سریال پاهای بیقرار

سریال پاهای بی قرار به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی ایرج محمدی این روزها تصویربردای اش را سپری می نماید تا به زودی برای پخش آماده گردد.

زمات پخش : این سریال قرار است اواخر سال 96 از شبکه تهران پخش گردد.

در ادامه به معرفی این سریال می پردازیم.

موضوع و داستان فیلم پاهای بی قرار

بازیگران سریال پاهای بی قرار

اسامی بازیگران با نقش

مسعود رایگان / پانته آ بهرام / حمید گودرزی / مهرانه مهین ترابی / شاهرخ استخری / لیندا کیانی / افسانه ناصری / سمیرا حسن پور / آرش مجیدی / علیرضا استادی و …

بازیگران سریال پاهای بی قرار

داستان و موضوع سریال پاهای بی قرار

این سریال داستان رویارویی دو خانواده را نشان می‌دهد و قربانیانش فرزندان آن خانواده‌ها هستند. آدمهای این قصه زندگی محلی و همسایگی کنار هم داشتند و دارند و بحث مبارزه با اعتیاد و فساد اقتصادی هم از رگه‌های داستان این سریال است.

سریال در 25 قسمت حال، ۱۵ قسمت گذشته و دوباره در ۲۰ قسمت حال روایت می شود و به جای اینکه بگوییم داستان در سه فصل روایت می شود، می توانیم، بگوییم به زمان حال و گذشته تقسیم می شود. با این حال این ساختار رفت و برگشت زمانی به گونه ای طراحی شده که پیش از این در سریال ها چنین تجربه ای نبوده است‌.

نویسنده اثر گفته است : در این سریال نوعی آسیب شناسی اجتماعی با تاکید بر کانون خانواده و تربیت فرزندان صورت می گیرد. امروزه روانشناسان و جامعه شناسان تاکید زیادی روی بحث خانواده دارند و ما هم در این سریال روی این موضوع تمرکز کرده ایم.

پشت صحنه سریال پاهای بی قرار

 فیلم پایاهای بی قرار

سکانسهای جنگی فیلم پاهای بی قرار

عکس بازیگران پاهای بی قرار

 سریال پایاهای بی قرار

عکسهای پشت صحنه سریال پایاهای بی قرار

سریال پاهای بی قرار


8,907 بازدید

نظرات کاربران

۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.