فصل دوم سریال عاشقانه

با پخش آخرین قسمت از فصل اول سریال عاشقانه در تاریخ 4 مرداد ماه 96 بسیاری از دنبال کنندگان و طرفداران این سریال در جستجوی این هستند که آیا فصل دوم این سریال ساخته می شود یا خیر ؟

از آن جایی که در سکانس پایانی این سریال دیدم که گیسو توسط افرادی جهت کلاهبرداری از افراد هدایت می شده و به او پیشنهاد می شود که به سراغ یک فرد و خانواده دیگر برود و به نحوی پایان قصه باز گذاشته شده است تا عوامل قصد ساخت سری 2 را داشته باشند راحت بتوانند این کار را انجام دهند.

اما تهیه کننده و کارگردان سریال نیز هر کدام اظهاراتی در خصوص ساخته شدن فصل دوم عاشقانه داشته اند.

منوچهر هادی : عاشقانه یک فصل بوده است و تمام !

کارگردان سریال عاشقانه در تاریخ 2 شهریور ماه با انتشار یادداشتی نوشت :

«همچنان سراغ فصل دوم عاشقانه را از من می‌گیرند. عاشقانه یک فصل بوده و تمام شده است. چیز ناتمامی وجود ندارد. به دلیل استقبال بی‌سابقه در نمایش خانگی درخواست ادامه کار در فصل دیگری شده که از ابتدا در برنامه کاری من نبوده است و من هم قطعا تعهد به پروژه دیگری داشتم و هم اکنون در یکی از آن‌ها به مدت ۱۰ ماه مشغولم. بعضی دوستان طلبکارند و معترض که چرا کار را رها کردی؟ این طور نیست عزیزانم. هنوز هم تهیه‌کننده فعلی و سرمایه‌گذاران با بنده برای ادامه کار، مذاکره جدی منوط به قرارداد مکتوب انجام ندادند. امید که مشکلات تهیه‌کنندگان و سرمایه‌گذاران برطرف و پس از مذاکره نهایی و قطعی کار شروع شود.»


مهدی گلستانه تهیه کننده مجموعه «عاشقانه» درباره تولید فصل دوم این سریال گفت: برای تولید فصل دوم سریال «عاشقانه» صحبت هایی شده است و قرار است اتفاق هایی بیفتد که جزئیات آن در جلسه ای که یک شنبه یا دوشنبه هفته آینده برگزار می شود مشخص خواهد شد.

اما منوچهر هادی کارگردان اثر گفته است : 10 پیشنهاد برای ساخت «عاشقانه » دارم ولی ترجیح می‌دهم که آن را کار نکنم و یک قصه دیگر کار کنم ‌و اگر قبول کنم که کار کنم باید فیلمنامه درست در اختیار داشته باشم. همه بازیگرهای «عاشقانه» هم موافق هستند و گفته‌اند من باشم، هستند.

ساخت فصل دوم سریال عاشقانه فعلا منتفی است ( خبر جدید – 10 مرداد 96 )

کبیری درباره تولید سریال «عاشقانه» که آخرین قسمت آن هفته پیش توزیع شد و سود این مجموعه که در شبکه نمایش خانگی به تولید رسید، گفت: تولید یک سریال در شبکه نمایش خانگی اگر براساس استانداردها باشد و به سلایق مردم توجه شود، می تواند سودمند هم باشد.

وی درباره «عاشقانه» نیز بیان کرد: سریال «عاشقانه» می توانست در یک مقطع پایان پیدا کند اما متوقف شد و این توقف، بودجه را بالا برد. اظهارنظر من براساس شبکه توزیع و Vod این است که این پروژه ضرر نداشته و سودهایی هم در بر خواهد داشت.

کبیری اضافه کرد: من البته تا قسمت چهارم به عنوان تهیه کننده سریال حضور نداشتم و بعد از آن به تیم پیوستم ولی با این حال در جریان کار بودم و درباره محاسبه سود دقیق یک اثر نیز باید اجازه داد تا ۷۵ روز بعد از قسمت آخر یک مجموعه بگذرد و بعد مشخص می شود.

تهیه کننده «عاشقانه» در ادامه درباره این پروژه و بازخوردهای آن اظهار کرد: من درکل از پروژه راضی بودم و معتقدم اینها گروه جوانی بودند که به خوبی از عهده کار برآمدند. فیدبک های مردم هم نسبت به کار خوب بوده است. در این میان عده ای هم ممکن است معترض باشند که بالاخره چون پول پرداخت می کنند و هزینه می دهند حق دارند که نظر هم داشته باشند.

وی درباره اینکه چرا سریال بیشتر سراغ افراد طبقه بالای جامعه رفته است و بیشتر به یک سبک زندگی لاکچری پرداخته بود، توضیح داد: ما نمی توانیم در برابر این طبقه از اجتماع مقاومت کنیم. بخشی از اجتماع در این سبک زندگی می کنند و ما نگفتیم خوب هستند یا بد، درواقع نخواستیم قضاوتشان کنیم. البته نقدها به سریال به ما برای ساخت فصل های بعدی کمک می کند و ما دفاع نمی کنیم که بخواهیم بگوییم تمام پلان های ما عین حقیقت است اما ترویج لاکچری هم نکردیم، ما بیشتر مسایل این طبقه را نشان دادیم و بیننده هم با آن ارتباط برقرار کرد.

وی درباره تولید سریال در بخش خصوصی و اینکه باز هم این مسیر را ادامه می دهد یا خیر؟ اظهار کرد: صد در صد می توان در شبکه نمایش خانگی آثار سودآور تولید کرد. تهیه کننده در یک اثر نمایشی تئوریسین هم هست و الزاما این نیست که فقط هزینه را پرداخت کند و اگر تیم به درستی عمل کنند می توان سود منطقی را هم انتظار داشت.

تهیه کننده «عاشقانه» درباره گسترش ظرفیت های توزیع سریال ها یادآور شد: گسترش VOD کمک زیادی به شبکه نمایش خواهد کرد و فرهنگسازی خوبی هم در این چند سال اخیر در حوزه فروش اینترنتی بوجود آمده که مخاطب حتی می بیند وقتی می تواند نسخه ای را با ۲۰۰۰ تومان بخرد سراغ سی دی هم ممکن است نرود.

وی درباره دانلودهای این سریال نیز گفت: دانلود غیرقانونی همیشه بوده است و خواهد بود اما خوشبختانه فرهنگ ما به سطحی رسیده که گویی مخاطبان هوای این سریال را داشتند و ما فروش مناسبی داشتیم و اینها نشان می دهد که مردم زیاد رغبتی به حرام دیدن ندارند.

کبیری درباره ساخت فصل دوم سریال «عاشقانه» عنوان کرد: گروهی که ما با هم در ارتباط هستیم اعم از کارگردان، سرمایه گذار و دیگر عوامل قرار نیست امسال اقدامی برای تولید فصل دو داشته باشد. حتی پروانه ساخت فصل دوم سریال نیز صادر نشده است و باید دید ساخت فصل دوم به چه زمانی خواهد افتاد.

این تهیه کننده در پایان از ساخت یک سریال در تلویزیون و همچنین یک سریال 36 قسمتی در شبکه نمایش خانگی خبر داد.

حال باید دید که ایا ادامه این سریال ساخته خواهد شد یا خیر .

تاکنون جزئیاتی در خصوص داستان و بازیگران فصل دوم سریال عاشقانه  اعلام نشده است که در صورت قطعی شدن این امر در سایت آریا پیکس میتوانید در جریان قرار بگیرید.

ضمن اینکه که تهیه کننده اثر در خصوص زمان پخش آن گفته است که با پایان فصل دوم شهرزاد اولین قسمت این مجموعه پخش میگردد.


59,613 بازدید

نظرات کاربران

۱۶۱
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

ناشناس دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۰

سلام من عیلم عاشقان ماه را دیدم و دوست داشتم و قسمت های آخر سریال خیلی ناراحت کننده بود وقتی که پرنس ها مردن من همه آنها را دوست داشتم اگر می شود فصل دوم بهتر تمام شود ممنون می شوم چون روی روح اثر می گذارد من که تا دو روز حال خودم را نداشتم و از ینکه می خواهید فصل دوم را درست کنید ممنون بابت زحمات شما و همین طور بازیگران

ناشناس یکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹

سلام خیلی ممنون که دارین زحمت ساخت این فیلم را دارید میکشید

ارزو پنج شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۹

سریال عاشقانه زیباترین سریال هاست امیدوارم هرچه زودترفصل دوم بسازم

تینا شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹

واقعا سریال عالی هست من خیلی دوست دارم و حتما هومن سیدی و ساره بیات و بهاره کیان افشار هم باشند و یکتادناصر واقعا عالی بهترین سریال تو ایران

ناشناس جمعه ۲۰ تیر ۱۳۹۹

فاطمه کشاورز
لطف من الان یک خبره شیندیم که قراره فیلم عاشقانه فصل دوم را دارید بخش میکند ممنون میشوم من خیلی خوشحالم که داره فیلمه عاشقانه ۲ گفتن با موفیقت داره ساخته میشود از همه
ی بازیگران خیلی خیلی خیلی خوب و خوب بازی در این فیلم میکند

احسان بدیعی پنج شنبه ۵ تیر ۱۳۹۹

سلام و خسته نباشید یه خبر خوب سریال عاشقانه فصل دوم داره ساخته میشه خبرش تو این چند وقت میاد انشاالا

مبینا یکشنبه ۸ تیر ۱۳۹۹

ما که منتظر این سریال زیبا هستیم۰

ناشناس سه شنبه ۳ تیر ۱۳۹۹

چرا باید ادامه داشته باشه خیلی مسخره شد وسطش ول کردین تازه اولاش بود سریال نباید فقط ۱۰قسمت باشه سریال های هستند که بیشتر از ۲۰هم هستن

مهرداد شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۹

۱۷ قسمته اشتباه می کنی

زهرا سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۹

میدونی هر یک از بازیگرانش روزی ۸۰ ملیون میگیرن

ناشناس سه شنبه ۳ تیر ۱۳۹۹

سریال بسیار زیبایی بود ومن از او راضی بودم و میدانم که گرفتار های زیادی دارد و آرزو میکنم که فصل ۲ آن بیاید

ناشناس سه شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹

سلام . من واقعا سریال عاشقانه رو دوست دارم خواهش میکنم هر چه زودتر فصل دوم سریال عاشقانه رو بسازید چون مطمئن هستم این سریال زیبا طرفدار زیاد داره من از ته دل این سریال رو دوست دارم و آرزو میکنم هر چه زودتر فصل دوم این سریال ساخته بشه✨✨

ناشناس سه شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹

سلام . من واقعا سریال عاشقانه رو دوست دا م و از دیدن این سریال به شدت لذت میبرم خواهش میکنم هر چه زودتر فصل دوم این سریال رو بسازید نزارید بین دو فصل فاصله ی زیادی بیفته چون بعضی از طرفداران این فیلم میرن

سارا شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۹

سریال عاشقانه بی نظیر بود همچنین سریال دل

زهره شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸

تورو خدا فصل دوم سریال عاشقانه رو بسازید و در کافه بازار به پخش بگذارید و حتما محمد رضا گلزار و هومن سیدی هم حضور داشته باشند❤❤❤❤❤❤

مریم چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸

خواهش میکنم که فصل دوم عاشقانه رو بسازین واقعااااا سریال عاااااالی بود

ناشناس جمعه ۸ آذر ۱۳۹۸

فصل دورو درست کنید

نگار شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸

خدا کنه ساخته شه اما رضا گلزار تواینسا عکسی گزاشته و کپشن رو نوشته عاشقانه ۲ به زودی

احسان بدیعی پنج شنبه ۵ تیر ۱۳۹۹

بله راست گفته دارن درست میکنن

ناشناس شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

تو رو خدا فصل ۲رو درست کنید

......... چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸

لطفا فصل ۲‌ عاشقانه روبسازید …

همه به این فیلم وابسته شده بودن …

فراز یکشنبه ۵ آبان ۱۳۹۸

والا من با حرف دوستان موافقم ما که از سریال راضی بودیم و منوچهر هادی دیدیم که نمیتونه،بعد سریال هیچ عیبی نداشت و اقای منوچهر هادی به چه دلیل شما داستان رو ناتمام گذاشت و سریع این پروژه رو قطع کردی،واقعا مارا از ما بعید بود

ناشناس یکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸

سریال عاشقانه واقعا سریال قشنگی بود لطفا فصل دومشم بسازید

امیر حسین شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸

خواهشن فصل ۲ عاشقانه را درست کنید من وابسته به این فیلم شده ام

مهدیار سه شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۸

واقعا ب نظر من هم فصل ۲ عاشقانه رو درست کنن
مطمئنن خیلی فصل ۲ عاشقانه زیبا میشود

... پنج شنبه ۴ مهر ۱۳۹۸

آقای منوچهر هادی با این کارت هم خودتو از چشم مردم میندازی هم بازیگرای معروفو یعنی چی آخه شما یه فیلم میسازی برای جیب خودت یا برای دل مردم داستان معلوم نشد چی شد وقتی پگاه بعداز مرخص شدن از بیمارستان میاد عکس شوهرشو میزنه روی دیوار ولی وقتی دسته گلو میگیره هیچ تعارفی نمیکنه بگه سهیل بیا تو من واقعا فکر میکردم فصل دو وجود داره اگه فصل دو نمیسازی لطفا یه دونه قسمت ۱۸ بسازید بزارید دل تماشاچی هاتون شاد بشه و بازیگرهای معروفو خودتونم از چشم مردم نندازید بدون مهناز افشار

بیتا پنج شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۸

ای کاش فصل دومی هم وجود داشت با بازیگری هومن سیدی

ماهان چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۸

فصل دومش خیالتان راحت ساخته میشود

پوریا چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۹

اره واقعا خوب بازی میکنه

پروازی چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷

سلام قصل دو عاشقانه رو حتما بسازید تو رو خدا بسازید.

محمود محمد نژاد دوشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۷

تو خدا فصل دوم هم بسازید

ناشناس جمعه ۲۵ آبان ۱۳۹۷

خواااااااااااااااااااااااااهش میکنم فصل دوم عاشقانه رو بزارین .

ناشناس جمعه ۱۸ آبان ۱۳۹۷

محمد رضا گلزار باشد

زهرا جمعه ۱۰ اسفند ۱۳۹۷

باشد چیه بابا

ناشناس پنج شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۷

من عاشق سریال عاشقانه هستم مخصوصا با بازی اقای گلزار و خانم ساره بیت خدا کند فصل ۲ عاشقانه را بسازند

hessam شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷

عاشقانه خیلی فیلم بروز و با فیلمنامه ی قوی ساخته شده هست
از دیالوگ بگیر تا محیط فیلمبرداری و فیلمنامه عالی من به شخصه ۱۰۰% موافقم با فصل دو
میتونن بگن پگاه باردار شده سهیل برگشته و چند تا کار دیگه مثل زندگی پیمان و درسا
ولی نفهمیدم سهیل چی شد نمیخواد با پگاه زندگی کنه یا میخواد؟

amir hosein چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷

ایا فصل دوم سریال عاشقانه ساخته میشود؟

SARA شنبه ۳ شهریور ۱۳۹۷

کارهای منوچهر هادی خیلی زیبا هستن مثل همون سریال دلدادگان که خیلی زیباست شب ها ساعت۹از شبکه۳سیما پخش میشه

ناشناس یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۷

شهرزاد که تموم شده ولی سریال عاشقانه نیومده هنوز خاهش مند هستیم فصل دو را بزارید وجواب قطعی بدهید

علیا شريفاتي شنبه ۷ تیر ۱۳۹۹

عاشقانه فصل دو

محمد چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۷

کاش فصل دو این سریال هم ساخته میشد…

MohaMmad چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۷

سلام فصل ۲ عاشقانه رو بسازید لطفاً ، ب نظر من اکثراً با پخش این مجموعه موافق هستند ، و من ب شخصاً با این مجموعه «عاشقانه» خیلی حال میکنم !
ب نظرات مردم احترام بذارید

ناشناس سه شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۷

سلام
اگه قرار نیست فصل دوم داشته باشه حداقل کاش کارگردان سریال های جدیدش روهم باهمین بازیگرا ادامه بده چون ترکیب خیلی خوبی بودن

s.k.mn سه شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۷

ما هم منتظریم واقعا

s.k.mn سه شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۷

آقای منوچهر هادی واقعا دارن در حق ما عاشقانه اس ها ظلم میکنند و با تمام احترامی ک برای ایشان قائل هستم از ایشان درخواست دارم حالا ک فصل دومی در کار نیست فیلم دل را با همان بازیگر های عاشقانه از جمله هومن سیدی عزیز و بهاره کیان افشار و مهناز افشار بسازند.این بازیگر ها عالی بازی میکردند و ما فوق العاده از بازی آنها لذت میبردیم و همراه آنان شاد بودیم و گاهی غمگین نیز میشدیم.واقعا امیدوارم آقای منوچهر هادی سریال یا فیلم دل را مانند عاشقانه عالی بسازند.ولی ای کاش عاشقانه فصل دومی هم داشت.و ما واقعا واقعا خوشحال میشدیم چون خیلی صبر کردیم تا شاید آقای هادی فصل دوم رو میساخت❤❤❤

هلما پنج شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۷

سریال زیبایی بود ما منتظر فصل دوم هستیم

احمد پنج شنبه ۷ تیر ۱۳۹۷

لطفا فصل دوم رو بسازید یه بار فیلم خوب پخش شد اونم آخرش معلوم نیست لطفا بسازید و دل مردم را شاد کنید

CR7 سه شنبه ۵ تیر ۱۳۹۷

لطفا عاشقانه ۲ را بسازید مردم علاقه شدیدی به فصل اول داشتن پس لطفا بسازید

setayesh دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸

سریال قشنگی بود
لطفا فصل دو عاشقانه را بسازید

... شنبه ۲ تیر ۱۳۹۷

پس اون نوشته گوشه سی دی چی بود؟ فصل اول ینی چی؟

ناشناس پنج شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۷

فقط توی ایران هست که یک نفر میاد یک فصل از یک سریال رو می سازه بعد برای فصل دومش میگه نمی سازم، اخع یکی نیست بگه مگه مردم مسخره شما هستند که هروقت خواستید بسازیر هروقت نخواستید نسازید واقعا نوبره توی این زمینه ایران

حسام سه شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۷

هواداران گل سریال عاشقانه عاشقانه فصل دومی نخواهد داشت

NAHAL یکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷

بیشتر مردم منتظر فصل دوم سریال عاشقانه هستند.
لطفا شما هم به نظر مردم احترام بگذارید و فصل دوم
سریال عاشقانه را بسازید. لطفا❤❤

Baran چهارشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۷

خیلی فیلم خوب و جذابی بود لطفا فصل ۲ رو هم درست کنید واقعا متشکرم.
خسته نباشید

یه قریبه دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

سلام به اقای هادی سریال زیبایی بود ممنون. اگه به نظرات ما توجه کنید واقعلا عاشقانه دوست داشتنی بود با نقش استادهومن سیدی عزیز

رویا جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷

سلام وخسته نباشید به تمام دستدنکاران سریال عاشقانه این فیلم یکی از بهترین فیلم های ایران بوده است خواهشمنداست فصل دوم سریال عاشقانه را پخش کنید خواهشا دل نوجوانان جوانان وکودکان ایران را نشکانید مچکرم

sam پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷

با سلام و خسته نباسید به اقای هادی و بقیه کارکنان این فیلم . این فیلم یه فیلم عالی بود. من اینقدر در اینترنت برای اینکه بفهمم فصل دومش ساخته شده سرچ کردم خسته شدم . از ده دل وبا تمام وجود امید وارم هرچه زود تر بخش بشه . من تا به حال کار های اقای هادی را ندیده بودم ولی وقتی عاشقانه رو دیدم شیفتش شدم

HOSSEIN چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷

خیلی سریال لاکچری وعالی بود منم ازتون خواهش میکنم برای ساخت فصل دوم اقدام کنید واینکه میتونم به جرعت بگم یکی ازبهترین سریال های ایرانی بود چون تمام بازیگراش جزِ ستاره های سینمای ایران بودند ازهمه ی عوامل دستن درکار کمال تشکررادارم

farid شنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷

فیلم بسیار عالی بود و واقعا بازیگران بسیار پر قدرتی نقش داشن در فیلم ، سبکه فیلم هم خیلی خوب بود و امیدوارم فصل دو هم ساخته بشه. و خواهشا اگر امکان داره طرفداران فیلم به این خوبی رو نشکونین برای فصل جدید اقدام کنین

مریم چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸

خواهش میکنم که فصل دوم عاشقانه رو بسازین واقعااااا سریال عاااااالی بود

Saeed پنج شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۷

خواهش میکنم برای فصل دوم سریال عاشقانه از همان بازیگران استفاده کنن

فاطی 13 شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۷

موافقم

rasool چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶

این سریال سریال خوبی بود لطفا فصل دوم را بسازید

حسین دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶

من خودم شخصا از تهیه کننده و کارگردان این سریال اقای منوچهر هادی تشکر می کنم اما خواهشا فصل دوم را بسازن م ن اصلا سریالای ایرانی نمیدیدم همش ترکی میدیدم امتا بعد از توزیع این سریال واقعا وسوسه شدم لطفا فصل دوم را بسازید همین اخرین فصل باشه لللللطططططفففففاااااااا

Yekta سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶

سلام
یه سوال ایا واقیعت داره فصل دوم سا خته میشه یانه؟
ما الان بلا تکلیفیم یکی میگه اره یکی میگه نه
و واقعا متاسفم برای دوستانی که شایعه پراکنی میکنن می خوان به چی میرسین؟

Peyman شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶

سریال عاشقانه واقعا یه کار قوی بود و همه ی بازیگرا و تهیه کننده و کارگردان از جمله اقای منوچهر هادی واقعا کار فوق العاده ای رو به نمایش گزاشتند که ازشون تشکر میکنم و امیدوارم که اقای منوچهر هادی کار های بهتری رو انجام بدن
اگه میشد عاشقانه ادامه پیدا میکرد که خیلی عالی بود
و اگر هم مایل به ادامه نیستن از شون خواهش میکنم که سریال های بیشتر با همین سبک درست کنن تا ما بتونیم بیننده ی هنرایشون و تیمشون باشیم

mohsen جمعه ۴ اسفند ۱۳۹۶

آخرش معلوم نشد چی شد لطفا فصل ۲ را بسازین

Iman چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۶

سلام. لطفا فصل دوم هم بسازید همه مردومو علاف کردین. همه مشتاقن فصل دوم هم ببینن. شما نباید به این سریال پر بازدید خاتمه بدید

هومن سیدی دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶

من فقط بازی هومن سیدی رو دوست داشتم واقعا خیلی طبیعی بازی میکردن ولی گلزلر مثل یک مترسک بود اصلا حال نمیکنم باگلزار واقعا نمیشه اسمشوبازیگر گذاشت در کل فصل دوم عاشقانه ساخته نشه بهتره خیلی ضعیف بود فیلمش.فقط هومن سیدی عالی بودفقططططططططططططط

ابراهیم پنج شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۶

سلام خسته نباشید
سریال عاشقانه ها خیلی قشنگ بود ولی خیلی زود تموم شد
لطفا فصل دوم این سریال رو هم بسازید
ما منتظرتون هستم
خیلی ممنون

علی اکبر جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۶

بهترین سریال ایرانی که دیده بودم عاشقانه بود که خیلی زود تموم شد لطفا فصر دومشو بسازین

امیرحسین دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶

سلام لطفا فصل دوم رو زودتر بسازید ممنون

mahdi_as_i چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶

خدایی انصاف نیست یه همچین فیلمی رو نیمه تموم بزارین آخر فیلم هیچ اتفاق جالبی نیفتادو باز موند لطفا فصل دوم رو بسازید مطمئنا جذاب میشه اگه بسازیدش

دوست دار شما شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶

لطفا فصل دوم عاشقانه رو بسازید

Moein شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶

اتفاقا یکی از کاربران حرف قشنگی زد میگن ک رضا با اسناد چی میکنه زهرا خانم گفتند که نابودشون میکنن ب خاطر ابرو و حرمت
ولی من فکر میکنم فصل دوم مربوط ب اسناد و گیسو باشه و احتمال وجود بازیگران اصلی زیاده

mohammad جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶

توروخدا بسازیدش خیلی فیلم قشنگی بود آخرش روغمگین تموم شد

مهرسا پنج شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶

انقدالتماس نکنید اونامگه میان این نظراتو بخونن

afshiin!! پنج شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۶

سریال عاشقانه ها خیلی قشنگ بود لطفا فصل ۲ هم بسازید ممنون

Mahdi شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶

بابا نکنید این کارارو اگر می خوابید فصل دوم نسازیدحداقل فیلمو مزخرف تموم نکنید یه ذره به فکر باشید

کوشا شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۶

دمت گرم داداش به نظرم فصل اول عاشقانه خیلی بد تموم شد.

باران چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶

وااااااااای خیلیییی عالی بود من عاااااااااشق این سریالم هر چقدر هم نگاه میکنم سیر نمیشم.اقای هومن سیدی هم عاااااالی بازی کردن واقعا بی نظیییییر بود.تورو خدا ادامش بدین این سریال حرف نداره من عاشقشم بازیگراشم خیلی خوبن.از اقای منوچهر هادی خواهش میکنم که فصل دوم رو بسازن ممنون

B.U.L سه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۶

ایشالله ساخته میشه…سریال عاشقانه بهترین فیلمیبوده که من تا الان مشاهده کردم

Nima سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶

خیلی سریال قشنگی بود .انصافا فصل دو روهم بسازید .

سیدمحمد چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۶

ﺗﻮﮐﻪ ﺣﺘﯽ ﺍﺳﻢ ﺑﺎﺯﯾﮕﺮﺍﻥ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﺭﻭﻫﻢ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﯽ . ﺑﻪ ﭘﯿﻤﺎﻥ ﻣﯿﮕﯽ ﭘﮋﮊﮊﮊﮊﻣﺎﻥ،ﺑﻬﺘﺮﻩ ﮐﻪ ﺗﻮﻫﻤﻮﻥ ﻓﯿﻠﻢ ﻫﺎﯼ ﺧﺎﺭﺟﯽ ﺗﻮﻧﮕﺎﻩ ﮐﻨﯽ . ﺩﺭﺿﻤﻦ ﺑﺎﺯﯼ ﺁﻗﺎﯼ ﻣﺤﻤﺪﺭﺿﺎﮔﻠﺰﺍﺭﻫﻢ ﺧﯿﻠﯿﯿﯿﯿﯿﯿﯽ ﻋﺎﻟﯽ ﺑﻮﺩ . ﺗﻮﻟﯿﺎﻗﺖ ﺳﺮﯾﺎﻝ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﺭﻭﻧﺪﺍﺭﯼ . ﺍﺻﻦ ﺗﻮﺭﻭﭼﻪ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﺣﺮﻓﺎ.

پگاه سه شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷

لطفا مودب باشین

صبا چهارشنبه ۵ تیر ۱۳۹۸

ازتون خواهش میکنم که فصل دوم عاشقانه روهم بسازین
فیلم به این قشنگی وزیبایی واقعاحیف نیست
بازیگراشون هم که خیلی خوبن مخصوصا جناب آقای گلزاروسرکاربانوبیات وبقیه.واقعاشمادارین به نظرات مردم ظلم میکنین خودتون هم خوشتون میادکسی به نظراتتون ظلم بکنه
آقای هادی ازتون خواهش میکنم

مه سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۶

می خواهم از نویسنده وتمامی دست اند کاران فیلم عاشقانه تشکر کنم به خاطره سناریو زیبا وجذابشون وغیرکلیشه ای بود و نمای تازه به سریال های ایرانی داد که بیانگر واقعیت های جامعه ی ماست و با پایانی بسیار عبرت انگیز خاتمه یافت. جدایی سهیل از پگاه نشان دهنده ی این است که وقتی حرمت ها شکسته‌شود عمیق ترین عشق ها هم نمی تواند یک رابطه را حفظ کند. مطمئن هستیم فصل دوم زیباتر خواهد شد. با تشکر.

Ahmad سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۶

اگه قرار بود یک فصل باشه چقد مزخرف تموم شد

s.hejazi دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۶

سلام خسته نباشید فصل اولش عالی بود و اگه فصل دومی داشته باشه خیلی خوبه با تشکر از همکاران

yegi دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۶

اصن مگه دست خودشونه که فصل دو رو نسازن؟مارو عنتر خودشون کردن ۱۷قسمت ساختن بعد میگن بقیه نداره. مگه ما بیکاریم؟؟؟؟؟؟؟

aReFeH یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۶

افتضاااااااح ترین فیلمیه ک میشد بسازن
تو قسمت های اخر که فقط مروری بود بر قسمت های قبلیش همش اونارو نشون میدادن
بازی رضاااا گلزارم که خیییلی ضعیف بود فقط چون قیافه داره اورده بودنش یک بازیه مصنوعیه و بی روح
کلا همه جذابیت فیلم به زرق و برق زندگیاشون و سروضع خانوماش و دیالوگ های پژمان بود همیییین

بنظر من چندتا سریال خارجی ببینین اون وقت میبینین هیییچی نبود در برابر اونا

Emma دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۶

پژژژژمااااان نه پژژژژمااان. توکه اسماشونم بلد نیستی چرا نظرمیدی اخه
درجریان باش ک اون پیمانه

بی خیال دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۶

تو خوبی

شهیار دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۶

عارفه خانم شما میخوای انتقاد کنی اول اسم نقش های بازیگران رو یاد بگیر بد بیا بگو فیلمش قشنگ نیست شما برو همون سریالای خارجیو نگا کن

سهراب پنج شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶

پژمان برار – اوست حبیب گفت بخاری استاندارد بخر منم خریدم

پگاه سه شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷

پژمان ههههههه اخه اسمشو نمیدونی چرا نظر میدی

سیدمحمد یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۶

باسلام…
لطفابه نظرمردم احترام بزاریدوفصل دوم سریال عاشقانه روبسازید.اخه برای این سریال پرطرفدارواقعاکمه ۱۷قسمت
باتشکر…

mazyar جمعه ۲۴ شهریور ۱۳۹۶

من چهار بار این سریال رودیدم و منتظد فصل دوم هستم خواهشا فصل دوم رو بسازید

Elmita سه شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۶

باسلام
سریال عاشقانه واقعااا عالی بود خیلی زیبا بود اگرمیشه فصل ۲ راهم بسازید
چون چیز ناتمامی دارد
وآن این است که ما نفهمیدیم سرنوشت سهیل و پگاه و گیسو چه شد
این سریال خیلی ارزش دارد لطفا فصل ۲ راهم بسازید و دل مابیننده هارا شاد کنید
باتشکر ✋

زهرا شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶

اتفاقا داستان کاملا تموم شده، سهیل و پگاه دوباره زندگی مشترکشون شروع میکنن فقط جفتشون احتیاج به زمان داشتن، از خرید دسته گل برا پگاه و ذوق پگاه برا دیدن سهیل میشه به این نتیجه رسید. گیسو هم برگشت سر شغلش که همون جاسوسی از افراد مهمه. تنها چیزی که سربسته باقی مونده اینه که رضا با اسناد چیکار میکنه همین که بازم برا جلوگیری از بهم خوردت زندگی خانواده اش احتمالا اسناد از بین میبره.

شیدا دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۶

عاشق رضا گلزارم.خیلییییییییی عالیه.اگ قراره بسازین لطفا اونم باشه.

rezzar دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۶

فقط و فقط به خاطر سوپراستار جووووووووونم رضا گلزار میبینم و البته ساره بیاتو بی.

dariush پنج شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۶

اسکول اون نباشه اصلا فیلم نمی سازند

Emma دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۶

نکته ظریفی بود

Behi_st شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۶

سلام به همه …
تروخدااااا فصل دوم رو بسازید و دل طرفداران فیلم رو شاد کنید

Ayda جمعه ۱۰ شهریور ۱۳۹۶

با سلام
من واقعا سریال عاشقانرو دوست دارم و میتونم با جرئت بگم که خانواده من به هیچ وجه سریال های ایرانی رو نمیبیند و علاقه ای به هیچ کدوم نداشتند تا اینکه من سریال عاشقانرو به اون هاهم معرفی کردم بعد از اون هر قسمت از این سریال رو اونا خودشون دنبال میکردن و من خوشحال بودم از دورهم بودن خانوادم چون فکر میکنم دلیل اصلیش این سریال زیبا و به یاد ماندنی بود خواهان دیدار دوباره و فصل دوم این سریال هستم هم من و هم خانوادم واقعا عاشقانه رو عاشقانه دنبال کردم و مطمعنم که این سریال قشنگ پایانی قشنگ تر و زیباتر خواهد داشت . سپاس بخاطر عاشقانه.

حدیثه پنج شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۶

من که خیلی این سریال را دوست داشتم

fatemeh چهارشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۶

خواهشمندم فصل دوم سریال عاشقانه رو بسازید من این سریال را بسیار دوست دارم این سریال خیلی زیبا بود و به گونه ایی میشود گفت نیمه رها شده است زیرا معلوم نشد سهیل و پگاه ازهم طلاق گرفتند یا اشتی کردند لطفا ادامه این سریال رو بسازید

سحر سه شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۶

فصل اول سریال عاشقانه عالی بود و یکی از بهترین سریال هایی هست که تا به حال درست شده و هواداران زیادی پیدا کرده.اگه فصل دوم ساخته نشه زحماتی که برای فصل اول کشیده شده هم از بین میره و همه به عنوان یه سریال بی پایان بهش نگاه میکنن.پس خواهشا برای یه بارم که شده به فکر دل ببینده باشین،این فیلم اینقدر ارزش داره که بی مفهوم تموم نشه.

حدیثه پنج شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۶

بله درست است

Martya جمعه ۳۱ شهریور ۱۳۹۶

واقعا حرفی که زدی محشره چون اون فیلم خیلی عالی بود

ثنا سه شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۶

من واقعا از سریال عاشقانه خوشم اومده از شما خواهش میکنم فصل دوم این سریال رو بسازید من به خاطر بازی اقای محمد رضا گلزار خواهم ساره بیات این سریال رو تماشا کردم من این دو بازیگر را خیلی دوست دارم همچنین خانم بهاره کیان افشار نقش خیلی خوبی داشتند با تشکر

بیتا دوشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۶

سلام
سریال عاشقانه بسیار سریال زیبایی بود به خاطر این زیبا بود که هومن سیدی توش بازی می کرد من فقط به خاطر هومن نگاه میکردم عاشقتم آقای سیدی

حدیثه پنج شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۶

منم این سریال رو برای آقای گلزار دیدم

ناشناس پنج شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹

من هم برای عشقم محمد رضا و فرزاد فرزین دیدم

Mahla شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶

منم واقعا تو این فیلم عاشق بازی آقای سیدی شدم امیدوارم فصل دو داشته باشه

Homan seyedi سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۶

خیلی ممنونم ازتون منم عاشقتونم

ali2fan شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۶

من شخصا از تهیه کننده محترم درخواست میکنم که فصل دوم عاشقانه رو بسازند چون من علاقه زیادی به این فیلم دارم، یعنی این فیلم تمام زندگیم شده من همه ی دستندرکاران این فیلم رو قسم میدم که فصل دوم عاشقانه رو بسازند… تورخدا

بیتا دوشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۶

راستی فصل دومش هم بسازید ……با تشکر

جنوب ایران سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۶

هومن کلی و چنده فقط هدیه خانم

حدیثه پنج شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۶

هدیه کلی چنده فقط هدیه خانم

Danial یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۶

واقعا هومن سیدی خیلی خوب ظاهر شده بود در نقش
همه ی مردم من خوندم نظر هارو از هومن سیدی روضی بوده اند ایشون در این سریال خیلی دیده شدند و در کار بعدیه ایشون خیلی پر فروش میباشد مطمعنا

reza6 شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶

عاشقانه فیلم قشنگی بود ولی خیلی کم.بعد میگن سریالای جم رو نگاه نکنید.خو لامصب میزنی میبینی نوشته قسمت۴۲۵یا دیگ کم کم ش ۱۷۵والاااااا.خو۱۶ قسمتهم شد فیلم ک حالا واس فصل۲ناز میکنید

Danial یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۶

عزیز خب اونا بودجه کافی دارن واسه ساخت و کارگرداناشون اخرایه کار هنون مثلا قسمت ۱۷۰ دیگه خودتون میدونید چیه موضوع رو به آب میبندن ولی شما هم راست میگین ۱۷ قسمت خیلی کم بود خیلی هم سریال جذابی بود

وحید جمعه ۲۴ شهریور ۱۳۹۶

با سلام خدمت همه ی دوستان……
دوست عزیز بودجه ی اونا زیاده و خرج برای سریال کم……
۱۷۰ قسمت واقعا زیاده چون آدم خسته میشه ازش…..مگر اینکه یه سریالی باشه مثل ومپایر دایریز که واقعا متفاوت بود…..
و درسته ۱۷ قسمت هم خیلی کمه واقعا…..ماهم امیدواریم که این سریاا فصل های بیشتری داشته باشه و ادامه دار باشه……

جنوب ایران پنج شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶

سلام بر همگی خوبان. واقعا سریال عاشقانه حرف نداره . با زحمات زیاد کارگردان و نویسنده و بازیگران خوب تشکر میکنم.
لطفا در فصل دوم در این سریال پخش کنن تا داستان معلوم بشه.
لطفا خانم سارا رسول زاده در نقش جدید دعوت کنند نکنه کار تموم کنن. ممنون میشم دوست دارم ببینمتون.

جنوب پنج شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶

متن خود را بنویسید…سلام. در ساخت سریال عاشقانه به بازیگران عزیز و کارگردان عزیز و …… به همه افتخار میکنم. واقعا در این سریال حرف نداره. لطفا در فصل دوم خانم سارا رسول زاده در نقش جدید دعوت کنید. ممنون میشم اگر حرفم قبول دارید.

Hasan Ahmadyzadeh سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶

لطفا سریال عاشقانه رو ادامه بدید خیلی ممنون

محمد حبیبی پنج شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۶

با سلام و درود بر شما و همه سینماگران عزیزم. خواهشا . فصل دوم سریال عاشقانه رو ادامه بدید. این سریال به خوبی با ما ارتباط برقرار کرد. یک تیم بسیار جوان و قوی و مسلط به کار عاشقانه در کنار هم کار کردند.اقای منوچهر هادی ثابت کرد کارگردان چیره دستی است. اقای گلزار . حسین یاری . مهناز افشار . در این سریال فوق العاده بودند. هومن سیدی عزیز هم که نمک ماجرا بود. سارا رسول زاده هم در اولین تجربه ش هم بسیار زیبا ظاهر شد مسلط به نقش. کلا همه عوامل سریال عالی بودند. خانم ساره بیات. بهاره کیان افشار. پانته ا بهرام. همه و همه. دست مریزاد .منتظر فصل دوم هستیم……

علی حسین خانی سه شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۸

سلام تو رو به امام زمان این عاشقانه ی ۲ را بسازید مردم منتظرند

Alireza سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶

لطفا فیلم عاشقانه رو کامل کنین همه مر م منتظر ببینند چی میشه من که تمام شخصیت های فیلم رو دوس داشتم علل خصوص (پیمان)که نقشش رو خیلی خوب بازی کرده

پوریا پنج شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶

خخخخ

پوریا پنج شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶

اقا من رفتم تو نخ این فیلم وشما در برابر نخه من مسئولین. ینی چی؟ ینی اینکه باید فصل دو ساخته بشه برادره من.

The viper پنج شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶

آقا خواهشا گند نزنید آخرش دیگ مردمو تو خماری این فیلم نزارید من که آخرش نفهمیدم سهیل (گلزار)با پگاه(ساره بیات)آشتی کرد یا نه
اههه
خراب نکنین این فیلمو به خاطر ی سری مشکلات ناچیزی که به راحتی حل میشه

آرین چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶

آخر سریال رو پیچوندن برای سود بیشتر
دیگه ارزش ادامه دادن نداره
برید سراغ یه داستان دیگه

ثنا سه شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۶

وا این چه حرفیه

حدیثه پنج شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۶

من کاملا با حرف شما مخالفم شمااگه نمی خوای ببینی خب نبین چیکار بقیه شما دارید

H.M چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶

تروخدا این فیلمو ادامه بدید واقعا عالیه

ساجده یکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۶

من می خواهم یک نظرسنجی از تمام مردم بکنم لطفا در این نظرسنجی شرکت کنید

به نظر تا سریال عاشقانه زیبا تراود یا شهرزاد

نظر خودم شهرزاد

لیندا جمعه ۲۴ شهریور ۱۳۹۶

سگ شهرزاد می ارضه به این چی بود بابا فقط رضا گلزار و هومن خوب بودن

سیدمحمد یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۶

اگه یکم عقل میداشتی میفهمیدی که سریال شهرزاد به گردپای سریال عاشقانه هم نمی رسه

من شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۶

میگم اگر معلوم نیست که ساخته میشه چطور زمان پخش معلوم کرده؟ در ضمن این سریال های کشکی رو جمع کنید… دانلود رایگان هم بزارن نباید دید

بی نام یکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۶

شما بهتره فعلا وقتتون رو برای این سریالای کشکی هدر ندین… هه

ریحانه دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶

قبول دارم بدجور

Hasan Ahmadyzadeh سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶

خوب هرکی به عقلی داره اشکال نداره تو چه فهمی فیلم چیست بی سواد

Hasan Ahmadyzadeh سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶

تو ام از اون بیشعور تر

احمد چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۶

اگه یه نگاهی به دور و ورت بندازی می بینی دخترا و اوبی ها عاشق فیلم اند. این یعنی این که منوچهر هادی سلیقه ایرانی ها رو می دونه و می دونه چه جوری پول دراره . نمی خوام به شعور سینمایی مردم ایران توهین کنم ولی اگر این فیلم رو در نقد جهانی بگزاریم . خیلی خیلی فاصله داره. به جای این فیلم بشینین شهرزاد رو نگاه کنین

محمدرضا سه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶

اصلا فیلم قشنگی نبود.انگار فیلمنامه ش رو دادن یه بچه ۵ ساله نوشته.یکی به من بگه آخه میشه یه فرزاد فرزین قلابی پیدا بشه که هم صدلش مثل فرزاد فرزین واقعی باشه هم قیافش؟!
اه عاشقانه یعنی بی مزه و بی معنی و مسسسسخره ترین فیلم جهان.

nasim شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۶

تورو خدا کوتاهی نکنید!
بعد سالها یه چیز درستوحسابی تو ایران ساخته شده تورو خدا ادامش بدید!

ثنا سه شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۶

بخدا راست میگه

محمد جمعه ۶ مرداد ۱۳۹۶

باید صل دوم رو بسازید مردم که اسکل شما نیستن

طلا دوشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۶

فیلم واقعا عالیه من واقعا از تمامی عوامل سریال عاشقانه‌ کمال تشکر رو دارم که همچین فیلمی رو ساختند .این فیلم فیلمیه که همه چیزیش نا معلومه.آقای هومن سیدی هم خیلی خوب در این سریال نقششون رو ایفا کردند.امیدوارم بصل دوم رو هم بسازند

اشکان یکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶

اقای گلزار انچنان هم جذاب نیست که اینهمه سردست واسش میشکونن به نظر من آقای شهاب حسینی خیلی خیلی بهتر از اقای گلزار چه در چهره وچه در بازیگری موفق تر هستن ولی گویا سبنما هم پارتی بازیه اقای گلزار بچه خوشگل سوسولی بیش نیست

مهرسا پنج شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶

بازهومن سیدی یه چیزی گلزارترخداییش فقدخوشگله

ناشناس پنج شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹

بیتربیت خیلی هم جذابه باید قدر عشقم محمد رضا رو بدونین

ناشناس پنج شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹

خیلی هم جذابه شما قدرشو نمیدونین محمدرضا عشقه

amirhosein پنج شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۹

اصلا ای فیلمو بدون هومن سیدی خر است

علیرضا یکشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۷

اخی حتما روت نمیشه تو اینه نیگا کنی.
ب نظرمن اقای هومن سیدی و اقای گلزار و بقیه هنر پیشه های گرامی خیلی خوب بودند ..در حد فیلم های هالیوودی و بلکم بیشتر

علیرضا یکشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۷

امیدوارم که فصل دوم هم ساخته بشه
اگه بشه خیلی خوب میشه

احسان بدیعی پنج شنبه ۵ تیر ۱۳۹۹

سلام داداش دارن می سازم خیالت راحت

ارزو پنج شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۹

اره واقعا