موضوع :تلویزیون ، فیلم و سریال

سریال لبخند رخساره به گارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی زینب تقوایی 13 شهریور ماه فیلمبرداری اش آغاز گردید.همچنین فیلمنامه سریال را سعید نعمت اله که یکی از بهترین نویسندگان می باشد نوشته است.

اولین سکانس های «لبخند رخساره» در لوکیشنی در خیابان دربند تصویربرداری می شود و بازیگرانی همچون کامبیز دیرباز، مهدی سلطانی و مجید واشقانی جلوی دوربین بهنام کریمی می روند.

بخشی از صحنه های «لبخند رخساره» در تهران و مابقی در مشهد و یکی از شهرهای مرزی تصویربرداری می شود.

کامبیز دیرباز ( نقش خلیل)، بهناز جعفری (آتنه)، بهزاد فراهانی (پدر آتنه)، مریم بوبانی، مجید نوروزی، علیرضا آرا (برادر آتنه)، مجید واشقانی (سهراب برادر خلیل)، حمیدرضا هدایتی (پدر رخساره)، داریوش سلیمی، (با معرفی) درسا بختیاری (ستاره) و (با حضور) پریوش نظریه (رخساره)، آتیلا پسیانی و مهدی سلطانی (اسماعیل) بازیگران اصلی این سریال می باشند

سعید نعمت‌الله نویسنده سریال «لبخند رخساره» که همراه گروه عازم مشهد شده است می گوید: این سریال که مبنای آن خانواده است به رسم و رسومات کهن ایرانی که همان روابط والدین و فرزندان در حیطه فرهنگی کهن سرزمین مان رایج بود می پردازد. همان احترام و تکریمی که این روزها کمتر در خانواده ها دیده می شود.

در خلاصه داستان لیخند رخساره آمده است : هیچگاه دوری، دوستی نمی‌ آورد و خانواده قصه لبخند رخساره قبل از آنکه دیر شود، به همدلی می‌ رسند. خلیل پدری است که فرزندش را چون جان خود دوست دارد، اما همیشه ترس از دروغی دارد که به او گفته است و حالا می‌خواهد با شهامت این دروغ را جبران کند. لبخند رخساره در مذمت دروغ است و لذت بخشش و ایثار برای یک خانواده.

احتمال ساخت فصل دوم لبخند رخساره

سعید نعمت اله در پاسخ به احتمال ساخت فصل دوم سریال «لبخند رخساره» به «صبا» گفت: اول آنکه از ابتدا به این موضوع فکر شده است اما مسله ای که باعث به وجود آمدن فصل های بعدی برای یک سریال می شود استقبال مخاطب از آن است و تا زمانی که پخش کار به پایان نرسد نمی توانیم در این مورد نظری بدهیم. دوم آنکه بازیگران کار باید به طور کامل و هم دل در خدمت پروژه باشند و اگر احساس کنم چنین چیزی وجود ندارد، قطعاً به نوشتن سری دوم و کار با بازیگران دیگر ساخت سریال برای من و بهرنگ توفیقی امکان پذیر نخواهد بود و این عاملی ست که می تواند تو را به بخشیدن عطای فصل دوم به لقایش برساند.

تصاویری از تست گریم برخی از بازیگران را مشاهده می نمایید

کامبیز دیرباز در سریال لبخند رخساره بازیگر نقش خلیل

تست گریم کامبیز دیرباز بازیگر نقش خلیل در سریال لبخند رخساره

کامبیز دیرباز در لبخند رخساره

گریم مجید واشقانی در لبخند رخساره

گریم مجید واشقانی در لبخند رخساره

مهدی سلطانی بازیگر لبخند رخساره

گریم مهدی سلطانی بازیگر سریال لبخند رخساره

سریال لبخند رخساره

سریال لبخند رخساره

بازیگران لبخند رخساره در مشهد

سریال لبخند رخساره

بازیگران لبخند رخساره

عوامل این سریال :دستیار کارگردان: امیر کهکشان، مدیر تولید: مهدی بدرلو، مدیر تدارکات: افشین رئوفی،‌ مدیر تصویربرداری: فرشاد گل‌سفیدی، طراح صحنه: بابک پناهی، طراح لباس: محمد صادقی، تدوین: امیر شیبان‌خاقانی، صداگذار: کهرداد جلوخانی، برنامه‌ریز: محمد حمزه‌ای و…


8,585 بازدید

نظرات کاربران

۲
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

تامیلا چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۵

من عاشق این ۳ تا دوستم سعید نعمت الله و بهرنگ توفیقی و مجید واشقانی

تامیلا جمعه ۱۲ شهریور ۱۳۹۵

اخ جون بازم یه سریال تازه از مجید واشقانی