتلن پنج شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۳

باریکلاااا ..باریکلاااااا

عسل جووون پنج شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۳

هنگ کردم بد جور

زری پنج شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۳

من هم هنگ کردم حتی در مورد بعضی از آتها تصورم یک زندگی عالی و رومانتیک بود.

deleted جمعه ۲۴ مرداد ۱۳۹۳

منم

لیلا جمعه ۲۴ مرداد ۱۳۹۳

دقیقاااااااااااااااا منم !!!!!!!!!!!!

mona پنج شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۳

بعضیاشون جالب و جدید بود.اصلا نمیدونستم.چه بد……

3pideh پنج شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۳

فکر میکردم هنرمندا تو زندگیشون بیشتر از بقیه ارامش داشته باشن ولی انگار اشتباه میکردم زندگی مشترکشون زیاد دوام نمیاره… بعضی از اینا برام تازگی داشت.اینا کی ازدواج کردن کی جدا شدن!!!

soro جمعه ۲۴ مرداد ۱۳۹۳

اتفاقاچون بازیگرا تو زندگیشون با آدمای جدیدی بر خورد یا حتی تو فیلما زندگی می کنن، اکثرا زندگی کوتاهی دارن.البته امید وارم اونایی که هنوز باهمن ، با هم بمونن،مثلا محمود پاک نیت و صبر کن.دوست عزیز اگه فیلم غیر منتظره رو دیده باشی می فهمی چی میگم.

armisa چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۳

هههه چه سابقه درخشانیه تو سینماو تلویزیون ایران:D.

soro جمعه ۲۴ مرداد ۱۳۹۳

موافقم

فریباfffff چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۳

ماشالله ب این پشت کار!!!!

سولماز شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۳

خخخخخخخخخخخخخ همین و بگو

ناشناس چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵

خوب دیگه

شمیم چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۳

خیلی جالب بود هنوز هنگم
آخه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟

درنیکا چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۳

خیلی جالب بود لایک اریاپیکس

هانیه. چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۳

اصلا فک نمیکردم زندگیه‌ هنرمندان اینطوری باشه!!!!!!

فاطیما چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۳

ای بابا نمیدونستم الهام چرخنده هم طلاق گرفته منم خواستم یروزی بازیگر شم راستش ترسیدم اکثر بازیگرا توزندگی مشترکشون متاسفانه موفق نیستن خصوصا اگه هردو بازیگر باشن .

mahboobeh چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۳

خیلی جالب بود ,ولی فرزاد حسنی باازاده نامداری دیگه چراا به هم میومدن

لاله چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۳

به به….!

ناهید یکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴

جلل الخالق اصلا باورم نمیشه

عشق محسن جمعه ۲۰ فروردین ۱۳۹۵

خوب بهشون میاد البته من ناراحت شدم ولی چرا بازیگر با بازیگر ازدواج میکنه آخرش هم همین میشه

فرشید سه شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۶

واقعا که من از سارا خویینی ها خوشم میاد عاشقشم